Praktyki zagraniczne w Hiszpanii

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Praktyki zagraniczne w Irlandii. Głównym celem naszego projektu jest: podniesienie umiejętności praktycznych zawodowych uczniów poprzez realizację praktyk.
Advertisements

Ubezpieczenie w Narodowym Funduszu Zdrowia ŁÓDZKI ODDZIAŁ WOJEWÓDZKI NARODOWEGO FUNDUSZU ZDROWIA NFZ Dla studentów spoza Unii Europejskiej oraz spoza krajów.
Obowiązki wobec ZUS  Po podpisaniu umowy o dobrowolne ubezpieczenie z NFZ, ubezpieczony powinien złożyć we właściwym dla swojego miejsca zamieszkania.
PASZPORT JĘZYKOWY DOKUMENTY EUROPASS. 4 X EUROPASS Europass Europass jest inicjatywą Komisji Europejskiej umożliwiającą każdemu obywatelowi Unii lepszą.
AGENDA SPOTKANIA 12 maja 2016 r. 16:00 – Przywitanie Uczestników Przewodniczący WZ LZS Opole – Gerard Halama 16:05 – Przedstawienie i omówienie Programu.
OBOWIĄZKI INFORMACYJNE BENEFICJENTA Zintegrowane Inwestycje Terytorialne Aglomeracji Wałbrzyskiej.
Zagraniczne warsztaty metodyczne dla nauczycieli języka francuskiego i hiszpańskiego. Prezentacja nauczycieli SAF, którzy uczestniczyli w szkoleniach.
Technikum nr 4 Transportowe Sosnowiec, ul. Kilińskiego 31 tel

