USŁUGI MARKETINGU BEZPOŚREDNIEGO W OFERCIE GRUPY MARKETINGOWEJ TAI

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Modele biznesowe. Podręcznik Model biznesowy to w pewnym sensie szkic strategii, która ma zostać wdrożona w ramach struktur, procesów i systemów organizacji.
Advertisements

Obecna praktyka badań konsumentów usług turystycznych w regionach – województwo łódzkie Tomasz Koralewski Tomasz Mazurek Regionalna Organizacja Turystyczna.
Ekonomika i projektowanie przedsięwzięć przedsiębiorstw – plan marketingowy oraz plan zarządzania Michał Suchanek Katedra Ekonomiki i Funkcjonowania Przedsiębiorstw.
Sprawozdawczość. Podstawowe terminy Okres sprawozdawczy  3 kolejne miesiące, licząc od daty zawarcia umowy o dofinansowanie projektu Rodzaje raportów.
OPERATORZY LOGISTYCZNI 3 PL I 4PL NA TLE RYNKU TSL Prof. zw.dr hab. Włodzimierz Rydzkowski Uniwersytet Gdańsk, Katedra Polityki Transportowej.
Wyszukiwanie informacji w Internecie. Czym jest wyszukiwarka? INTERNET ZASOBY ZAINDEKSOWANE PRZEZ WYSZUKIWARKI Wyszukiwarka to mechanizm, który za pomocą.
ING BANK Faktoring –Jednostkom organizacyjnym Lasów Państwowych oferujemy faktoring krajowy z przejęciem ryzyka wypłacalności odbiorcy (bez regresu, pełny).
System, który łączy Tomasz Stępień, Prezes Zarządu Operator Gazociągów Przesyłowych GAZ-SYSTEM S.A. Strategia GAZ-SYSTEM S.A. do 2025 roku.
AS-QUAL Szkolenia Doradztwo Audity Usprawnienia zarządzania organizacjami (normy zarzadzania) Grażyna.
Projekt Regulaminu Działania Komitetu Monitorującego Regionalny Program Operacyjny Województwa Pomorskiego na lata
EWALUACJA PROJEKTU WSPÓŁFINANSOWANEGO ZE ŚRODKÓW UNII EUROPEJSKIE J „Wyrównywanie dysproporcji w dostępie do przedszkoli dzieci z terenów wiejskich, w.
Naukowe Koło Marketingu MERITUM. Kontekst projektu  Nowoczesny i sprawnie funkcjonujący system IT ma istotny wpływ na poprawę konkurencyjności turystyki;
Bezpieczeństwo i zdrowie w pracy dotyczy każdego. Jest dobre dla ciebie. Dobre dla firmy. Partnerstwo dla prewencji Co badanie ESENER może nam powiedzieć.
Projekt realizowany przy udziale środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Inicjatywy Wspólnotowej EQUAL.
Motywy i bariery ekspansji zagranicznej polskich przedsiębiorstw Rafał Tuziak, Instytut Rynków i Konkurencji SGH.
EWALUACJA JAKO ISTOTNY ELEMENT PROJEKTÓW SYSTEMOWYCH Sonia Rzeczkowska.
Wyniki badania - Infolinia jako kanał komunikacji z klientem Aby zobaczyć prezentację badania należy wybrać przycisk F5. Poruszanie się pomiędzy.
Metody ewaluacji projektów inwestycyjnych w sektorze nieruchomości komercyjnych mgr Małgorzata Waszkiewicz
Innowacje i konkurencyjność łańcuchów dostaw we współczesnej gospodarce Dr hab. Grażyna Śmigielska, Prof. UEK.
OPTYMALNY CEL I PODSTAWY ROZWOJU SZKOŁY. PRZEDE WSZYSTKIM DZISIEJSZA SZKOŁA POWINNA PRZYGOTOWYWAĆ DO ŻYCIA W DRUGIEJ POŁOWIE XXI WIEKU.
Cyfrowa Polska szansą dla rozwoju sektora ICT 1 Agnieszka Suska Naczelnik Departament Funduszy Strukturalnych Ministerstwo Administracji i Cyfryzacji Gdańsk,
Zarządzanie systemami dystrybucji
KOSZTY W UJĘCIU ZARZĄDCZYM. POJĘCIE KOSZTU Koszt stanowi wyrażone w pieniądzu celowe zużycie majątku trwałego i obrotowego, usług obcych, nakładów pracy.
„Gdański model aktywizacji społeczności lokalnych” Gdańsk, 27 kwietnia 2009.
