Zajęcia prowadzone w ramach EFS Szkoła Podstawowa Nr 15 w Tarnowie

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Praca w zespole Tomasz Filipionek.
Advertisements

Zajęcia dodatkowe dziś- szansą na lepsze jutro
Przez wiedzę i kompetencje do sukcesu
Renata Gogulska Doświadczenia tutorskie z moimi uczniami
SZKOŁA SUKCESU PROGRAM.
SZKOŁA MARZEŃ Program zwiększania szans edukacyjnych i życiowych uczniów szkół wiejskich 1   16.
Skuteczne kształtowanie kompetencji kluczowych
Projekt edukacyjny – królowa metod aktywnych
Projekt edukacyjny – królowa metod aktywnych
CZYLI PO CO JA SIĘ TEGO UCZĘ?
Gazetka Szkolna LUZ Projekt realizowany w ramach programu wyrównywania
Projekt Miasta i Gminy Piwniczna-Zdrój dla uczniów klas I-VI w 3 szkołach podstawowych z terenów wiejskich Miasta i Gminy Piwniczna-Zdrój. Udział w projekcie.
Iwona Budrewicz PZ i OZ PSSE Kamień Pomorski
Projekt edukacyjny Siódemka realizowany przez Zespół Szkół nr 2 Szkołę Podstawową nr 7 z Oddziałami Integracyjnymi w Zamościu ul. Sienkiewicza 5,
Młodzieżowa przedsiębiorczość
ZESPÓŁ SZKÓŁ IM. HENRYKA SIENKIEWICZA W GRABOWCU
GENEZA PROJEKTU wyrównanie szans edukacyjnych uczniów w szkole wiejskiej, gdzie koszt utrzymania 1 ucznia jest bardzo wysoki, duża odległość od centrów.
Publiczne Gimnazjum Nr 2 im. F. D. Kniaźnina w Puławach
Szkoła Podstawowa im. Bohaterów Monte Cassino w Ustrobnej
Zajęcia wyrównawcze z języka angielskiego - Grupa 6 „Zajęcia dodatkowe dziś- szansą na lepsze jutro” Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej.
Nasza szkoła bierze udział w projekcie,,Wespół w zespół z Matematyką bez Granic' realizowanym przez Polskie Towarzystwo Matematyczne w okresie od r.
LISTA UCZESTNIKÓW PROJEKTU (według działów czasopisma): Ważne wydarzenia, czyli co się dzieje w szkole 1. Joanna Olifierko kl. IId 2. Paulina Busa kl.
PRAWA CZŁOWIEKA.
OFERTA EDUKACYJNA ZS W OSTASZEWIE NA ROK SZKOLNY 2011/2012
„Mamo, tato mówię po angielsku”
OCENA KSZTAŁTUJĄCA ZESPÓŁ SZKÓŁ NR 94.
Wyrównywanie szans edukacyjnych. Projekt systemowy ZAGRAJMY O SUKCES Od r realizowany jest w szkole projekt systemowy ZAGRAJMY O SUKCES w ramach.
Atrakcyjna szkoła drogą do sukcesu
Organizacja nauczania języka obcego w grupach międzyoddziałowych w Gimnazjum nr 35 Wiesława Sraga dyrektor Zespołu Szkół nr 12 w Bydgoszczy.
„Szkolne Centrum Nauki”
Nie pytaj co inni mogą zrobić dla Ciebie, pomyśl co Ty możesz zrobić dla innych – o samorządności w naszej szkole.
E-Akademia Przyszłości to projekt realizowany przez Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne S.A. Jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
NASZA WIEDZA - NASZA PRZYSZŁOŚĆ okres realizacji projektu 01 styczeń 2011r. – 30 grudzień 2012r.
Projekt realizowany w Zespole Szkół nr 5 im. Józefa Rymera VII Liceum Ogólnokształcące i V Liceum Profilowane w latach
Wykorzystywać dyktafony za zgodą nauczyciela do nagrywania lekcji.
Zespół Szkół w Mycielewie w projekcie,,Ćwiczę, uczę się, wygrywam.
Ministerstwo Rozwoju Regionalnego, ul. Wspólna 2/4, Warszawa, WIEDZA SPEŁNIA MARZENIA Projekt Unii Europejskiej.
Analiza wyników egzaminu gimnazjalnego z języka angielskiego 2012
Szkoła z klasą 2.0 czyli TIK wśród nas
Szkoła z klasą 2.0 Tworzenie kodeksu 2.0.
Realizacja programu rozwojowego
SU jest to niezależna organizacja, w której skład wchodzą wybrani uczniowie szkoły. Są oni wybierani w demokratycznych wyborach poprzedzonych intensywną.
Mechanizm komunikacji wewnętrznej jako integralny element doskonalenia systemu zarządzania jednostką. Doświadczenia Urzędu Miejskiego w Gliwicach Warszawa,
UCZYĆ SIĘ JĘZYKA ANGIELSKIEGO
Warsztat diagnostyczno-rozwojowy
Talent jest darem uniwersalnym, ale potrzeba wielkiej odwagi, żeby go wykorzystać. Nie bój się być najlepszy.
WITAMY. WALORY NASZEJ SZKOŁY Nauka w kameralnych klasach – indywidualizacja procesu nauczania, co jest szczególnie ważne w klasach najmłodszych Jednozmianowość.
Public 1. Cele Programu  Zasilenie kadry Skanska młodymi inżynierami i specjalistami  Rozwijanie wiedzy i umiejętności zawodowych studentów uczelni.
Szkoła z klasą 2.0 Zespół Szkół Ogólnokształcących Nr 17 Specjalnych w Kielcach 2012/2013.
Zasady pracy metodą projektu
Edukacja po CEOwsku mgr Bożena Sozańska.
Konferencja podsumowująca projekt „PEWNIE W PRZYSZŁOŚĆ nowoczesna edukacja i kompetencje uczniów technikum hotelarstwa ZSHE” 12 czerwca 2015 r.
Program Operacyjny Kapitał Ludzki Konkurs pn.: „Start w przyszłość” na najciekawsze zajęcia realizowane w ramach projektu systemowego Województwa.
Samouczenie się (self-directed learning) w edukacji demokratycznej
Tutoring w szkole, czyli pomysł na małą wielką zmianę
Wygraj dobry zespół! Grywalizacja jako skuteczna i innowacyjna forma szkolenia pracowników.
Klasa pierwsza to start uczniów do samodzielnego i naukowego poznania świata. W trakcie aktywnego udziału w zajęciach.
EWALUACJA ZEWNĘTRZNA SZKOŁY PODSTAWOWE ( ) przeprowadzono 205 ewaluacji, w tym: 25 ewaluacji całościowych 180 ewaluacji problemowych Podsumowanie.
SZEŚCIOLATEK W SZKOLE. ZABAWA JEST NAUKĄ, NAUKA ZABAWĄ. IM WIĘCEJ ZABAWY, TYM WIECEJ NAUKI. /Glenn Doman/
Ewaluacja pracy szkoły – drogą do wszechstronnego rozwoju uczniów.
SZKOŁA SUKCESU – SZKOŁĄ WSZYSTKICH UCZNIÓW Projekt „ SZKOŁA SUKCESU ” wsp ó łfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego.
Publiczna Szkoła Podstawowa nr 3 w Obornikach Śląskich
WNIOSEK - definicja 1) TO, CO Z CZEGOŚ WYNIKA, WYNIK ROZUMOWANIA, KONKLUZJA; 2) TWIERDZENIE WYPROWADZONE Z INNYCH ZDAŃ UZNANYCH ZA PRAWDZIWE Słownik języka.
IM. IZABELI Z CZARTORYSKICH
EkoSmak Zespół Szkół Centrum Kształcenia Ustawicznego w Wolborzu
Bonawentura Miniprzedsiebiorstwo
WYNIKI DIAGNOZY WSTĘPNEJ W KLASACH PIERWSZYCH - WRZESIEŃ 2017
Realizacja podstawy programowej na II etapie edukacyjnym
BRANŻOWA SZKOŁA I STOPNIA
Szkoła z pomysłem na uczenie
Zapis prezentacji:

