I SOCIAL MEDIA W SPORCIE

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
OBOWIĄZKI INFORMACYJNE BENEFICJENTA Zintegrowane Inwestycje Terytorialne Aglomeracji Wałbrzyskiej.
Advertisements

Kampania promocyjna Badania Terminy - kampania promocyjna a badania.
Czy wiesz, że?... INTERNET …TO JEST SPIS TREŚCI NIEBEZPIECZEŃSTWO SPOŁECZNOŚĆ INTERNETOWA DZIECKO W INTERNECIE ZAUFANE STRONY INTERNETOWE WIRUSY.
A.M. Zarzycka. Rodzaje działań promocyjnych reklama (radio, telewizja, prasa, kino, formy zewnętrze, Internet, tzw. direct mail) public relations sponsoring.
Podstawy Przedsiębiorczości Wykład 4h + Ćwiczenia 4h Rafał Paśko PWSW Przemyśl.
Polish Information and Foreign Investment Agency PL Warsaw, 12 Bagatela Street, phone: (+48 22) , fax: (+48 22) ;
Spotkanie informacyjne. Młodzi i Samodzielni – Program na rzecz aktywizacji społeczno-zawodowej.
Portale społecznościowe. Serwis społecznościowy  to serwis internetowy, który istnieje w oparciu o zgromadzoną wokół niego społeczność. Tworzy tak zwane.
Kampania Promująca Atrakcyjność Turystyczną Wschodnich Województw Polski Warszawa
Spektakl dla dzieci „Serce dziecka”. Cele działań Budowanie i umacnianie wizerunku FSD jako godnej zaufania jednostki pożytku publicznego Integracja lokalnej.
Krótko o mnie :-) Andrzej Mazuruk Twórca i redaktor naczelny Horizon Gamer. Redaktor Gamezilli. Redaktor grupy SmartAge.pl. Prezentacja i wykład powstały.
KOMUNIKOWANIE W PROCESIE WSPIERANIA ROZWOJU SZKOŁY Jarosław Kordziński NA.
Jak świadomie budować markę osobistą?. Agenda Definicja Wstęp do budowania marki Formułowanie strategii marki Narzędzia budowania marki Monitoring działań.
Najnowsze technologie – Profesjonalni wykonawcy. Geneza Stowarzyszenie powstało 9 kwietnia 2011 roku w miejscowości Rochna, położonej w centralnej Polsce,
E-sądy po polsku IV EDYCJA Badanie i ranking stron internetowych sądów okręgowych i apelacyjnych oraz Sądu Najwyższego i Trybunału Konstytucyjnego 3 kwietnia.
Koncepcja powołania Rady Działalności Pożytku Publicznego Miasta Lublin spotkanie wewnętrzne 1 czerwca 2011 r.
Rok Samorządności plany Ministerstwa Spraw Zagranicznych
Pawlicz, A. (2015). Wykorzystanie mediów społecznościowych jako narzędzia marketingu turystycznego przez gminy leżące na terenach Parków Narodowych w Polsce.
Klub Młodych Profesjonalistów Warsztaty Opracował: Marcin Adamczyk.
„ROLA MEDIÓW W ŻYCIU SPOŁECZNYM”
Punkt Informacyjny Funduszy Europejskich w Toruniu Spotkanie informacyjne pt. „Środa z Funduszami dla osób zainteresowanych założeniem działalności gospodarczej”
Dlaczego dzieci są agresywne?. Czym jest agresja?  Agresja to zamierzone działanie, mające na celu wyrządzenie komuś lub szkody, straty lub bólu. Czynności.
Wspieramy Mieszkaniczników czyli Właścicieli nieruchomości na wynajem.
platforma gromadząca i agregująca informacje i materiały prasowe.
