Próbny egzamin gimnazjalny 2017/2018

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
1 FRAZEOTRANSLACJA ORAZ JEJ ZNACZENIE W KSZTAŁCENIU I DOSKONALENIU TŁUMACZY MONIKA SUŁKOWSKA Instytut Języków Romańskich i Translatoryki Uniwersytet Śląski,
Advertisements

Egzaminy organizowane na Litwie test kompetencji test kompetencji (po ukończeniu 10 klasy, w drugiej klasie gimnazjum, wiek powyżej 16 lat) (po ukończeniu.
„Pewnie i bez lęku do egzaminów potwierdzających kwalifikacje zawodowe w letniej sesji 2006 r."
„Jak pomóc uczniom się uczyć i czerpać z tego radość?” opracowała: Krystyna Turska.
Plan Czym się zajmiemy: 1.Bilans przepływów międzygałęziowych 2.Model Leontiefa.
Tworzenie odwołania zewnętrznego (łącza) do zakresu komórek w innym skoroszycie Możliwości efektywnego stosowania odwołań zewnętrznych Odwołania zewnętrzne.
ZASTOSOWANIE FUNKCJI WYKŁADNICZEJ I LOGARYTMICZNEJ DO OPISU RUCHU DRGAJĄCEGO Agnieszka Wlocka Agnieszka Szota.
Rok szkolny 2015/2016 Szkoła Podstawowa im. Batalionów Chłopskich w Glinkach Opracowanie: Zespół ds. analizy sprawdzianów: Elżbieta Wachnik-Kulpa,Agnieszka.
18 kwietnia 2016 (poniedziałek) Część humanistyczna 19 kwietnia 2016 (wtorek) Część matematyczno – przyrodnicza 20 kwietnia 2016 (środa) Język obcy nowożytny.
Harmonogram rekrutacji do szkół ponadgimnazjalnych oraz kryteria przeliczania punktów.
Analiza wyników sprawdzianu szóstoklasisty dla Szkoły Podstawowej nr 17 w roku 2015.
1 Konferencja dyrektorów szkół z terenu działania OKE w Krakowie październik 2008 roku część II.
WOJ. ŚWIĘTOKRZYSKIE ANALIZA WYNIKÓW EGZAMINU MATURALNEGO 2015 Okręgowa Komisja Egzaminacyjna w Łodzi 9 marca 2016 r., Kielce.
Okręgowa Komisja Egzaminacyjna w Krakowie Informacja o wynikach na terenie OKE w Krakowie.
MOTYWACJA. Słowo motywacja składa się z dwóch części: Motyw i Akcja. Aby podjąć działanie (akcję), trzeba mieć do tego odpowiednie motywy. Łaciński źródłosłów.
Organizacja zajęć w zakresie rozszerzonym w latach szkolnych 2015/ / /18.
Egzamin Gimnazjalny Podstawa prawna Rozdział 3b Ustawy z dnia r. o systemie oświaty z późniejszymi zmianamiUstawy Rozporządzenie MEN z.
Sprawdzian 2016r. Informacje dla uczniów i rodziców.
5 kwietnia 2016 r. (wtorek) część 1. – język polski i matematyka – godz. 9:00 (80 minut – arkusz standardowy lub 120 minut – czas wydłużony) część 2. –
SPRAWDZIAN PO KLASIE VI 5 kwietnia 2016 r.. W tym roku został zorganizowany po raz ostatni sprawdzian po klasie VI W przyszłym roku MEN sprawdzianu już.
ZMIANY ZWIĄZANE Z FORMUŁOWANIEM OCEN DLA UCZNIÓW Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ INTELEKTUALNĄ W STOPNIU UMIARKOWANYM I ZNACZNYM NA WSZYSTKICH ETAPACH EDUKACYJNYCH.
WEZ 1 Wyniki egzaminu zawodowego absolwentów techników i szkół policealnych październik 2006 r.
MATURA 2007 podstawowe informacje o zmianach w egzaminie.
1 Konferencja dyrektorów szkół z terenu działania OKE w Krakowie październik 2008 roku część III.
WEZ 1 Wyniki egzaminu zawodowego absolwentów techników i szkół policealnych październik 2006 r.
Raport Analiza i interpretacja wyników próbnego egzaminu maturalnego z matematyki w województwie kujawsko- pomorskim w 2013 r. cz.3 Opracowanie Ewa Ludwikowska.
DIAGNOZA WSTĘPNA Z JĘZYKA POLSKIEGO. LO XVIII LO XII LOVIII LO X LO XXIII ZS NR 2 ZCEMIP ZSB.
Język polski jest kluczowym przedmiotem nauczania – poznawanie wybitnych utworów literackich sprzyja rozwojowi osobowemu ucznia, wprowadza go w świat kultury.
ANALIZA WYNIKÓW DIAGNOZY WSTĘPNEJ
Co to jest spacer edukacyjny?
Test diagnostyczny dla klas pierwszych z języka polskiego
EGZAMIN GIMNAZJALNY kwiecień 2017
Opracowanie wyników pomiaru
Informacja o maturze w 2018 roku
WPŁYW EUROPEJSKIEGO RYNKU PRACY NA KSZTAŁCENIE ZAWODOWE
Sześciolatek w obliczu zmian
Egzamin gimnazjalny w klasach III gimnazjum 19 kwietnia 2017
Wyniki egzaminu gimnazjalnego Matematyka Rok szkolny 2016/1017
EGZAMIN POTWIERDZAJĄCY KWALIFIKACJE ZAWODOWE
Analiza wyników egzaminów zewnętrznych
Wszystkim zależy na przyszłości Lepszy wynik na egzaminie
Egzamin ucznia klasy ósmej
VI LO Szczecin, wrzesień 2017 r.
Egzamin gimnazjalny w roku szkolnym 2017/2018
Egzamin ósmoklasisty 2019.
EGZAMIN ÓSMOKLASISTY Z JĘZYKA ANGIELSKIEGO
INFORMACJE O EGZAMINIE MATURALNYM Z JĘZYKA POLSKIEGO
VI LO Szczecin, wrzesień 2016 r.
KWIECIEŃ 2014.
Tematy zadań. W załączeniu plik z danymi.
Projekt systemowy współfinansowany przez Unię Europejską ze środków
INSTRUKCJA.
Egzamin ósmoklasisty.
PEDAGOGICZNE PRZYCZYNY NIEPOWODZEŃ SZKOLNYCH
Proste obliczenia w arkuszu kalkulacyjnym
EGZAMIN POTWIERDZAJĄCY KWALIFIKACJE W ZAWODZIE
Wyniki ankiet oceny nauczycieli akademickich przeprowadzonych w roku akademickim 2017/2018 Realizując zadania wynikające z Wewnętrznego Systemu Zapewnienia.
Próbny egzamin ÓSMOKLASISTy 2018/2019
Historia i wiedza o społeczeństwie
Szkolny Festiwal Czytelniczy
Informacje dla rodziców o egzaminie ósmoklasisty 2019
PRÓBNY EGZAMIN GIMNAZJALNY grudzień 2018
Instrukcja.
Zajęcia realizowane w ramach projektu nr
Egzamin ósmoklasisty Rok szkolny 2018/2019.
EGZAMIN I REKRUTACJA 2019/2020.
E G Z A M I N GIMNAZJALNY.
OCENA UMIEJĘTNOŚCI UCZNIA SZKOŁY PODSTAWOWEJ
„Sukces wydaje się być w dużej mierze kwestią wytrwania, gdy inni rezygnują.” W. Feather Zajęcia z doradztwa zawodowego dla uczniów VII klasy szkoły podstawowej.
Wpływ czytania na rozwój dzieci i młodzieży
Zapis prezentacji:

Próbny egzamin gimnazjalny 2017/2018 JĘZYK POLSKI

Charakterystyka testu Arkusz egzaminacyjny składał się z 22 zadań: 20 zadań zamkniętych, 2 zadań otwartych.

Charakterystyka zadań zamkniętych Zadania zamknięte wymagały od ucznia umiejętności odbioru tekstu i wykorzystania zawartych w nim informacji oraz analizy i interpretacji tekstów kultury.

Charakterystyka zadań otwartych Zadania otwarte wymagały zredagowania argumentu oraz dłuższej wypowiedzi pisemnej na temat: Czy optymistom żyje się łatwiej? Napisz rozprawkę, w której uzasadnisz swoje stanowisko. Odwołaj się do dwóch utworów literackich i własnych przemyśleń.

Łatwość wykonania testu

Podział zadań ze względu na stopień trudności

Wyniki w poszczególnych zakresach

STATYSTYKA TESTU 3a 3b 3c 3d 3e SZKOŁA ŚREDNIA 52,2% MAX 27 25 26 28   3a 3b 3c 3d 3e SZKOŁA ŚREDNIA 53,8% 48,1% 46,9% 58,4% 52,2% MAX 27 25 26 28 29 MIN 15 8 16 9 11 ROZSTĘP 22 17 10 19 18 21

Zagadnienia wymagające poprawy Wyszukiwanie w tekście potrzebnych informacji. Rozpoznawanie i rozumienie znaczenia związków frazeologicznych. Analiza tekstów popularnonaukowych. Aktywne czytanie, analizowanie związków przyczynowo-skutkowych, wyciąganie wniosków, analizowanie struktury tekstu. Redagowanie argumentu oraz uzasadnianie go w odniesieniu do tekstu i własnego zdania. Rozpoznawanie imiesłowu w zdaniu.

Zagadnienia wymagające poprawy cd. Stosowanie trafnej i wnikliwej argumentacji w rozprawce. Dobieranie właściwych tekstów kultury przy redagowaniu rozprawki. Zachowanie poprawności językowej przy redagowaniu wypowiedzi pisemnej. Poprawne stosowanie zasad ortografii i interpunkcji w pracach pisemnych.

MOCNE STRONY Uczeń potrafi: określić funkcje archaizmów w tekście literackim, wyciągać wnioski wynikające z przesłanek zawartych w tekście, rozpoznać intencje wypowiedzi bohaterów, dokonywać analizy i interpretacji wiersza, stosować konsekwentną i celową segmentację tekstu rozprawki, dostosować styl do formy wypowiedzi w rozprawce, wyróżnić zdanie wielokrotnie złożone.

WNIOSKI W dalszej pracy należy zwrócić uwagę na: wykonywanie ćwiczeń utrwalających rozpoznawanie imiesłowu w zdaniu, zwiększoną analizę tekstów popularnonaukowych, wyszukiwanie i porządkowanie informacji w tekście oraz wnioskowanie na ich podstawie, systematyczne wykonywanie ćwiczeń słownikowo – frazeologicznych, ćwiczenie umiejętności budowania argumentu, który byłby punktem wyjścia do dobrania właściwego przykładu literackiego,

WNIOSKI cd. doskonalenie umiejętności redagowania wypowiedzi pisemnych poprawnych pod względem językowym oraz ortograficznym i interpunkcyjnym. zwracanie uwagi na staranność i estetykę redagowania wypowiedzi pisemnej uczniów.

Dziękujemy za uwagę 