Warszawa 2009 Tytuł projektu: Klient: Nazwa kategorii: Numer kategorii:

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
OASE elektroniczny system składania wniosków w Polsko-Niemieckiej Współpracy Młodzieży.
Advertisements

Jak zdać egzamin zawodowy – etap praktyczny?
Uniwersalne kompetencje - trend i konieczność Prezentacja podsumowująca odbyty staż zagraniczny Przygotował: Opiekun stażu: Termin odbycia stażu: Kraj.
Zasady tworzenia prezentacji multimedialnej
OGÓLNOPOLSKIE STUDENCKIE DNI PEDIATRII
Warszawa 2012 Tytuł projektu: Klient: Nazwa kategorii: Numer kategorii:
Zasady tworzenia prezentacji multimedialnej
Rdzenne rozszerzenia Joomla!
Umowa ramowa - Nazwa UMOWA O WARUNKACH I SPOSOBIE REALIZACJI LOKALNEJ STRATEGII ROZWOJU OBSZARÓW RYBACKICH.
Prezentacja w PowerPoint
-Microsoft PowerPoint -Microsoft Word -Microsoft Excel
PARTNER II System komunikacji oraz przygotowania beneficjentów i projektów finansowanych z Funduszy Strukturalnych w Województwie Śląskim Urząd.
Jak powinna wyglądać „Dobra prezentacja”
Dobre praktyki w projekcie Dolnośląska szkoła liderem projakościowych zmian w polskim systemie edukacji.
Budowanie makiety publikacji
Przykładowa prezentacja w PowerPoint
Dalej. Wejdź na stronę internetową uczelni. Znajdź zakładkę REKRUTACJA 2010/2011 Załóż swoje konto – otrzymasz login i hasło dostępu. dalejwstecz.
KURS Z INFORMATYKI prowadzący: mgr Przemysław Głowacki.
Uniwersalne kompetencje - trend i konieczność Prezentacja podsumowująca odbyty staż zagraniczny Przygotował: Opiekun stażu: Termin odbycia stażu: Kraj.
System e-zamówienia.
Wzorce slajdów, animacje, różne orientacje slajdów
Tytuł projektu: Klient: Nazwa kategorii: Numer kategorii:
Warszawa 2010 Zgłoszenie w kategorii Telemarketing Tytuł projektu: Klient: Nazwa kategorii: Numer kategorii:
Telemarketerroku.pl | | Zgłoszenie do nagrody specjalnej ZŁOTA SŁUCHAWKA 2014 Tytuł projektu: Klient: (w przypadku usługowego.
Tytuł projektu: Klient: Nazwa kategorii: Numer kategorii:
STAŻE Z MOŻLIWOŚCIĄ WYPŁATY STYPENDIUM STAŻOWEGO PRAKTYCZNY PORADNIK, CZYLI CO ZROBIĆ ŻEBY DOSTAĆ SIĘ NA STAŻ?
Elektroniczna rekrutacja: opolskie.edu.com.pl
Obsługa klienta — narzędzie uaktualniające Dla użytkowników produktów firmy Novell.
ul. Stryjeńskich 6/65, Warszawa
Podstawowe zasady dobrej i czytelnej prezentacji ZAPAMIĘTAJ
Przygotowanie dobrej prezentacji
1. Działanie 4.1/413 Wdrażanie lokalnych strategii rozwoju PROW 2007 – 2013 dla małych projektów, tj. operacji, które nie odpowiadają warunkom przyznania.
Zgłoszenie do nagrody specjalnej ZŁOTA SŁUCHAWKA 2015 Tytuł projektu: Klient: (w przypadku usługowego call center)
Prezentacja w Power Point
Przygotowanie dobrej prezentacji
XHTML Tworzenie stylów CSS Damian Urbańczyk. Zewnętrzny plik CSS Aby ułatwić sobie pracę ze stylami, najlepiej utworzyć osobny plik, w którym będą przechowywane.
Ogólne zasady prezentacji Przed stworzeniem prezentacji prosimy o szczegółowe zapoznanie się z regulaminem konkursu. Prosimy o używanie czcionki o nazwie.
Jak przygotować poster naukowy
Szkoła Przyjazna dla Sprawiedliwego Handlu Procedura uzyskania tytułu.
Dzie ń Bezpiecznego Internetu 2016 pod has ł em: „ Lepszy Internet zale ż y od Ciebie”
BUDŻET OBYWATELSKI MIASTA STARACHOWICE NA 2016 ROK.
YOUNG MEDIA LIONS 2013IONS Numer Zespołu : Tytuł Pracy :
Szkoła Podstawowa nr 7 im. Erazma z Rotterdamu w Poznaniu Jak tworzymy prezentacje czyli kilka zasad, których należy przestrzegać Andrzej Gągało.
Zgłoszenie do konkursu Złota Słuchawka 2016 zlotasluchawka.pl Prezentację oraz formularz zgłoszeniowy należy wysłać na adres
Wnioskodawca chcący ubiegać się o dofinansowanie projektu w konkursie w ramach RPO WIM powinien: 1)Zapoznać się z ogłoszeniem o konkursie: Ogłoszenie.
Polskie Towarzystwo Wspierania Osób z Nieswoistymi Zapaleniami Jelita "J-elita" Księga znaku logotypu.
PRZEWODNIK. ODZNAKA JAKOŚCI ETWINNING Odznaka Jakości jest przyznawana najciekawszym, kreatywnym i innowacyjnym projektom eTwinning i wskazuje osiągnięcie.
Pierwsza w Polsce porównywarka w zakresie usług branży poligraficznej. PaperPrint.pl.
Tytuł projektu: Nazwa firmy: Konkurs “Smart & Innovative Digital Marketing Project Poland 2016”
TUTAJ UMIEŚĆ ZNACZEK Uwaga: Ta broszura jest przeznaczona do wydrukowania. Najpierw wydrukuj ją na zwykłym papierze, a jeśli układ jest prawidłowy, wydrukuj.
Jak przygotować poster naukowy
Ideas Loading Program grantowy
Northwind Traders Kim jesteśmy Podtytuł broszury lub dewiza firmy
Prezentacja agencji – nazwa agencji
Zgłoszenie do konkursu Employer Branding Excellence Awards/2017
Ogólne zasady prezentacji
Prezentacje multimedialne
Nazwiska autorów Afiliacje autorów
Załączniki do wniosku o płatność
Materiał opracowano w ramach projektu "Szkoła praktycznej ekonomii - młodzieżowe miniprzedsiębiorstwo" realizowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach.
Zgłoszenie do konkursu
FIRMA ……………………………..…..
Stowarzyszenie Lokalna Grupa Działania ,,Partnerstwo Izerskie”
Zgłoszenie w ramach kategorii Wewnętrzne doskonalenie organizacji cc
Zgłoszenia w ramach kategorii Najlepszy Zespół wspierający
Zgłoszenie w ramach kategorii Razem
Zgłoszenia w ramach kategorii Najlepszy Zespół konsultantów
Ogólne zasady prezentacji
Tutaj wstaw zdjęcie produktu
Zapis prezentacji:

