Podsumowanie wyników 1.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
MECHANIZM DOPŁAT DO PRYWATNEGO PRZECHOWYWANIA WIEPRZOWINY
Advertisements

Badanie efektywności pomocy dla grup szczególnego ryzyka
Zwiększenie liczby skierowań do Wojewódzkiego Szpitala Rehabilitacyjnego dla Dzieci w Ameryce w 2009 roku Anna Dembińska Mirosława Gracz Sylwia Draszek.
Harmonogram. styczeń luty marzec wrzesień sierpień lipiec czerwiec maj kwiecień październik grudzień listopad Fundacja CV Sta ż ! b(L)oś Przykryj kryzys.
1 Program operacyjny dotyczący rozwoju cyfrowego: harmonogram prac Ewa Wnukowska Dyrektor Departamentu Programów Regionalnych i Cyfryzacji Warszawa,
Równowaga przedsiębiorstwa w różnych strukturach rynkowych
Wpływ systemu rachunku kosztów na wynik finansowy
1 Małopolskie Obserwatorium Rynku Pracy i Edukacji Warszawa, 15 lutego 2007 r.
Samorządowe Centrum Edukacji w Tarnowie
Zmiany w serwisie e-drewno
Okiem praktyka: wdrożenie w firmie Smay
Powtórzenie PPT 2011.
Jaka reklama, taka sprzedaż. Samochody osobowe, a reklama
Kalendarz 2011 Real Madryt Autor: Bartosz Trzciński.
KALENDARZ 2011r. Autor: Alicja Chałupka klasa III a.
Ogólnopolski system punktów, rabatów i wyjątkowych ofert dla rolników
NAMIESTNICTWO NS HUFIEC CZĘSTOCHOWA. Nasze namiestnictwo działa od 2006 roku. Powołane zostało rozkazem Komendanta Hufca L 4/2006.L 4/2006.
Inwestycja w NetBrokers. Historia 18 stycznia 2000powołanie spółki marzec 2000 do grona udziałowców dołącza ComArch SA 1 czerwca 2000uruchomienie programu.
Dr inż. Bożena Mielczarek
Kalendarz 2011r. styczeń pn wt śr czw pt sb nd
Jak zwiększyć płynność na giełdzie w 2005 roku na rynku południowym?? przygotował Piotr Skop Jak zwiększyć płynność na giełdzie w 2005 roku na rynku południowym??
Wzmocnienie potencjału instytucjonalno – kadrowego Urzędu Gminy w Nowem Harmonogram realizacji projektu.
Platforma Programowa OHP dla Szkoły w województwie świętokrzyskim – 2005 rok.
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Liczba bezrobotnych na przełomie roku Miesiąc dolnośląskie 2010kraj 2010Powiat 2010 styczeń 13,70%12,90%13,90% luty 14,10%13,20%14,40% marzec 14,10%13,00%14,40%
Opcje na WIG20 Nowe zasady obrotu
Spotkanie „Pracodawców Pomorza” Gdańsk
Kalendarz szkoleń – wariant graficzny Poniższe kalendarze zostały zainspirowane kalendarzem zawartości zaproponowanym dla marketingowców przez Twittera.
Treści multimedialne - kodowanie, przetwarzanie, prezentacja Odtwarzanie treści multimedialnych Andrzej Majkowski.
ZESPÓŁ NAUCZYCIELI DO PRACY Z UCZNIEM ZDOLNYM ZESPÓŁ SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH NR 2 IM. TADEUSZA KOŚCIUSZKI W STALOWEJ WOLI.
Kalendarz 2020.
Małgorzata Kraśnianka i Czesława Musiał
Regionalny Program Operacyjny Województwa Mazowieckiego
. Lipinki Łużyckie, r.. Liczba złożonych deklaracji 867 w tym:  Liczba deklaracji z segregacją670 /2198 osób /  Liczba deklaracji z brakiem.
Polskie Stronnictwo Ludowe Listy kandydatów na posłów i senatorów 29 sierpnia 2015 r.
