Promocja marki Szlaku Jana III Sobieskiego

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Założenia teoretyczne budowy sieciowych produktów turystyki wiejskiej oraz proces ich komercjalizacji Tworzenie wspólnej oferty turystycznej pod hasłem:
Advertisements

Warsztat transgraniczny - wspólne projekty Konferencja 10 grudnia 2012.
Śląski System Informacji Turystycznej
PRODUKT TURYSTYCZNY: zaprogramowany na sukces
Magdalena Dul Winnice jako specyficzny produkt turystyczny Polski - metody promocji   PRACA DYPLOMOWA MAGISTERSKA Promotor: Prof. nadzw. dr hab. inż.
Certyfikacja Punktów i Centrów Informacji Turystycznej
Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce Promocja projektu -obowiązujące zasady, planowane działania, rola Partnerów Kraków, 26 sierpnia 2010 r.
Jak promować projekty współfinansowane z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Sektorowego Programu Operacyjnego Rozwój Zasobów Ludzkich.
DOBRY PRZEPIS NA SUKCES
Wiślana Trasa Rowerowa w Województwie Pomorskim
Problemy turystyki w województwie podkarpackim Brak markowych produktów turystycznych Przeciętna oferta turystyczna, znacznie poniżej możliwości regionu.
J. Krzesiński & L. Żukowski & P. Zejer Typ: System Informacji Turystycznej Produkt (output): Centrum Informacji Turystycznej Wskaźniki: uruchomienie wielojęzycznej.
Miejska Biblioteka Publiczna w Olsztynie
Promocja destynacji turystycznej za granicą
Promocja destynacji turystycznej za granicą
Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie
Województwo pomorskie –
Proponowana problematyka prac
Marketing elektroniczny w turystyce
-Rok założenia – Lokalizacja – w centrum miasta, naprzeciwko Domu Rodzinnego Jana Pawła II, w budynku Muzeum Miejskiego - Godziny pracy: w sezonie.
Projekt Planu Działania KSOW na lata Sekretariat Regionalny Krajowej Sieci Obszarów Wiejskich Województwa Warmińsko-Mazurskiego Olsztyn, 8 września.
Konferencja Jeziora między Brdą a Wdą – człowiek i środowisko Charzykowy, 24 maja 2013r.
Prezentacja Agencji. Jesteś ambitny, pragniesz odnieść sukces, cenisz solidność i szanujesz swój czas Agencja Miami Design jest dla Ciebie Twoja Firma.
` PREZENTACJA FIRMY 1.
Bartłomiej Kamiński Witold Czyż Wydział Promocji i Współpracy Międzynarodowej Urząd Marszałkowski Województwa Śląskiego.
PROMOCJA TURYSTYKI WIEJSKIEJ W POLSCE DOŚWIADCZENIA I WYZWANIA
Europejski Fundusz Rolny na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich: Europa inwestująca w obszary wiejskie Wnioskowanie o płatność w ramach działania 413 Wdrażanie.
Promocja oferty przedsiębiorstwa turystycznego
Katarzyna Sobierajska
Ogólnopolski system punktów, rabatów i wyjątkowych ofert dla rolników
Dobre praktyki we wdrażaniu funduszy strukturalnych Województwo świętokrzyskie.
Plan działania Krajowej Sieci Obszarów Wiejskich na lata
Strategia Promocji.
Małe projekty Szkolenie beneficjentów 28 marca 2014 r. Zakres realizacji Małych projektów.
Stowarzyszenie Gmin RP Euroregion Bałtyk Produkty i usługi kulturalne
Projekt „Moja firma w mojej gminie”
1 Priorytet 2 Rozwój społeczności lokalnej na obszarze pogranicza INTERREG IIIA Czechy – Polska.
Kampania wizerunkowa Gmina Rewal Natchnieni Słońcem
There is only one King! Jan III Sobieski Trail as a transnational tourist product „Szlak Jana III Sobieskiego szansą współpracy transgranicznej Wschodniej.
There is only one King! Jan III Sobieski Trail as a transnational tourist product Historia tworzenia Szlaku Jana III Sobieskiego jako transgranicznego.
Historia tworzenia Szlaku Jana III Sobieskiego jako transgranicznego produktu turystycznego There is only one King! Jan III Sobieski Trail as a transnational.
There is only one King! Jan III Sobieski Trail as a transnational tourist product Instrumenty wsparcia finansowego dla rozwoju Szlaku Jana III Sobieskiego.
There is only one King! Jan III Sobieski Trail as a transnational tourist product Wzmocnienie spójności społecznej, gospodarczej i terytorialnej w Obszarze.
Transgraniczny projekt partnerski
Stowarzyszenie LGD Gmin Dobrzyńskich Region Południe.
Rola samorządu w zarządzaniu rozwojem regionalnym i lokalnym.
Opracowanie: Piotr Dereszewski. „…uniwersalna funkcja kreowania i oferowania wartości (użyteczności) dla innych w celu osiągnięcia pożądanych przez organizację.
Sprawozdanie z realizacji Planu działania Krajowej Sieci Obszarów Wiejskich na lata Grupa robocza ds. KSOW Warszawa, r. „Europejski.
Strategia Marketingowa i Handlowa KW SA
Program Współpracy Transgranicznej Polska – Białoruś – Ukraina jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej Mikroprojekt nr 7: „Wspólne.
Ministerstwo Rozwoju Regionalnego Unia Europejska Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego 1 Podstawa prawna: Obowi.
Projekt PL „Wzmocnienie spójności społecznej, gospodarczej i terytorialnej w Obszarze Funkcjonalnym Szlaku Jana III Sobieskiego w województwie lubelskim"
Mgr Wiznerowicz PROMOCJA.
Ekoturystyka i jej przyszłość - podsumowanie
Identyfikacja Wizualna Firmy
Ministerstwo Sportu i Turystyki Strategia rozwoju turystyki na lata Projekt Elżbieta Wyrwicz Departament Turystyki Ministerstwo Sportu i Turystyki.
Regionalny Program Operacyjny Województwa Kujawsko – Pomorskiego na lata Wsparcie dla przedsiębiorstw: Działanie 5.5. Promocja i rozwój markowych.
Strategia komunikacji Cel główny: Wzmocnienie pozycji konkurencyjnej Polski na międzynarodowym rynku usług turystycznych Cel komunikacyjny: budowa szerokiego.
Informacja i promocja Agnieszka Srokosz, WST PWT PL-SK.
OCZEKIWANIA I MOŻLIWOŚCI WSPÓŁPRACY POMIĘDZY BRANŻĄ TURYSTYCZNĄ I POT W ZAKRESIE PROMOCJI NA WYBRANYCH RYNKACH Warszawa
Promocja i informacja Poznań, r.. Podstawy prawne Rozporządzenie Rady (WE) nr 1083/2006 ustanawiające przepisy ogólne dotyczące Europejskiego.
Wojciech Fedyk Tourist Consulting Warsztaty zorganizowane przez Stowarzyszenie „Lokalna Grupa Działania Partnerstwo Kaczawskie.
Poznań, r. Oddział Terenowy Stowarzyszenia „Wolna Przedsiębiorczość” Płock, ul. Nowy Rynek 3 tel. 24/ ;
Strategia kreacji i promocji marki dla oferty turystycznej Pętli Żuławskiej i Zatoki Gdańskiej Część I Strategia komunikacji marki.
Fundusz Wsparcia Inicjatyw Lokalnych, Międzyregionalnych i Transgranicznych w Euroregionie Niemen Szkolenie dla beneficjentów w zakresie promocji i informacji.
udział w międzynarodowych targach przygotowanie plansz, prezentacji, które umożliwią szybkie i efektowne zaprezentowanie miasta.
MÓJ ZAWÓD.
„Szkolenia dla liderów na obszarach wiejskich”
1 Elementy Kreacji Marki| Elementy Kreacji Marki Adam Szurgociński, Dawid Drywa.
Region promocji turystycznej
Zapis prezentacji:

Promocja marki Szlaku Jana III Sobieskiego There is only one King! Jan III Sobieski Trail as a transnational tourist product Promocja marki Szlaku Jana III Sobieskiego 

zagadnienia Marka jako podstawa promocji Szlaku Jana III Sobieskiego There is only one King! Jan III Sobieski Trail as a transnational tourist product zagadnienia Marka jako podstawa promocji Szlaku Jana III Sobieskiego Odniesienia w procesie promocji Szlaku JIIIS Stopnie promocji i zasięg terytorialny promocji Instrumenty promocji szlaku Jana III Sobieskiego Standardy promocji Szlaku JIIIS Public Relations

Marka jako podstawa promocji Szlaku Jana III Sobieskiego There is only one King! Jan III Sobieski Trail as a transnational tourist product Marka jako podstawa promocji Szlaku Jana III Sobieskiego Marka, inaczej znak fabryczny, znak firmowy identyfikujący wizualnie Markę traktujemy jako rodzaj świadectwa – gwarancję wysokiej jakości, świadomy przekaz skierowany do odbiorców produktów, usług, wydarzeń, atrakcji turystycznych itp.. Marka bazuje na pozytywnych konotacjach związanych z królem Janem III Sobieskim- marka nazwiska (wielkość, potęga, królewskość, szlachectwo, itp.)

