„Poszerzamy Kadr” Projekt:

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Człowiek – Najlepsza inwestycja
Advertisements

Jak wybrać zawód? Przygotowujemy się do podjęcia
Rodzic jako doradca zawodowy
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejski ego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Multimedialni uczniowie.
Granty rozwojowe dla szkół -
W bieżącym roku szkolnym przez okres 8 miesięcy szkoła realizowała projekt rozwojowy pt. Moje miasto, moje korzenie. Przeworsk zza obiektywu fotograficznego.
Mam skrzydła – lecę do pracy. Koszaliński program aktywizacji zawodowej osób niepełnosprawnych pozostających bez zatrudnienia.
PROGRAM OPERACYJNY KAPITAŁ LUDZKI
SZKOLNY OŚRODEK KARIERY
Doradztwo edukacyjno-zawodowe
Projekt Miasta i Gminy Piwniczna-Zdrój dla uczniów klas I-VI w 3 szkołach podstawowych z terenów wiejskich Miasta i Gminy Piwniczna-Zdrój. Udział w projekcie.
Poradnictwo Zawodowe II
Projekt „Edukacja ku Przyszłości”
SZKOLNY OŚRODEK KARIERY ZESPÓŁ SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH Nr 6 w ŁODZI,
To osoba udzielająca pomocy, w formie grupowych i indywidualnych porad zawodowych, młodzieży i osobom dorosłym w wyborze zawodu, kierunku kształcenia i.
„Kompleksowe umiejętności – gwarantem przyszłości”
Zuzanna Szereniuk Michał Iwan
Termin realizacji – 20 miesięcy
WYRÓWNYWAWNIE SZANS EDUKACYJNYCH. E-akademia przyszłości Projekt realizowany w naszej szkole przez 3 lata – od 1 września 2010r. do nadal, współfinansowany.
Aktywni Społecznie w Powiecie Bolesławieckim, projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego.
EKONOMIA NA CO DZIEŃ czyli decyduj o sobie
SZKOLNY OŚRODEK KARIERY (SzOK)
EDUKACJA ZAWODOWA W PRAKTYCE
Rola doradcy zawodowego w aktywizacji zawodowej osób niepełnosprawnych
Człowiek najlepsza inwestycja Kreatywny absolwent na rynku pracy Pułtusk, 21 I 2011 r. Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego.
Wykorzystanie pracowni otrzymanej z funduszy EFS.
Projekt systemowy współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki ,
Projekt systemowy współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki ,
Doradcy zawodowi: Anna Pilszek Sabina Kontny.
Poradnictwo edukacyjno – zawodowe w Poradni Psychologiczno – Pedagogicznej dla Młodzieży.
Nauka kluczem do sukcesu program rozwojowy liceów ogólnokształcących Miasta Opola.
W ramach projektu zakupiono wyposażenie
„Szkoła w Bejscach znana z tego, że się troszczy o każdego” że się troszczy o każdego”
Spotkanie informacyjne projektu: E -fektywne F -unkcjonalne S -zkoły.
Europa 2020 o … doradztwie zawodowym
„Zasady współpracy w zakresie realizacji doradztwa zawodowego w mieście Białystok”
Projekt „Wiedza to sukces” realizowany w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki Działanie Aleja Najświętszej.
Krajowy Ośrodek Wspierania Edukacji Zawodowej i Ustawicznej w Warszawie będzie prowadził w roku szkolnym 2014/15 na terenie całego kraju bezpłatne szkolenia.
PRACOWNIE MARZEŃ Projekt finansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój Wykształcenia.