Zajęcia prowadzone w ramach EFS Szkoła Podstawowa Nr 15 w Tarnowie język angielski mgr Urszula Karpała

“Równym krokiem w przyszłość” Zajęcia z języka angielskiego prowadzone są dla grupy uczniów z klasy trzeciej w ramach projektu “Równym krokiem w przyszłość” i mają na celu: wyrównanie szans edukacyjnych oraz kształtowanie kluczowych kompetencji. Redagowanie gazetki w języku angielskim pozwala nam osiągnąć zaplanowane cele.

Pracujemy w zespole, dzielimy się zadaniami, każdy jest za coś odpowiedzialny. Jednocześnie stanowimy jeden zespół redakcyjny i wszyscy odpowiadamy za naszą gazetkę.

Uświadamiamy sobie swoje mocne i słabe strony. Każdy wybiera zadania, z którymi sobie najlepiej radzi. Dzięki temu wzrasta wiara we własne możliwości oraz przekonanie, że nie każdy musi być najlepszy we wszystkim, aby osiągnąć sukces.

Wykorzystujemy narzędzie, jakim jest język obcy do komunikowania się.

Wybieramy tematy aktualne i ważne dla uczniów szkoły podstawowej, łączymy wiedzę i umiejętności z różnych przedmiotów.

Zwiększamy swoją motywację do nauki języka, ponieważ jest on nam potrzebny do konkretnego celu. Im więcej umiemy, tym bardziej ciekawe i atrakcyjne formy możemy zamieścić w naszej gazetce.

Budujemy i utrwalamy wiarę we własne możliwości, poprzez tworzenie ciekawego produktu, który następnie reklamujemy i sprzedajemy!

Umiemy szukać informacji i je segregować oraz przedstawiać w ciekawy sposób. Znamy różne formy wypowiedzi, czerpiemy pomysły z książek oraz wymyślamy własne.

Ćwiczymy punktualność, systematyczność, odpowiedzialność za słowo.