Model Przejść Międzyoperatorskich (na podstawie uwag i rekomendacji izb oraz operatorów) Warszawa, 16 czerwca 2008 r.
Ocena poziomu kompetencji i umiejętności administracji publicznej w zakresie zarządzania rozwojem i kreowania innowacji Urząd Marszałkowski Województwa.
LIDER PROJEKTUPARTNERZY PROJEKTU Towarzystwo Wiedzy Powszechnej Oddział Regionalny w Płocku Stowarzyszenie Academia Economica Projekt współfinansowany.
Finansowanie wybranych działań w parkach narodowych przy udziale środków funduszu leśnego - zakres merytoryczny Warszawa, 06 kwietnia 2016 r.
Wieloaspektowa analiza czasowo- kosztowa projektów ze szczególnym uwzględnieniem kryterium jakości rozwiązań projektowych AUTOR: ANNA MARCINKOWSKA PROMOTOR:
Dobre praktyki oraz najczęstsze błędy popełniane przez przedsiębiorców r. Piotr Nędzewicz.
Strategia Rozwoju Powiatu Kluczborskiego planowanie strategiczne w JST Małgorzata Ziółkowska tel kom
Optymalna wielkość produkcji przedsiębiorstwa działającego w doskonałej konkurencji (analiza krótkookresowa) Przypomnijmy założenia modelu doskonałej.
Definiowanie i planowanie zadań typu P 1.  Planowanie zadań typu P  Zadania typu P to zadania unikalne służące zwykle dokonaniu jednorazowej, konkretnej.
Posiedzenie Komitetu Monitorującego RPO WP Gdańsk, 20 maja 2016r. Kryteria wyboru projektów w ramach RPO WP Regionalny Program Operacyjny.
Liceum Ogólnokształcące im. Bolesława Chrobrego w Gryficach.
ROLA POT W TWORZENIU ZINTEGROWANEGO SYSTEMU BADAŃ KONSUMENTÓW USŁUG TURYSTYCZNYCH TERESA BUCZAK.
PRZEDSTAWIA. ZNAK JAKOŚCI KIDZONE PREZENTACJA PROJEKTU Stawiamy na jako ść ! Promujemy najlepszych! W ramach KidZone- Strefy Szcz ęś liwych Dzieci funkcjonuje.
Zarządzanie przez Internet. Klasyczne funkcje zarządza to: planowanie, organizowanie, decydowanie, motywowanie i kontrolowanie. Dzięki rozwojowi techniki.
PLAN MARKETINGOWY Imię i nazwisko. Podsumowanie sytuacji rynkowej  Sytuacja rynkowa: przeszła, bieżąca i przyszła  Uwzględnij udział w rynku, wiodące.
Projekt finansowany z Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój
BADANIE KRYTERIÓW POZACENOWYCH W PRZETARGACH PUBLICZNYCH
Pomorski Broker Eksportowy
Świętokrzyscy hotelarze dla rynku pracy
Kluczowe elementy skutecznej strategii analizy danych internetowych
[Tytuł – najlepiej aby jak najtrafniej oddawał opisywane rozwiązanie ]
Struktura kanałów marketingowych
PRAKTYKA ROZWOJU EKSPORTU
Nazwa firmy Plan biznesowy.
Sprzedaż produktu lub usługi
VI LO w ZSO im AK w Bielsku-Białej
Kierunek: Zarządzanie
Uwarunkowania rozwoju przedsiębiorstw.
Tytuł – [najlepiej aby jak najtrafniej oddawał opisywane rozwiązanie]
DOBRY START szkolenia dla usługodawców osób niepełnosprawnych
Moduł G Marketing w procesie tworzenia wartości
[Nazwa produktu] Plan marketingowy
Zarządzanie Studia II stopnia
PO CO FIRMIE SPRATEGIA SPRZEDAŻY?
Prezentacja planu biznesowego
NASZE ATUTY.
Zgłoszenia w ramach kategorii Doskonała komunikacja z klientami
Tytuł – [najlepiej aby jak najtrafniej oddawał opisywane rozwiązanie]
Nazwa firmy Biznesplan.
Sp.j U Karyny.
Jesteśmy „One PPG” Nasz cel We protect and beautify the world
Działania informacyjno – promocyjne PROW 2014 – 2020
Zgłoszenie do konkursu
Rozwój kompetencji kluczowych uczniów i ich kształcenie przez szkoły
Wspomaganie pracy szkół
Tytuł wniosku WPP/2.0/…./2019 Kraków, data ……………………..
Zapis prezentacji:

USŁUGI MARKETINGU BEZPOŚREDNIEGO W OFERCIE GRUPY MARKETINGOWEJ TAI

MARKETING BEZPOŚREDNI OFERUJEMY SZEROKI ZAKRES USŁUG MARKETINGU BEZPOŚREDNIEGO I BADANIA RYNKU: - BIZNESOWE BAZY DANYCH - TELEMARKETING - GENEROWANIE LEAD`ÓW HANDLOWYCH - UMAWIANIE SPOTKAŃ HANDLOWYCH - BADANIE SATYSFAKCJI KLIENTA (CATI) - BADANIE ROZPOZNAWALNOŚCI MARKI (CATI) - BADANIE SKUTECZNOŚCI DZIAŁAŃ PROMOCYJNYCH (CATI) - BADANIE KONKURENCJI – MYSTERY SHOPPING (CATI) - E-MAILING - DIRECT MAILING

MARKETING BEZPOŚREDNI BAZY DANYCH B2B Na zamówienie naszych Klientów budujemy odpowiednie biznesowe bazy danych w oparciu o różnego rodzaju działania ankieterskie, planujemy i przeprowadzamy całą akcję marketingową, co pozwala na: - zbadanie potencjału nabywczego produktów i usług (UNIZETO, SCHENKER), - zdobycie nowych rynków zbytu – LEADY HANDLOWE (PWN, FRATER) - badanie rozpoznawalności marki (KOPALNIA BOGDANKA) - zaznajomienie Klientów z nowym produktem lub usługą (INTERLEONES, VIX AUTOMATIONES) - zapoznanie z zakresem potrzeb Odbiorców i pomiar stopnia ich satysfakcji (EUROSERVICE, SCHENKER)

MARKETING BEZPOŚREDNI Skuteczny proces sprzedażowy przyjmuje w dzisiejszych czasach postać zaplanowanej w najdrobniejszych szczegółach strategii. Warto wiedzieć co jest wartością dla  Klientów, co kieruje ich wyborem i na jakim polu można uzyskiwać przewagę konkurencyjną. Właśnie w tym aspekcie telemarketing stanowi doskonałe narzędzie badawcze. Możemy zbadać rzeczywisty poziom satysfakcji ze świadczonych przez naszych Klientów usług. To szczególnie cenny sposób dla tych, którzy chcą kontrolować sytuację wlasnego przedsiębiorstwa, skutecznie promować wdrażane usługi i diagnozować ich potencjał nabywczy. Telemarketing w tym ujęciu stanowić może rodzaj "matrycy", dzięki której zyskujemy wiedzę o potrzebach tych, do których później ma trafić produkt. Skuteczna, przemyślana strategia, zaspokajająca konkretne potrzeby, decyduje o sukcesie przedsięwzięcia.  Działamy w myśl zasady "Ludzie nie lubią jak im się coś sprzedaje, ale lubią kupować". Prowadzone przez nas działania w ramach telemarketingu pozwalają odnaleźć potencjalnych nabywców, trafnie zdiagnozować zakres ich potrzeb i przedstawić im konkretny produkt lub usługę naszego Klienta.         

