Jaka jest szkoła mojego dziecka? dla Rodziców uczniów Gimnazjum

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
z przeprowadzenia ewaluacji wewnętrznej Gimnazjum nr 1 w Rydułtowach
Advertisements

„Sześciolatek w szkole”
Reforma wychowania fizycznego – mity a rzeczywistość
Wnioski z ankiety dla rodziców przeprowadzonej 20 listopada 2012.
Ulotka informacyjna dla rodziców Sześciolatek w szkole.
Szkoła dla 6-latka 6.
Wnioski z realizacji zadań nadzoru pedagogicznego
KIERUNKI POLITYKI OŚWIATOWEJ PAŃSTWA
Szkoła mojego dziecka ( analiza badania) Opracowała : mgr Anna Kędziorek – Pedagog.
PRZEDMIOT EWALUACJI SZCZEGÓŁOWE WARUNKI I SPOSOBY OCENIANIA WEWNĄTRZSZKOLNEGO Opracowanie: mgr M. Kwartnik (koordynator), mgr B. Buzdygan, mgr.
ku lepszej przyszłości”
Wyniki ankiety przeprowadzonej w klasach trzecich gimnazjum.
RAPORT DOTYCZĄCY EWALUACJI
Analiza wyników Ankiety dla absolwentów Szkoły Podstawowej nr 3 w Płocku Płock, 16 czerwca 2011 r.
Ogólnopolski Konkurs Wiedzy Biblijnej Analiza wyników IV i V edycji Michał M. Stępień
Rola uczniów we współdecydowaniu o sprawach szkolnych
Oferta edukacyjna umożliwia realizację podstawy programowej
STYCZEŃ 2013 R. Wyniki ankiety: Opinia rodziców o szkole G IMNAZJUM NR 10 I M. I GNACEGO J ANA P ADEREWSKIEGO W G LIWICACH G LIWICE UL. L IPOWA.
Rodzice i nauczyciele; płaszczyzna porozumienia
„Oczekiwania rodziców wobec szkoły”
EWALUACJA WSPÓŁPRACY Z RODZICAMI PROWADZONEJ PRZEZ SZKOŁĘ
„OCZEKIWANIA RODZICÓW WOBEC SZKOŁY”
Publiczne Gimnazjum im. Jana Pawła II w Adamowie
Raport o stanie szkoły Zespół Szkół w Bratkowicach.
Informacja dla rodziców Sześciolatek w szkole Informacja dla rodziców Sześciolatek w szkole.
Raport z ewaluacji wewn ę trznej w Zespole Szkó ł Ogólnokszta ł c ą cych w Pacynie rok szkolny 2011/2012r.Oferta edukacyjna umożliwia realizację podstawy.
EWALUACJA WEWNĘTRZNA II
II.2.Oferta edukacyjna umożliwia realizację podstawy programowej.
Analiza wyników Ankiety dla absolwentów Szkoły Podstawowej nr 3 w Płocku Płock, czerwiec 2013 r.
WYMAGANIA WOBEC M. IN. SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH: I
WSPÓŁPRACA SZKOŁY I RODZICÓW
DYREKTOR SZKOŁY – RENATA CIEŚLAK. KILKA SŁÓW O NAS Oddział przedszkolny jest grupą przyjazną, przygotowującą dzieci do podjęcia nauki w szkole. Szkoła.
ZESPÓŁ SZKÓŁ OGÓLNOKSZTAŁCACYCH NR 11 W SOSNOWCU PODSUMOWANIE ANKIETY DLA UCZNIA – WARSZTAT PRACY NAUCZYCIELI.
Czytamy Razem- czytanie interaktywne
Ewaluacja 2011/2012 semestr II Profil szkoły.
Ankietowaniem objęto uczniów kl. IV – VI, oraz rodziców Liczba ankietowanych uczniów – 29 na 32 ogółem Liczba ankietowanych rodziców – 4 na 15 wydanych.
MAMO, TATO - JUŻ TERAZ NAJMŁODSZY UCZEŃ MA PRAWO DO … Okresu adaptacji w szkole tak długiego jak to będzie potrzebne 2. Jednego nauczyciela.
Tematyka prac magisterskich
