PLANOWANIE PROJEKTU PLANOWANIE PROJEKTU

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
REALIZUJĄC PROJEKT, CHCIELIŚMY OSIĄGNĄĆ CELE: ZAKTYWIZOWANIE UCZNIÓW ZAGROŻONYCH NIEUZYSKANIEM PROMOCJI DO NASTĘPNEJ KLASY; STWORZENIE WARUNKÓW DO ROZWOJU.
Advertisements

WIELKOPOLSKA – BRANDENBURGIA
Projekt dobry na wszystko! oprac. Grażyna Czetwertyńska 2006.
Jak zrealizować projekt edukacyjny w gimnazjum?
C omenius Partnerskie Projekty Szkół Zadania koordynatora oraz organizacja mobilności Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji Narodowa Agencja Programu Uczenie.
Dobre praktyki w projekcie Dolnośląska szkoła liderem projakościowych zmian w polskim systemie edukacji.
WNIOSKÓW DOFINANSOWYWANYCH
J. Krzesiński & L. Żukowski & P. Zejer Co trzeba określić? Cel projektuCel projektu – czemu projekt na służyć? Co chcemy osiągnąć dzięki rezultatom projektu?
Projekty edukacyjne w szkole
Iwona Budrewicz PZ i OZ PSSE Kamień Pomorski
1 Dokumentowanie działań w programach rozwojowych w ramach projektu "Przyspieszenie edukacyjne w szkole wiejskiej". Projekt dofinansowany ze środków Unii.
Praca metodą projektu edukacyjnego
Spójność logiczna projektu.
Szkoła Podstawowa w Gostkowie w programie szkoła z klasą 2013/2014
SZKOŁA MOJĄ SZANSĄ PROJEKT WSPÓŁFINANSOWANY Z FUNDUSZY UNII EUROPEJSKIEJ W RAMACH PROGRAMU OPERACYJNEGO KAPITAŁ LUDZKI.
dr Robert Szwed Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II
26 kwietnia 2010 „Jakie działanie szkolne i lokalne są warte zrealizowania przez samorząd uczniowski – nasze pomysły i praktyki” XVI Sesja Sejmu Dzieci.
praktyczne, prowadzone z zachowaniem obiektywizmu i etycznego podejścia, okresowe badanie oceniające postęp na drodze do osiągania ustalonych rezultatów.
Zaproszenie do programu Projekt jest realizowany dzięki pomocy finansowej Unii Europejskiej. Poglądy i opinie wyrażone w tym materiale są wyłącznie poglądami.
ZADANIA KOORDYNATORÓW
PRACA Z UCZNIAMI GIMNAZJUM METODĄ PROJEKTÓW
Projekt tranSPORTing emotions wrzesień 2009 – czerwiec 2011.
Projekt współfinansowany ze środków Ministerstwa Pracy i Polityki Społecznej w ramach Programu Operacyjnego Fundusz Inicjatyw Obywatelskich Szkolenie:
Szkoła z Klasą to ogólnopolska akcja edukacyjna prowadzona od 2002 roku przez Centrum Edukacji Obywatelskiej i Gazetę Wyborczą Akcja jest skierowana jest.
Innowacje pedagogiczne
System „Ewidencji Projektów”
Tytuł projektu: Klient: Nazwa kategorii: Numer kategorii:
Podstawowe informacje o tegorocznym konkursie. Celem programu jest aktywizowanie mieszkańców na rzecz działań o charakterze dobra wspólnego. Zależy nam.
Program Operacyjny Kapitał Ludzki
Obserwacja wybranych uczniów
Zespół Szkół Ogólnokształcących i Ekonomicznych w Lubsku Spotkanie otwierające.
Idea oceniania kształtującego
KONTROLA W KLASIE SZKOLNEJ. ZADANIA KONTROLI W KLASIE SZKOLNEJ: -kontrolowanie postępów ucznia, -wystawianie ocen, -przygotowanie sprawozdań o osiągnięciach.
Warsztat II Zielona Góra, r.. Plakaty z poprzednich warsztatów.
Warsztat diagnostyczno-rozwojowy
Ewaluacja konferencja 11 czerwca 2014 RODN „WOM” w Katowicach.
Tworzenie projektu Paweł Jordan 1.
Dobre praktyki TIK. Dla kogo program? Program skierowany jest do wszystkich tych nauczycieli, którzy widzą potrzebę edukacji medialnej w szkole, chcą.
ZGŁOSZENIE DO KONKURSU. Ogólnopolski Program Zwalczania Grypy 2014 Konkurs „Placówka Medyczna – Partner OPZG” DANE PLACÓWKI: Nazwa: Imię i nazwisko osoby.
OSLO, data Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego TYTUŁ (jak w programie) SYSTEM OŚWIATY w Polsce Zadania.
Nazwa procedury Analiza prac uczniów.
Podstawy zarządzania projektami Karta projektu
Ogólne zasady prezentacji Przed stworzeniem prezentacji prosimy o szczegółowe zapoznanie się z regulaminem konkursu. Prosimy o używanie czcionki o nazwie.
SPOTKANIE OTWIERAJĄCE Program „Szkoła z klasą 2.0” edycja 2013/2014 Szkoła Podstawowa im. Elizy Orzeszkowej w Radgoszczy.
OTWARTA FIRMA Otwarta firma Poznajemy zawody w miejscu pracy.
METODOLOGIA 50/50 - OSZCZĘDZANIE ENERGII W SZKOLE Prezentacje wykonał : Szymon Rabikowski.
EKSPERYMENTY I OBSERWACJE NA LEKCJACH BIOLOGII I PRZYRODY
ZASADY PRZEPROWADZANIA DIAGNOZY Gdańsk, r. Regionalny Program Operacyjny Województwa Pomorskiego na lata
Urząd Marszałkowski Województwa Podlaskiego Departament Europejskiego Funduszu Społecznego Białystok, 26 października 2011 r. „Na czym polega logika projektu.
Zdefiniować problem Jaki jest problem? Jakie są główne założenia? Jak chcesz śledzić przebieg funkcjonowania projektu ? metody ewaluacji Budżet Jakie źródła.
ROBICIE PROJEKT!!! A ja Wam pomogę. Kiedy Wasza mama musi przygotować kolację, czy przejęcie, albo upiec ciasto też realizuje projekt. PROJEKT, A CO TO.
SPOTKANIE OTWIERAJĄCE. I. Utworzenie Zespołu 2.0 Ewa Darwicz – dyrektor Urszula Cygan – koordynator Beata Adasik – nauczyciel Izabela Koczkodaj – nauczyciel.
PRZEWODNIK. ODZNAKA JAKOŚCI ETWINNING Odznaka Jakości jest przyznawana najciekawszym, kreatywnym i innowacyjnym projektom eTwinning i wskazuje osiągnięcie.
WEBQUEST JAKO METODA Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Modelowy program praktyk podnoszący jakość.
Jak zrealizować projekt edukacyjny w gimnazjum?
Praca metodą projektu edukacyjnego
Program eTwinning Planowanie projektów
Tytuł – [najlepiej aby jak najtrafniej oddawał opisywane rozwiązanie]
Materiały dla nauczyciela Młodzieżowe miniprzedsiębiorstwo
NAZWA NOMINOWANEGO DO NAGRODY MIEJSCA
Tytuł – [najlepiej aby jak najtrafniej oddawał opisywane rozwiązanie]
Tytuł – [najlepiej aby jak najtrafniej oddawał opisywane rozwiązanie]
Załączniki do wniosku o płatność
NARZĘDZIA INFORMATYCZNE WSPOMAGAJĄCE WSZYSTKIE ETAPY PROJEKTU
Program eTwinning Planowanie projektów
Tytuł – [najlepiej aby jak najtrafniej oddawał opisywane rozwiązanie]
Obserwacja wybranych uczniów
Jak napisać dobry konspekt?
Tytuł – [najlepiej aby jak najtrafniej oddawał opisywane rozwiązanie]
Zapis prezentacji:

PLANOWANIE PROJEKTU PLANOWANIE PROJEKTU PLANOWANIE I REJESTRACJA PROJEKTU PLANOWANIE PROJEKTU

PLANOWANIE PROJEKTU CELE REZULTATY DZIAŁANIA OPIS TYTUŁ

REJESTRACJA PROJEKTU

Krok 1 TYTUŁ OPIS CELE DZIAŁANIA REZULTATY

Krok 2

Krok 3 TYTUŁ OPIS CELE DZIAŁANIA REZULTATY

Krok 4 NSS

Krok 5 Nazwa projektu Opis projektu. Opis projektu. Opis projektu. Opis projektu. Opis projektu. Opis projektu. Opis projektu.

Planowanie projektu eTwinning Tytuł projektu (powinien być w miarę krótki i chwytliwy). Krótki opis (przygotujcie krótki opis waszego wspólnego projektu, max.10 zdań  - do 1000 znaków. Opis powinien być streszczeniem idei projektu, „reklamą” waszych działań. Wiek uczniów. Liczba uczniów (łącznie ze wszystkich placówek). Narzędzia TIK, które planujecie użyć w projekcie. Cele (powinny być zrozumiałe, konkretne, osiągalne, mierzalne, wspólne). Postęp działań: zaplanujcie działania projektowe, zaczynając od działań rozpoczynających projekt w celu poznania się uczniów (przedstawienie się uczniów, konkurs na logo projektu, prezentacja szkół), zaplanujcie działania główne, dzięki którym zrealizujecie postawione cele, zaplanujcie działanie podsumowujące przebieg projektu, nie zapomnijcie o ewaluacji: na bieżąco sprawdzajcie czy cele poszczególnych działań zostały osiągnięte, jakie zadania się udały i co będzie warto powtórzyć, czego powtarzać nie warto, co można ulepszyć, czy i o ile wzrosły umiejętności uczniów, jaki wpływ miał projekt na społeczność klasową, szkołą, lokalną. Spodziewane rezultaty (twarde lub miękkie):     Mogą to być: materiały elektroniczne, np: materiały na TwinSpace, blogi, e-książki, e-magazyny, poprawa umiejętności współpracy czy w zakresie TIK, etc.

PLANOWANIE PROJEKTU PLANOWANIE PROJEKTU PLANOWANIE PROJEKTU