Zarządzanie przez Internet. Klasyczne funkcje zarządza to: planowanie, organizowanie, decydowanie, motywowanie i kontrolowanie. Dzięki rozwojowi techniki.
Media i kultura Natalia Brylowska Obserwatorium Kultury
Aktywny RODZIC.
Kampania promująca serial Disney Channel „ Do dzwonka”
Pomorski Broker Eksportowy
Ten projekt został zrealizowany przez Komisję Europejską
Działania Edukacyjne w zakresie Wspólnego systemu Segregacji odpadów
Główny Punkt Informacyjny Funduszy Europejskich w Toruniu
Dyrektor Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Łodzi
O ochronie danych osobowych
GDZIE JESTEŚMY? DOKĄD ZMIERZAMY?
Imię i Nazwisko Afiliacja
Główny Punkt Informacyjny Funduszy Europejskich w Toruniu „Źródła informacji o Funduszach Europejskich” Toruń, r.
WYNIKI BADANIA PROBLEMÓW I POTRZEB MIESZKAŃCÓW CZAJOWIC
Bądź częścią rozwiązania
Według światowej organizacji zdrowia WHO zdrowie to nie jedynie brak choroby, ale dobrostan psychiczny, fizyczny i społeczny oraz adaptacja.
Szkolenie dla partnerów KSOW
1. Ja i inni, czyli komunikacja interpersonalna
Trendy w Public Relations
Części składowe treści pisma
Główny Punkt Informacyjny Funduszy Europejskich w Toruniu Środa z funduszami dla przedsiębiorstw na innowacje Toruń, r.
Spis treści Co to jest cyberprzemoc? Skutki przemocy wirtualnej
Biznesplan – jak LGD może wesprzeć wnioskujących
Spis treści Co to jest cyberprzemoc? Skutki przemocy wirtualnej
Główny Punkt Informacyjny Funduszy Europejskich w Toruniu Środa z funduszami na wsparcie zakładania działalności gospodarczej i rozwój zawodowy Toruń,
Media Alternatywne.
SZANSA Stowarzyszenie dla Dzieci i Młodzieży
PSYCHOLOGIA a SĄD prof. dr hab. Ewa Gruza.
PROGRAMY DO KONTROLI RODZICIELSKIEJ
Oprowadzę Cię po nim w dość nietypowy sposób.
Wielka Oszcz w Plusie Kategoria: INNOWACYJNE WYKORZYSTANIE MEDIÓW DRUKOWANYCH Podkategoria: Innowacyjne wykorzystanie prasy tradycyjnej (wydania drukowane.
Badanie rynku Materiał opracowano w ramach projektu "Szkoła praktycznej ekonomii - młodzieżowe miniprzedsiębiorstwo" realizowanego ze środków Unii Europejskiej.
Główny Punkt Informacyjny Funduszy Europejskich w Toruniu „Źródła informacji o Funduszach Europejskich” Toruń, r.
RĘCZNA KOSZULKA.
Priorytet MEN na rok szkolny 2017/2018
KONFERENCJA METODYCZNA HISTORIA spotkanie sieci współpracy
Priorytet III. Wysoka jakość systemu oświaty Działanie 3. 5
Prezentacja informacji w biznesie
Priorytet III. Wysoka jakość systemu oświaty Działanie 3. 5
Jak rozpoznać prawdziwy autorytet?
Główny Punkt Informacyjny Funduszy Europejskich w Toruniu Środa z funduszami dla przedsiębiorstw na innowacje Toruń, r.
Program na dziś Wprowadzenie Logika prezentacji i artykułu
Nasza działalność KLAVO to firma zajmująca się dostarczaniem usług dla instytucji kultury. Chcemy, aby zwiększały one jakość obsługi zwiedzających. Celem.
Nasza działalność Nasz zespół Z kim współpracujemy

