ZJAZD TAI – 28 KWIETNIA -2 MAJA 2007

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Proces doboru próby. Badana populacja – (zbiorowość generalna, populacja generalna) ogół rzeczywistych jednostek, o których chcemy uzyskać informacje.
Advertisements

Modele biznesowe. Podręcznik Model biznesowy to w pewnym sensie szkic strategii, która ma zostać wdrożona w ramach struktur, procesów i systemów organizacji.
OBOWIĄZKI INFORMACYJNE BENEFICJENTA Zintegrowane Inwestycje Terytorialne Aglomeracji Wałbrzyskiej.
Jak złożyć wniosek ? (GWA) Regionalny Program Operacyjny Województwa Pomorskiego na lata
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Benchmarking – narzędzie efektywnej kontroli zarządczej.
KIM JESTEŚMY? Serwis KurJerzy.pl został uruchomiony na początku 2010 roku jako alternatywa dla kosztownych usług kurierskich w Polsce. Firma działa jako.
OPERATORZY LOGISTYCZNI 3 PL I 4PL NA TLE RYNKU TSL Prof. zw.dr hab. Włodzimierz Rydzkowski Uniwersytet Gdańsk, Katedra Polityki Transportowej.
Wyszukiwanie informacji w Internecie. Czym jest wyszukiwarka? INTERNET ZASOBY ZAINDEKSOWANE PRZEZ WYSZUKIWARKI Wyszukiwarka to mechanizm, który za pomocą.
Przygotowanie projektu w ramach Programu Interreg V-A Polska-Słowacja Wspólny Sekretariat Techniczny Programu Interreg V-A Polska-Słowacja
Wojewódzki Zakład Doskonalenia Zawodowego w Gorzowie Wlkp.
Grupa: urzędnicy JST (operatorzy przyjmujący wnioski w urzędach)
Poczta elektroniczna – e- mail Gmail zakładanie konta. Wysyłanie wiadomości.
Literary Reference Center Przewodnik
EWALUACJA PROJEKTU WSPÓŁFINANSOWANEGO ZE ŚRODKÓW UNII EUROPEJSKIE J „Wyrównywanie dysproporcji w dostępie do przedszkoli dzieci z terenów wiejskich, w.
Naukowe Koło Marketingu MERITUM. Kontekst projektu  Nowoczesny i sprawnie funkcjonujący system IT ma istotny wpływ na poprawę konkurencyjności turystyki;
Bezpieczeństwo i zdrowie w pracy dotyczy każdego. Jest dobre dla ciebie. Dobre dla firmy. Partnerstwo dla prewencji Co badanie ESENER może nam powiedzieć.
Wyniki badania - Infolinia jako kanał komunikacji z klientem Aby zobaczyć prezentację badania należy wybrać przycisk F5. Poruszanie się pomiędzy.
Najnowsze technologie – Profesjonalni wykonawcy. Geneza Stowarzyszenie powstało 9 kwietnia 2011 roku w miejscowości Rochna, położonej w centralnej Polsce,
OPTYMALNY CEL I PODSTAWY ROZWOJU SZKOŁY. PRZEDE WSZYSTKIM DZISIEJSZA SZKOŁA POWINNA PRZYGOTOWYWAĆ DO ŻYCIA W DRUGIEJ POŁOWIE XXI WIEKU.
Porównywarki cen leków w Polsce i na świecie. Porównywarki w Polsce.
Działalność konsultantów wojewódzkich zmiany w ustawie o konsultantach w ochronie zdrowia oświadczenia składane przez konsultantów kontrola podmiotów leczniczych.
USTAWA O POMOCY PAŃSTWA W WYCHOWYWANIU DZIECI Program Rodzina 500 +
Model Przejść Międzyoperatorskich (na podstawie uwag i rekomendacji izb oraz operatorów) Warszawa, 16 czerwca 2008 r.
Andrzej Feterowski Dyrektor Wydziału Informatyki Urząd Miasta Szczecin BEZPIECZNI RAZEM, czyli zachodniopomorski portal o bezpieczeństwie.