P ROGRAM : E RASMUS + A KCJA KLUCZOWA : M OBILNOŚĆ EDUKACYJNA A KCJA : M OBILNOŚĆ OSÓB UCZĄCYCH SIĘ I PRACOWNIKÓW T YP AKCJI : M OBILNOŚĆ OSÓB UCZĄCYCH.
1 Podsumowanie realizacji projektu „Czas nowych możliwości” na koniec 2013 roku Projekt „Czas nowych możliwości” współfinansowany przez Unię Europejską.
Znaczenie doradztwa zawodowego w nowej perspektywie finansowej Kraków, 27 marca 2015 r.
PORADNIA Oferta doradcy zawodowego Powiatowego Ośrodka Rozwoju Edukacji w Giżycku Marty Knaś.
Projekt OHP Równi na rynku pracy w ramach programu „Gwarancje dla młodzieży” Współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu.
Finansowanie kształcenia zawodowego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
PROJEKT „NAUKOWY ZAWRÓT GŁOWY” REALIZOWANY PRZEZ LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCE IM. J. IWASZKIEWICZA W BRZEZINACH PROJEKT WSPÓŁFINANSOWANY ZE ŚRODKÓW UNII EUROPEJSKIEJ.
Zmienia życie. Otwiera umysły. Struktura i możliwości programu ERASMUS+ Kształcenie i szkolenia zawodowe ZESPÓŁ SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH Nr 3 „Mechanik”
Cele i zadania doradztwa zawodowego na poszczególnych etapach edukacyjnych. mgr Monika Weryńska Doradca zawodowy.
Od 1 listopada 2015 roku rusza unijny projekt Erasmus+ "Our school is getting international!" G ł ówne cele projektu: podniesienie poziomu kluczowych kompetencji.
Rodzic jako doradca zawodowy Większość młodych ludzi pytanych o to kto jest dla nich najważniejszym doradcą przy wyborze drogi edukacji wskazuje rodziców,
Doradztwo zawodowe w szkołach – jak wdrożyć i prowadzić?
Praktyka zagraniczna szansą lepszego startu zawodowego dla technika logistyka.
Polskie Towarzystwo Ekonomiczne Oddział w Bydgoszczy.
Możliwości rozwoju szkolnictwa zawodowego i edukacji przedszkolnej RPO WŚ
Jak przenieść diagnozę ujętą w koncepcji dotyczącej szkolnictwa zawodowego do wniosku o dofinansowanie w ramach Poddziałania Konkurs numer: RPPM IZ /16.
Projekt Partnerski, pn. Rodzina w Centrum Regionalny Program Operacyjny Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata Oś Priorytetowa 9 Solidarne.
Urząd Miasta Lublin Projekt „MOJA FIRMA. Będę przedsiębiorcą” jest realizowany od 4 sierpnia 2010 r. jest realizowany od 4 sierpnia 2010 r. do 29 lutego.
Doradztwo zawodowe jako ważny element planowania kariery zawodowej uczniów w obliczu wyzwań rynku pracy. Przykłady dobrych praktyk na podstawie projektów.
Rozszerzona matura – świadoma inwestycja w przyszłość
Podpisanie umów: Działanie 4. 1
Projekt edukacyjny „Kompetencje kluczowe”
„Wsparcie rozwoju szkół poprzez doskonalenie nauczycieli”
Regionalny Program Operacyjny Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata Oś Priorytetowa 8 Aktywni na rynku pracy Działanie 8.4 Godzenie życia.
„Bliżej rynku pracy – Zintegrowany System Doradztwa Edukacyjno-Zawodowego ZIT WOF”
E-fektywne F-unkcjonalne S-zkoły
rozwój kompetencji kluczowych w Szkole Podstawowej nr7
rozwój kompetencji kluczowych w Szkole Podstawowej nr7
„Nowoczesne inspiracje”
Wewnątrzszkolny system doradztwa zawodowego wizytówką szkoły
Zapis prezentacji:

„Poszerzamy Kadr” Projekt: Finansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014 – 2020 1.1 Oś priorytetowa: Edukacja Kwalifikacje Umiejętności 1.2 Działanie Kształcenie zawodowe 1.3 Poddziałanie: Kształcenie zawodowe

Grupa docelowa: - 30 uczniów z kierunku kształcenia - 5 nauczycieli technik fotografii i multimediów, fototechnik - Szkoła - pracownie zawodowe

Okres realizacji: 01.01.2019 - 31.12.2020

Rekrutacja I - III 2019 Gdzie szukać informacji: Plakaty, ulotki Zebrania klasowe z rodzicami Informacje na stronie www (druki do pobrania) Dokumenty należy złożyć: - u wychowawcy - w sekretariacie szkoły - w biurze projektu

Dokumenty zgłoszeniowe: - Deklaracja uczestnictwa - Zgoda na przetwarzanie danych osobowych

Zgłoszenia:

Kryteria rekrutacji BIURO PROJEKTU na terenie szkoły Pozytywne oceny z przedmiotów zawodowych Frekwencja na zajęciach Wysoka motywacja i chęć udziału w projekcie Kolejność zgłoszeń + Uczniowie z rodzin w trudnej sytuacji materialnej BIURO PROJEKTU na terenie szkoły KOORDYNATOR SZKOLNY

Celem projektu jest: Podniesienie kwalifikacji i kompetencji zawodowych u 30 uczniów i 5 nauczycieli ZSPM poprzez uczestnictwo w szkoleniach i kursach oraz stażach i praktykach zawodowych Doposażenie pracowni kształcenia zawodowego w nowoczesny sprzęt Co przyczyni się do poprawy zdolności do zatrudnienia uczniów oraz dostosowania kierunku kształcenia do regionalnego rynku pracy

Zadania w projekcie: Zadanie 1. Doposażenie pracowni i warsztatów szkolnych dla kierunku Technik Fotografii i Multimediów Zadanie 2. Zajęcia warsztatowe pozalekcyjne dla uczniów Zadanie 3. Zajęcia warsztatowe pozaszkolne Zadanie 4. Doradztwo zawodowe grupowe i indywidualne Zadanie 5. Staże zawodowe Zadanie 6. Doskonalenie kwalifikacji nauczycieli

- Malowanie i wykonanie cykloramy Pracownia językowa Zadanie I: Doposażenie pracowni i warsztatów szkolnych dla kierunku technik fotografii i multimediów Pracownia FOTO - Malowanie i wykonanie cykloramy Pracownia językowa Wymiana drzwi, malowanie, modernizacja instalacji elektrycznej, Zakup szaf na pomoce dydaktyczne, tablicy multimedialnej, cyfrowej pracowni językowej Zakup: Komputery, drukarki, scanery fotograficzne, obiektywy, aparaty, statywy, stoliki reprodukcyjne, narzędzia do pracy w studio, lampy studyjne i błyskowe, materiały eksploatacyjne

Zadanie II: Zajęcia warsztatowe pozalekcyjne TECHNIKI SZLACHETNEJ FOTOGRAFII KALIBRACJA I DOSTOSOWANIE STANOWISKA PRACY FOTOGRAFA NOWOCZESNA FOTOGRAFIA PRODUKTOWA NOWOCZESNE TECHNIKI FOTOGRAFOWANIA I FILMOWANIA NOWOCZESNE TECHNIKI FILMOWANIA: AERIAL VIDEO, DRONE DRUKOWANIE ZDJĘĆ I PUBLIKOWANIE JĘZYK ANGIELSKI ZAWODOWY

Zadanie III: Zajęcia warsztatowe pozaszkolne KURS AUTO CAD - 16 godzin KURS PHOTOSHOP - 16 godzin KURS 3DMAX - 20 godzin KURS NANO VLOS - 3 dni Warsztat filmowania z powietrza - 8 godzin KURS KREOWANIA WIZERUNKU - 30 godzin

Kurs AUTO CAD Kurs kreowania wizerunku

Kurs Photoshop Kurs 3DMAX

Nauka sterowania dronem Warsztaty filmowania z powietrza Kurs NANO VLOS

Zadanie IV: Zajęcia z doradcą zawodowym Zajęcia mają na celu pomoc uczniom w : Przygotowaniu do podejmowania decyzji edukacyjno-zawodowych i planowania przyszłości zawodowej. Przygotowaniu do planowania swojej kariery, poznania własnych zainteresowań i predyspozycji. Kształtowaniu umiejętności określenia swoich słabych i mocnych stron . Zapoznaniu i podniesieniu poziomu edukacji uczniów w zakresie wiedzy o zawodach  i rynku pracy. Kształtowaniu umiejętności konfrontowania swoich własnych predyspozycji z wyborem zawodu oraz własnym zdrowiem. Kształtowaniu umiejętności korzystania z różnych źródeł informacji przy wyborze szkoły i w trakcie poszukiwania pracy. Przygotowaniu uczniów do odpowiedzialności i sumienności wykonanej pracy. Przygotowaniu uczniów do świadomej mobilności w podejmowaniu decyzji zawodowych, życiowych oraz w podnoszeniu kwalifikacji.

Zadanie V: Staże zawodowe – 150 godzin Koszty dojazdu Stypendium stażowe 1800 zł / ucznia