Safe journey everywhere

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Fotowoltaika inwestycje w oparciu o 80% datacji. Co to jest fotowoltaika? Fotowoltaika jest technologią umożliwiającą produkcję Energii elektrycznej ze.
Advertisements

BEZPIECZEŃSTWO W RUCHU DROGOWYM Gabriel Milczarek II b.
 Energooszczędność Odpowiednia bryły świetlna (dopasowana do wymogów realizacji – dzięki optymalnym układzie soczewek) oraz zastosowania inteligentnego.
ŚRODOWISKO PONAD WSZYSTKO Mała bateria-duży problem.. Co roku w Polsce sprzedaje się około 300 mln baterii. Wyrzucanie ich do kosza negatywnie wpływa.
BYĆ PRZEDSIĘBIORCZYM - nauka przez praktykę Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Przygotowanie projektu w ramach Programu Interreg V-A Polska-Słowacja Wspólny Sekretariat Techniczny Programu Interreg V-A Polska-Słowacja
MIESZACZE CZĘSTOTLIWOŚCI. Przeznaczenie – odbiorniki, nadajniki, syntezery częstotliwości Podstawowy parametr mieszacza = konduktancja (nachylenie) przemiany.
Czynniki występujące w środowisku pracy.. Cele lekcji Po zajęciach każdy uczeń: - Nazywa i wymienia czynniki występujące w środowisku pracy, - Wymienia.
Rekomendacje – strategia komunikacji Chiny i Japonia Ze względu na istotne podobieństwa w stylach podróżowania i preferowanych formach aktywności podczas.
Przepisy dotyczące rowerzystów Agata Lewandowska.
WSKAŹNIKI JAKOŚCI ŻYCIA MIESZKAŃCÓW POZNANIA 2013 Prof. dr hab. Ryszard Cichocki Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu.
Tydzień zdrowia i bezpieczeństwa pracy pod hasłem „Dźwigaj mniej” Październik 2007.
Wizja infrastruktury drogowej w Europie w 2040 roku Dr inż. Adewole Adesiyun IBDiM.
Program Operacyjny Inteligentny Rozwój Marcin Łata Dyrektor Departamentu Konkurencyjności i Innowacyjności Ministerstwo Infrastruktury i Rozwoju.
„Kapitał Ludzki” - zasób wiedzy, umiejętności oraz potencjału zawartego w każdym człowieku Kraków, 3 czerwca 2009 r. Projekt współfinansowany przez Unię.
Wyk. Karolina Zarzycka Kl. ITE. Terminem żywność ekologiczna określa się żywność, którejsposób wytwarzania jest zgodny z zasadami zawartymi w rozporządzeniu.
„Alkotest przeciw tragedii” kampania społeczna Stowarzyszenia „Droga i Bezpieczeństwo”” przy poparciu Marszałka Województwa Wielkopolskiego oraz współpracy.
Trening cardio Gdy chcemy zrzucić kilka kilogramów i pozbyć się cellulitu, warto zdecydować się na trening cardio, który nie tylko pomoże spalić tłuszcz,
Stan bezpieczeństwa ruchu drogowego na małopolskich drogach w 2014 roku WRD KWP w Krakowie.
Autor: Kierunek: Promotor: Wykorzystanie GIS do wyznaczenia tras bezpiecznego przewozu transportu przez miasto Małgorzata Kość geodezja i kartografia dr.
Wprowadzenie Celem naszej prezentacji jest przypomnienie podstawowych informacji na temat bezpiecznego powrotu do domu i nie tylko. A więc zaczynamy…;)
KARTY RATOWNICZE W POLSCE
Zjawisko fotoelektryczne zewnętrzne i wewnętrzne
Jak realizować wzorcową rolę instytucji publicznych w zakresie efektywności energetycznej Perspektywa biznesu Menedżer ds. Norm i Standardów ROCKWOOL Polska.