Zarządzanie startupem internetowym Michał Burda, Michał Łuszczek, Agnieszka Gajownik.
Definiowanie i planowanie zadań typu P 1.  Planowanie zadań typu P  Zadania typu P to zadania unikalne służące zwykle dokonaniu jednorazowej, konkretnej.
Marek Kozłowski Ekosystem PBN. Wprowadzenie Polska Bibliografia Naukowa to portal Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego gromadzący informacje dotyczące.
Informacja na temat projektu informatycznego „Centralizacja przetwarzania danych” V Krajowa Konferencja System Informacji Przestrzennej w Lasach Państwowych.
Zasada równości szans kobiet i mężczyzn (w oparciu o standard minimum) Olsztyn, 6 czerwca 2016r.
1 Definiowanie i planowanie zadań budżetowych typu B.
Apteka Oliwna Jak poprawnie złożyć zamówienie
Jak tworzymy katalog alfabetyczny? Oprac.Regina Lewańska.
Moduł SDI – zasilanie węzłów IIP oraz wykorzystanie danych. Wprowadzenie. Szkolenie przeprowadzone w ramach projektu „TERYT 3 – Rozbudowa systemów do prowadzenia.
Moduł II. Obszar formułowania Programów i Projektów.
O PARADOKSIE BRAESSA Zbigniew Świtalski Paweł Skałecki Wydział Matematyki, Informatyki i Ekonometrii Uniwersytet Zielonogórski Zakopane 2016.
Kluczowe elementy skutecznej strategii analizy danych internetowych
JPK_VAT dla mikroprzedsiębiorców
[Tytuł – najlepiej aby jak najtrafniej oddawał opisywane rozwiązanie ]
Sprzedaż produktu lub usługi
Quick Tips Tutorial Jak uzyskać dostęp do raportów EBSCOhost i EBSCO Discovery Service w EBSCOadmin support.ebsco.com.
Budowa, typologia, funkcjonalność
Przewodnik Udoskonalanie listy wyników w wyszukiwarce naukowej
Wstęp do Informatyki - Wykład 8
Tytuł – [najlepiej aby jak najtrafniej oddawał opisywane rozwiązanie]
Inżynieria Oprogramowania Laboratorium
PROGRAMY DO KONTROLI RODZICIELSKIEJ
Moduł G Marketing w procesie tworzenia wartości
Git - system kontroli wersji
Bezpieczeństwo dostępu do danych w systemie Windows
OUTSOURCING CONTACT CENTER
APLIKACJA INFO SIX SIGMA
JPK_VAT dla mikroprzedsiębiorców
REKLAMA PAKIETOWA 24 H DOSTĘP TWOJEJ OFERTY
Programy do zarządzania kancelarią prawną
Jak korzystać z usługi Video s i Raportu Kontaktów
Broszura firmy To miejsce jest doskonałe na określenie misji firmy
Zgłoszenie do konkursu
Zgłoszenie do konkursu
Plan projektu biznesowego
Pobranie logo programu Microsoft Partner Network Instrukcja
Zgłoszenie w ramach kategorii Najlepszy Team Leader Contact Center
Zgłoszenia w ramach kategorii Doskonała komunikacja z klientami
Tytuł – [najlepiej aby jak najtrafniej oddawał opisywane rozwiązanie]
Sprzedaż pakietów INFO
Zgłoszenia do nagrody specjalnej Najlepszy praCCodawca
Obsługa bazy danych z poziomu phpMyAdmin
Zgłoszenie do konkursu
Nasza działalność KLAVO to firma zajmująca się dostarczaniem usług dla instytucji kultury. Chcemy, aby zwiększały one jakość obsługi zwiedzających. Celem.
Autor: Magdalena Linowiecka
Zapis prezentacji:

ZJAZD TAI – 28 KWIETNIA -2 MAJA 2007 APLIKACJA INFO SIX SIGMA – PREZENTACJA FUNKCJONALNOŚCI SYSTEMU BAZA ON-LINE UŻYTKOWNICY SŁOWNIKI MODUŁ INFOLINIA – PRACA INFORMATORÓW W NOWYM SYSTEMIE MODUŁ BAZ DANYCH – PRACA ZESPOŁU W NOWYM SYSTEMIE – SZACUNKI KLIENT – PANEL KLIENTA – NOWE FUNKCJONALNOŚCI WIZYTÓWKA KLIENTA – NOWE FUNKCJONALNOŚCI ANKIETA STATYSTYKI PRODUKTOWE DOSTĘPNE W KONCIE WYSZUKIWARKA – FUNKCJONALNOŚCI I SZACUNKI ILOŚCIOWE DOTYCZĄCE ZASOBÓW REKORDÓW.

Aplikację przygotowuje nam poznańska firma e-Surf osobą koordynującą projekt jest Pan Tomasz Stryczyński. Pracę rozpoczęliśmy audytem, dzięki któremu nasz dostawca zapoznał się ze specyfiką pracy całego oddziału produktowego INFO. Omówiliśmy wszystkie aspekty działania związane z obsługą produktu: praca na infolinii 9477, aplikacja TAIWIN i obsługa umów, których elementem jest promocja firm na stronach wortalu: wizytówka, wpis w IBF. Założenia: Uatrakcyjnienie i dynamizacja poszczególnych elementów produktu INFO z naciskiem na możliwość samodzielnego zarządzania wykupionymi w ramach umów elementami. Zaprezentujemy teraz poszczególne elementy systemu i omówimy ich funkcjonalności. W niniejszej prezentacji chcemy się skupić na nowych rozwiązaniach w szczególności przedstawiając Państwu ich aspekt marketingowy. Zaprezentujemy więc rozwiązania jakie będzie ona dawać Klientom, dlatego rozwiązania techniczne potraktujemy tu tylko wzmiankowo.

I. BAZA ON-LINE Nowa aplikacja: nie będzie wymagała codziennej replikacji danych czas związany z obsługą około-produktową ulegnie skróceniu będziemy pracować na jednej bazie on-line - zasilanej dodatkowo z dwóch źródeł (komplet informacji potrzebnych do obsługi w jednym miejscu): CRM - podstawowe dane dotyczące kontraktów – umowa data zawarcia, data obowiązywania od…do…, dane teleadresowe Klienta, Nr Kontraktu, NIP, status umowy: akt. lub arch. KAMELEON (CMS) – statystyki produktowe dotyczące poszczególnych elementów produktu dostępne w panelu Klienta

Panel ADMINISTRACYJNY SYSTEMU składa się z następujących części: II. UŻYTKOWNIK Ta część panelu administracyjnego odpowiada za zarządzanie użytkownikami systemu i ich uprawnieniami. Każdy z użytkowników będzie pracował w systemie w oparciu o własny login i hasło, do których zostaną przypisane odpowiednie uprawnienia oraz akcje: modyfikacja danych odczyt danych, usuwanie danych etc.

III. SŁOWNIKI Słowniki są zbiorem różnych danych, których celem jest standaryzowanie i wprowadzenie systematyki - podziału i merytoryki bazy. Słowniki zawierają więc zbiór takich danych jak: województwa, miejscowości, powiaty, kody pocztowe, branże TAIWIN i PKD. Do systemu implementujemy System podziału prowadzonej działalności gospodarczej ustandaryzowaną przez PKD, będzie on na razie funkcjonował w systemie wewnętrznie. Każdy nowo pozyskany rekord będzie określany poprzez obie specyfikacje branżowe - nasze branże podstawowe i system PKD. Z czasem udostępnimy naszym Klientom możliwość wyszukiwania informacji i zakupu baz zarówno w oparciu o dotychczasowe branże, jak również w oparciu o klasyfikację PKD.