Warszawa 2009 Tytuł projektu: Klient: Nazwa kategorii: Numer kategorii:

Warszawa 2009 Ogólne zasady prezentacji Przed stworzeniem prezentacji prosimy o szczegółowe zapoznanie się z regulaminem konkursu. Prosimy o używanie czcionki o nazwie VERDANA (ze względu na jej prostotę i czytelność). Rozmiar czcionki - 20 punktów (dzięki temu slajdy będą czytelne). Jeżeli chcecie państwo używać punktowania, to prosimy to robić w następujący sposób: –stosować krótkie równoważniki zdań, –nie stosować interpunkcji kończącej poszczególne punktatory, –czcionkę zmniejszyć do 18 punktów.

Warszawa 2009 Cel kampanii Prosimy o zwięzłe opisanie celu kampanii (maks. 30 słów) ‏.

Warszawa 2009 Opis kampanii – mechanizm/strategia Prosimy o zwięzłe opisanie mechanizmu/strategii kampanii (maks. 50 słów) ‏.

Warszawa 2009 Opis kampanii – grupa docelowa Prosimy o zwięzłe opisanie grupy docelowej kampanii (maks. 30 słów) ‏.

Warszawa 2009 Opis kampanii – komunikacja Prosimy o zwięzłe opisanie zastosowanych technik i kanałów komunikacji oraz ich integrację podczas kampanii (maks. 60 słów) ‏.

Warszawa 2009 Opis kampanii – przebieg/realizacja Prosimy o zwięzłe opisanie przebiegu/realizacji kampanii (maks. 50 słów) ‏.

Warszawa 2009 Materiały kreacyjne związane z pracą Prosimy, aby liczba slajdów dotyczących kreacji nie była większa niż 5 oraz aby każdy materiał (np. ulotka, plakat itd.) został opisany po prawej lub lewej stronie slajdu.

Warszawa 2009 Opis efektów działań Prosimy o jak najbardziej szczegółowy opis efektywności działań poprzez podanie response rate, return on investment lub co najmniej wzrostu sprzedaży produktów/usług klienta (maks. 50 słów).* Prosimy pamiętać o wymogu PODANIA KONTAKTU DO KLIENTA, aby jury oraz SMB miały możliwość weryfikacji danych (plik Word do ściągnięcia na stronie internetowej konkursu) ‏. * Opisu efektywności nie wymagają zgłoszenia w kategoriach nr 10,

Warszawa 2009 Informacja o zgłoszeniu pracy Poprawnie zgłoszona praca powinna zawierać: a. wydrukowany formularz zgłoszeniowy wypełniony komputerowo dla każdej zgłaszanej pracy (Word) – 1 kopia b. wydrukowane zestawienie zbiorcze wszystkich zgłaszanych prac – 1 kopia, c. potwierdzenie wpłaty za zgłoszenia, d. 2 płyty CD/DVD zawierające: prezentację zgłaszanej pracy (PowerPoint) ‏, fotografie dokumentujące zgłaszane prace w postaci elektronicznej (pliki TIFF lub EPS o rozdzielczości 300 dpi oraz wymiarach co najmniej 10x15 cm, maks. 5 szt.) ‏ formularz zgłoszeniowy (dla każdej zgłaszanej pracy osobny plik Word) ‏, e. Oryginały zgłaszanych prac.