Wyniki pomiarów natężenia ruchu pasażerskiego na liniach kolejowych obsługiwanych przez PKP SKM Trójmiasto Sp. z o.o. oraz badań preferencji i.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
© IEn Gdańsk 2011 Wpływ dużej generacji wiatrowej w Niemczech na pracę PSE Zachód Robert Jankowski Andrzej Kąkol Bogdan Sobczak Instytut Energetyki Oddział.
Advertisements

Plany transportu publicznego dla województwa mazowieckiego 1Warszawa, 15 marca 2016 r.
Obecna praktyka badań konsumentów usług turystycznych w regionach – województwo łódzkie Tomasz Koralewski Tomasz Mazurek Regionalna Organizacja Turystyczna.
Plan Czym się zajmiemy: 1.Bilans przepływów międzygałęziowych 2.Model Leontiefa.
Budżet Miasta Gdańska na rok Wskaźniki przyjęte w projektowaniu budżetu na rok Realne tempo wzrostu PKB – 3,8% Średnioroczna dynamika cen.
Transportowy model symulacyjny miasta Gdańska
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Benchmarking – narzędzie efektywnej kontroli zarządczej.
Projekt budowy sieci automatycznych toalet publicznych na terenie miasta Poznania. Projekt modernizacji toalet miejskich na terenie miasta Poznania.
Ekonometria Wykład 1 Uwarunkowania modelowania ekonometrycznego. Uogólniona metoda najmniejszych kwadratów dr hab. Mieczysław Kowerski.
Cel analizy statystycznej. „Człowiek –najlepsza inwestycja”
31 maja 2016r. 1 Regionalne badanie nastrojów społecznych wokół UEFA EURO 2012™ Prezentacja wyników badania z mieszkańcami Gdańska, Poznania,
Lista tematów dla prezentacji zaliczeniowych z przedmiotu do wyboru „Transport kolejowy” prof. UG dr hab. Stanisław Miecznikowski dr Marcin Wołek Katedra.
RAPORT Z BADAŃ opartych na analizie wyników testów kompetencyjnych przeprowadzonych wśród uczestników szkoleń w związku z realizacją.
Aktywność w pozyskiwaniu środków unijnych w Powiecie Leszczyńskim
Strategia Rozwoju Powiatu Kluczborskiego planowanie strategiczne w JST Małgorzata Ziółkowska tel kom
Rozbudowa Szybkiej Kolei Aglomeracyjnej przez Samorząd Województwa Małopolskiego 30 czerwca 2016r. Jacek Krupa Marszałek Województwa Małopolskiego.
„Poprawa bezpieczeństwa na Centralnej Magistrali Kolejowej poprzez likwidację przejazdów w poziomie szyn w km 127 i 147 oraz budowę skrzyżowań dwupoziomowych”
Stan wdrażania Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko – Pomorskiego na lata Instytucja Zarządzająca Regionalny Program Operacyjny.
Liczba mieszkańców Gdańska oraz przyrost naturalny w latach (w tys. osób) (w promilach) Źródło: Opracowanie własne na podstawie danych GUS.
Tryb tworzenia związków metropolitalnych w kontekście zasady samodzielności jednostek samorządu terytorialnego Karol Ważny Uniwersytet Gdański Instytut.
1 Funkcjonowanie komunikacji aglomeracyjnej na terenie Gminy Zabierzów.
O PARADOKSIE BRAESSA Zbigniew Świtalski Paweł Skałecki Wydział Matematyki, Informatyki i Ekonometrii Uniwersytet Zielonogórski Zakopane 2016.
INFORMACJA O BEZROBOCIU NA TERENIE POWIATU BIAŁOSTOCKIEGO
PLAN MARKETINGOWY Imię i nazwisko. Podsumowanie sytuacji rynkowej  Sytuacja rynkowa: przeszła, bieżąca i przyszła  Uwzględnij udział w rynku, wiodące.
Turystyczne zachowanie Europejczyków podróżujących w celach służbowych na przykładzie piętnastu „starych” krajów członkowskich Unii Europejskiej doc.dr.
USŁUGI SIECI EURES DLA PRACODAWCÓW
Ustawa o nieodpłatnej pomocy prawnej oraz edukacji prawnej
Regionalne warsztaty TAF TSI
Dolnośląski Wojewódzki Urząd Pracy
Sześciolatek idzie do szkoły
Organizacja transportu na terenie gmin podwarszawskich
DIALOG TECHNICZNY – KW-P-11/ Poznań, r.
TEMAT 23 Wypadki drogowe – statystyka i przyczyny
Poznań – Warszawa: sprawna komunikacja podczas modernizacji
WRPO na lata , 3 Oś priorytetowa: Energia,
Miejskie Obszary Funkcjonalne w województwie pomorskim
Formy przeciwdziałania zaległościom czynszowym w lokalach komunalnych
EGZAMIN GIMNAZJALNY kwiecień 2017
WYNIKI BADANIA PROBLEMÓW I POTRZEB MIESZKAŃCÓW CZAJOWIC
MECHANIKA 2 Dynamika układu punktów materialnych Wykład Nr 9
terminologia, skale pomiarowe, przykłady
INFORMACJA na temat przedsięwzięć kolejowych w RPO WP
Wydatki na zakup węgla w gospodarstwach domowych
MIENIE PUBLICZNE SĄ TO RZECZY, DOBRA (ŚRODKI FINANSOWE) PRZYSŁUGUJĄCE SKARBOWI PAŃSTWA LUB INNYM PAŃSTWOWYM OSOBOM PRAWNYM ORAZ MIENIE PRZYNALEŻNE PODMIOTOM.
w Polsce Dr inż. Andrzej Massel Instytut Kolejnictwa
Powiatowy Urząd Pracy w Kołobrzegu
Powiatowy Urząd Pracy w Kołobrzegu
Sześciolatek idzie do szkoły
Podsumowanie wsparcia PO KL w województwie warmińsko-mazurskim
INWESTUJEMY W KOMFORT I BEZPIECZEŃSTWO NA LATA
Powiatowy Urząd Pracy w Kołobrzegu
Powiatowy Urząd Pracy w Kołobrzegu
Powiatowy Urząd Pracy w Kołobrzegu
Zarządca narodowej sieci linii kolejowych
BADANIA ZUZYCIA BOCZNEGO SZYN W ROZJAZDACH KOLEJOWYCH
Informacja o stanie bezpieczeństwa na obszarze kolejowym za 2017 rok.
Transportowy alarm dla Mazowsza
Informacja o stanie realizacji wybranych zadań oświatowych w Gminie Janowiec Kościelny w roku szkolnym 2016/2017.
Patronat honorowy: Jerzy Żmijewski Starosta Skarżyski
Wyniki ankiety oceny jakości kształcenia przeprowadzonej wśród nauczycieli w roku akademickim 2016/2017 Realizując zadania wynikające z Wewnętrznego Systemu.
Najważniejsze reguły ankietowania
System Mobility Tool+ Projekt „Staże zagraniczne dla uczniów i absolwentów szkół zawodowych oraz mobilność kadry kształcenia zawodowego” Konkurs 2016.
Kolej lepiej połączy Pomorze
Wyniki ankiet oceny nauczycieli akademickich przeprowadzonych w roku akademickim 2017/2018 Realizując zadania wynikające z Wewnętrznego Systemu Zapewnienia.
Opracowanie dokumentacji przygotowawczej dla projektu „Rewitalizacja infrastruktury regionalnego systemu transportowego Żuławskiej Kolei Dojazdowej na.
Ustawa o nieodpłatnej pomocy prawnej oraz edukacji prawnej
Ustawa o nieodpłatnej pomocy prawnej oraz edukacji prawnej
PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. Zakład Linii Kolejowych w Nowym Sączu
Wspomaganie pracy szkół
Zapis prezentacji:

Wyniki pomiarów natężenia ruchu pasażerskiego na liniach kolejowych obsługiwanych przez PKP SKM Trójmiasto Sp. z o.o. oraz badań preferencji i zachowań transportowych podróżnych Gdańsk, 23.01.2018

WYMIANA PASAŻERSKA (1) Łącznie na wszystkich 54 przystankach w trakcie 8 godzinnej próby zarejestrowano 161 tys. osób korzystających z przystanków obsługiwanych przez SKM. Około 75% wszystkich osób wsiadających i wysiadających korzysta z 16 przystanków zlokalizowanych w czterech powiatach (m. Gdańsk, m. Gdynia, m. Sopot, wejherowski), Najbardziej obciążonymi przystankami pod względem wymiany pasażerskiej są: Gdańsk Wrzeszcz – 14.968 pas/8 godz., Gdynia Główna – 13.846 pas/8 godz., Gdańsk Główny – 12.093 pas/8 godz. Najmniej obciążonymi przystankami pod względem wymiany pasażerskiej są: Babi Dół – 12 pas/8 godz., Sławki – 31 pas/8 godz., Krzeszna – 52 pas/8 godz.

WYMIANA PASAŻERSKA (2) Porównanie wyników pomiarów wymiany pasażerskiej z lat 2016 i 2017:

ROZKŁAD NATĘŻENIA RUCHU

UDZIAŁ PODRÓŻY MIĘDZYPOWIATOWYCH (1) Uzyskane w wyniku badań ankietowych odpowiedzi dotyczące początku i końca przejazdów pasażerów pociągami SKM w odniesieniu do liczby pasażerów wsiadających na poszczególnych przystankach, umożliwiły wyznaczenie liczby przejazdów międzypowiatowych i wewnątrzpowiatowych dla poszczególnych powiatów.   Powiat Udział przejazdów międzypowiatowych Udział przejazdów wewnątrzpowiatowych na liniach 202, 250 na liniach 201, 229, 248 ogółem na liniach 201, 229, 248 Miasto Gdańsk 60% 43% 57% 40% Miasto Gdynia 86% 97% 14% 3% Miasto Sopot 95% 5% Powiat kartuski 64% 36% Powiat kościerski 99% 1% Powiat wejherowski 63% 37% Wszystkie podróże 71% 29%

UDZIAŁ PODRÓŻY MIĘDZYPOWIATOWYCH (2) Porównanie wyników badania udziału podróży międzypowiatowych z lat 2016 i 2017:

PODSUMOWANIE Dane uzyskane z przeprowadzonych badań mogą zostać wykorzystane do dalszych prac planistycznych i strategicznych dotyczących funkcjonowania i organizacji sieci transportowej regionu oraz kształtowania zachowań transportowych mieszkańców. Wyniki badań przeprowadzonych w latach 2016 i 2017 w zakresie liczby przejazdów wewnątrzpowiatowych i międzypowiatowych są zbieżne, co świadczy o ich wysokiej wiarygodności. Około 30% podróży w sieci połączeń SKM stanowią przejazdy wewnątrzpowiatowe, Największy udział przejazdów wewnątrzpowiatowych odnotowano w Gdańsku (43%) i powiecie kartuskim (36%). Stanowi to uzasadnioną podstawę do rozpoczęcia rozmów o współfinansowaniu przewozów przez samorządy powiatowe obszaru metropolitalnego.

Dziękuję za uwagę