Sosnowiec ZSO nr 7.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
BYĆ PRZEDSIĘBIORCZYM - nauka przez praktykę Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Advertisements

Głównym założeniem pracy w Miejskim Przedszkolu Nr 9 w Częstochowie są priorytety zawarte w Koncepcji Pracy Przedszkola wg których prowadzone są liczne.
AKCJA SPOŁECZNO-EDUKACYJNA ŻONKILE 73. ROCZNICA POWSTANIA W GETCIE WARSZAWSKIM Wolontariusze Muzeum POLIN Fot. Kajus W. Pyrz.
WOLONTARIAT w MIEJSKIM OŚRODKU POMOCY SPOŁECZNEJ W DOBRYM MIEŚCIE Dobre Miasto
VII kampania społeczna N O PROMIL – N O PROBLEM PROJEKT WSPÓŁFINANSOWANY PRZEZ SZWAJCARIĘ W RAMACH SZWAJCARSKIEGO PROGRAMU WSPÓŁPRACY Z NOWYMI KRAJAMI.
PAŹDZIERNIK LpParagrafOpis średnia wartość dochodów Skumulowany udział wartości poszczególnych paragrafów dochodów % całości dochodów
Priorytetowe kierunki działania gdańskich poradni psychologiczno-pedagogicznych Materiał opracowany przez dyrektorów gdańskich poradni psychologiczno-
Mam prawo do ochrony swoich danych osobowych Twoje dane – Twoja sprawa. Skuteczna ochrona danych osobowych. Inicjatywa edukacyjna skierowana do nauczycieli.
Ogólne uwarunkowania i doświadczenia współpracy z samorządami na terenie Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Radomiu Konferencja „Współpraca Lasów.
Wybór najważniejszych, zdaniem uczniów, problemów związanych z korzystaniem z TIK w szkole oraz opracowanie wstępnych zapisów szkolnego kodeksu na ten.
MOJE CZYSTE MIASTO Relacja Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 7 w Rudzie Śląskiej.
o Goszczanów, o Warta, o Błaszki, o Wróblew, o Sieradz, o Brąszewice, o Brzeźnio, o Burzenin, o Klonowa, o Złoczew, o Lututów, o Ostrówek, o Konopnica.
„Rozwój multimediów od XIX do XXI wieku” Zespół Szkół Specjalnych w Oławie ul. Broniewskiego Oława.
Doskonalenie zawodowe Katarzyna Ługowska Bordeaux
Cyfrowa Polska szansą dla rozwoju sektora ICT 1 Agnieszka Suska Naczelnik Departament Funduszy Strukturalnych Ministerstwo Administracji i Cyfryzacji Gdańsk,
Pawlicz, A. (2015). Wykorzystanie mediów społecznościowych jako narzędzia marketingu turystycznego przez gminy leżące na terenach Parków Narodowych w Polsce.
LIDER PROJEKTUPARTNERZY PROJEKTU Towarzystwo Wiedzy Powszechnej Oddział Regionalny w Płocku Stowarzyszenie Academia Economica Projekt współfinansowany.
MOST - Międzysemestralne Otwarte Spotkanie TIK Debata: Profil Szkoły.
„Jak zwiększyć bezpieczeństwo uczestników ruchu drogowego?” Co nam dała realizacja projektu?
CAPS LOCK - CERTYFIKOWANE SZKOLENIA JĘZYKOWE I KOMPUTEROWE
Strategia Rozwoju Powiatu Kluczborskiego planowanie strategiczne w JST Małgorzata Ziółkowska tel kom
5 KROKÓW DO SZKOŁY PONADGIMNAZJALNEJ Jak dostać się do szkoły ponadgimnazjalnej? Instrukcja dla uczniów, którzy uczą się w gimnazjach które przekazują.
Środki na szkolnictwo zawodowe w nowej perspektywie finansowej Iwona Nakielska Dyrektor Departamentu EFS Urząd Marszałkowski Województwa Lubelskiego.
Szkoła Podstawowa z Oddziałami Integracyjnymi nr 301 SAS Szkoły Aktywne w Społeczności.
COMENIUS COMENIUS - JAK TO WSZYSTKO SIĘ ZACZĘŁO? W LUTYM 2011 r. UCZNIOWIE NASZEGO GIMNAZJUM ROZPOCZĘLI WSPÓŁPRACĘ MIĘDZYNARODOWĄ.