MARKETING BEZPOŚREDNI GENEROWANIE LEAD`ÓW HANDLOWYCH Jest to technika marketingowa pozwalająca uzyskać wstępne informacje na temat potencjału nabywczego grupy docelowej lub specyfikacji działalności poszczególnych podmiotów. Dla naszych Klientów ustalamy, które z firm, stanowiących potencjalnych partnerów biznesowych, mogą być realnie zainteresowane zakupem produktów (badanie potencjału nabywczego) lub podjęciem współpracy, . W zależności od potrzeb Zleceniodawcy możemy określić: - istotne cechy potencjalnych Klientów (np. wielkość firmy, zasięg działania) - osoby decyzyjne w określonych kwestiach oraz kontakt do nich - zakres potrzeb badanych firm w odniesieniu do oferowanego produktu/rozwiązania Wygenerowanie leadów to wiedza, pozwalająca naszym Klientom na podejmowanie trafnych kontaktów handlowych, kierowanie ofert tam, gdzie faktycznie mogą one z dużym prawdopodobieństwem zakończyć się zawarciem umowy. Badania stanowią doskonałe wsparcie dla działów sprzedaży i pracy handlowców. Wsparcie sprzedawców w tej postaci ogranicza czas nieefektywnych kontaktów, powodując zwiększenie szans na efektywną sprzedaż.

MARKETING BEZPOŚREDNI UMAWIANIE SPOTKAŃ HANDLOWYCH Oferujemy naszym Klientom usługi związane z umawianiem spotkań handlowych. Nasz dział telemarketingu kontaktuje się z potencjalnymi klientami i proponuje spotkanie z przedstawicielem naszego Zleceniodawcy. Tego typu usługi są popularne w odniesieniu do podmiotów z branży finansowej, usług wsparcia dla biznesu etc. W pierwszym etapie przeprowadzamy pilotaż, za który rozliczamy się w modelu płatności za działanie, po jego zakończeniu i obliczeniu kosztu jednostkowego jednego spotkania możliwe jest rozliczenie w modelu: określona stawka/umówione spotkanie.

MARKETING BEZPOŚREDNI BADANIA CATI Zapewniamy całkowitą koordynację każdego powierzonego nam badania metodą wywiadu telefonicznego (CATI): - generujemy odpowiednią optymalną grupę docelową - tworzymy scenariusz wywiadu (ankiety, zapytania ofertowe, badania preferencji etc.) - raportujemy wyniki  Wspomagany komputerowo wywiad telefoniczny metodą CATI zapewnia lepszą kontrolę nad realizacją zlecenia przy znacząco wyższej jakości uzyskiwanych wyników niż w przypadku tradycyjnego wywiadu telefonicznego.

MARKETING BEZPOŚREDNI BADANIA ZNAJOMOŚCI MARKI Zanim skierujemy ofertę do potencjalnych Klientów warto sprawdzić, czy kojarzą naszą markę. Podczas takich działań można pozyskać informacje, jakich produktów używają Klienci, a nawet z jakich powodów dokonali takich, a nie innych wyborów. Te elementy nowej wiedzy mogą wpłynąć na rozwój naszych produktów, czy rozszerzenie pola działania naszej firmy.

MARKETING BEZPOŚREDNI BADANIA POTENCJAŁU NABYWCZEGO Takie badania marketingowe stanowią wyjściową dla wielu analiz marketingowych i sprzedażowych, na podstawie których są podejmowane, często mające strategiczne znaczenie, decyzje odnośnie kształtu produktów, grup docelowych oraz strategii sprzedaży. Dzięki nim uzyskujemy informacje na temat oczekiwań Klientów wobec określonych produktów i usług.