Marka jako podstawa promocji Szlaku Jana III Sobieskiego There is only one King! Jan III Sobieski Trail as a transnational tourist product Marka jako podstawa promocji Szlaku Jana III Sobieskiego Projekt znaku bazuje na monogramie Jana III Sobieskiego bitym na monetach z okresu jego panowania (szeląg gdański) Stylizowany monogram stanowi czytelny symbol odnoszący się bezpośrednio do historycznego patrona a forma znaku nie podlega ograniczeniu językowemu

Marka jako podstawa promocji Szlaku Jana III Sobieskiego There is only one King! Jan III Sobieski Trail as a transnational tourist product Marka jako podstawa promocji Szlaku Jana III Sobieskiego Marka nie jest: logotypem chroniącym towar o jednostkowych cechach nazwą odróżniającą jeden towar od innego Marka nie dotyczy: jednostkowego produktu lub usługi jednostkowego miejsca Marka parasolowa (spinająca) jest jak rodzina przyjmują co pewien czas nowych członków.

Odniesienia w procesie promocji Szlaku JIIIS There is only one King! Jan III Sobieski Trail as a transnational tourist product Odniesienia w procesie promocji Szlaku JIIIS Promocja szlaku bazuje i wykorzystuje do swoich działań Obszary terytorialne – podregion połączony Szlakiem JIIIS składający się z gmin z trenu województw Lubelskiego, Świętokrzyskiego, Podkarpackiego oraz terenu zachodniej Ukrainy Przedsiębiorczość – turystyka i usługi okołoturystyczne, przetwórstwo podporządkowane turystyce Tematy przewodnie- odniesienia do dziedzictwa rodu Sobieskich, wieku XVII – czasu panowania Króla Sobieskiego Grupy docelowe – turyści poszukujący (eksplorerzy) oraz turyści kulturowi, aktywni, hobbyści, ludzie poszukujący odpoczynku i atrakcji na wsi.

Stopnie promocji i zasięg terytorialny There is only one King! Jan III Sobieski Trail as a transnational tourist product Stopnie promocji i zasięg terytorialny Czyli co i gdzie możemy promować: Zasięg terytorialny Lokalnym (np. ulotki, plakaty) Regionalnym (np. iventy) Ponadregionalnym (np. targi) Krajowym (np. szlaki turystyczne) Ponadnarodowym (np. internet) Promocja idei /Promocja rozwoju Promocja marki Promocja produktów Promocja usług Promocja wydarzeń

Konkurencyjność Skuteczność Spójny przekaz Innowacyjność There is only one King! Jan III Sobieski Trail as a transnational tourist product Konkurencyjność Skuteczność Spójny przekaz Innowacyjność

Instrumenty promocji szlaku Jana III Sobieskiego There is only one King! Jan III Sobieski Trail as a transnational tourist product Instrumenty promocji szlaku Jana III Sobieskiego Czyli w jaki sposób możemy promować: Szlaki turystyczne wraz ze wspólną wizualizacją (design małej infrastruktury turystycznej) Programy lojalnościowe (Karta turysty) Interaktywny system infokiosków (informacja turystyczna) Strony internetowe Konkursy (jednorazowe i cykliczne) Targi (organizowane w podregionie i targi zewnętrzne)

Instrumenty promocji szlaku Jana III Sobieskiego cd. There is only one King! Jan III Sobieski Trail as a transnational tourist product Instrumenty promocji szlaku Jana III Sobieskiego cd. Czyli w jaki sposób możemy promować: Reklama on line (internet) Lokowanie produktów – reklama Filmy promocyjne internetowe i kinowe Gra internetowa i gra terenowe Iventy – wydarzenia plenerowe Reklama prasowa/telewizyjna Materiały drukowane (wydawnictwa książkowe, publikacje prasowe, mapy, przewodniki, foldery, albumy) Gadżety promocyjne (długopisy, pendrivy)

Standardy promocji Szlaku JIIIS There is only one King! Jan III Sobieski Trail as a transnational tourist product Standardy promocji Szlaku JIIIS Księga Tożsamości Szlaku JIIIS Dokument skierowany jest do wszystkich gmin Szlaku Jana III Sobieskiego. Ma on na celu pomoc w kontaktach z mediami, klientami, firmami reklamowymi oraz wyjaśni wszelkie wątpliwości związane z tworzeniem i umacnianiem wizerunku Szlaku Sobieskiego.

Standardy promocji Szlaku JIIIS There is only one King! Jan III Sobieski Trail as a transnational tourist product Standardy promocji Szlaku JIIIS Księga imprez Zawiera standardy wizualizacji, charakteru i przestrzeni imprez dla organizatorów tworzących ofertę Szlaku JIIIS Wskazuje na historyczne odniesienia wydarzeń jak również pozwala na stworzenie i zachowanie indywidualnego charakteru wydarzenia

Standardy promocji Szlaku JIIIS There is only one King! Jan III Sobieski Trail as a transnational tourist product Standardy promocji Szlaku JIIIS Księga zachowań Ambasadorów Marki Dokument skierowany jest do wszystkich gmin Szlaku Jana III Sobieskiego. Zawiera zasady i techniki prowadzenia rozmów oraz korespondencji z klientami, partnerami na Szlaku JIIIS

There is only one King! Jan III Sobieski Trail as a transnational tourist product

There is only one King! Jan III Sobieski Trail as a transnational tourist product Dziękuję za uwagę