Dostępność maszynistów Szanse i zagrożenia

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Asystent Rejestr Umów.
Advertisements

Warszawa, Tytuł prezentacji Warszawa, Rejestracja pojazdów kolejowych oraz zmiana danych rejestrowych w NVR Warszawa,
Biuro Ochrony Rządu. Spis treści  Struktura i działanie  Formy działania i zakres uprawnień  Możliwości zatrudnienia  Informacje ogólne  Zarobki.
Urząd Transportu Kolejowego Decyzje zatwierdzające stawki jednostkowe opłat na rozkład jazdy pociągów 2012/2013 Urząd Transportu Kolejowego Warszawa, 23.
Prof.zw.dr hab. Włodzimierz Rydzkowski Polityka transportowa Prywatyzacja i restrukturyzacja transportu w Polsce.
Efektywne zarządzanie szpitalem Jan Butkiewicz Zastępca Dyrektora Pionu Ochrony Zdrowia d/s Sprzedaży Warszawa, 27 październik 2010.
Informacja o stanie bezpieczeństwa na obszarze kolejowym za 12 miesięcy 2015r. Warszawa, luty 2016r.
Warszawa, 20 października 2009 r. Nowelizacja kodeksu spółek handlowych Znaczenie nowych regulacji dla obrotu giełdowego Agnieszka Gontarek, Dział Emitentów.
Polish Information and Foreign Investment Agency PL Warsaw, 12 Bagatela Street, phone: (+48 22) , fax: (+48 22) ;
BYĆ PRZEDSIĘBIORCZYM - nauka przez praktykę Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Budowa Instalacji Prosumenckich. Program prezentacji  Definicje  Instalacje prosumenckie – fotowoltaika i kolektory słoneczne  Doświadczenia, realizacje.
1 Urząd Marszałkowski Województwa Wielkopolskiego w Poznaniu WIELKOPOLSKI REGIONALNY PROGRAM OPERACYJNY NA LATA Czerwiec 2015r.
Urząd Transportu Kolejowego, Al. Jerozolimskie 134, Warszawa, Polityka regulacyjna państwa w zakresie dostępu do infrastruktury na.
Warszawa, Tytuł prezentacji Warszawa, Warszawa, 7 marca 2016 r. ZMIANA USTAWY O TRANSPORCIE KOLEJOWYM.
Lista tematów dla prezentacji zaliczeniowych z przedmiotu do wyboru „Transport kolejowy” prof. UG dr hab. Stanisław Miecznikowski dr Marcin Wołek Katedra.
Komenda Miejska Policji w Łomży Sekcja Ruchu DrogowegoANALIZA STANU BEZPIECZEŃSTWA ZA ROK 2005r. NA TERENIE MIASTA I POWIATU ŁOMŻYŃSKIEGO Łomża, 23 styczeń.
Kryteria wyboru projektów w ramach osi IX Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko
Dworzec Łódź – Fabryczna dziś Węzeł Multimodalny Łódź – Fabryczna - po przebudowie Koncepcja funkcjonalno – przestrzenna Opracowanie: SYSTRA/AREP/BBF.
Remont Przedszkola Miejskiego nr 4 w Kolnie wraz z wyposażeniem dydaktycznym i adaptacją niewykorzystanych pomieszczeń na potrzeby edukacji przedszkolnej.
Finanse i Rachunkowość Wybory ścieżki kształcenia na rok akademicki 2016/2017.
MODERNIZACJA, PROFESJONALIZACJA, UCZCIWOŚĆ, TRADYCJA, PRZEJRZYSTOŚĆ Podsumowanie pracy Aleksandra Szczygło, Ministra Obrony Narodowej 7 lutego – 18 października.
Zarządzanie systemami dystrybucji
TAK MINĄŁ ROK… ROK URZĘDOWANIA NA STANOWISKU WOJEWODY LUBUSKIEGO JERZEGO OSTROUCHA ROK URZĘDOWANIA NA STANOWISKU WOJEWODY LUBUSKIEGO JERZEGO OSTROUCHA.
Model warstwowy OSI Model OSI (Open Systems Interconnection) opisuje sposób przepływu informacji między aplikacjami programowymi w jednej stacji sieciowej.
Konferencja Społeczeństwo Informacyjne Warmii i Mazur - kierunki rozwoju infrastruktury i e-usług w ramach Programów Operacyjnych współfinansowanych.
Raport Electus S.A. Zapotrzebowanie szpitali publicznych na środki finansowe w odniesieniu do zadłużenia sektora ochrony zdrowia Olsztyn, r.
Prezentacja projektu. Usytuowanie inwestycji: Lokalizacja inwestycji: Przebieg trasy: Rejon nad ulicą Libelta – Rondo Kaponiera – Dworzec Zachodni -
Rozbudowa Szybkiej Kolei Aglomeracyjnej przez Samorząd Województwa Małopolskiego 30 czerwca 2016r. Jacek Krupa Marszałek Województwa Małopolskiego.
Wartość rynkowa nieruchomości dr Małgorzata Zięba.
Od recesji do koniunktury.. Podstawowe pojęcia. Recesja – zjawisko makroekonomiczne polegające na znacznym zahamowaniu tempa wzrostu gospodarczego, skutkujące.
„Poprawa bezpieczeństwa na Centralnej Magistrali Kolejowej poprzez likwidację przejazdów w poziomie szyn w km 127 i 147 oraz budowę skrzyżowań dwupoziomowych”
NADZÓR RYNKU RAPORT. na produkcie dla konsumenta w dowolnym państwie Unii Europejskiej - bezpieczeństwo użytkowania deklaracja, że wprowadzany do obrotu.
Julia Wojciuk Sandra Adamska 1aT. Zjawisko makroekonomiczne polegające na znacznym zahamowaniu tępa wzrostu gospodarczego skutkujące najczęściej spadkiem.
Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu Wydział przyrodniczo – technologiczny Ekonomia rok I grupa xx xxx pod kierownictwem: dr. Katarzyny Witczyńskiej Wrocław,
Inwestycje prowadzone przez spółkę Infrastruktura EuroPoznań2012.
Ogólnopolska Konferencja Naukowa Finanse – Statystyka – Badania Empiryczne 26 październik 2016 rok Wrocław Katedra Prognoz i Analiz Gospodarczych Uniwersytet.
Zespół telematyczny ERA Warszawa, r.
DEBATA TRANSPORTOWA Rozwój kolejowych przewozów intermodalnych w Polsce w latach Prof. Juliusz Engelhardt Uniwersytet Szczeciński Wydział.
Regionalne warsztaty TAF TSI
OKRĘGOWA STACJA CHEMICZNO-ROLNICZA GLIWICE
Departament Rozwoju Regionalnego i Funduszy Europejskich
Zapraszamy na studia Promocja WNEI. Wydział Nauk Ekonomicznych i Informatyki Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Płocku.
Poznań – Warszawa: sprawna komunikacja podczas modernizacji
INFORMACJA na temat przedsięwzięć kolejowych w RPO WP
w Polsce Dr inż. Andrzej Massel Instytut Kolejnictwa
Konkurencyjność w dobie globalizacji
Hałas Mateusz Wróbel.
„Szkolenia dla liderów na obszarach wiejskich”
– Krajowy Rzecznik Odpowiedzialności Zawodowej PIIB
Prezentacja uczniów klasy III KAE kształcących się w zawodach
Praktyczne problemy związane z funkcjonowaniem AVV/GCU
INWESTUJEMY W KOMFORT I BEZPIECZEŃSTWO NA LATA
(Cyber) Bezpieczeństwo ruchu kolejowego
Informacja w zakresie stanu wdrażania Europejskiego Funduszu Społecznego Toruń, 27 października 2016 r.
Konferencja „Stacje Kontroli Pojazdów – 2005” Zakopane, kwietnia 2005 Polityka Transportowa Polski w Unii Europejskiej Horyzont czasowy.
Kierunki rozwoju kolei dużych prędkości w Polsce
WOPiK Wentylacja ogólna, pożarowa i klimatyzacja
Zarządca narodowej sieci linii kolejowych
Piotr Szymański Stały Przedstawiciel ZMPD przy UE
Transportowy alarm dla Mazowsza
OBECNY STAN PRAWNY Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 16 sierpnia 2004 r. w sprawie wykazu stanowisk bezpośrednio związanych z prowadzeniem.
DROGA PRZYJAZNA SPOŁECZEŃSTWU
Wyniki pomiarów natężenia ruchu pasażerskiego na liniach kolejowych obsługiwanych przez PKP SKM Trójmiasto Sp. z o.o. oraz badań preferencji i.
Uczeń na progu II etapu edukacyjnego. Cz.2
Strategia migracji z systemu łączności analogowej 150 Mhz do łączności cyfrowej Piotr Sieczkowski Departament Techniki i Wyrobów.
Plan Produkcji i Obrotu
Opracowanie dokumentacji przygotowawczej dla projektu „Rewitalizacja infrastruktury regionalnego systemu transportowego Żuławskiej Kolei Dojazdowej na.
FUNDUSZ DRÓG SAMORZĄDOWYCH
Klub Compensation & Benefits
VI Plenarne Forum Inwestycyjne
Zapis prezentacji:

Dostępność maszynistów Szanse i zagrożenia Piotr Macioszek Wiceprezes Zarządu, Przewodniczący Sekcji Przewoźników Kolejowych Izby Gospodarczej Transportu Lądowego Warszawa, 17 października 2018 r.

Struktura wiekowa maszynistów - piramida Źródło UTK Warszawa, 17 października 2018 r.

Struktura wiekowa maszynistów w 2017 roku Do 30 lat - 1133 30-40 lat - 2417 40-50 lat - 3881 50-60 lat - 7117 Powyżej 60 - 2513 Źródło UTK Warszawa, 17 października 2018 r.

Struktura wiekowa maszynistów zmiany 2017/2016 Źródło UTK Warszawa, 17 października 2018 r.

Warszawa, 17 października 2018 r. Zagrożenia w 2018 roku - ponad 700 maszynistów osiąga wiek emerytalny - niechęć pracowników z uprawnieniami emerytalnymi do wymiany praw kierowania na świadectwo maszynisty (700 do 1200) - negatywne wyniki badań zdrowotnych na świadectwo maszynisty - niezakończenie w terminie procedury zamiany prawa kierowania na świadectwo maszynisty (500) Szacunkowo może to ograniczyć ilość czynnych maszynistów o ponad 1500. Warszawa, 17 października 2018 r.

Sytuacja na rynku pracy Rośnie zapotrzebowanie na maszynistów: Wzrost przewozów pasażerskich i towarowych Wzrost ilości robót inwestycyjnych na sieci PLK powodujący: Spadek szybkości handlowych Wzrost ilości tras objazdowych Spadek regularności ruchu pociągów Spadek dostępności maszynistów : - Brak zainteresowania zawodem : Sytuacja na rynku pracy Wysokie wymagania zdrowotne na stanowisko maszynisty Bardzo długi czas szkolenia - Struktura wiekowa grupy maszynistów Warszawa, 17 października 2018 r.