KLASYFIKACJA ŚRÓDROCZNA UCZNIÓW KLAS IV - VI

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
TEORIA I PRAKTYKA EDUKACJI UCZNIÓW ZDOLNYCH Realizacja przez szkoły zadań związanych z kształceniem i promowaniem uczniów szczególnie uzdolnionych w latach.
Advertisements

„Małopolski program stypendialny dla uczniów szczególnie uzdolnionych”
Ul. Harcerska Komorno Tel
Zespół Szkół w Przykonie Szkoła Podstawowa im. Marii Konopnickiej w Przykonie.
PROJEKT „Doskonalenie szansą na rozwój” _____________________________________________________________________ Dorota Kamińska – Poradnia Psychologiczno.
Anna Karaś-Kierownik PCPR w Ciechanowie. Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w okresie czerwiec – grudzień 2008 roku realizowało: - Projekt „Aktywność szansą.
Harmonogram działań KANDYDATA do samorządowego gimnazjum w ramach elektronicznej rekrutacji na rok szkolny 2016/2017 Szkolenie dla Rodziców uczniów Szkoła.
MAŁOPOLSKA OFERTA EDUKACYJNA 1 URZĄD MARSZAŁKOWSKI WOJEWÓDZTWA MAŁOPOLKIEGO Kraków, 2 października 2009 r.
Program ZDROWIE – MŁODOŚĆ - TRZEŹWOŚĆ r. – r. Dla młodzieży uczęszczającej do świetlicy specjalistycznej NASZA WYSPA oraz uczniów Zespołu.
Departament Zarządzania Funduszami i Projektami Unijnymi GRUPA ROBOCZA WSPIERAJĄCA PRZYGOTOWANIE KUJAWSKO – POMORSKIEGO REGIONALNEGO PROGRAMU OPERACYJNEGO.
Szkoła Podstawowa im. Kornela Makuszyńskiego w Pniewie.
MOJE CZYSTE MIASTO Relacja Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 7 w Rudzie Śląskiej.
Wybrane wyniki okresowej analizy realizowania przez szkołę zadań związanych z kształceniem i promowaniem uczniów szczególnie uzdolnionych w latach 2006/2007.
GIMNAZJUM NR 11 w ZSO nr 4 im. Ireny Sendlerowej Łódź, ul. Stawowa 28 Telefony: strona internetowa.
RAPORT Z BADAŃ opartych na analizie wyników testów kompetencyjnych przeprowadzonych wśród uczestników szkoleń w związku z realizacją.
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 206 w ŁODZI ul. Łozowa Łódź tel./fax
„SAMORZĄD UCZNIOWSKI -
Ul. Napoleońska 7/ Łódź tel./fax tel
WYNIKI EWALUACJI WEWNĄTRZSZKOLNEJ ROK SZKOLNY
8 DOBRYCH RAD ŻYJ DŁUGO I ZDROWO Opracowała A.Puchała Opracowała A.Puchała.
GIMNAZJUM nr 11 w Łodzi ul. Stawowa 28 telefony: (42) , (42) Pracujemy w myśl motta: „ Każdego.
1 Kształtowanie sieci szkolnictwa ponadgimnazjalnego w Powiecie Starogardzkim Perspektywa 2020.
Gimnazjum nr 9 im. Jana Pawła II w Sosnowcu Sosnowiec, ul. Kalagi 9a.
Turystyczne zachowanie Europejczyków podróżujących w celach służbowych na przykładzie piętnastu „starych” krajów członkowskich Unii Europejskiej doc.dr.
Bielski Model Doradztwa Zawodowego
ANALIZA WYNIKÓW DIAGNOZY WSTĘPNEJ
Doradca zawodowy w szkole ponadgimnazjalnej
Toruńskie Technikum Informatyczne
Opracowanie wyników egzaminów maturalnych 2017
ANKIETA aktywność czytelnicza uczniów LO Czersk
CZŁOWIEK – NAJLEPSZA INWESTYCJA
Świętokrzyscy hotelarze dla rynku pracy
Szkoła Podstawowa Nr 2 w Dąbrowie Leśnej
Sylwetka Absolwenta Publicznego Gimnazjum w Piątnicy
Prowadzonych przez MIASTO BIAŁYSTOK na rok szkolny 2017/2018
Innowacja pedagogiczna „ Mierzymy daleko, sięgamy wysoko” prowadzona w Szkole Podstawowej nr 21 w Lublinie w roku szkolnym 2016/2017 Autorki innowacji:
Programy nauczania.
Wnioski z przeprowadzonej ankiety:
Nauczyciele języka francuskiego Iwona Lech Anna Waścińska
Szkolenie dla partnerów KSOW
WYNIKI KLASYFIKACJI ROCZNEJ W ZESPOLE SZKÓŁ NR 46 W WARSZAWIE
Wyniki egzaminu gimnazjalnego Matematyka Rok szkolny 2016/1017
REFORMA EDUKACJI
kształcących w zawodach
Społeczny Zespół do spraw aktywizacji pszczelarstwa
Szkoła Podstawowa nr 11 im. Henryka Sienkiewicza
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 3 W RADLINIE
TRZECIE spotkanie Zespołu
Analiza wyników egzaminów zewnętrznych
„PŁYWAĆ KAŻDY MOŻE” WARTOŚĆ PROJEKTU – ,00 zł
Miejska oferta przedszkolna
KRAINA WIELKICH JEZIOR MAZURSKICH
Szkoła Podstawowa w Chabielicach
Program profilaktyczno-wychowawczy
HISTORIA 2009-Rozpoczęcie działań dla tworzenia Szkoły Promującej Zdrowie 2010-przyjęcie Zespołu Szkół nr 2 z Oddziałami Integracyjnymi w Brzegu.
Informacja o stanie realizacji wybranych zadań oświatowych w Gminie Janowiec Kościelny w roku szkolnym 2016/2017.
Projekt Erasmus + Building a better future by addressing ecology and immigration problems through innovative teaching methods, multiculturalism and multilingualism.
Klasyfikacja ŚRódroczna w Gimnazjum nr 11 w Toruniu
Klasyfikacja roczna Gimnazjum nr 11 w Toruniu
Nasza szkoła w liczbach
WYNIKI KLASYFIKACJI ROCZNEJ W KLASACH VII SZKOŁY PODSTAWOWEJ I W KLASACH II i III GIMNAZJUM NR 86 ROK SZKOLNY 2017/2018.
Priorytet MEN na rok szkolny 2017/2018
Wykonała Milena Fiedorowicz
Rekrutacja w roku szkolnym 2019/2020
WYNIKI KLASYFIKACJI ROCZNEJ W KLASACH IV-VI SZKOŁY PODSTAWOWEJ
WYNIKI KLASYFIKACJI ROCZNEJ W KLASACH VII / VIII SZKOŁY PODSTAWOWEJ nr 150 i W KLASACH III GIMNAZJUM NR 86 ROK SZKOLNY 2018/2019.
ISTOTA I PRZYCZYNA POWSTAWANIA TRUDNOŚCI DYDAKTYCZNYCH I WYCHOWAWCZYCH
KLASYFIKACJA ŚRÓDROCZNA UCZNIÓW edukacji wczesnoszkolnej
DBI 2019 – Jak minął ten dzień?
Klasyfikacja roczna w Gimnazjum nr 11 w Toruniu
Zapis prezentacji:

KLASYFIKACJA ŚRÓDROCZNA UCZNIÓW KLAS IV - VI SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 150 W ROKU SZKOLNYM 2017/2018

Klasa – liczba uczniów Frekwencja IV A – 25 94,24% IV B – 24 94,31% IV C - 23 95,22% IV D - 25 95,20% IV E - 24 96,23% V A - 19 93,29% V B - 21 93,75% V C - 21 91,49% V D - 22 95,45% VI A - 20 93,06% VI B - 20 VI C - 27 96,13% 93,12%

Teatr 11 Muzeum, wystawy, kino 13 Koncerty 7 Wycieczki krajoznawczo - turystyczne  7

Podsumowanie: Wszyscy uczniowie klas IV – VI są klasyfikowani. Najczęściej wystawianą oceną zachowania jest ocena bardzo dobra (45,75%). 88 uczniów osiągnęło średnią co najmniej 4,75 i bardzo dobrą ocenę zachowania (32,47%). Najwyższą średnią dydaktyczną (4,91) osiągnęli uczniowie klasy 5d. Nie ma uczniów z ocenami niedostatecznymi. 6. Z zakresu profilaktyki zostało zrealizowanych: w klasach IV – 12 zagadnień, w klasach V – 6 zagadnień, w klasach VI – 6 zagadnienia.

Podsumowanie: 7. Z zakresu doradztwa zawodowego: w klasach IV – 5 zagadnień, w klasach V – 5 zagadnień, w klasach VI – 2 zagadnienia. 8. Opieką terapeuty pedagogicznego objętych jest 45 uczniów. 9. Wnioski dotyczące programu wychowawczego na II śródrocze: kontynuacja działań związanych z integracją zespołu klasowego, motywowanie uczniów do pomocy koleżeńskiej, działań w samorządzie szkolnym, praca nad dyscypliną w klasie, budowanie wzajemnych relacji koleżeńskich,

Podsumowanie: zachęcanie do aktywnego udziału w życiu klasy i szkoły oraz reprezentowanie w konkursach i zawodach sportowych, przestrzeganie ustalonej zasady dotyczącej używania telefonów komórkowych – jeden raz w tygodniu, diagnozowanie uczniów pod względem dysleksji, dysgrafii i dyskalkulii.

DZIĘKUJĘ ZA UWAGĘ OPRACOWAŁA: JOLANTA KUC