Szkolenie dla bibliotekarzy MATERIAŁ POMOCNICZY KURS E-LEARNINGOWY O FINANSACH… KWESTIE TECHNICZNE Projekt realizowany z Narodowym Bankiem Polskim w.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
OASE elektroniczny system składania wniosków w Polsko-Niemieckiej Współpracy Młodzieży.
Advertisements

Zapisy na zajęcia w CKF Wchodzimy na stronę
INSTRUKCJA NABORU ELEKTRONICZNEGO
Link do portalu iprzedszkole
Support.ebsco.com Tworzenie alertów dotyczących wyszukiwania Przewodnik.
Fot. Micky Zimen, Creative Commons License
WITAM NA SZKOLENIU Porady na dziś i jutro.
Support.ebsco.com EBSCOhost Wyszukiwanie podstawowe dla Bibliotek akademickich Szkolenie.
Obsługa bazy danych z poziomu phpMyAdmin
SIEĆ P2P 1. Definicja sieci równouprawnionej. To taka sieć, która składa się z komputerów o takim samym priorytecie ważności, a każdy z nich może pełnić.
Opracowała: Iwona Kowalik
eFaktura w DHL Express Poland
MOODLE Platforma do zdalnej komunikacji dla Kierunku Ekonomia informacje dla Studentów Studentów I Roku Ciechanów, 2013 rok.
Konfiguracja kont w programie Adobe Dreamweaver
Prezentacja funkcjonalności dziennika e-klasa
Platforma E-learningowa
Instrukcja logowania do Platformy E-Learningowej WSFiZ Instrukcja dla nauczycieli.
Jak korzystać z zapisów on-line ? Kliknięcie w link Zapisy On-line przenosi nas na stronę zapisów.
Prezentacja funkcjonalności dziennika e-klasa
czyli jak poradzić sobie bez listonosza.
JAK ZROBIĆ STRONE WWW PIERWSZA STRONA W INTERNECIE
System zamawiania on-line
Platforma e-learningowa
Przyjęcie towaru na magazyn
PROCEDURA LOGOWANIA SIĘ DO PANELU AUTOR 1. Kliknij na zakładkę Autor Platforma edukacyjna.
System raportowania, ewaluacji oraz badania satysfakcji Klienta.
System rejestracji zawodników Polski Związek Judo 2006.
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Projekt systemowy Mazowieccy Liderzy Nauczania Sukcesu.
zakładanie konta użytkownika
POLSKA AKADEMIA OTWARTA Rozpoczęcie roku akademickiego 2007/2008.
DZIEŁ Z KATALOGU PUBLIKACJI
Podręcznik użytkownika Extranet (wersja dla Klubów)
Aby wejść na stronę główną Centrum Kształcenia Ustawicznego w Białymstoku, wpisz adres strony: (Rys.1.)
Dziennik elektroniczny UONET +
Kalkulator Wyborczy. Okno startowe Kalkulator w pierwszej kolejności weryfikuje, czy posiada ważne licencje. Jeżeli posiada więcej niż jedną licencję,
OTWARTA FIRMA „Otwarta firma” Jak zgłosić się do programu?
Korzystanie z katalogu komputerowego ALEPH
Kalkulator Wyborczy.
System wyborczy – web serwis Tworzenie licencji operatora.
JAK SIĘ ZAPISAĆ NA KONTO FLP360
SPOTKANIE ORGANIZACYJNE SIECI DYREKTORÓW POWIATU ŚWIDNICKIEGO Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Kalkulator Wyborczy. Okno startowe Kalkulator w pierwszej kolejności weryfikuje, czy posiada ważne licencje. Jeżeli posiada więcej niż jedną licencję,
Generatory pomocy multimedialnych
Smart Portal – podstawy użytkowania. W celu uruchomienia aplikacji Smart Portal, należy: -uruchomić nowe okno przeglądarki internetowej, -wpisać w pole.
1. Tak wygląda strona forum. Wchodząc pierwszy raz zaczynamy od kliknięcia na słowo "rejestracja".
Program edukacyjny Dzień przedsiębiorczości Działania firmy na platformie programu.
Instrukcja obsługi portalu Informacyjno-Edukacyjnego Miasta Oleśnicy
Strona Moodle dla Grupy ds.Rozwoju Zawodowego. i. Adres platformy
Małgorzata Sałacińska
Korzystanie z poczty Uruchamiamy przeglądarkę i wpisujemy adres naszej strony sosw2plock.com.
Instrukcja Rejestracja do I edycji Gimnazjalnej Olimpiady Wiedzy o Społeczeństwie Instrukcja
Instalacja certyfikatu Dostęp do Rachunku przez Internet BS Pawłowice dla przeglądarki Mozilla Firefox.
REJESTRACJA oraz LOGOWANIE do e-dziennika oprac. Donata Ćmielewska.
Masz pytania – zadzwoń stac. (032) / kom: Witam Państwa, na Prezentacji, pt. „Realizacja zamówienia przez klienta poprzez telefon.
Przewodnik Tworzenie powiadomień dotyczących wyszukiwania w EBSCOhost
DHL24 – INSTRUKCJA DHL Parcel Warszawa, maj 2016.
Informacje dla operatorów obsługi informatycznej Wybory Samorządowe
Przewodnik po systemie eDokumenty część I Nowoczesny sekretariat.
Recepty do samodzielnego drukowania z telefonu komórkowego
ZAKŁADANIE POCZTY ELEKTRONICZNEJ
ZAKŁADANIE POCZTY ELEKTRONICZNEJ
Archiwum Prac Dyplomowych Czynności wykonywane przez studentów
Szkoła przesyła formularz zgłoszenia mailem lub faksem do Biura STO.
Otwarta firma Jak zgłosić szkołę do programu?.
Instrukcja zgłaszania szkoły do udziału w Konkursie wiedzy o zdrowym stylu życia "Trzymaj Formę!" rok szkolny 2016/2017.
Instrukcja zgłoszenia pracowników
Zgłaszanie firm i konsultantów
PLATFORMA EDUKACYJNA SZKOŁY PODSTAWOWEJ W BABICACH.
Adres do strony internetowej:
Adres do strony internetowej:
Zapis prezentacji:

