Podsumowanie wyników 1
Ilość umów na czas niokreślony Promocja Jesień z Nagrodami – wyniki za Wrzesień Imię i nazwisko Ilość umów na czas niokreślony Całkowita ilość umów Udział % w sprzedaży BRYDA WŁODZIMIERZ 5 8,0 62,50% CZERWIEC LIDIA 10,5 14,0 75,00% DZIKOWSKA ELŻBIETA 9,0 55,56% DZIURDZIA JADWIGA 3 6,0 50,00% GĘCA BARBARA 2 12,0 16,67% KORDECKI ROMAN KOTYJA PATRYCJA 17 21,0 80,95% KRAWCZYK RYSZARD 6 17,0 35,29% KUDZIA ARKADIUSZ 1 7,0 14,29% NIEMIEC ANNA 1,5 3,5 42,86% NOWAK MARCIN 35,71% NOWAK BOŻENA 4,0 SANDER WOJCIECH 9 WYDRYCH ANDRZEJ 9,5 63,16% Ilość umów na czas nieokreślony – 79 Całkowita ilość umów – 145 Udział procentowy umów nieokreślonych za październik - 54,5% 2
Ilość umów na czas niokreślony Promocja Jesień z Nagrodami – wyniki za Październik Imię i nazwisko Ilość umów na czas niokreślony Całkowita ilość umów Udział % w sprzedaży BRYDA WŁODZIMIERZ 5 9,0 55,56% CZERWIEC LIDIA 8,5 9,5 89,47% DZIKOWSKA ELŻBIETA 6 11,0 54,55% DZIURDZIA JADWIGA 2 2,5 80,00% GĘCA BARBARA 3 33,33% KORDECKI ROMAN 13,0 46,15% KOTYJA PATRYCJA 12 14,0 85,71% KRAWCZYK RYSZARD 10 17,5 57,14% KUDZIA ARKADIUSZ 12,0 41,67% NIEMIEC ANNA 1 3,0 NOWAK MARCIN 9 64,29% NOWAK BOŻENA 1,0 100,00% SANDER WOJCIECH 7 63,64% WYDRYCH ANDRZEJ 7,0 MIERZYŃSKA ANNA 10,0 70,00% Ilość umów na czas nieokreślony – 88,5 Całkowita ilość umów – 143,5 Udział procentowy umów nieokreślonych za październik - 61,67% 3
Ilość umów na czas niokreślony Promocja Jesień z Nagrodami – wyniki za Listopad Imię i nazwisko Ilość umów na czas niokreślony Całkowita ilość umów Udział % w sprzedaży BRYDA WŁODZIMIERZ 2 6,0 33,33% CZERWIEC LIDIA 3,0 66,67% DZIKOWSKA ELŻBIETA 4 5,0 80,00% DZIURDZIA JADWIGA 2,5 3,5 71,43% GĘCA BARBARA 8 14,0 57,14% KORDECKI ROMAN 3 7,0 42,86% KOTYJA PATRYCJA 12,5 14,5 86,21% KRAWCZYK RYSZARD 5 16,0 31,25% KUDZIA ARKADIUSZ 6 11,0 54,55% NOWAK MARCIN SANDER WOJCIECH 6,5 8,5 76,47% WYDRYCH ANDRZEJ MIERZYŃSKA ANNA Ilość umów na czas nieokreślony – 65,5 Całkowita ilość umów – 117,5 Udział procentowy umów nieokreślonych za październik – 55,74 % 4
Ilość umów na czas niokreślony Promocja Jesień z Nagrodami – wyniki za Grudzień Imię i nazwisko Ilość umów na czas niokreślony Całkowita ilość umów Udział % w sprzedaży BRYDA WŁODZIMIERZ 2 13,5 14,81% CZERWIEC LIDIA 9 10,5 85,71% DZIKOWSKA ELŻBIETA 3 4,0 75,00% DZIURDZIA JADWIGA 0,5 12,50% GĘCA BARBARA 10,0 20,00% KORDECKI ROMAN 5 8,0 62,50% KOTYJA PATRYCJA 10 12,0 83,33% KRAWCZYK RYSZARD 17,0 58,82% KUDZIA ARKADIUSZ 3,5 43,75% NOWAK MARCIN 41,67% SANDER WOJCIECH 8 9,5 84,21% WYDRYCH ANDRZEJ 6,0 MIERZYŃSKA ANNA 5,0 60,00% Ilość umów na czas nieokreślony – 66 Całkowita ilość umów – 119 Udział procentowy umów nieokreślonych za październik – 55,23 % 5
Ilość umów na czas niokreślony Promocja Jesień z Nagrodami – wyniki zbiorczy Imię i nazwisko Ilość umów na czas niokreślony Całkowita ilość umów Udział % w sprzedaży BRYDA WŁODZIMIERZ 14 36,5 38,36% CZERWIEC LIDIA 30 37,0 81,08% DZIKOWSKA ELŻBIETA 18 29,0 62,07% DZIURDZIA JADWIGA 8 16,0 50,00% GĘCA BARBARA 15 45,0 33,33% KORDECKI ROMAN 19 36,0 52,78% KOTYJA PATRYCJA 51,5 61,5 83,74% KRAWCZYK RYSZARD 31 67,5 45,93% KUDZIA ARKADIUSZ 15,5 38 40,79% NOWAK MARCIN 24 56 42,86% SANDER WOJCIECH 30,5 41 74,39% WYDRYCH ANDRZEJ 22 29,5 74,58% MIERZYŃSKA ANNA 21 66,67% Ilość umów na czas nieokreślony – 292,5 Całkowita ilość umów – 514 Udział procentowy umów nieokreślonych za październik – 57 %
Wyniki sprzedaży Gdzie jesteśmy?
Przyrost sprzedaży: grudzień vs. sierpień wynosi 150 % Sprzedaż wrzesień-grudzień vs. sierpień Przyrost sprzedaży: grudzień vs. sierpień wynosi 150 % 8
Realizacja sprzedaży przez PH – za ostatnie 3 mies. 9
Realizacja sprzedaży przez PH – za ostatnie 6 mies. 10
Realizacja sprzedaży przez PH – za cały 2010r. 11
Realizacja planów sprzedaży przez Oddziały- Grudzień 12
Realizacja planów sprzedaży przez Oddziały 13
Dokąd zmierzamy? Cele na 2011r. 14
Cele na 2011r. 1) Zminimalizowanie zjawiska CHURN – rezygnacji Klientów: - bezpośrednie kontakty z Klientami przed końcem umowy celem przedłużenia umowy oraz zaoferowania nowych produktów/usług, - korzystanie z oferty utrzymaniowej, 2) Penetracja obecnych Klientów: - oferowanie i dosprzedaż innych produktów 3) Wzrost ilości nowych Klientów: - minimalna liczba nowych zaofertowanych Klientów dziennie min. 10 4) Wzrost ilości umów na czas nieokreślony: - minimalna liczba umów na czas nieokreślony 7-8 szt. w zależności od stanowiska PH 15
Cele na 2011r. 4) Zwiększenie wartości sprzedaży minimalna realizacja planu wartościowego na średnim poziomie 100%, minimalna realizacja planu ilościowego na średnim poziomie 100%, sprzedaż umów na czas nieokreślony na poziomie min. 70% całkowitej sprzedaży, wzrost sprzedaży umów i ich średniej wartości: - lead’y, - umawianie spotkań, - bazy danych i e-mailing, - baner reklamowy, - raporty, - infolinie min. 3 umowy miesięcznie na 1 PH, średnia wartość 1 z powyższych umowy min. 1 000 zł 16