Nasza działalność Nasz zespół Z kim współpracujemy O produkcie BOSZ

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
„e-Gdańsk – europejska metropolia on-line” Projekt Współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.
Advertisements

OFERTA DLA SPONSORA Fundacja „Mam serce”. O NAS KIM JESTEŚMY? Realizujemy kampanie charytatywne na rzecz podopiecznych naszej Fundacji z apelem o pilną.
OPERATORZY LOGISTYCZNI 3 PL I 4PL NA TLE RYNKU TSL Prof. zw.dr hab. Włodzimierz Rydzkowski Uniwersytet Gdańsk, Katedra Polityki Transportowej.
ING BANK Faktoring –Jednostkom organizacyjnym Lasów Państwowych oferujemy faktoring krajowy z przejęciem ryzyka wypłacalności odbiorcy (bez regresu, pełny).
Ryzyko a stopa zwrotu. Standardowe narzędzia inwestowania Analiza fundamentalna – ocena kondycji i perspektyw rozwoju podmiotu emitującego papiery wartościowe.
Poczta elektroniczna – e- mail Gmail zakładanie konta. Wysyłanie wiadomości.
EWALUACJA PROJEKTU WSPÓŁFINANSOWANEGO ZE ŚRODKÓW UNII EUROPEJSKIE J „Wyrównywanie dysproporcji w dostępie do przedszkoli dzieci z terenów wiejskich, w.
Naukowe Koło Marketingu MERITUM. Kontekst projektu  Nowoczesny i sprawnie funkcjonujący system IT ma istotny wpływ na poprawę konkurencyjności turystyki;
PROGAM LOJALNOŚCIOWY FAMILO Społeczność Konsumencka Familo umożliwia uczestnikom programu oszczędzanie na zakupach dokonywanych w sklepie na stronie
ZABRZAŃSKI RYNEK PRACY – FORMY AKTYWIZACJI OSÓB BEZROBOTNYCH I POSZUKUJĄCYCH PRACY Zabrze, Powiatowy Urząd Pracy w Zabrzu.
Solphy GlassNexus System Elektronicznej Wymiany Danych Dla Producentów Szyb Zespolonych.
Wyniki badania - Infolinia jako kanał komunikacji z klientem Aby zobaczyć prezentację badania należy wybrać przycisk F5. Poruszanie się pomiędzy.
Najnowsze technologie – Profesjonalni wykonawcy. Geneza Stowarzyszenie powstało 9 kwietnia 2011 roku w miejscowości Rochna, położonej w centralnej Polsce,
Po pierwsze: Bądź odważny! Weź los w swoje ręce, w końcu do odważnych świat należy. Niech Twoja odwaga nie oznacza jednak podejmowania ryzyka bez analizy.
Model Przejść Międzyoperatorskich (na podstawie uwag i rekomendacji izb oraz operatorów) Warszawa, 16 czerwca 2008 r.
Model warstwowy OSI Model OSI (Open Systems Interconnection) opisuje sposób przepływu informacji między aplikacjami programowymi w jednej stacji sieciowej.
Komunikatory Zespół Szkół Zawodowych Nr 3 im. Adama Kocura w Katowicach - Janowie.
Andrzej Feterowski Dyrektor Wydziału Informatyki Urząd Miasta Szczecin BEZPIECZNI RAZEM, czyli zachodniopomorski portal o bezpieczeństwie.
CAPS LOCK - CERTYFIKOWANE SZKOLENIA JĘZYKOWE I KOMPUTEROWE
Strategia Rozwoju Powiatu Kluczborskiego planowanie strategiczne w JST Małgorzata Ziółkowska tel kom
Usługa ePodatki (MF) Michał Dobrzyński, Departament Informatyki MRPiPS tel
