Ocena Projektu „Klasa Akademicka” prowadzonego na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu – wybrane wyniki badań Dominika Stachowiak.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
z przeprowadzenia ewaluacji wewnętrznej Gimnazjum nr 1 w Rydułtowach
Advertisements

Wydział Studiów Międzynarodowych i Informatyki Kierunek: Administracja
KRK – na Uniwersytecie Warszawskim Marta Kicińska-Habior
INSTYTUT EKONOMICZNY największa jednostka organizacyjna na Wydziale Społeczno-Ekonomicznym INSTYTUT EKONOMICZNY największa.
BYĆ PRZEDSIĘBIORCZYM – NAUKA PRZEZ DZIAŁANIE
"Badacz i humanista-wrocławski gimnazjalista - dostosowanie oferty edukacyjnej wrocławskich gimnazjów do potrzeb ich uczniów w kontekście przygotowania.
Zrealizowane działania w ramach OTK sprawozdanie 2010
Metoda projektu Opracowała: Katarzyna Otorowska.
NOWE TECHNOLOGIE NA USŁUGACH EDUKACJI Publiczna Szkoła Podstawowa nr 3 w Grodkowie Podstawowe informacje o projekcie.
Działalność Pionu Badań SKNPE Moderator 2005/2006 Autorzy: Piotr Juszczyk, Katarzyna Knecht, Anna Mackiewicz, Iwona Nastula, Alicja Włodarczyk, Karolina.
Pracownia Ewaluacji Jakości Kształcenia
Specjalność Analiza danych 2009 Katedra Statystyki Instytut Zastosowań Matematyki.
SZKOLNY OŚRODEK KARIERY ZESPÓŁ SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH Nr 6 w ŁODZI,
Jak ubiegać się o pracę Opis warsztatów dla nauczycieli – członków Klubu Przedsiębiorczych Nauczycieli IMPULS.
Joanna Dosz Tomasz Sosnowski Koło Naukowe Metod Ilościowych
dr Robert Szwed Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II
Zuzanna Szereniuk Michał Iwan
ROBUSD (Reducing Bullying Strenghtening Diversity)
RAPORT KOŃCOWY Z EWALUACJI PROJEKTU DOBRE PRAWO – DOBRE RZĄDZENIE.
Technikum handlowe.
Jakość kształcenia w roku akademickim 2012/13
Badanie opinii uczestników IX Bałtyckiego Festiwalu Nauki na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Gdańskiego Koło Naukowe Metod Ilościowych.
CYKLU ZAJĘĆ DLA MŁODZIEŻY SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH
Izabela Kołodziejczyk
„Student jako konsument na rynku multimediów”
Projekt „Fizyka jest ciekawa” jest realizowany w ramach programu POKL
Ankieta C Metryczka Rekrutacja.
Sprawozdanie z działań Zespołu ds. Promocji w roku akademickim 2008/2009.
Zasady wyboru i wytyczne do opisu dobrych praktyk Dr inż. Janusz Adamczyk.
Kraina Małych Odkrywców – Uniwersytet Dziecięcy Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego MARZEC – LIPIEC.
Projekt Kwalifikacja jakości w Uniwersytecie Nr POKL /11 Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu.
Program Operacyjny Kapitał Ludzki
Poradnictwo edukacyjno – zawodowe w Poradni Psychologiczno – Pedagogicznej dla Młodzieży.
Możliwości wspierania uczniów wybitnie uzdolnionych 5 grudnia 2013 r. Barbara Wikieł.
Wsparcie psychologiczno - pedagogiczne
Maj 2014 r. Przewodnik do planowania programu kształcenia na II roku studiów II stopnia Kierunek: Ochrona środowiska Przeznaczony dla studentów, którzy.
Maj 2014 r. Przewodnik do planowania programu kształcenia na I roku studiów II stopnia Kierunek: Biologia – nauczanie biologii Przeznaczony dla studentów,
Maj 2014 r. Przewodnik do planowania programu kształcenia na II roku studiów II stopnia Kierunek: Biologia Przeznaczony dla studentów, którzy w roku 2013/14.
POKL Wzmocnienie potencjału dydaktycznego uczelni.
Maj 2014 r. Przewodnik do planowania programu kształcenia na II roku studiów II stopnia Kierunek: Biologia – nauczanie biologii Przeznaczony dla studentów,
Sprawozdanie z działań szkolnego doradcy zawodowego
Maj 2014 r. Przewodnik do planowania programu kształcenia na II roku studiów II stopnia Kierunek: Bioinformatyka Przeznaczony dla studentów, którzy w roku.
Metodologia badań empirycznych
Uniwersytet Rzeszowski
Wydział Rolnictwa i Biologii Wydział Zastosowań Informatyki i Matematyki Centrum Informatyczne Centrum Edukacji Multimedialnej Szkoły Głównej Gospodarstwa.
Koło naukowe:. Działalność koła Badania naukowe dotyczące zarządzania oraz marketingu Pisanie artykułów naukowych Wyjazdy na konferencje naukowe.
IV Liceum Ogólnokształcące im. Komisji Edukacji Narodowej w Gdyni.
Marketing w różnych sferach działalności Opiekun: Prof. nadzw. dr hab. Janusz Zrobek.
Wyniki badania rozpoznawalności nowego logo i hasła Łodzi listopada 2012r. Blanka Kokosińska.
Wyniki ankiety przeprowadzonej na III roku FG/SN cykl kształcenia Olsztyn, Listopad 2014.
Wybrane zagadnienia raportu z ankiety ewaluacyjnej (wrzesień 2013 r.) respondenci: studenci studiów III stopnia biorący udział w Programie MOST w roku.
STUDENCKICH SŁÓW KILKA O NAUCZANIU W JĘZYKACH OBCYCH Walery Stasiak Zarząd Samorządu Studentów Uniwersytetu Warszawskiego.
Analiza wyników ankiet studenckich za rok 2013/2014.
Analiza wyników ankiet studenckich za rok 2014/2015 ( semestr zimowy)
STUDENCKICH SŁÓW KILKA O NAUCZANIU W JĘZYKACH OBCYCH Walery Stasiak Zarząd Samorządu Studentów Uniwersytetu Warszawskiego Kształcenie w językach obcych.
Zmienia życie. Otwiera umysły. Struktura i możliwości programu ERASMUS+ Kształcenie i szkolenia zawodowe ZESPÓŁ SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH Nr 3 „Mechanik”
PRZEDSZKOLE NR 5 W RACIBORZU Współpraca przedszkola ze środowiskiem rodzinnym dziecka - wyniki ewaluacji PRZEDSZKOLE NR 5 W RACIBORZU.
IX Konferencja "Uniwersytet Wirtualny: model, narzędzia, praktyka" PIOTR TKACZ Studium e-Learningu Wyższej Szkoły Zarządzania Ochroną Pracy w Katowicach.
Ewaluacja w nadzorze pedagogicznym
JAK PLANOWAĆ ZAJĘCIA POZALEKCYJNE? Autorzy: Katarzyna Michalik.
Konferencja operatorów programu JuniorSport Warszawa, 11 października 2016 r. 11:00 – 11:15 Powitanie gości Dyrektor Instytutu Sportu - PIB dr Bartosz.
Maj 2014 r. Przewodnik do planowania programu kształcenia na III roku studiów I stopnia Kierunek: Biologia Przeznaczony dla studentów, którzy w roku 2013/14.
Bezpieczeństwo w sieci – wyniki badań
„Promocja zdrowia psychicznego w środowisku akademickim, wsparcie studentów z doświadczeniem kryzysu psychicznego”
◙ PROPOZYCJE WSPÓŁPRACY ZE SZKOŁAMI PONADGIMNAZJALNYMI
Badanie satysfakcji studentów PWSZ w Skierniewicach 2015
Postawy studentów wychowania fizycznego Uniwersytetu Rzeszowskiego wobec zdrowia Dr Jaromir Grymanowski Uniwersytet Rzeszowski Wydział Wychowania Fizycznego.
Przykłady dobrych praktyk
Wyniki ankiety oceny jakości kształcenia przeprowadzonej wśród nauczycieli w roku akademickim 2017/2018 Realizując zadania wynikające z Wewnętrznego Systemu.
Specjalność ZARZĄDZANIE PROJEKTAMI 2018/2019
Zapis prezentacji:

Ocena Projektu „Klasa Akademicka” prowadzonego na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu – wybrane wyniki badań Dominika Stachowiak W prezentacji wykorzystano fragment wyników badań przeprowadzonych m.in. w ramach działalności Studenckiego Koła Naukowego Marketingu Multimedialnego. Szerzej wyniki te opisane zostały w pracy licencjackiej: D. Stachowiak, Skuteczność działań marketingowych uczelni wyższych w Polsce, Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, Poznań 2017, Promotor: dr hab. Iwona Olejnik, prof. nadzw. UEP

Cel Identyfikacja poziomu zadowolenia uczniów szkół ponadgimnazjalnych z uczestnictwa w Projekcie „Klasa Akademicka”, realizowanym na Wydziale Zarządzanie Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu

Metoda doboru i liczebność próby Metodyka badań Badania jakościowe Badania ilościowe Metoda badania zogniskowany wywiad grupowy, Indywidualny wywiad pogłębiony ankieta audytoryjna Metoda doboru i liczebność próby dobór próby w wyniku selekcji (3 grupy po 10 os. oraz 2 wywiady indywidualne) dobór celowy próby (5 klas LO, łącznie 160 osób) Narzędzia badania scenariusz wywiadu kwestionariusz

Wybrane wyniki badań

Preferowane przez uczestników Projektu kierunki i specjalności studiowania - chmura słów

Czynniki mające wpływ na wybór studiów przez uczniów szkół ponadgimnazjalnych

Proces planowania przyszłości przez uczniów biorących udział w Projekcie „Klasa Akademicka”

Chęć podjęcia nauki na UEP przez uczestników Projektu (w %) Ponad 80% uczniów biorących udział w Projekcie „Klasa Akademicka” twierdzi, że zdecydowanie tak lub raczej tak podjęłaby naukę na UEP Program ma pozytywny wpływ na wybór studiów ekonomicznych przez uczniów szkół ponadgimnazjalnych

Preferowane miejsce zajęć według uczniów

Zadowolenie uczniów z projektu (w %)

Udoskonalenia zaproponowane przez uczestników Projektu KATEGORIA UDOSKONALENIA WEDŁUG OPINII UCZESTNIKÓW Częstotliwość zajęć zajęcia powinny odbywać się 2-3 razy w miesiącu Forma zajęć zajęcia praktyczne dyskusja ze studentami UEP, którzy opowiadają o swojej karierze zajęcia, na których szczegółowo przedstawiona zostanie oferta uczelni Prowadzący różnorodność wykładowców, tak aby uczestnicy mogli poznać osoby z różnych specjalności Miejsca zajęć zajęcia powinny odbywać się w różnych salach oraz budynkach uczelni Organizacja zajęć / sprawy techniczne zajęcia praktyczne powinny odbywać się w mniejszych grupach na początku projektu uczniowie powinni poznać harmonogram obejmujący wszystkie zaplanowane tematy oraz terminy spotkań uczniowie powinni mieć możliwość wyboru tematyki wykładów jaka ich interesuje