Sprawozdawczość. Podstawowe terminy Okres sprawozdawczy  3 kolejne miesiące, licząc od daty zawarcia umowy o dofinansowanie projektu Rodzaje raportów.
XIV Liceum Ogólnokształcące w Gdyni. Ta klasa jest dla Ciebie jeśli: lubisz posługiwać się językiem angielskim, chcesz poszerzać swoje umiejętności językowe,
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ. Edukacja: Poziom: Temat: Czas realizacji: polonistyczna klasa III Unia Europejska 1 godz. lekcyjna.
Zajęcia dodatkowe realizowane przez przedszkola dla których organem prowadzącym jest Miasto Poznań Poznań, 9 września 2013 roku.
ŻYJ z PASJĄ ! Program wspierania uzdolnień i zdrowego stylu życia dzieci i młodzieży Projekt współfinansowany przez Ministerstwo Edukacji Narodowej.
Projekt: „Poznań stawia na zdrowie – profilaktyka wad postawy wśród dzieci uczęszczających do klas I-IV szkół podstawowych w Poznaniu” Wsparcie udzielone.
Klasa humanistyczna (B). Co to jest humanizm? Humanizm jest to prąd filozoficzny, etyczny i kulturowy wywodzący się z epoki Odrodzenia, a także postawa.
Publiczne Gimnazjum nr 19 w Łodzi im. gen. Mariusza Zaruskiego.
Przedmiot: Absolwent Wydziału Nauk o Zdrowiu na rynku pracy vs program kształcenia dr n. med. Joanna Bonior Zakład Fizjologii Medycznej IF Wydział Nauk.
Egzamin Gimnazjalny Podstawa prawna Rozdział 3b Ustawy z dnia r. o systemie oświaty z późniejszymi zmianamiUstawy Rozporządzenie MEN z.
„Wilanowski Program Aktywności Lokalnej ” Dzielnica Wilanów m. st. Warszawy.
„Rozwój szkolnictwa zawodowego w Białymstoku w dostosowaniu do potrzeb rynku pracy” Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
MIĘDZYNARODOWE RYNKI NIERUCHOMOŚCI Dr Małgorzata Zięba.
Egzamin gimnazjalny 2016 Gimnazjum im. J.B.Solfy w Trzebielu.
PROJEKT „AKTYWNIE W BIZNES” KWIECIEŃ 2012 – MARZEC 2013 ORGANIZATOR : STOWARZYSZENIE „AKTYWNOŚĆ KOBIET NA DOLNYM ŚLĄSKU” PARTNER FINANSUJĄCY: WAŁBRZYSKA.
WYNIKI EWALUACJI WEWNĄTRZSZKOLNEJ ROK SZKOLNY
VIII Liceum Ogólnokształcące im. Komisji Edukacji Narodowej w Gdańsku.
1 Studia o profilu praktycznym. Aspekty prawne i organizacyjne KONFERENCJA „PO PIERWSZE PRACA…” Konin, 18 września 2014 r. Artur Zimny Państwowa Wyższa.
W okresie lipiec-wrzesień studentów WOiG, w tym 27 studentów studiów II stopnia kierunków Geografia i Gospodarka przestrzenna wzięło udział w programie.
System edukacji w Polsce
Erasmus + program Unii Europejskiej w dziedzinie edukacji, szkoleń, młodzieży i sportu na lata
Krajowe Centrum Europass
Świętokrzyscy hotelarze dla rynku pracy
Urząd Marszałkowski Województwa Śląskiego
Projekt „Mistrz w zawodzie- Meister im Beruf”
Nauczyciele języka francuskiego Iwona Lech Anna Waścińska
Extra wyzwanie dla wszystkich!
Strategia RIT Subregionu Zachodniego Województwa Śląskiego – RIT.
„Mały Mistrz” Ogólnopolski program na lata
WPŁYW EUROPEJSKIEGO RYNKU PRACY NA KSZTAŁCENIE ZAWODOWE
PROJEKT EDUKACYJNY W GIMNAZJUM STO KATOWICE
Nieodpłatny kurs doskonalący dla lekarzy POZ „Warsztaty EKG”
Sylabusy.
Nieodpłatny kurs doskonalący dla lekarzy POZ „Warsztaty Spirometrii”
”Nowoczesna rehabilitacja kluczem do zwiększenia samodzielności osób z dysfunkcjami wzroku” Projekt współfinansowany ze środków PFRON Czas trwania projektu:
ASYSTENTURA COMENIUSA
Gimnazjum nr 4 im. Jerzego Brauna w Tarnowie Do you speak English?
Projekt „Podniesienie kompetencji studentów Wydziału Gospodarki Międzynarodowej” współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego.
Erasmus+ Kształcenie i szkolenie zawodowe
w powiatach malborskim i sztumskim”
Europejskie praktyki zawodowe uczniów Zespołu Szkół Technicznych w Rybniku gwarancją sukcesu na rynku pracy.
„PŁYWAĆ KAŻDY MOŻE” WARTOŚĆ PROJEKTU – ,00 zł
ODnRZ zasady zaliczenia
Praktyki zagraniczne w Portugalii
3D students – dialoGue, democracy,digital
Nasz projekt: „Kadra edukacyjna XXI. wieku”.
Informacja o stanie realizacji wybranych zadań oświatowych w Gminie Janowiec Kościelny w roku szkolnym 2016/2017.
Staże europejskie drogą do sukcesu
Nauczyciele pracujący w naszej szkole biorą udział w szkoleniach metodyczno-językowych w placówkach zagranicznych. Wszystkie mobilności są realizowane.
Badanie rynku Materiał opracowano w ramach projektu "Szkoła praktycznej ekonomii - młodzieżowe miniprzedsiębiorstwo" realizowanego ze środków Unii Europejskiej.
SZANSA 2012 CZŁOWIEK – NAJLEPSZA INWESTYCJA
System Mobility Tool+ Projekt „Staże zagraniczne dla uczniów i absolwentów szkół zawodowych oraz mobilność kadry kształcenia zawodowego” Konkurs 2016.
„Opracowanie przedmiotowego programu nauczania, ze szczególnym uwzględnieniem kształtowania kompetencji kluczowych u uczniów” Opracowanie Alina Szeloch.
Zajęcia realizowane w ramach projektu nr
OFERTA EDUKACYJNA na rok szkolny 2019/2020
Rozwijanie kompetencji kluczowych uczniów – szkolenia i doradztwo dla JST w województwie lubelskim Wsparcie kadry jednostek samorządu terytorialnego w.
E G Z A M I N GIMNAZJALNY.
Projekt Europejska misja usługodawców XXI wieku numer projektu PL01-KA autor projektu Izabela Stasiak-Kicielińska.
Praktyki w Hiszpanii 2018/ 2019.
Eksperyment edukacją przyszłości
Wybory Prezydenta Parlamentu Uczniowskiego 37 kadencji
Zapis prezentacji:

Praktyki zagraniczne w Hiszpanii Projekt „A może staż?” Praktyki zagraniczne w Hiszpanii

Cele projektu Głównym celem naszego projektu jest: podniesienie umiejętności praktycznych zawodowych uczniów poprzez realizację praktyk zagranicznych Celami szczegółowymi projektu , które wpisują się w cel główny są: - zwiększenie świadomości uczniów w zakresie mobilności zawodowej poprzez aktywne poruszanie się po europejskim a nie tylko lokalnym rynku pracy - podniesienie i/lub nabycie dodatkowych umiejętności praktycznych w zakresie innych technologii budowlanych - zwiększenie motywacji do nauki języków obcych - podniesienie umiejętności konwersacji w języku obcym - zwiększenie samooceny stażysty - zwiększenie aktywności obywatelskiej - zwiększenie poziomu tolerancji i otwartości na inne kultury, tradycje, język - podniesienie świadomości bycia członkiem Wspólnoty Europejskiej - zwiększenie konkurencyjności absolwenta na rynku pracy

Zajęcia przygotowawcze Zajęcia językowe 30 h, których celem jest podniesienie umiejętności językowych z zakresu podstaw języka hiszpańskiego oraz nabycie umiejętności komunikowania się w języku branżowym budowlanym Zajęcia kulturowe 6h, których celem jest nabycie wiedzy o specyfice społecznej i gospodarczej Hiszpanii, podniesienie poziomu wiedzy na temat historii i dziedzictwa kulturowego Hiszpanii Zajęcia z przygotowania pedagogicznego 4h

Harmonogram zajęć przygotowawczych Lp. data. godz. rodzaj zajęć / prowadzący zajęcia 1. 02.01.2018 wt 1405 geografia Hiszpanii 2h/Aleksandra Ługowska 2. 09.01.2018 wt geografia Hiszpanii 1h/Aleksandra Ługowska historia Hiszpanii 1h/Olimpia Pawłowska 3. 16.01.2018 wt historia Hiszpanii 2h/Olimpia Pawłowska 4. 23.01.2018 wt zajęcia z pedagogiem 2h/Rozalia Białousz 5. 13.02.2018 wt 6. 20.02.2018 wt język hiszpański 2h/Alina Konior 7. 27.02.2018 wt 8. 06.03.2018 wt 9. 13.03.2018 wt 10. 20.03.2018 wt 11. 27.03.2018 wt 12. 10.04.2018 wt 13. 17.04.2018 wt 14. 24.04.2018 wt 15. 08.05.2018 wt 16. 15.08.2018 wt 17. 22.05.2018 wt 18. 29.05.2018 wt 19. 05.06.2018 wt 20. 12.06.2018 wt

Prawa i obowiązki uczestnika projektu Każdy uczestnik ma prawo do: nieodpłatnego udziału w zajęciach, na które się zakwalifikował, zgłaszania uwag i oceny zajęć, w których uczestniczy, otrzymania materiałów promocyjnych, pomocy dydaktycznych do zajęć, ubrań roboczych

Prawa i obowiązki uczestnika projektu Uczestnik zobowiązuje się do: wypełniania w trakcie zajęć testów sprawdzających, ankiet ewaluacyjnych, ankiet poziomu zadowolenia, nie sprzedawania materiałów dydaktycznych otrzymanych podczas udziału w projekcie, uczestnictwa w zajęciach, na które się zakwalifikował (podpis na liście obecności), wypełnienia raportu końcowego

Przed wyjazdem… Opieka zdrowotna w Hiszpanii. Obywatele krajów Unii Europejskiej są uprawnieni do otrzymania bezpłatnej pomocy medycznej w Hiszpanii na podstawie Europejskiej Karty Ubezpieczenia Zdrowotnego (EKUZ). Przypominamy o konieczności zabrania jej ze sobą. W przeciwnym wypadku czas oczekiwania na lekarza wydłuży się.

Przed wyjazdem… Dokumentem podróży uprawniającym do bezwizowego wjazdu i pobytu (niezależnie od jego celu) na terytorium Hiszpanii jest paszport bądź dowód osobisty (nowego i starego wzoru). 

Praktyki w Hiszpanii Od 8 do 19 października 2018 roku

Praktyki w Hiszpanii Wylot 6 października, powrót 20 października 2018