Erasmus + program Unii Europejskiej w dziedzinie edukacji, szkoleń, młodzieży i sportu na lata 2014-2020
Erasmus + edukacja szkolna
Tytuł projektu KA1 „Rozwijanie kompetencji językowych i metodycznych kadry nauczycielskiej kluczem do podniesienia jakości pracy szkoły”
Podstawowe informacje o projekcie Data rozpoczęcia projektu: 01.06.2016 Data zakończenia projektu: 30.06.2017
Osoby kluczowe w projekcie Ryszard Sołtysik koordynator projektu Elżbieta Łuczycka rozpowszechnianie idei i rezultatów projektu Anna Bałabas prowadzenie ewaluacji projektu
Cele projektu Wzmacnianie profesjonalnego profilu nauczycieli poprzez doskonalenie kompetencji metodycznych, dydaktycznych i kulturowych Wzrost kompetencji językowych kadry pedagogicznej Poprawę jakości pracy szkoły przez opracowanie nowych programów nauczania, lepszą organizację nauczania
Wpływ projektu na poprawę jakości pracy szkoły Umiejętności i kwalifikacje pracowników Umiejętności językowe kadry nauczycielskiej Nowe programy nauczania Organizację nauczania i uczenia się Wymiar europejski instytucji
Niezbędny warunek do wypełnienia celów projektu Podniesienie kompetencji językowych i metodycznych nauczycieli naszej szkoły
Zrealizowane aktywności w ramach Akcji 1 Zrealizowane aktywności w ramach Akcji 1. Mobilność Edukacyjna „Mobilność Kadry”
1. Krzysztof Kij udział w kursie EDUCATION IN HARITAGE CITY- Focussed Job Shadowing- zorientowanym na obserwacji zajęć szkolnych głównie z wychowania fizycznego w angielskiej szkole
2. Anna Bałabas, Dorota Gacek, Elżbieta Łuczycka udział w intensywnym kursie językowym na poziomie A1 w Centre of English Studies,Worthing
3. Ryszard Sołtysik udział w standardowym kursie językowym na poziomie C1 w Centre of English Studies,Worthing
Zadania dla nauczycieli realizujących projekt Uwzględnić w ramach swojego przedmiotu możliwość zastosowania efektów szkoleń i zdobytego doświadczenia na programowych lekcjach lub zajęciach pozalekcyjnych
„Angielski na sportowo” w klasie 4 SP i „Kontynuacja innowacji pedagogicznej: „Angielski na sportowo” w klasie 4 SP i ewentualne rozszerzenie- Krzysztof Kij
Innowacja pedagogiczna „Deutsch nach Englisch” na lekcjach języka niemieckiego w klasie 1 gimnazjum- Ryszard Sołtysik
Zajęcia teatralne w języku angielskim dla uczniów klasy 5 i 6 SP- Elżbieta Łuczycka
Elementy metody CLIL na zajęciach kółka matematycznego w klasie 6 SP- Anna Bałabas
Projekty internetowe z programu eTwinning na zajęciach kółka geograficznego w klasach 2A i 2B gimnazjum- Dorota Gacek
Upowszechnianie rezultatów projektu Informowanie społeczności lokalnej o samym projekcie Upowszechnianie rezultatów projektu i jego oddziaływanie na jakość pracy szkoły Dzielenie się nowymi doświadczeniami z innymi nauczycielami