podniesienie jakości funkcjonowania systemu doskonalenia nauczycieli w Powiecie Oleśnickim poprzez zrealizowanie 33 rocznych planów wspomagania (RPW)
SPIS TREŚCI SPIS TREŚCI Wprowadzenie Wprowadzenie Wprowadzenie Założenia: Założenia: Rynek Rynek Rynek Dystrybucja Dystrybucja Dystrybucja Produkcja Produkcja.
City Assistance Małgorzata Baranowska Przemysław Zaborowski.
Rewitalizacja z Funduszu Dopłat – możliwości programu wspierającego budownictwo socjalne i komunalne Mirosław Kłobukowski Prezes Miejskiego Towarzystwa.
1 DŹWIGNIA OPERACYJNA Zjawisko dźwigni operacyjnej oznacza, że przedsiębiorstwo uzyskuje procentowo większy wzrost zysków (strat), przy mniejszym procentowym.
Tytuł pracy - rodzaj pracy Imię i Nazwisko dyplomanta promotor - ……
Analiza CPV analiza koszty - produkcja - zysk
Mierniki dynamiki zjawisk. Indeksy dr Marta Marszałek Zakład Statystyki Stosowanej Instytut Statystyki i Demografii.
Stosowanie procentów w życiu codziennym. Radosław Hołówko Konsultant: Agnieszka Pożyczka.
STAĆ CIĘ NA INNOWACJE Systemy Call Center Sp. z o.o.
T YTUŁ Media publiczne w Europie finansowanie i wyniki oglądalności Grudzień 2014.
STAN REALIZACJI RPO – poziom kontraktacji STAN REALIZACJI RPO – poziom kontraktacji, ilość oraz wartość podpisanych umów.
Stan wdrażania Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko – Pomorskiego na lata
Harmonogram prac nad programowaniem Kujawsko-Pomorskiego Regionalnego Programu Operacyjnego Toruń, 16 lipca 2013 r. Departament Zarządzania Funduszami.
Agencjasukurs Oferta reklamowa 2012/13 agencjasukurs Oferta reklamowa Kwartalnik skomputeryzowanych nauczycieli bibliotekarzy OFERTA REKLAMOWA Biblioteka.
Zespół Szkół Ogólnokształcących w Bielsku-Białej II Liceum Ogólnokształcące im. Adama Asnyka
PATIO ZE SCENĄ Powierzchnia: 306 m2 (teren utwardzony), 1177 m2 (trawa ze sceną na wodzie) Rodzaj wydarzeń: bankiet, koktajl, piknik, wydarzenia w plenerze.
Contents 1 Informacje o badaniu 3 2 Wyniki badania 5.
Małgorzata Kraśnianka i Czesława Musiał
ZAPEWNIENIE SAMOWYSTARCZALNOŚCI OCZYSZCZALNI POD KĄTEM PRODUKCJI
Podsumowanie I półrocza 2016/2017
PATIO ZE SCENĄ Powierzchnia: 306 m2 (teren utwardzony), 1177 m2 (trawa ze sceną) Rodzaj wydarzeń: bankiet, koktajl, piknik, wydarzenia w plenerze Okres.
Wprowadzenie Mała firma, rozpoczynająca swoją działalność na rynku
GIŻYCKI BUDŻET OBYWATELSKI 2017 SPOTKANIE PODSUMOWUJĄCE
DOFINANSOWANIE DLA FIRM W RAMACH NOWEJ PERSPEKTYWY
2017 – Lubuskie dla Młodych „Wszyscy ci, którzy są tak szaleni, że myślą, że mogą zmienić świat, naprawdę ten świat zmieniają”. Steve Jobs.
OFENSYWA REKLAMOWA 2015.
SPOTKANIE FIRMOWE WARSZAWA, 25 SIERPIEŃ 2010.
Szkolenie Działu Handlowego
Model ekonometryczny z dwiema zmiennymi
DZIAŁANIA MARKETINGOWE PO WPROWADZENIU APLIKACJI PE-IMP
Styczeń 2010 PONIEDZIAŁEK WTOREK ŚRODA CZWARTEK PIĄTEK SOBOTA
Szkolenie dotyczące sprzedaży
Stan wdrażania Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata Stan na r.
Konrad Tarański, Wiceprezes Zarządu, CFO Comarch
Zapis prezentacji:

Podsumowanie wyników 1

Ilość umów na czas niokreślony Promocja Jesień z Nagrodami – wyniki za Wrzesień Imię i nazwisko Ilość umów na czas niokreślony Całkowita ilość umów Udział % w sprzedaży BRYDA WŁODZIMIERZ 5 8,0 62,50% CZERWIEC LIDIA 10,5 14,0 75,00% DZIKOWSKA ELŻBIETA 9,0 55,56% DZIURDZIA JADWIGA 3 6,0 50,00% GĘCA BARBARA 2 12,0 16,67% KORDECKI ROMAN KOTYJA PATRYCJA 17 21,0 80,95% KRAWCZYK RYSZARD 6 17,0 35,29% KUDZIA ARKADIUSZ 1 7,0 14,29% NIEMIEC ANNA 1,5 3,5 42,86% NOWAK MARCIN 35,71% NOWAK BOŻENA 4,0 SANDER WOJCIECH 9 WYDRYCH ANDRZEJ 9,5 63,16% Ilość umów na czas nieokreślony – 79 Całkowita ilość umów – 145 Udział procentowy umów nieokreślonych za październik - 54,5% 2

Ilość umów na czas niokreślony Promocja Jesień z Nagrodami – wyniki za Październik Imię i nazwisko Ilość umów na czas niokreślony Całkowita ilość umów Udział % w sprzedaży BRYDA WŁODZIMIERZ 5 9,0 55,56% CZERWIEC LIDIA 8,5 9,5 89,47% DZIKOWSKA ELŻBIETA 6 11,0 54,55% DZIURDZIA JADWIGA 2 2,5 80,00% GĘCA BARBARA 3 33,33% KORDECKI ROMAN 13,0 46,15% KOTYJA PATRYCJA 12 14,0 85,71% KRAWCZYK RYSZARD 10 17,5 57,14% KUDZIA ARKADIUSZ 12,0 41,67% NIEMIEC ANNA 1 3,0 NOWAK MARCIN 9 64,29% NOWAK BOŻENA 1,0 100,00% SANDER WOJCIECH 7 63,64% WYDRYCH ANDRZEJ 7,0 MIERZYŃSKA ANNA 10,0 70,00% Ilość umów na czas nieokreślony – 88,5 Całkowita ilość umów – 143,5 Udział procentowy umów nieokreślonych za październik - 61,67% 3

Ilość umów na czas niokreślony Promocja Jesień z Nagrodami – wyniki za Listopad Imię i nazwisko Ilość umów na czas niokreślony Całkowita ilość umów Udział % w sprzedaży BRYDA WŁODZIMIERZ 2 6,0 33,33% CZERWIEC LIDIA 3,0 66,67% DZIKOWSKA ELŻBIETA 4 5,0 80,00% DZIURDZIA JADWIGA 2,5 3,5 71,43% GĘCA BARBARA 8 14,0 57,14% KORDECKI ROMAN 3 7,0 42,86% KOTYJA PATRYCJA 12,5 14,5 86,21% KRAWCZYK RYSZARD 5 16,0 31,25% KUDZIA ARKADIUSZ 6 11,0 54,55% NOWAK MARCIN SANDER WOJCIECH 6,5 8,5 76,47% WYDRYCH ANDRZEJ MIERZYŃSKA ANNA Ilość umów na czas nieokreślony – 65,5 Całkowita ilość umów – 117,5 Udział procentowy umów nieokreślonych za październik – 55,74 % 4

