Satysfakcja interesanta, a społeczeństwo informacyjne

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Biuletyny Informacji Publicznej we Wrotach Małopolski jako wstęp do elektronicznego województwa Kraków, 2 kwietnia 2004 r.
Advertisements

Informacja publiczna i e-urząd
MunSol System zarządzania informacją i sprawami INFORMACJE PODSTAWOWE
Służba przygotowawcza dla pracowników jednostek samorządu terytorialnego w formie e-learningu w ramach projektu systemowego MAC Łukasz Krysztofiak Naczelnik.
Działania finansowane ze środków Unii Europejskiej
© 2006 Microsoft Corporation. All rights reserved.
© Copyright IBM Corporation 2005 Euro szanse dla Administracji Samorządowej Krzysztof Komorowski IBM.
Ministerstwo Administracji i Cyfryzacji
Warszawa 20 stycznia 2003 Sieć Doskonałości: Budownictwo, Materiały i Technologie Dzień informacyjny Nanotechnologie, materiały wielofunkcyjne i procesy.
Internetowy System Ewidencji Kart Projektów (ISEKP)
Program Partnerstwa Transgranicznego założenia i rezultaty Supraśl,
STATYSTYKA PUBLICZNA DLA SAMORZĄDU MIEJSKIEGO (doświadczenia i perspektywy) Kazimierz Kruszka Urząd Statystyczny w Poznaniu Toruń, kwietnia 2008.
Przekazywanie zadań organizacjom pozarządowym mgr Paweł Dąbrowski.
STRAŻACYITRPOCZTA MICHAŁ BONI MINISTER ADMINISTRACJI I CYFRYZACJI WARSZAWA, 1 PAŹDZIERNIKA 2012 R.
Program Rozwoju Społeczeństwa Informacyjnego Województwa Lubuskiego na lata Zielona Góra, dnia 16 sierpnia 2010r.
Budowa społeczeństwa informacyjnego w Województwie Podkarpackim
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego Plan Informatyzacji Państwa na lata elektroniczna Platforma.
Administracja zintegrowanych systemów zarządzania
Środki europejskie dla UTW Dorota Górska. O czym powiem? Fundusze strukturalne UE dla Polski na lata Inne środki gdzie i jak szukać dofinansowania?
1/18 LOGO Profil zespołu. 2/18 O nas Produkcja autorskich rozwiązań informatycznych dla małych i średnich firm w zakresie systemów: Baz danych Aplikacji.
Społeczeństwo Informacyjne w województwie podlaskim Podsumowanie realizowanych projektów Nowe planowane projekty Nowe planowane projekty Białystok, 27.
Centrum Kariery i Sukcesu przy OSP w Budziszowie Wielkim Społeczeństwem obywatelskim jest społeczeństwo, w którym istnieją aktywni, myślący o interesach.
Zadanie: Integracja oprogramowania w gminach i starostwie
Producent oprogramowania
Departament Społeczeństwa Informacyjnego
Elektroniczny Obieg Dokumentów i Elektroniczna Skrzynka Podawcza
PODSUMOWANIE PROJEKTU: Rozwój społeczeństwa informacyjnego w Powiecie Głogowskim w oparciu o założenia Regionalnej Strategii Innowacji.
"Jeżeli istnieje sposób, by zrobić coś lepiej, znajdziemy go..."
Badania gospodarki społecznej dr inż. Dorota Olszewska Ośrodek Statystyki organizacji Non-Profit, Urząd Statystyczny w Krakowie.
KOMENDA MIEJSKA POLICJI W SŁUPSKU
Zidentyfikowane problemy brak usług publicznych online, brak zintegrowanego programu do elektronicznego obiegu dokumentów i archiwizacji danych, bazy.
Elektroniczne Biuro Obsługi Interesanta Tamara Ossowska Zakopane, 21 czerwca 2001.
Bariery w efektywnym wykorzystaniu podpisu elektronicznego i elektronicznej skrzynki podawczej. Paweł Tomczak www. zgwrp.org.pl;
Budowa struktur dla właściwego przekazu i odbioru informacji
Łomianki w XXI wieku Wirtualna Gmina - koncepcja budowy lokalnej społeczności informacyjnej na miarę XXI wieku.
EUROPEJSKA KARTA SAMORZĄDU TERYTORIALNEGO
Świadczenie e-usług publicznych na poziomie centralnym i regionalnym
O projekcie Efektem projektu o nazwie „Przygotowanie Urzędu Miasta Tarnobrzeg do świadczenia usług publicznych drogą elektroniczną za pośrednictwem.
Ocena warunków życia i jakości usług publicznych
Starostwo Powiatowe w Radomiu Opracowanie systemu e-obsługi interesanta w Starostwie Powiatowym w Radomiu.
Zamojskie Centrum Dialogu Społecznego
Starostwo Powiatowe w Radomiu Henryk GwiazdaKierownik Zespołu Projektowego Naczelnik Wydziału Organizacji i Nadzoru Zdzisław DuliasRadny Rady Powiatu.
Starostwo Powiatowe w Radomiu
Starostwo Powiatowe w Radomiu
Starostwo Powiatowe w Radomiu Opracowanie systemu e-obsługi interesanta w Starostwie Powiatowym w Radomiu.
Starostwo Powiatowe w Radomiu
E – o b s ł u g a i n t e r e s a n t a S t a r o s t w o P o w i a t o w e w R a d o m i u.
V Konferencja Miasta w Internecie Zakopane 20 – 22 czerwca 2001 ArkadiuszZłotnicki Portal samorządowy.
Nowoczesne systemy informacyjno-komunikacyjne dla Miast
Service Oriented Architecture
Projekt Wojewody Opolskiego Upowszechnienie e-usług świadczonych przez administrację publiczną w województwie opolskim.
WSPARCIE POTENCJAŁU ORGANIZACJI POZARZĄDOWYCH
SŁUŻBA CYWILNA ZAUFANIE I KOMUNIKACJA …czyli jak budować społeczne zaufanie do instytucji publicznych?
Projekt „Elektroniczna Platforma Pracy Śląskiej Administracji Zespolonej”
Centralny Elektroniczny Katalog Administracji dr Marcin Kraska Konferencja „e-Usługi. Fikcja czy rzeczywistość?” Poznań, 30 września 2014 r.
PROJEKTY: ISO, ZAUFANY URZĄD REALIZOWANE PRZEZ GMINĘ DOPIEWO
Ilona Gosk Fundacja Inicjatyw Społeczno-Ekonomicznych Warszawa, marzec 2009 Ekonomia społeczna w Programie Operacyjnym Kapitał Ludzki 1.
Szymanik Elżbieta Witam Państwa. Od 2007 jestem wicedyrektorem Mazowieckiej Jednostki Wdrażania Programów Unijnych w Warszawie. Od tego czasu powiat przasnyski.
Programy mobilnościowe wzmacnianie potencjału osób i instytucji
INTERNET jako „ocean informacji”
Moduł e-Kontroli Grzegorz Dziurla.
Wydział Zarządzania Informacją PJWSTK Narzędzia IT w rękach menedżera.
Urząd przyjazny mieszkańcom Korzyści dla Miasta Częstochowy wynikające z projektu SEKAP Anna Pawłowska Dyrektor Urzędu Miasta Częstochowy 19 grudnia 2007.
Mój region w Europie Wsparcie dla nowoczesnych form świadczenia usług drogą elektroniczną w ramach Działania 4.3. RPO WK-P Rozwój komercyjnych e-usług.
P OWIAT N OWOTARSKI – S TAROSTWO P OWIATOWE W N OWYM T ARGU Nowotarski- nowatorski. Samorząd zorientowany projektowo. Program Operacyjny Kapitał Ludzki-
w Kociewskim Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Starogardzie Gdańskim
E - Urząd POWIATOWE CENTRUM OBSŁUGI TELEINFORMATYCZNEJ CZYNNIKIEM WSPOMAGAJĄCYM FUNKCJONOWANIE ADMINISTRACJI SAMORZĄDOWEJ.
Zapraszamy Państwa do wzięcia udziału w badaniu satysfakcji
Postępy w realizacji Strategii komunikacji Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego.
Publiczne prawo konkurencji
Zapis prezentacji:

Satysfakcja interesanta, a społeczeństwo informacyjne

…. Nabywcy zintegrowanych rozwiązań IT, podobnie jak nabywcy samochodów, zwykle nie interesują się tym, czyje są komponenty (podzespoły) … Tymczasem na rynek właśnie wchodzi BeSTi@, współtworzona przez SPIN SA, która zastąpi moduł BudżetST 2 zintegrowany w ramach wszystkich działających obecnie systemów wspierających sprawozdawczość budżetową JST. Natomiast od kwietnia br. SPIN dysponuje kolejnym uniwersalnym komponentem zintegrowanych rozwiązań dla administracji publicznej – właśnie zakończono prace nad realizacją projektu celowego „Broker integrujący e-usługi administracyjne oparty na Web Services”. Projekt, o numerze 6 T 11 2004 C/6471, został dofinansowany przez Ministerstwo Nauki i Informatyzacji.

A czy zdarzyło się kiedyś Państwu Broker Usług Publicznych Czy integracja usług administracji publicznej jest potrzebna ? A czy zdarzyło się kiedyś Państwu Zmieniać adres zamieszkania Zakładać firmę Załatwiać sprawę, która wymaga wizyty w kilku urzędach … … w odległych miejscowościach i czy ktoś nie pomyślał wtedy Mówmy jak do „szarego” obywatela, a nie urzędnika Dlaczego nowy adres trzeba podawać w tylu miejscach ? Dlaczego tak długo trwa zakładanie firmy ? Czy nie wiadomo, że ja to ja ? Dlaczego jednostki administracji nie mogą po prostu wymieniać informacji pomiędzy sobą, a ja muszę służyć jako kurier ?

Broker Usług Publicznych Architektura rozwiązania poprzez wykorzystanie IT do integracji procesów zapewni poprawę jakości załatwiania spraw w urzędach A to właśnie wysoka jakość usług satysfakcjonuje interesanta Interesanci czyli: Mieszkańcy, Przedsiębiorcy, Org. Pozarządowe i inni …

Szanowni Państwo, Zachęcam do korzystania z naszych komponentów w zintegrowanych rozwiązaniach informatycznych i zapraszam do kontaktów. na stronie: www.spinsa.pl pocztą: Anna.Dusik@spnsa.pl telefonicznie: +48 504 144 839