ROK SZKOLNY 2015/16  Projekt edukacyjny: Szkoła miejscem działań kreatywnych – czyli jak rozwijamy nasze zainteresowania?
Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 7 w Rudzie Śląskiej.
Mój mikroregion w makro-Europie. Europejczyk w zrestrukturyzowanej przestrzeni
Program LEADER + Inicjatywa Wspólnotowa na rzecz rozwoju obszarów wiejskich.
Program edukacyjny „Kultura bezpieczeństwa”
Respectful European Schools Pursue Equality and Cultural Tolerance
Zajęcia pozalekcyjne w ramach działalności Szkolnych Klubów Sportowych
Co to jest spacer edukacyjny?
Świętokrzyscy hotelarze dla rynku pracy
Dyrektor Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Łodzi
Innowacja pedagogiczna „ Mierzymy daleko, sięgamy wysoko” prowadzona w Szkole Podstawowej nr 21 w Lublinie w roku szkolnym 2016/2017 Autorki innowacji:
Koncepcja i strategia Szkoły Promującej Zdrowie
Rządowy program wspomagania latach 2015–2018 organów prowadzących szkoły w zapewnieniu bezpiecznych warunków nauki, wychowania i opieki w szkołach – „Bezpieczna+”
SAMORZĄD SZKOLNY Przeprowadził DZIAŁANIA samopomocy na rzecz uczniów w szkole „UCZYMY SIĘ UCZYĆ INNYCH”- pomoc młodszym kolegom.
Hiszpania.
Edukacja matematyczna i przyrodnicza
„Od dziś pracuję na swój sukces”
Teneryfa- wyspa wiecznej wiosny
Szkoła z klasą 2.0 Tworzenie kodeksu 2.0.
Terra Community and Ethics for the future
Metoda projektu.
Szkoła Podstawowa nr 11 im. Henryka Sienkiewicza
Wolę narody, które są sumą „ja”, niż członków narodów, którzy są cząstką „my”. Stanisław Jerzy Lec Projekt ustawy o zmianie niektórych ustaw w celu.
„Poduszkopedia” II Liceum Ogólnokształcące imienia Stefana Żeromskiego w Tomaszowie Mazowieckim Nr ewidencyjny:
PROGRAMY DO KONTROLI RODZICIELSKIEJ
RAPORT Z EWALUACJI WEWNĘTRZNEJ Obszar I
SPRAWOZDANIE Projekt „Ucz się i nauczaj” realizowany w ramach Programu Erasmus Plus przez Zespół Szkół nr 3 w Zamościu w terminie r r.
Program profilaktyczno-wychowawczy
LOKALNY PROGRAM REWITALIZACJI GRODZISKA MAZOWIECKIEGO NA LATA (AKTUALIZACJA) Obszary wiejskie gminy Grodzisk Maz.
Tematy zadań. W załączeniu plik z danymi.
RAPORT KRAJOWY POLSKA Przedstawicielstwa Komisji Europejskiej w Polsce
Priorytet MEN na rok szkolny 2017/2018
COMENIUS WIELOSTRONNE PARTNERSKIE PROJEKTY SZKÓŁ
Miasto Przyjazne Dzieciom
ERASMUS+ Something old, something new,
KONFERENCJA METODYCZNA HISTORIA spotkanie sieci współpracy
SPRAWOZDANIE Z DZIAŁALNOŚCI
Informacje podstawowe
Projekt: JAK SKUTECZNIE I JAK EFEKTYWNIE UCZYĆ DOROSŁYCH WE WSPÓŁCZESNEJ EUROPIE Nr projektu: PL01-KA CYKL KOLBA mgr Anna Krawczyk Projekt.
SZKOŁA PODSTAWOWA im. MARII KONOPNICKIEJ W STĘŻYCY
COMENIUS WIELOSTRONNE PARTNERSKIE PROJEKTY SZKÓŁ
Kompetencje informatyczne – III etap edukacyjny
w świetle Ustawy „Za Życiem”
Ramowy program szkolenia w zakresie wspomagania szkół w wykorzystywaniu nowoczesnych technologii w procesie nauczania/uczenia się Kompetencje informatyczne.
Ramowy program szkolenia w zakresie wspomagania szkół w wykorzystywaniu nowoczesnych technologii w procesie nauczania/uczenia się Kompetencje informatyczne.
Zapis prezentacji:

Sosnowiec ZSO nr 7

„Europejscy Trenerzy e-Bezpieczeństwa w akcji” W latach 2018-2020 w naszej realizowany jest międzynarodowy program współpracy szkół ERASMUS+. SP nr 46 realizuje projekt zatytułowany „Europejscy trenerzy e-bezpieczeństwa w akcji”, w którym bierze udział kilkudziesięciu nauczycieli oraz uczniów z całej Europy. Nasza szkoła współpracuje z sześcioma szkołami z państw UE.

Kraje biorące udział w projekcie Anglia - Alderley Edge Francja - Dax Hiszpania - Alicante Niemcy - Eberbach Polska - Sosnowiec Rumunia - Pucioasa

Alderley Edge - Anglia Alderley Edge – miasteczko w Anglii, w hrabstwie ceremonialnym Cheshire, w dystrykcie Cheshire East. Leży 46 km na wschód od miasta Chester i 246 km na północny zachód od Londynu. W 2001 miejscowość liczyła 4408 mieszkańców.

Dax – Francja Dax – miejscowość i gmina we Francji, w regionie Akwitania, w departamencie Landy. Według danych na rok 1990 gminę zamieszkiwało 19 309 osób, a gęstość zaludnienia wynosiła 980 osób/km².

Hiszpania - Alicante Alicante– historyczne miasto portowe w południowo-wschodniej Hiszpanii. Jest to jeden z najważniejszych portów hiszpańskich na Morzu Śródziemnym, połączony koleją z Madrytem i Murcją, od której oddalony jest o 74 km.

Niemcy - Eberbach Eberbach – miasto w Niemczech w kraju związkowym Badenia-Wirtembergia, w rejencji Karlsruhe, w regionie Rhein-Neckar, w powiecie Rhein-Neckar, siedziba wspólnoty administracyjnej Eberbach. Leży w Parku Krajobrazowym Dolina Neckaru-Odenwald. Liczba mieszkańców : ok 15 tys.

Pucioasa – Rumunia Pucioasa – miasto w Rumunii, w okręgu Dymbowica. Liczy 17 tys. mieszkańców.

Projekt „Europejscy Trenerzy e-Bezpieczeństwa w Akcji” Głównym celem projektu jest rozwijanie umiejętności w zakresie bezpiecznego wykorzystywania technologii informacyjno-komunikacyjnych jak również korzystania z mediów społecznościowych. Dzięki zastosowaniu metody partnerskiego uczenia się (peer-to-peer learning) chcemy dotrzeć do jak największej grupy uczniów, którzy poprzez wzajemną edukację będą wdrażać koncepcję e-bezpieczeństwa i świadomego wykorzystania mediów społecznościowych wśród rówieśników oraz społeczności lokalnej.

Metoda „peer-to-peer” Co to jest peer-to-peer learning? nauka poprzez wymianę wiedzy, nauczanie rówieśnicze metoda polega na wspólnej nauce podczas której to uczestnicy uczą się wzajemnie od siebie oraz dzielą się swoimi doświadczeniami i spostrzeżeniami.

Działania projektowe - uczniowie w akcji W ramach działań projektowych będziemy poruszali następujące tematy: Zasady bezpiecznego użytkowania smartfonów i tabletów Ustawienia prywatności na urządzeniach, aplikacjach, kontach google Ochrona danych/prywatność danych Bezpieczeństwo w sieci Media społecznościowe Mobbing i cyberprzemoc Fake News i manipulacja zdjęciami