Ilość umów na czas niokreślony Promocja Jesień z Nagrodami – wyniki za Grudzień Imię i nazwisko Ilość umów na czas niokreślony Całkowita ilość umów Udział % w sprzedaży BRYDA WŁODZIMIERZ 2 13,5 14,81% CZERWIEC LIDIA 9 10,5 85,71% DZIKOWSKA ELŻBIETA 3 4,0 75,00% DZIURDZIA JADWIGA 0,5 12,50% GĘCA BARBARA 10,0 20,00% KORDECKI ROMAN 5 8,0 62,50% KOTYJA PATRYCJA 10 12,0 83,33% KRAWCZYK RYSZARD 17,0 58,82% KUDZIA ARKADIUSZ 3,5 43,75% NOWAK MARCIN 41,67% SANDER WOJCIECH 8 9,5 84,21% WYDRYCH ANDRZEJ 6,0 MIERZYŃSKA ANNA 5,0 60,00% Ilość umów na czas nieokreślony – 66 Całkowita ilość umów – 119 Udział procentowy umów nieokreślonych za październik – 55,23 % 5

Ilość umów na czas niokreślony Promocja Jesień z Nagrodami – wyniki zbiorczy Imię i nazwisko Ilość umów na czas niokreślony Całkowita ilość umów Udział % w sprzedaży BRYDA WŁODZIMIERZ 14 36,5 38,36% CZERWIEC LIDIA 30 37,0 81,08% DZIKOWSKA ELŻBIETA 18 29,0 62,07% DZIURDZIA JADWIGA 8 16,0 50,00% GĘCA BARBARA 15 45,0 33,33% KORDECKI ROMAN 19 36,0 52,78% KOTYJA PATRYCJA 51,5 61,5 83,74% KRAWCZYK RYSZARD 31 67,5 45,93% KUDZIA ARKADIUSZ 15,5 38 40,79% NOWAK MARCIN 24 56 42,86% SANDER WOJCIECH 30,5 41 74,39% WYDRYCH ANDRZEJ 22 29,5 74,58% MIERZYŃSKA ANNA 21 66,67% Ilość umów na czas nieokreślony – 292,5 Całkowita ilość umów – 514 Udział procentowy umów nieokreślonych za październik – 57 %

Wyniki sprzedaży Gdzie jesteśmy?

Przyrost sprzedaży: grudzień vs. sierpień wynosi 150 % Sprzedaż wrzesień-grudzień vs. sierpień Przyrost sprzedaży: grudzień vs. sierpień wynosi 150 % 8

Realizacja sprzedaży przez PH – za ostatnie 3 mies. 9

Realizacja sprzedaży przez PH – za ostatnie 6 mies. 10

Realizacja sprzedaży przez PH – za cały 2010r. 11

Realizacja planów sprzedaży przez Oddziały- Grudzień 12

Realizacja planów sprzedaży przez Oddziały 13

Dokąd zmierzamy? Cele na 2011r. 14

Cele na 2011r. 1) Zminimalizowanie zjawiska CHURN – rezygnacji Klientów: - bezpośrednie kontakty z Klientami przed końcem umowy celem przedłużenia umowy oraz zaoferowania nowych produktów/usług, - korzystanie z oferty utrzymaniowej, 2) Penetracja obecnych Klientów: - oferowanie i dosprzedaż innych produktów 3) Wzrost ilości nowych Klientów: - minimalna liczba nowych zaofertowanych Klientów dziennie min. 10 4) Wzrost ilości umów na czas nieokreślony: - minimalna liczba umów na czas nieokreślony 7-8 szt. w zależności od stanowiska PH 15

Cele na 2011r. 4) Zwiększenie wartości sprzedaży minimalna realizacja planu wartościowego na średnim poziomie 100%, minimalna realizacja planu ilościowego na średnim poziomie 100%, sprzedaż umów na czas nieokreślony na poziomie min. 70% całkowitej sprzedaży, wzrost sprzedaży umów i ich średniej wartości: - lead’y, - umawianie spotkań, - bazy danych i e-mailing, - baner reklamowy, - raporty, - infolinie min. 3 umowy miesięcznie na 1 PH, średnia wartość 1 z powyższych umowy min. 1 000 zł 16