Szkolenie dla bibliotekarzy MATERIAŁ POMOCNICZY KURS E-LEARNINGOWY O FINANSACH… KWESTIE TECHNICZNE Projekt realizowany z Narodowym Bankiem Polskim w ramach programu edukacji ekonomicznej. Realizatorem projektu jest Fundacja Rozwoju Społeczeństwa Informacyjnego a jego założenia są zgodne z celami Programu Rozwoju Bibliotek.

Kurs e-learningowy – kwestie techniczne adres kursu dla seniorów www.ofinansach.biblioteki.org Po wpisaniu adresu pojawia się prosta strona logowania, gdzie należy podać login i hasło uczestnika 

Platforma e-learningowa – strona logowania

Każdy uczestnik dostaje własny login i hasło, ale to Państwo generujecie je dla swoich uczestników (w zależności od potrzeb). Jak to zrobić? Należy zalogować się w prostym panelu administracyjnym www.ofinansach.biblioteki.org/panel Login to nazwa gminy (wielką literą, bez polskich znaków), np. Andrychow Hasło to powtórzenie loginu i liczba „1” na końcu, np. Andrychow1 Uwaga! w przypadku nazwy krótszej niż 7 liter, w haśle dopełniamy do ośmiu znaków, np. login: Raki, hasło: Raki1234 Po zalogowaniu przechodzimy do strony administracyjnej 

1. Tutaj wybieramy z listy swoją biblioteką 2. Potem klikamy: Generuj użytkowników. 3. Podajemy liczbę loginów, jaką chcemy wygenerować (tylu ilu mamy użytkowników, a najlepiej jeszcze kilka zapasowych)

4. Pojawi się tyle pozycji, ile chcemy wygenerować loginów 4. Pojawi się tyle pozycji, ile chcemy wygenerować loginów. Wybieramy opcję: „Generuj” i zapisuje się nam na dysku plik PDF. Jest to dokument z loginami i hasłami dla użytkowników (jeden login na jednej stronie, żeby można było wydrukować i rozdać uczestnikom).

5. Aby powtórnie pobrać plik z loginami (PDF) wybieramy opcję: „Generuj PDF – wszystkie loginy” lub „Generuj PDF – wolne loginy” (tylko niewykorzystane)

Bibliotekarze na szkoleniach otrzymali swoje własne loginy i PINy (nowe biblioteki – na szkoleniach a absolwenci mailem) na potrzeby szkolenia i roboczego dostępu do kursu. (uwaga: są to loginy tzw. testowe, nie należy ich przekazywać uczestnikom spotkań w bibliotekach!

Przy pierwszym logowaniu osoby starsze (uczestnicy spotkań muszą podać swoje dane. Dlatego nawet jeśli w czasie kursu przy jednym komputerze pracuje więcej niż jedna osoba, pierwsze logowanie powinien przejść każdy uczestnik.

Po zapisaniu swoich danych, uczestnicy mogą usiąść przy komputerach w parach (grupkach) i rozpocząć wspólnie pracę. Wówczas do kursu loguje się tylko jedna osoba, ale podaje login (loginy) osób, z którymi pracuje przy jednym komputerze.

edukacjaekonomiczna@frsi.org.pl POWODZENIA! PYTANIA, UWAGI?