IV. MODUŁ INFOLINIA – PRACA INFORMATORÓW W NOWYM SYSTEMIE Staraliśmy się aby nowa aplikacja była możliwie maksymalnie intuicyjna w obsłudze i jednocześnie by spełniała założenia techniczne związane ze specyfiką pracy zespołu Konsultantów obsługujących infolinię 9477. Najważniejsze były więc dwie sprawy: merytoryka wyszukiwania informacji dotyczących Klientów i czas wyszukiwania (max czas. 3 sek. – 4 sek.) Rozwiązania jakie przyjęliśmy w zakresie identyfikacji danych – WYSZUKIWARKA APLIKACJI INFO SIX SIGMA zawiera podstawowe parametry z aplikacji TAIWIN i kilka dodatkowych parametrów, które z punktu widzenia pracy naszych konsultantów uznaliśmy za kluczowe.

MODUŁ BAZ DANYCH – PRACA ZESPOŁU W NOWYM SYSTEMIE Ta część aplikacji umożliwiać będzie szybką selekcję danych w oparciu o daleko większą niż dotychczas ilość danych ( będzie ich blisko 60). Taką ilość kryteriów zamierzamy przypisywać poszczególnym rekordom, archiwizować je i co za tym idzie generować bazy w oparciu o każdą zmienną. Dążymy więc do możliwie znaczącego poszerzania merytoryki całego zbioru baz, tak by zbierać, systematyzować i dostarczać Klientowi maksymalnie dużo informacji.

PANEL KLIENTA – NOWE FUNKCJONALNOŚCI W sensie marketingowym jest to zasadnicza i najważniejsza część aplikacji. Klient otrzyma od nas dotychczasowe elementy produktowe: wizytówkę, wpis branżowy do bazy, przekaz na infolinię ale będzie mógł AKTYWNIE ZARZADZAĆ TYMI ELEMENTAMI. Dostarczymy mu produkt, który w zależności od okoliczności strategii marketingowej własnej firmy i usług jakie oferuje będzie mógł modyfikować. Klienci otrzymają od nas PANEL PRODUKTOWY. Konto, w którym – po zalogowaniu – będą mogli samodzielnie tworzyć każdy element produktowy. Oczywiście Ci wszyscy, którzy będą chcieli korzystać z dotychczasowej obsługi i kontaktu z nami będą mieli w dalszym ciągu taką możliwość. Panel będzie zawierał menu o następującej strukturze: Moje dane – podgląd własnych danych dotyczących kontraktu wraz z alertem zawiadamiającym o upływie końcowego terminu usługi (źródło CRM) KREATOR USŁUGI - wizytówka internetowa, treść do prezentacji na infolinii, wpis branżowy prezentowany w bazie etc. Historię modyfikacji Statystyki produktowe

Wszystkie potrzebne do obsługi Klienta dane: kontakt do firmy, wpis branżowy, treść do prezentacji na infolinii 9477, treść do wizytówki, słowa kluczowe będą nanoszone samodzielnie w panelu. Ten, wyposażony jest w mechanizm podglądu tworzonej lub modyfikowanej wizytówki. Klient po zakończeniu pracy z kreatorem natychmiast zobaczy utworzoną wizytówkę. Będzie mógł ją modyfikować, zmieniać treści etc. Dzięki czemu w określonym czasie - może na przykład informować swoich Klientów o dodatkowej promocji czy systemie rabatowym. Ankieta - dodatkowe dane dotyczące Klienta i firmy z opcją do zaznaczenia widoczne lub niewidoczne na wizytówce. Naszym zamysłem jest prezentowanie możliwie najszerszego aspektu działalności Klientów, przy jednoczesnej dbałości o jakość informacji. Im więcej konkretnych spełniających zapytanie danych dzwoniący czy poszukujący informacji na stronach serwisu będą mogli zidentyfikować tym większe prawdopodobieństwo realnego kontaktu handlowego.