„Jak zwiększyć bezpieczeństwo uczestników ruchu drogowego?” Co nam dała realizacja projektu?
15 MINUT JAZDY SAMOCHODEM czy dystans do biblioteki publicznej jest jeszcze istotny? GRZEGORZ CZAPNIK.
Opracował: inż. Michał Zygmund Promotor: dr inż. Dariusz Chaładyniak.
STAN BEZPIECZEŃSTWA NA DROGACH POWIATU WYSZKOWSKIEGO W okresie roku.
Akcesoria do cyfrowych systemów miksujących MIDAS Antoni Paluszkiewicz wsparcie techniczne – sprzedaż w firmie Audio Plus Sp. z o.o.
Woda O tym, dlaczego powinniśmy ją oszczędzać Jan Stasiewicz, kl. II C.
Rozbudowa Szybkiej Kolei Aglomeracyjnej przez Samorząd Województwa Małopolskiego 30 czerwca 2016r. Jacek Krupa Marszałek Województwa Małopolskiego.
„Poprawa bezpieczeństwa na Centralnej Magistrali Kolejowej poprzez likwidację przejazdów w poziomie szyn w km 127 i 147 oraz budowę skrzyżowań dwupoziomowych”
Ogólne zasady ruchu drogowego – ruch pojazdów na autostradzie i drodze ekspresowej, strefie zamieszkania oraz na drogach wewnętrznych.
Światła zewnętrzne. Światła pozycyjne Powinny być widoczne z odległości 300 m - z przodu białe, z tyłu czerwone - razem ze światłami pozycyjnymi powinniśmy.
REMONT AUTOSTRADY A4 W ROKU 2016 ODCINEK: BRZEG – OPOLE ZACHÓD KIERUNEK: WROCŁAW.
Drogi Rowerowe w Polsce autor: Kinga Ludwiczak kl. 6c.
Fale Elektromagnetyczne
Odblaskowa Szkoła.
P-CART.
BADANIE KRYTERIÓW POZACENOWYCH W PRZETARGACH PUBLICZNYCH
Konstruowanie robotów z wykorzystaniem Vex IQ
Polityka Unii Europejskiej w zakresie badań i rozwoju
STAN BEZPIECZEŃSTWA NA DROGACH WOJEWÓDZTWA ŁÓDZKIEGO
TEMAT 23 Wypadki drogowe – statystyka i przyczyny
Poznań – Warszawa: sprawna komunikacja podczas modernizacji
Odblaski Mateusz Dziurzyński 6a.
Dokumenty opracowane w ramach projektu przez Gminę Malanów
EGZAMIN GIMNAZJALNY kwiecień 2017
Noś odblaski Jan Rusnak 6a.
WPŁYW ZANIECZYSZCZENIA ŚWIATŁEM
ORGANIZACJA.
Nazwa firmy Plan biznesowy.
EKOD – firma związana ze spawalnictwem od 1991r
Fotowoltaika inwestycje w oparciu o 80% dotacji
INWESTUJEMY W KOMFORT I BEZPIECZEŃSTWO NA LATA
NOŚ Odblaski !.
Atrament ŻYWICZNY Mutoh UMS Opole 2017
Inwestycje OZE w projektach gminnych
Obecne i przyszłe wyzwania dla uczestników łańcucha dostaw w branży automotive Janusz Sobon, Prezes Zarządu KIRCHHOFF Polska Sp. z o.o.
Tornister Warto zauważyć, że problem przeciążonych tornistrów szkolnych wynika  z kilku przyczyn: - Dzieci często noszą w plecakach więcej podręczników.
Prezentacja planu biznesowego
Dokumentacja rysunkowa
BEZPIECZNI NA DRODZE r. Grupa 0b
Inwestycje OZE w projektach gminnych
Nazwa firmy Biznesplan.
Lekcja 5 Temat: Zasady pierwszeństwa przejazdu na skrzyżowaniach
Lekcja 17 Temat: Budowa roweru Definicja roweru
Instytut Tele- i Radiotechniczny Instytut Elektrotechniki
PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. Zakład Linii Kolejowych w Nowym Sączu
Zapis prezentacji:

Safe journey everywhere

Nasza wizja Zredukowanie liczby wypadków drogowych dzięki ekologicznym i inteligentnym technologiom