Marek Kozłowski Ekosystem PBN. Wprowadzenie Polska Bibliografia Naukowa to portal Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego gromadzący informacje dotyczące.
ROLA POT W TWORZENIU ZINTEGROWANEGO SYSTEMU BADAŃ KONSUMENTÓW USŁUG TURYSTYCZNYCH TERESA BUCZAK.
Co to Internet? Internet (skrótowiec od ang. inter-network, dosłownie "między- sieć") – ogólnoświatowa sieć komputerowa, określana również jako sieć sieci.
Moduł SDI – zasilanie węzłów IIP oraz wykorzystanie danych. Wprowadzenie. Szkolenie przeprowadzone w ramach projektu „TERYT 3 – Rozbudowa systemów do prowadzenia.
PRZEDSTAWIA. ZNAK JAKOŚCI KIDZONE PREZENTACJA PROJEKTU Stawiamy na jako ść ! Promujemy najlepszych! W ramach KidZone- Strefy Szcz ęś liwych Dzieci funkcjonuje.
Zarządzanie przez Internet. Klasyczne funkcje zarządza to: planowanie, organizowanie, decydowanie, motywowanie i kontrolowanie. Dzięki rozwojowi techniki.
PLAN MARKETINGOWY Imię i nazwisko. Podsumowanie sytuacji rynkowej  Sytuacja rynkowa: przeszła, bieżąca i przyszła  Uwzględnij udział w rynku, wiodące.
1 1 1.
BADANIE KRYTERIÓW POZACENOWYCH W PRZETARGACH PUBLICZNYCH
Pomorski Broker Eksportowy
Świętokrzyscy hotelarze dla rynku pracy
System akredytacji AKSES
Komunikacja ze szkołą i nauczycielami - dziennik elektroniczny
JPK_VAT dla mikroprzedsiębiorców
Przejście zakładu pracy na innego pracodawcę
Departament Rozwoju Regionalnego i Funduszy Europejskich
NASZA PRZYGODA Z PROJEKTEM UNIJNYM
Nazwa firmy Plan biznesowy.
Młodszy Tester Oprogramowania
Sprzedaż produktu lub usługi
JPK_VAT dla mikroprzedsiębiorców
Moje szczęście.
dla mikroprzedsiębiorców
Tytuł – [najlepiej aby jak najtrafniej oddawał opisywane rozwiązanie]
Raport badawczy „Kariera po studiach”
PROGRAMY DO KONTROLI RODZICIELSKIEJ
Moduł G Marketing w procesie tworzenia wartości
JPK_VAT dla mikroprzedsiębiorców
Polscy przedsiębiorcy o usługach bankowych
Jak korzystać z usługi Video s i Raportu Kontaktów
Problemy młodzieży i z młodzieżą okresu dorastania
NAUKA ADMINISTRACJI mgr Karina Pilarz.
Rozwój współpracy pomiędzy sektorem badawczo-naukowym a biznesem na przykładzie Projektu: GUM
Zgłoszenie do konkursu
Zgłoszenie do konkursu
Prezentacja planu biznesowego
Koszyk danych.
SYSTEM KONTROLI FREKWENCJI
Propozycja kryteriów wyboru projektów w trybie konkursowym
Najważniejsze reguły ankietowania
Zgłoszenie w ramach kategorii Najlepszy Team Leader Contact Center
Zgłoszenia w ramach kategorii Doskonała komunikacja z klientami
Tytuł – [najlepiej aby jak najtrafniej oddawał opisywane rozwiązanie]
JPK_VAT dla mikroprzedsiębiorców
Nasza działalność KLAVO to firma zajmująca się dostarczaniem usług dla instytucji kultury. Chcemy, aby zwiększały one jakość obsługi zwiedzających. Celem.
Autor: Magdalena Linowiecka
Nasza działalność Nasz zespół Z kim współpracujemy
Gospodarowanie odpadami
Podstawowe informacje o programie WiFi4EU
Zapis prezentacji:

Nasza działalność Nasz zespół Z kim współpracujemy O produkcie BOSZ Jak działa BOSZ Dla kogo jest BOSZ Propozycja 2 na pokazanie menu Szczegóły BOSZ Oferta

KLAVO to firma zajmująca się dostarczaniem usług DLA INSTYTUCJI KULTURY. Chcemy, aby nasze usługi zwiększały jakość świadczonych usług wobec zwiedzających Instytucje Kultury. NASZA DZIAŁALOŚĆ Propozycja 1 na pokazanie tytułów slajdów.

CELEM FIRMY JEST stworzenie modelu współpracy, w którym partner zewnętrzny KLAVO, jest w stanie przejąć i EFEKTYWNIE ZARZĄDZAĆ ZADANIAMI, które nie są głównymi obowiązkami pracowników merytorycznych. NASZA DZIAŁALOŚĆ Propozycja 2 na pokazanie tytułów slajdów.

NASZ ZESPÓŁ Zespół Klavo składa się z ponad 20 OSÓB, które chcą aktywnie uczestniczyć na rynku badań kultury. Zdjęcia w kołach podobnie jak na www.

NASZ ZESPÓŁ Wśród naszych pracowników są OSOBY Z WIELOLETNIM DOŚWIADCZENIEM oraz z wykształceniem wyższym pozwalającym na efektywne zarządzanie zadaniami w instytucjach kultury. Zdjęcie osoby z największym doświadczeniem + krótkie info.

Nasza firma funkcjonuje na rynku od 3 LAT Nasza firma funkcjonuje na rynku od 3 LAT. Do tej pory przeprowadziła ponad 50 BADAŃ w których wzięło udział ponad 10 TYŚ RESPONDENTÓW. WSPÓŁPRACUJEMY Ikona

Możemy poszczycić się przeprowadzaniem badań dla takich instytucji jak: WSPÓŁPRACUJEMY Logo

Produktem, który chcielibyśmy Państwu przedstawić jest program „Badanie Obsługi i Satysfakcji Zwiedzającego” BOSZ. Jest to usługa, która ma na celu monitorowanie w czasie rzeczywistym opinii klientów w Instytucjach Kultury. O PRODUKCIE Ikona dla BOSZ.

O PRODUKCIE Działanie usługi polega na zbieraniu: danych metodą CAPI, czyli metodą przeprowadzania wywiadów z respondentem przy użyciu urządzeń mobilnych takich jak tablet oraz metodą CAWI, czyli metodą wywiadu bezpośredniego prowadzonego za pośrednictwem internetu przy współpracy z panelem Ankieteo. Wyniki mogą zostać zbierane również z kas fiskalnych oraz strony internetowej instytucji Ankieta może być dołączona również do audioguide O PRODUKCIE

Celem usługi jest POZYSKIWANIE INFORMACJI O ZWIEDZAJĄCYCH, które pozwalają na lepsze odpowiadanie ich potrzebom oraz docieranie do nowych grup zwiedzających. O PRODUKCIE

DANE pozyskane przez naszą usługę POZWALAJĄ NA PROWADZENIE SKUTECZNIEJSZYCH KAMPANII REKLAMOWYCH. Usługa może być również wykorzystana do monitorowania świadczonych usług przez podwykonawców; firmy ochroniarskie, firmy sprzątające. O PRODUKCIE

Usługa BOSZ polega na zbieraniu przez okres minimum roku danych w Instytucji Kultury przez wyszkolonych ankieterów metodą CAPI oraz dodatkowo metodą CAWI. JAK DZIAŁA PRODUKT

Firma KLAVO jest odpowiedzialna za monitorowanie, zbieranie danych oraz za analizę danych ilościowych pozyskanych danych, zobowiązuje się do tego, że minimalna miesięczna reprezentatywna próba, na której będzie przeprowadzana ankieta będzie wynosić 300 osób, co pozwoli na istotne statystycznie wnioskowanie. JAK DZIAŁA PRODUKT

Oferta w pakiecie podstawowym będzie zawierać 5 pytań, na które będą odpowiadali respondenci. Instytucja wybiera pytania, które ich zdaniem są najlepsze przy konsultacji merytorycznej ze strony Klavo. JAK DZIAŁA PRODUKT