Banery – moduł do załączania i przesłania pliku banerowego do centrum Banery – moduł do załączania i przesłania pliku banerowego do centrum. Obsługa jak dotychczas w centrum. Statystyki CTR dostępne bezpośrednio w koncie. Statystyki – rozszerzamy merytorykę statystyk i udostępniamy je Klientowi bezpośrednio w panelu, tak by mógł je na bieżąco śledzić. Statystyki zawierać będą: ilość zapytań na infolinii, ilość zapytań/wyświetleń wyników - poprzez wyszukiwarkę, ilość wyświetleń wizytówki – licznik, statystyki banerowe. Historia zmian – każda zmiana dokonywana przez Klienta czy administratora będzie odnotowywana przez system.

WIZYTÓWKA KLIENTA – NOWE FUNKCJONALNOŚCI Wizytówka zmieni swoją rolę. Dalej będzie nośnikiem odpowiednio wyeksponowanej informacji o Kliencie. Zmieni się jednak w rozbudowaną PREZENTACJĘ, którą przyjmując założenia, o których wspominaliśmy przed chwilą, Klient będzie samodzielnie zarządzał modyfikował i zmieniał w zależności od zapotrzebowania. Oferujemy Klientom trzy szablony prezentacyjne, zdecydowaliśmy się zachować dotychczasową wizualizację, którą Państwo doskonale znacie i stworzyć dwie nowe. Autorem szablonów jest Pan Bartek Honc.

WIZUALIZACJA WIZYTÓWEK, DANE DODATKOWE I NOWE FUNKCJONALNOŚCI:

Prócz podstawowych elementów: danych teleadresowych, obszaru działania, dziedziny i branży działalności, asortymentu produktowego i opisu działalności, wizytówka będzie prezentować szereg dodatkowych informacji. Będą one pochodziły z ankiety dostępnej w Panelu Klienta i to Klient wybierze zakres informacji, które będzie prezentował. Dla nas będą one równocześnie cennym źródłem pozyskiwania szeregu danych dodatkowych. Dane dodatkowe zawierać będą na przykład informacje dotyczące: 24 godz. Infolinii serwisowej dla Klientów, kontakt do działu handlowego, nazwiska handlowców, z którymi można podjąć kontakt, komunikator firmowy działający w firmie, pod który Klienci mogą kierować zapytania, telefon komórkowy pod którym można zastać właściciela jeśli pracuje w terenie, informacje o tym, że firma przyjmuje płatności dokonywane kartą etc. Wyposażamy wizytówkę także w szereg dodatkowych funkcjonalności: będzie ją można bez problemu wydrukować, zaimportować do kontaktów programu pocztowego Outlook. Wizytówka zyskuje szereg mechanizmów analogicznych do „niewielkiego CMS-a”. Będzie prostą stroną internetową o silnych walorach informacyjnych, wizualnych, funkcjonalnych i co bardzo ważne, będzie ja można samodzielnie i szybko zaktualizować jeśli zajdzie taka potrzeba.

Rola centrum to nadzór nad merytoryką informacji, akceptacja informacji i publikacja materiałów w serwisie. Jesteśmy przekonani, że taka perspektywa dotycząca produktu INFO, gdzie dostarczamy Klientom narzędzia, dzięki którym sami mają wpływ na wizualizację i sposób prezentacji informacji uatrakcyjnia i dynamizuje produkt. ANKIETA Na podstawie analizy dostępnych źródeł bazodanowych, którymi posługuje się zespół baz danych, a także zapytań pochodzących od klientów opracowaliśmy i sklasyfikowaliśmy dane, które będziemy pozyskiwali od Klientów produktu (dotyczy to także danych pozyskiwanych w trakcie realizacji zleceń) . Dzielimy je zgodnie z naszymi dotychczasowymi kryteriami na dane obowiązkowe/widoczne na wizytówce i właśnie dane pozyskiwane na podstawie ankiety dostępnej w panelu.