Projekt realizowany pod nadzorem Ministerstwa Edukacji Narodowej VULCAN kompetencji w MAŁOPOLSKICH SAMORZĄDACH Zadać pytanie uczestnikom czym jest.
Zapis prezentacji:

I SOCIAL MEDIA W SPORCIE MEDIA TRADYCYJNE I SOCIAL MEDIA W SPORCIE WARSZAWA- 15/06/2018

Spis treści Użytkownicy social media. Tendencje krajowe i światowe. 3 Rynek mediów tradycyjnych w Polsce. 12 Sport w mediach. Potencjał branży. 24 Komunikacja instytucji sportowych z mediami : działania w social media 34 działania w mediach tradycyjnych 41 2

Użytkownicy social media. Tendencje krajowe i światowe.

Social media 4

Social media 5

Social media 6

Social media 7

Social media 8

Social media 9

Social media 10 10

Social media 11

Rynek mediów tradycyjnych w Polsce.

Rynek mediów w Polsce 13

Rynek mediów w Polsce 14

Rynek mediów w Polsce 15

Rynek mediów w Polsce 16

Rynek mediów w Polsce 17

Rynek mediów w Polsce 18

Rynek mediów w Polsce 19

Rynek mediów w Polsce 20

Rynek mediów w Polsce 21

Rynek mediów w Polsce 22

Rynek mediów w Polsce 23

Sport w mediach. Potencjał branży.

Sport w mediach Sportowe atuty: Pozytywne emocje Powszechność Elitarność Poczucie jedności Zabawa Rywalizacja 25

Sport w mediach Co interesuje media: Temat (ciekawy, nowy) Zasięg wydarzenia (duża liczba osób uczestników/odbiorców) Profesjonalizm (komunikacja z mediami) 26

Sport dzieję się tu i teraz Sport w mediach Sport dzieję się tu i teraz 27

Sport w mediach 28

Sport w mediach 29

Sport w mediach 30

Sport w mediach Sport to sportowcy 31

Sport w mediach 32

Sport w mediach 33

Komunikacja z mediami. Działania w mediach tradycyjnych.

Działania w mediach tradycyjnych Po pierwsze: informacja. Informowanie mediów o działaniach organizacji Zaopatrywanie mediów w materiały źródłowe: wykresy, analizy dotyczące działań Reakcje na publikacje dotyczące firmy/ instytucji Utrzymywanie stałego zainteresowania mediów działaniami organizacji Praca nad budowaniem i zachowaniem odpowiedniego wizerunku organizacji 35

Działania w mediach tradycyjnych Komunikowanie się z mediami: Lista kontaktów – konkretne redakcje, tytuły, konkretni dziennikarze Media ogólnopolskie, lokalne, branżowe, life style Internet, radio, telewizja, prasa 36

Działania w mediach tradycyjnych Relacje na odległość: informacje prasowe; artykuły specjalistyczne; strona internetowa; oświadczenia w mediach społecznościowych; Relacje bezpośrednie: konferencje prasowe; briefingi; indywidualne spotkania i rozmowy z dziennikarzami; tweetup; 37

Działania w mediach tradycyjnych Informacja prasowa odpowiada na pytania: co? kto? gdzie? kiedy? dlaczego? Informacja prasowa zawiera: ciekawy tytuł, interesujący lead, dane osoby do kontaktu 38

Działania w mediach tradycyjnych Konferencja prasowa: spotkanie, na które zapraszamy szeroką grupę dziennikarzy organizowana na okoliczność ważnych wydarzeń, najczęściej pozytywnych scenariusz materiały informacyjne serwis zdjęciowy schemat konferencji merytoryka 39

Działania w mediach tradycyjnych Briefing: Mniejsza liczba dziennikarzy Mniejszy zakres tematyczny Zwykle w sytuacjach nagłych, kryzysowych 40

Komunikacja z mediami. Działania w social mediach.

Działania w social media Zawartość komunikatów w mediach społecznościowych: Treść Obraz Video Grafika/infografika # @ 42

Działania w social media Zawartość komunikatów w mediach społecznościowych: Spójność w komunikacji Określenie naszego odbiorcy Aktualność Atrakcyjność Ekskluzywność 43

Działania w social media Twitter – dzieje się teraz Facebook – miejsce na dłuższą relację, niekoniecznie „na żywo” Instagram – liczy się zdjęcie 44

Działania w social media Jak wykorzystać sportowe wydarzenia do komunikacji: Z jednej strony obserwuj, z drugiej aktywnie uczestnicz Reaguj szybko na wydarzenia i zaproś do dyskusji Pamiętaj: każdy serwis społecznościowy rządzi się swoimi prawami; nie powielaj treści Odrzuć kontrowersję, postaw na oryginalność Chcesz zwrócić na siebie uwagę – wybierz odpowiedni moment 45

Media tradycyjne, a społecznościowe 46

KATARZYNA KOPEĆ-ZIEMCZYK Dziękuję za uwagę KATARZYNA KOPEĆ-ZIEMCZYK katarzynakopec.pl kontakt@katarzynakopec.pl 47