Analiza ankiety dla uczniów klas V.
Rok szkolny 2013/2014 Zespół w składzie:
WYNIKI ANKIETY ewaluacyjnej dla nauczyciela: W jaki sposób analiza wyników sprawdzianu wpływa na planowanie i podejmowanie działań przez nauczycieli? kwiecień.
OPRACOWANIE WYNIKÓW ANKIET NAUCZYCIELI.
Analiza wyników Ankiety dla absolwentów Szkoły Podstawowej nr 3 w Płocku Płock, 26 czerwca 2014 r.
RODZICE W SZKOLE.
Publiczne Gimnazjum im. Jana Pawła II w Adamowie ZGODNOŚĆ REALIZACJI WYBRANYCH OBOWIĄZKOWYCH ZAJĘĆ EDUKACYJNYCH Z RAMOWYMI PLANAMI NAUCZANIA.
Rozwój dziecka 6-cioletniego „Mój 6-ciolatek idzie do szkoły”
ANKIETA PRZEPROWADZONA WŚRÓD UCZNIÓW SZKOŁY PODSTAWOWEJ I GIMNAZJUM W CELU POPRAWIENIA ATRAKCYJNOŚCI PROWADZONYCH ZAJĘĆ A TAKŻE UZYSKANIA OCZEKIWAŃ W STOSUNKU.
System edukacji w Polsce
6 powodów, żeby wybrać „SZÓSTKĘ” adres: ul. Wawel 13, Sosnowiec tel/fax:
Główne założenia reformy programowej w szkole podstawowej:
SZEŚCIOLATEK W PRZYJAZNEJ SZKOLE Szkoła Podstawowa im. Marii i Lecha Kaczyńskich w Podsarniu.
Zespół Szkoły Podstawowej i Gimnazjum nr 1 w Szczyrku.
BADANIE BYŁO CAŁKOWICIE ANONIMOWE. POSŁUŻYŁO NAM DO USTALENIA OCZEKIWANIA RODZICÓW NASZYCH UCZNIÓW W ODNIESIENIU DO NAJWAŻNIEJSZYCH KIERUNKÓW DZIAŁAŃ PLANOWANYCH.
Raport z ewaluacji wewnętrznej PSP nr 17 im. M. Konopnickiej w Wałbrzychu rok szkolny 2014/2015 Opracowanie: G. Broniek-Pelister J. Gawonicz A. Müller.
Rok szkolny 2014/2015. Zdefiniowanie celów ewaluacji i sposobu wykorzystania wyników ewaluacji Stworzenie przez szkołę atmosfery dla uczniów zdolnych.
Gimnazjum im. Stefana Gołębiowskiego w Bieżuniu 2015/2016 przygotowanie i przeprowadzenie ankiety: Beata Cimochowska, Beata Kowalska wykresy i prezentacja:
M – jak motywacja EWALUACJA WEWNĘTRZNA OBSZAR SKUTECZNOŚĆ PLANOWANIA I REALIZOWANIA PROCESÓW EDUKACYJNYCH W SZKOLE DZIAŁANIA NAUCZYCIELI PODEJMOWANE W.
MAMO, TATO - JUŻ TERAZ NAJMŁODSZY UCZEŃ MA PRAWO DO … Okresu adaptacji w szkole tak długiego jak to będzie potrzebne 2. Jednego nauczyciela.
„Sześciolatek w szkole”
Procesy edukacyjne są zorganizowane w sposób sprzyjający uczeniu się.
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 12 WE WROCŁAWIU   RAPORT Z EWALUACJI WEWNĘTRZNEJ WYMAGANIE Szkoła lub placówka wspomaga rozwój uczniów z uwzględnieniem ich indywidualnej.
Ocenianie kształtujące , jest to ocenianie , które polega na pozyskiwaniu przez nauczyciela i ucznia w trakcie nauczania potrzebnych informacji. Pozwalają.
KONCEPCJA PRACY SZKOŁY PODSTAWOWEJ W UCIECHOWIE
Czy według Państwa potrzebne są w szkole zajęcia dodatkowe?
„Sześciolatek w szkole”
„ Kiedy śmieje się dziecko,. śmieje się cały świat”
Rola oceny na lekcjach wychowania fizycznego
Szkoła Podstawowa nr 225 im. Józefa Gardeckiego w Warszawie
Szkoła Podstawowa nr 225 im. Józefa Gardeckiego w Warszawie
FUNDACJA STEFANKA PRZY SP 143
Zapis prezentacji:

Jaka jest szkoła mojego dziecka? dla Rodziców uczniów Gimnazjum Analiza wyników ankiety dla Rodziców uczniów Gimnazjum

Czy Państwa dziecko: 1.    Chętnie chodzi do szkoły?   nie raczej nie czasem tak, czasem nie raczej tak tak RAZEM 0% 3 2% 32 17% 74 39% 79 42% KLASY I 1 1% 14 19% 26 36% 44% KLASY II 9 14% 27 43% 41% KLASY III 21 40%

nie raczej nie raczej tak tak RAZEM 2.    Miło wypowiada się o swoich nauczycielach?   nie raczej nie czasem tak, czasem nie raczej tak tak RAZEM 0% 1 1% 44 22% 91 47% 58 30% KLASY I 13 17% 34 44% 31 40% KLASY II 18 29% 33 52% 12 19% KLASY III 2% 25% 24 45% 15 28%

3.    Stwierdza, że w szkole panuje przyjazna atmosfera, sprzyjająca uczeniu się? nie raczej nie czasem tak, czasem nie raczej tak tak RAZEM 0% 2 1% 20 11% 96 51% 71 38% KLASY I 10 14% 28 35 48% KLASY II 1 2% 6 10% 43 68% 13 21% KLASY III 4 8% 25 47% 23 43%

4.    Uważa, że jego pozytywny stosunek do obowiązków szkolnych, a zwłaszcza wysiłek, jest dostrzegany i właściwie nagradzany?   nie raczej nie czasem tak, czasem nie raczej tak tak RAZEM 0% 3 2% 47 25% 96 50% 45 24% KLASY I 2 3% 13 18% 37 51% 21 29% KLASY II 1 15 23% 33 52% KLASY III 19 35% 26 48% 9 17%

nie raczej nie raczej tak tak RAZEM 5.    Systematycznie otrzymuje informacje na temat postępów w nauce?   nie raczej nie czasem tak, czasem nie raczej tak tak RAZEM 0% 2 1% 11 6% 37 19% 140 74% KLASY I 1 4 5% 15% 57 78% KLASY II 3 13 20% 48 75% KLASY III 2% 8% 25% 35 66%

6.    Określa lekcje jako ciekawe, atrakcyjne, inspirujące? nie raczej nie czasem tak, czasem nie raczej tak tak RAZEM 0% 3 2% 64 36% 79 44% 32 18% KLASY I 2 3% 22 31% 30 42% 18 25% KLASY II 24 41% 26 45% 8 14% KLASY III 1 38% 23 48% 6 13%

7.    Stwierdza, że stawiane mu wymagania edukacyjne są dostosowane do jego możliwości? nie raczej nie czasem tak, czasem nie raczej tak tak RAZEM 0% 1 1% 30 16% 106 57% 49 26% KLASY I 10 14% 39 53% 23 32% KLASY II 11 18% 35 58% 14 23% KLASY III 9 17% 32 60% 12

8.    Korzysta z czyjejś pomocy poza szkołą w przygotowaniu do zajęć? nie raczej nie czasem tak, czasem nie raczej tak tak RAZEM 66 35% 45 24% 26 14% 7 4% 43 23% KLASY I 30 42% 18 25% 9 13% 2 3% 12 17% KLASY II 21 33% 17 27% 19% 0% 13 21% KLASY III 15 28% 10 5 9% 34%

Czy Państwa zdaniem: 1.    Szkoła umożliwia dziecku rozwijanie swoich zainteresowań i uzdolnień? zdecydowanie nie raczej nie raczej tak zdecydowanie tak RAZEM 3 2% 17 9% 133 72% 32 17% KLASY I 1 1% 5 7% 52 73% 13 18% KLASY II 4 6% 45 12 19% KLASY III 8 15% 36 69% 7 13%

2.    Szkoła wspiera uczniów, którzy mają problemy z nauką? zdecydowanie nie raczej nie raczej tak zdecydowanie tak RAZEM 1 1% 22 13% 118 72% KLASY I 2% 5 8% 43 69% 13 21% KLASY II 0% 10 20% 35 70% 10% KLASY III 7 14% 40 78% 4

4.    Współpraca z nauczycielami układa się pozytywnie? zdecydowanie nie raczej nie raczej tak zdecydowanie tak RAZEM 0% 1 1% 118 63% 67 36% KLASY I 33 46% 38 54% KLASY II 2% 50 81% 11 18% KLASY III 35 66% 18 34%

5.    Współpraca z wychowawcą układa się pozytywnie? zdecydowanie nie raczej nie raczej tak zdecydowanie tak RAZEM 0% 2 1% 60 32% 125 67% KLASY I 3% 16 22% 54 75% KLASY II 26 41% 37 59% KLASY III 18 35% 34 65%

Czy jakość nauczania, wychowania i atmosfera panująca w szkole jest zgodna z Państwa oczekiwaniami?   tak ani tak, ani nie nie RAZEM 173 94% 7 4% 4 2% KLASY I 68 96% 2 3% 1 1% KLASY II 56 92% 3 5% KLASY III 49