Wizytówka Nazwa podmiotu, Kod pocztowy, Miejscowość, Ulica i numer, Telefon 1 z numerem kierunkowym, Faks Komórka, WWW, E-mail, Dziedzina i branża działalności, Opis działalności, Godziny pracy, Ankieta Forma prawna, Forma własności, Numer NIP, Numer EKD, Stanowisko Głównego Menedżera, Imię i Nazwisko Głównego Menedżera, Telefon Głównego Menedżera, E-mail Głównego Menedżera, Finanse (stanowisko), Imię i nazwisko Menedżera ds. Finansowych, Telefon Menedżera ds. Finansowych, E-mail Menedżera ds. Finansowych, Sprzedaż (stanowisko), Imię i nazwisko Menedżera ds. Sprzedaży, Telefon Menedżera ds. Sprzedaży, E-mail Menedżera ds. Sprzedaży, Promocja/Reklama (stanowisko), Imię i nazwisko Menedżera ds. Promocji/Reklamy, Telefon Menedżera ds. Promocji/Reklamy, E-mail Menedżera ds. Promocji/Reklamy, Marketing (stanowisko), Imię i nazwisko Menedżera ds. Marketingu, Telefon Menedżera ds. Marketingu, E-mail Menedżera ds. Marketingu, Kadry (stanowisko), Imię i nazwisko Menedżera ds. Kadrowych, Telefon Menedżera ds. Kadrowych, E-mail Menedżera ds. Kadrowych, Zaopatrzenie (stanowisko), Imię i nazwisko Menedżera ds. Zaopatrzenia, Telefon Menedżera ds. Zaopatrzenia, E-mail Menedżera ds. Zaopatrzenia, Informatyka (stanowisko), Imię i nazwisko Menedżera ds. Informatyki, Telefon Menedżera ds. Informatyki, E-mail Menedżera ds. Informatyki, Produkcja (stanowisko), Imię i nazwisko Menedżera ds. Produkcji, Telefon Menedżera ds. Produkcji, E-mail Menedżera ds. Produkcji, Ostatni obrót w mln zł, Ilość oddziałów, Ostatnie zatrudnienie, Data ostatniej modyfikacji (DD-MM-RR) (system)

Na tym etapie warto zwrócić uwagę na dwie podstawowe kwestie – dotyczące znacznego rozszerzenia merytoryki pozyskiwanych danych wyjściowych, które będą potem podstawą pracy dla zespołu baz danych. I zmiany dotyczące archiwizacji i ich późniejszego przepływu (eksport import danych). W tym sensie dążymy do maksymalizacji zakresu pozyskiwanych informacji przy jednoczesnym założeniu standaryzacji i możliwie rozległych zdolnościach archiwizacyjnych systemu. Jesteśmy przekonani, że wpłynie to istotnie na jakość oferowanych baz i zwiększy możliwość realizacji zapytań niestandardowych. I co ważne z punktu widzenia obsługi ułatwi pracę nad zleceniami – większa ilość danych wyjściowych.

WYSZUKIWARKA SERWISOWA www.9477.pl W ramach nowej aplikacji przebudowaliśmy również wyszukiwarkę serwisową. Wyposażyliśmy ją w dodatkowe funkcjonalności, które mają ułatwiać precyzyjną identyfikację informacji. Zachowujemy podział na wyszukiwarkę przeszukującą treści serwisowe i identyfikującą naszych Klientów. Na potrzeby niniejszej prezentacji pragnę w szczególności zwrócić Państwa uwagę, na funkcjonalności dotyczące tej drugiej, jako, że stanowi zasadniczy element naszych usług. Poszukującym informacji on-line dostarczymy sprawne narzędzia dzięki, którym będą mogli sprawnie identyfikować treści jakich poszukują. Raz na dobę serwis będzie wszystkie zmiany w serwisie będą implementowane przez zewnętrzny mechanizm indeksujący. Założenia dotyczące jej funkcjonalności mają swoje źródło zarówno w IBF jak i w standardach jakie w tym zakresie wypracowała PKT.

