Tytuł projektu: Klient: Nazwa kategorii: Numer kategorii:

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
OASE elektroniczny system składania wniosków w Polsko-Niemieckiej Współpracy Młodzieży.
Advertisements

Uniwersalne kompetencje - trend i konieczność Prezentacja podsumowująca odbyty staż zagraniczny Przygotował: Opiekun stażu: Termin odbycia stażu: Kraj.
Zasady tworzenia prezentacji multimedialnej
OGÓLNOPOLSKIE STUDENCKIE DNI PEDIATRII
Zasady tworzenia dobrych prezentacji Power Pointa
Warszawa 2012 Tytuł projektu: Klient: Nazwa kategorii: Numer kategorii:
Umowa ramowa - Nazwa UMOWA O WARUNKACH I SPOSOBIE REALIZACJI LOKALNEJ STRATEGII ROZWOJU OBSZARÓW RYBACKICH.
Prezentacja w PowerPoint
Jak powinna wyglądać „Dobra prezentacja”
Dokumenty i prezentacje Copyright, 2004 © Jerzy R. Nawrocki Wprowadzenie do.
Dobre praktyki w projekcie Dolnośląska szkoła liderem projakościowych zmian w polskim systemie edukacji.
1 Dokumentowanie działań w programach rozwojowych w ramach projektu "Przyspieszenie edukacyjne w szkole wiejskiej". Projekt dofinansowany ze środków Unii.
Jak prezentować.
Przykładowa prezentacja w PowerPoint
Dalej. Wejdź na stronę internetową uczelni. Znajdź zakładkę REKRUTACJA 2010/2011 Załóż swoje konto – otrzymasz login i hasło dostępu. dalejwstecz.
KURS Z INFORMATYKI prowadzący: mgr Przemysław Głowacki.
Uniwersalne kompetencje - trend i konieczność Prezentacja podsumowująca odbyty staż zagraniczny Przygotował: Opiekun stażu: Termin odbycia stażu: Kraj.
System e-zamówienia.
System rejestracji zawodników Polski Związek Judo 2006.
Wzorce slajdów, animacje, różne orientacje slajdów
Tytuł projektu: Klient: Nazwa kategorii: Numer kategorii:
Warszawa 2010 Zgłoszenie w kategorii Telemarketing Tytuł projektu: Klient: Nazwa kategorii: Numer kategorii:
STANDARD I ZALECENIA DLA REKLAMY DISPLAY IAB POLSKA Dokument przygotowany przez grupę roboczą brand advertising online IAB Polska.
Telemarketerroku.pl | | Zgłoszenie do nagrody specjalnej ZŁOTA SŁUCHAWKA 2014 Tytuł projektu: Klient: (w przypadku usługowego.
STAŻE Z MOŻLIWOŚCIĄ WYPŁATY STYPENDIUM STAŻOWEGO PRAKTYCZNY PORADNIK, CZYLI CO ZROBIĆ ŻEBY DOSTAĆ SIĘ NA STAŻ?
Zasady tworzenia prezentacji multimedialnych
Obsługa klienta — narzędzie uaktualniające Dla użytkowników produktów firmy Novell.
Wzorce slajdów programu microsoft powerpoint
Warszawa 2009 Tytuł projektu: Klient: Nazwa kategorii: Numer kategorii:
Podstawowe zasady dobrej i czytelnej prezentacji ZAPAMIĘTAJ
Przygotowanie dobrej prezentacji
1. Działanie 4.1/413 Wdrażanie lokalnych strategii rozwoju PROW 2007 – 2013 dla małych projektów, tj. operacji, które nie odpowiadają warunkom przyznania.
Jak stworzyć dobrą prezentację multimedialną?
Zgłoszenie do nagrody specjalnej ZŁOTA SŁUCHAWKA 2015 Tytuł projektu: Klient: (w przypadku usługowego call center)
Prezentacja w Power Point
Przygotowanie dobrej prezentacji
Ogólne zasady prezentacji Przed stworzeniem prezentacji prosimy o szczegółowe zapoznanie się z regulaminem konkursu. Prosimy o używanie czcionki o nazwie.
Jak przygotować poster naukowy
Szkoła Przyjazna dla Sprawiedliwego Handlu Procedura uzyskania tytułu.
Dzie ń Bezpiecznego Internetu 2016 pod has ł em: „ Lepszy Internet zale ż y od Ciebie”
YOUNG MEDIA LIONS 2013IONS Numer Zespołu : Tytuł Pracy :
Szkoła Podstawowa nr 7 im. Erazma z Rotterdamu w Poznaniu Jak tworzymy prezentacje czyli kilka zasad, których należy przestrzegać Andrzej Gągało.
Zasady tworzenia prezentacji multimedialnych Autor: Switek Marian.
Zgłoszenie do konkursu Złota Słuchawka 2016 zlotasluchawka.pl Prezentację oraz formularz zgłoszeniowy należy wysłać na adres
Wnioskodawca chcący ubiegać się o dofinansowanie projektu w konkursie w ramach RPO WIM powinien: 1)Zapoznać się z ogłoszeniem o konkursie: Ogłoszenie.
Polskie Towarzystwo Wspierania Osób z Nieswoistymi Zapaleniami Jelita "J-elita" Księga znaku logotypu.
PRZEWODNIK. ODZNAKA JAKOŚCI ETWINNING Odznaka Jakości jest przyznawana najciekawszym, kreatywnym i innowacyjnym projektom eTwinning i wskazuje osiągnięcie.
Pierwsza w Polsce porównywarka w zakresie usług branży poligraficznej. PaperPrint.pl.
Tytuł projektu: Nazwa firmy: Konkurs “Smart & Innovative Digital Marketing Project Poland 2016”
TUTAJ UMIEŚĆ ZNACZEK Uwaga: Ta broszura jest przeznaczona do wydrukowania. Najpierw wydrukuj ją na zwykłym papierze, a jeśli układ jest prawidłowy, wydrukuj.
Jak przygotować poster naukowy
Ideas Loading Program grantowy
Northwind Traders Kim jesteśmy Podtytuł broszury lub dewiza firmy
Prezentacja agencji – nazwa agencji
Zgłoszenie do konkursu Employer Branding Excellence Awards/2017
Ogólne zasady prezentacji
Prezentacje multimedialne
Nazwiska autorów Afiliacje autorów
Załączniki do wniosku o płatność
Autor: Łukasz Budrewicz
Materiał opracowano w ramach projektu "Szkoła praktycznej ekonomii - młodzieżowe miniprzedsiębiorstwo" realizowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach.
Zgłoszenie do konkursu
FIRMA ……………………………..…..
Zgłoszenie w ramach kategorii Wewnętrzne doskonalenie organizacji cc
Zgłoszenia w ramach kategorii Najlepszy Zespół wspierający
Zgłoszenie w ramach kategorii Razem
Zgłoszenia w ramach kategorii Najlepszy Zespół konsultantów
Ogólne zasady prezentacji
Tutaj wstaw zdjęcie produktu
Zapis prezentacji:

Tytuł projektu: Klient: Nazwa kategorii: Numer kategorii:

Ogólne zasady prezentacji Przed stworzeniem prezentacji prosimy o szczegółowe zapoznanie się z regulaminem konkursu. Prosimy o używanie czcionki o nazwie VERDANA (ze względu na jej prostotę i czytelność). Rozmiar czcionki - 20 punktów (dzięki temu slajdy będą czytelne). Jeżeli chcecie Państwo używać punktowania, to prosimy to robić w następujący sposób: –stosować krótkie równoważniki zdań, –nie stosować interpunkcji kończącej poszczególne punktatory, –czcionkę zmniejszyć do 18 punktów.

Cel kampanii Prosimy o zwięzłe opisanie celu kampanii (maks. 30 słów) ‏.

Opis kampanii – mechanizm/strategia Prosimy o zwięzłe opisanie mechanizmu/strategii kampanii (maks. 50 słów) ‏.

Opis kampanii – grupa docelowa Prosimy o zwięzłe opisanie grupy docelowej kampanii (maks. 30 słów) ‏.

Opis kampanii – komunikacja Prosimy o zwięzłe opisanie zastosowanych technik i kanałów komunikacji oraz ich integrację podczas kampanii (maks. 60 słów) ‏.

Opis kampanii – przebieg/realizacja Prosimy o zwięzłe opisanie przebiegu/realizacji kampanii (maks. 50 słów) ‏.

Materiały prezentujące kreację Prosimy, aby liczba slajdów dotyczących kreacji nie była większa niż 5 oraz aby każdy materiał (np. ulotka, plakat itd.) został opisany po prawej lub lewej stronie slajdu.

Opis efektów działań Prosimy o jak najbardziej szczegółowy opis efektywności działań poprzez podanie response rate, return on investment lub co najmniej wzrostu sprzedaży produktów/usług klienta (maks. 50 słów).* Prosimy pamiętać o wymogu PODANIA KONTAKTU DO KLIENTA, aby jury oraz SMB miały możliwość weryfikacji danych ‏ - dane zawarte są w formularzu on-line * Opisu efektywności nie wymagają zgłoszenia w kategoriach nr 11,

Informacja o zgłoszeniu pracy Poprawnie zgłoszona praca powinna zawierać: a. wydrukowany formularz zgłoszeniowy dla każdej zgłaszanej pracy – 1 kopia b. wydrukowane zestawienie zbiorcze wszystkich zgłaszanych prac – 1 kopia c. wydrukowana prezentacja zgłaszanej pracy (Power Point) zszyta zszywaczem – 1 kopia d. potwierdzenie wpłaty za zgłoszenia e. 2 płyty CD/DVD zawierające: • prezentację zgłaszanej pracy (PowerPoint) ‏, • fotografie dokumentujące zgłaszane prace w postaci elektronicznej (pliki TIFF lub EPS o rozdzielczości 300 dpi oraz wymiarach co najmniej 10x15 cm, maks. 5 szt.) ‏ f. oryginały zgłaszanych prac (nie dotyczy kategorii 6, 8,14).