Dlaczego iSolarex, a nie pasywne „kocie oczka”? Pasywne markery drogowe i folie odblaskowe zawsze wymagają oświetlenia, aby nastąpiło zwrotne odbicie światła Istotne znaczenie ma kąt padania światła oraz odpowiednie ułożenie folii odblaskowych względem poruszających się samochodów Odległość z jakiej kierujący pojazdem jest w stanie dostrzec oznakowanie pasywne jest zawsze inna i zależy od ustawienia reflektorów pojazdu. Elementy pasywne muszą wystawać ponad jezdnię, przez co są niszczone w okresie zimowym przez pługi śnieżne

Unikalne zalety markera iSolarex iSolarex jest zasilany z ogniwa fotowoltaicznego Produkt szczególnie efektywny w obszarach niskiego rocznego nasłonecznienia Bardzo wytrzymały mechanicznie i odporny na promieniowanie UV Pracuje w bardzo szerokim zakresie temperatur Emituje światło LED widoczne z odległości 1000 m Oparty na najnowszej technologii mikroprocesorowej Bezpieczny dla środowiska Dostosowany do potrzeb Klienta Zaprojektowany i wyprodukowany w Polsce

Innowacyjność iSolarex W przypadku zastosowania markerów iSolarex wysoka intensywność emitowanego światła LED pozwala znacznie zwiększyć widoczność oznakowania drogowego szczególnie w trudnych warunkach pogodowych Kierowca jest w stanie dostrzec przebieg drogi na dystansie do 1000 m. Oznacza to, że podczas jazdy samochodem z prędkością 100km/h, czas, na reakcję kierowcy zostaje znacznie wydłużony, co ewidentnie wpływa na podniesienie komfortu i bezpieczeństwa jazdy i pozwala ograniczyć liczbę wypadków szczególnie nocą. Wielu kierowców, dzięki takiemu rozwiązaniu czuje się na drogach znacznie pewniej. Aktywne oświetlenie iSolarex pozostaje dobrze widoczne, w każdych warunkach drogowych.

Inteligentny solarny marker drogowy

Inteligentny solarny marker drogowy

Najważniejsze cechy produktu   Programowany według potrzeb Klienta iSolarex jest zasilany z ogniwa fotowoltaicznego Produkt szczególnie efektywny w obszarach niskiego rocznego nasłonecznienia Bardzo wytrzymały mechanicznie i odporny na promieniowanie UV Pracuje w bardzo szerokim zakresie temperatur Emituje światło LED widoczne z odległości 1000 m Oparty na najnowszej technologii mikroprocesorowej Bezpieczny dla środowiska

Przejazd kolejowy w Warzymicach

Przejazd kolejowy w Warzymicach

Przejazd kolejowy w Warzymicach

Przejazd od strony Warzymic

Przejazd od strony Szczecina

Parametry techniczne toru radiowego Pasma częstotliwości: 150-174 MHz, 300-348 MHz, 387-470 MHz, 779-956 MHz (układ umożliwia również pracę w paśmie radiowym PKP tj. ok. 150MHz) Dostępne schematy modulacji: 2-FSK, GFSK, MSK, GMSK, OOK, ASK Transfer danych od 1 do 500 kbps Odstęp międzykanałowy min. 12.5 kHz Czułość odbiornika -118 dBm Moc nadajnika RF do +16 dBm Szyfrowanie danych typu AES 128-bit Metoda dostępu do łącza CSMA/CA Zgodność ze standardami EN 300 220, FCC CFR47 15 (15.205, 15.209, 15.231, 15.247, 15.249), and ARIB STD T-67, T93, T-108 Wbudowana antena.

Zalety rozwiązań Solarex w przyszłości Kompatybilność ze wszystkimi systemem bezpieczeństwa stosowanymi przez PKP oraz na drogach Dowolność rodzajów wyzwalanych animacji w markerach: dzienna/nocna kolorystyczna intensywność świecenia podział na sekcje świecące

Dziękuję za uwagę