Sama wyszukiwarka będzie oferowała dwa sposoby wyszukiwania informacji: proste – natychmiastowa identyfikacja informacji i zaawansowane – wybór kryteriów precyzyjna identyfikacja określonych informacji. KRYTERIA:

Wynikiem wyszukiwania będzie lista pasujących do kryteriów wyszukiwania rekordów zawierająca: Nazwę firmy (w tekście alternatywnym opis firmy) i odnośnik do wizytówki klienta Adres Telefon Jeśli Klient wyposażył swoją wizytówkę w logo, pojawi się ono przy wpisie jako miniaturka Każde pojawienie się firmy w wynikach wyszukiwania na wyświetlonej stronie serwisu - spowoduje zwiększenie licznika danej firmy w zakładce statystyk w panelu klienta. Mamy zamiar wdrożyć 2 strategie marketingowe dotyczące prezentacji wyników: kolejność wyznaczana wielkością wykupionego pakietu – prezentować wyniki zgodnie z wielkością umowy i datą jej obowiązywania (kontrakty: Infobiznes, info on-line, internet info i tu w ramach poszczególnych grup im starszy Klient tym wyższe miejsce na liście wyników). Zamierzamy również wprowadzić możliwość wykupienia linków sponsorowanych. Osobna lista prezentacyjna dla podmiotów – centralne miejsce na liście rezultatów zapytania na określony czas. Użytkownikom serwisu prezentować będziemy ponad to - 10 najczęściej wyszukiwanych branż i 10 najpopularniejszych słów kluczowych. Marketing wynikowy jest zazwyczaj dodatkowym ale znaczącym atutem dynamizującym sam serwis.

Statystyki ilościowe dotyczące zapytania. Wyszukiwarkę wyposażyliśmy dodatkowo w moduł, który będzie prezentował Klientom statystyki dotyczące ilości rekordów spełniających zadane przez nich zapytanie (opcja wyszukiwania zaawansowanego). System będzie wykazywał jakimi ilościami danych dysponujemy w poszczególnych poziomach zakresowych: baza w wersji podstawowej, baza w wersji podstawowej plus fax, baza w wersji podstawowej plus e-mail, baza w wersji podstawowej plus str. www etc. Szczegółowa statystyka dotycząca ilości będzie połączona z możliwością zakupu baz statycznych poprzez PS. Rola centrum po otrzymaniu informacji związanej z deklaracją zakupu – PODPISANEJ UMOWY – ma ograniczać się do sprawdzenia merytoryki bazy i przypisania jej do panelu odpowiedniego klienta, tak by ten mógł ją odebrać bezpośrednio w swoim koncie. Ten krok służy maksymalnemu zestandaryzowaniu, uproszczeniu i przyspieszeniu procedury dotyczącej zakupu baz.

DZIĘKUJĘ WSZYSTKIM ZA UWAGĘ. PODSUMOWANIE: Aplikacja ma służyć głównie i przede wszystkim do zarządzania elementami produktowymi i łatwej i trafnej identyfikacji informacji. Ustawia zarówno produkt jak i działalność Klienta w innej perspektywie – to Klient ma aktywnie i tak często jak to wynika z jego realnych potrzeb tworzyć przekaz marketingowy, który kieruje do swoich potencjalnych Klientów. Wizytówka mocno zwizualizowana i nośna treściowo prezentacja, która zyska miano nie jak dotychczas pojedynczego komunikatu marketingowego wysyłanego za naszym pośrednictwem do potencjalnych nabywców ale łącznika, który dzięki własnym funkcjonalnością pozwoli aktywnie kreować wiele komunikatów tego typu. Chcemy łączyć naszych Klientów z potencjalnymi nabywcami ich produktów czy usług, w sposób możliwie zaawansowany, silny merytorycznie i marketingowo. Tak by informacja, którą dostarczamy przekładała się na kontakt biznesowy. DZIĘKUJĘ WSZYSTKIM ZA UWAGĘ.