Każda wypełniona ankieta od razu będzie pojawiała się w bazie danych na platformie Ankieteo, a w każdej chwili dane z pomocą naszych pracowników będą mogły zostać wykorzystane do zaprezentowania w formie graficznej na stronach internetowych, a wyniki będą automatycznie aktualizowane na nich. JAK DZIAŁA PRODUKT

Na koniec każdego miesiąca będzie przeprowadzana analiza statystyczna, która ma na celu ukazanie najistotniejszych tendencji występujących w instytucji. Natomiast pod koniec roku będzie stworzony raport podsumowujący wszystkie zaobserwowane w ciągu roku tendencje sezonowe oraz zachodzące korelacje między pytaniami. Wskażemy pochwały, uwagi, skargi i zażalenia oraz sposoby odpowiadania na nie. JAK DZIAŁA PRODUKT

Produkt ten jest przeznaczony dla Instytucji, które przywiązują dużą uwagę do poprawy jakości świadczonych usług oraz chcą zwiększyć skuteczność polityki marketingowej. Usługa ta polepsza wizerunek instytucji w oczach klientów, ponieważ poprzez wyrażanie swojej opinii klient czuje się wysłuchany i czuje, że ma realny wpływ na zmiany dokonywane w Instytucji. DLA KOGO?

Dużem atutem jest wykorzystywanie danych do otrzymania dofinansowań, ponieważ wyniki pozwalają śledzić grupy klientów które przychodzą do instytucji. Aby otrzymać większe dofinansowanie warto pokazać wyjątkowość instytucji, ponieważ może okazać się, że do instytucji przyjeżdża bardzo wielu zagranicznych gości. DLA KOGO?

Aplikacja zwiększa możliwości marketingowe poprzez znajomość grup docelowych oraz dotychczasowej klienteli. Wyniki te w dłuższym okresie pokazują na sezonowe trendy występujące w Instytucji, co pozwala na bardzo dokładne analizy kształtującego się przyszłego trendu. DLA KOGO?

W przyszłości „Badanie Obsługi i Satysfakcji Zwiedzającego” ma rozwinąć SIECIOWANIE Z INNYMI INSTYTUCJAMI KULTURY co pozwoli na stworzenie bazy danych pozwalającej na wymianę informacji pomiędzy instytucjami należącymi do sieci. DLA KOGO?

Logowanie PANEL ANKIETEO

Nasze projekty PANEL ANKIETEO

Przeglądanie pytań PANEL ANKIETEO

Podstawowym atutem jest możliwość udostępniania wyników, bezpośrednio z panelu na stronach internetowych instytucji, profilu facebooka oraz innych Możliwe jest również zgranie wyników do pliku dzięki czemu możemy szybko przesyłać nasze wyniki do wybranych podmiotów Wyniki możemy udostępniać za pomocą linku do aplikacji, gdzie ustawiamy hasło oraz pytania które chcemy udostępnić wybranym podmiotom PANEL KLAVO

Udostępnianie projektów na FB PANEL ANKIETEO

Udostępnianie projektów za pomocą linku UDOSTĘPNIANIE WYNIKÓW

Usługa BOSZ zakłada ofertę w wersji podstawowej, która może zostać rozszerzona o dodatkowe usługi. Wersja podstawowa XXX PLN/MIESIĄC w tym: 5 pytań, na które będą odpowiadali respondenci Minimalna reprezentatywna próba 300 osób Minimalny okres wykupienia abonamentu to rok Obsługa platformy Możliwość wykorzystywania graficznych wykresów analiz Możliwość doboru dowolnych pytań Tworzenie raportu miesięcznego i całorocznego Pomoc w problemach technicznych Możliwość udostępniania wyników KOSZTORYS

KOSZTORYS KOSZT = LICZBA RESPONDENTÓW* LICZBA PYTAŃ* Do wersji podstawowej mogą być dokupione na życzenie klienta dodatkowe pytania za każde dodatkowe pytanie, na które odpowiedział respondent kwota xxx PLN KOSZTORYS KOSZT = LICZBA RESPONDENTÓW* LICZBA PYTAŃ* KOSZT POJEDYNCZEGO PYTANIA

DZIĘKUJEMY ZA UWAGĘ