MARKETING BEZPOŚREDNI BADANIE KONKURENCJI LUB STANDARDÓW WEWNĘTRZNYCH - MYSTERY SHOPPING Jest badaniem służącym zapoznaniu z ofertą konkurencji i zasadami obsługi, choć często też badaniem wewnętrznym standardów działania firmy. Badanie to jest realizowane przez nas najczęściej metodą CATI choć możliwe jest też wykorzystanie techniki obserwacji uczestniczącej niejawnej. Osoba przeprowadzająca badanie (audytor) kreuje codzienną i naturalną sytuację, na podstawie której jest dokonywana jest późniejsza analiza i ocena ofert, sposobów obsługi lub zachowań pracowników. Możliwość dogłębnego zanalizowania sytuacji, stanowi główną zaletę tego rozwiązania.

MARKETING BEZPOŚREDNI Infolinie dedykowane Infolinia jest doskonałym narzędziem przeznaczonym do wspomagania wszystkich poziomów procesów biznesowych   Dzięki precyzyjnie zarysowanemu i wdrożonemu scenariuszowi działania infolinii przedsiębiorcy są w stanie zdecydowanie wzmocnić kontakt z, potencjalnymi i obecnymi nabywcami usług czy produktów. Rozwiązania, wykorzystujące cały rezerwuar dostępnych obecnie możliwości technicznych, pozwalają zbudować wartościowy kontakt z klientem, który w efekcie końcowym skutkuje długotrwałą lojalnością. Warto przy tej okazji zwrócić jeszcze uwagę na fakt, że infolinia jest bardzo elastycznym narzędziem, pozwalającym na nieustanną modyfikację własnej formuły.   

MARKETING BEZPOŚREDNI

MARKETING BEZPOŚREDNI Infolinie dedykowane Infolinia jest doskonałym narzędziem przeznaczonym do wspomagania wszystkich poziomów procesów biznesowych   Dzięki precyzyjnie zarysowanemu i wdrożonemu scenariuszowi działania infolinii przedsiębiorcy są w stanie zdecydowanie wzmocnić kontakt z, potencjalnymi i obecnymi nabywcami usług czy produktów. Rozwiązania, wykorzystujące cały rezerwuar dostępnych obecnie możliwości technicznych, pozwalają zbudować wartościowy kontakt z klientem, który w efekcie końcowym skutkuje długotrwałą lojalnością. Warto przy tej okazji zwrócić jeszcze uwagę na fakt, że infolinia jest bardzo elastycznym narzędziem, pozwalającym na nieustanną modyfikację własnej formuły.   

MARKETING BEZPOŚREDNI DIRECT MAILING - zmniejszenie kosztów produkcji - zwiększenie szybkości dostarczenia dokumentów do - odbiorców końcowych - wysoką jakość - oszczędność czasu - całkowity nadzór nad procesami - gwarancję bezpieczeństwa przetwarzanych danych i informacji - możliwość tworzenia obrazów dokumentów (w formie elektronicznej) - gwarancję integralności każdej przesyłki - możliwość generowania obrazu drukowanego - dokumentu do formatu PDF - kolejkowanie korespondencji

MARKETING BEZPOŚREDNI Zapewniamy najniższe koszty produkcji dokumentu papierowego, maksymalizację jakości i szybkości produkcji oraz szereg innych atutów. Obsługę korespondencji masowej możemy łączyć z innymi produktami i usługami tworząc kompleksowe rozwiązania z zakresu zarządzania dokumentem papierowym i elektronicznym. Mamy doświadczenia w zakresie: przetwarzania danych, wydruków, kopertowania i personalizacji, digitalizacja  dokumentów, tworzenia archiwów elektronicznych etc.

MARKETING BEZPOŚREDNI WAŻNE KWESTIE : 1. Każda umowa z zakresu marketingu bezposredniego powinna zostać zaakceptowana przez Szefa Zespołu (Alicja Łopatyn, Magdalena Białecka) 2. Warto oferować Klientom kompleksowe rozwiązania (np. Baza danych + CATI + e-mailing) 3. W chwili obecnej dużo firm startujących w projektach dofinansowanych z UE ma potrzeby w zakresie badań marketingowych i baz danych 4. Wykorzystanie referencji od kluczowych Klientów jako rekomendacji jakości świadczonych przez nas usług (UNIZETO, SCHENKER, EUROSERVICE) 5. Wykorzystanie prezentacji i ofert standardowych w procesie pozyskania Klienta