INWESTUJEMY W KOMFORT I BEZPIECZEŃSTWO NA LATA

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Polskie 10 lat w Unii. Polityczne aspekty członkostwa - jak Polska zmieniła Europę.
Advertisements

Plany transportu publicznego dla województwa mazowieckiego 1Warszawa, 15 marca 2016 r.
BEZPIECZEŃSTWO W RUCHU DROGOWYM Gabriel Milczarek II b.
Urząd Transportu Kolejowego Decyzje zatwierdzające stawki jednostkowe opłat na rozkład jazdy pociągów 2012/2013 Urząd Transportu Kolejowego Warszawa, 23.
Zintegrowane Inwestycje Terytorialne. ( ZIT ). Dofinansowanie :ZIT 11,4 mln euro WRPO 8,0 mln euro Beneficjenci :- Uniwersytet im. A. Mickiewicza, - Politechnika.
Informacja o stanie bezpieczeństwa na obszarze kolejowym za 12 miesięcy 2015r. Warszawa, luty 2016r.
FREIGHTLINER PL SP. Z O.O.. Freightliner PL (skrót FPL) - to prywatny przewoźnik kolejowy. Członek brytyjskiej grupy Freightliner Group, wiodącego operatora.
Technikum nr 4 Transportowe Sosnowiec, ul. Kilińskiego 31 tel
„e-Gdańsk – europejska metropolia on-line” Projekt Współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.
Urząd Transportu Kolejowego, Al. Jerozolimskie 134, Warszawa, Polityka regulacyjna państwa w zakresie dostępu do infrastruktury na.
Organizacja miejskiego transportu zbiorowego na przykładzie Komunikacyjnego Związku Komunalnego Górnośląskiego Okręgu Przemysłowego Przewodniczący Zarządu.
PAŹDZIERNIK LpParagrafOpis średnia wartość dochodów Skumulowany udział wartości poszczególnych paragrafów dochodów % całości dochodów
„Wdrażanie elektronicznych usług dla ludności woj. podlaskiego – część II, administracja samorządowa”
Lista tematów dla prezentacji zaliczeniowych z przedmiotu do wyboru „Transport kolejowy” prof. UG dr hab. Stanisław Miecznikowski dr Marcin Wołek Katedra.
System, który łączy Tomasz Stępień, Prezes Zarządu Operator Gazociągów Przesyłowych GAZ-SYSTEM S.A. Strategia GAZ-SYSTEM S.A. do 2025 roku.
Projekt inwestycyjny modernizacji połączenia kolejowego objęty Programem Operacyjnym Infrastruktura i Środowisko Wrocław – Poznań - Szczecin współfinansowany.
Dworzec Łódź – Fabryczna dziś Węzeł Multimodalny Łódź – Fabryczna - po przebudowie Koncepcja funkcjonalno – przestrzenna Opracowanie: SYSTRA/AREP/BBF.
Podsumowanie wdrażania Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata Stan na dzień wg KSI SIMIK Urząd Marszałkowski Województwa.
Copyright (c) 2007 DGA S.A. | All rights reserved. Jak powinniśmy rozumieć INNOWACYJNOŚĆ w aspekcie środków unijnych? Poznań, 14 stycznia 2008 r.
DOZAMEL Sp. z o.o. – Zarządca WPP Spotkanie Rady Parku Rozwój i integracja infrastruktury WPP etap I oraz dalsze zamierzenia Zarządcy WPP.
Propozycje kryteriów wyboru finansowanych operacji dla poszczególnych działań w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na.
Działania rewitalizacyjne na Pradze do 2014 r. i Zintegrowany Program Rewitalizacji Pragi na lata
m.st. Warszawa | Warszawska Polityka Mobilności
Prezentacja projektu. Usytuowanie inwestycji: Lokalizacja inwestycji: Przebieg trasy: Rejon nad ulicą Libelta – Rondo Kaponiera – Dworzec Zachodni -
Rozbudowa Szybkiej Kolei Aglomeracyjnej przez Samorząd Województwa Małopolskiego 30 czerwca 2016r. Jacek Krupa Marszałek Województwa Małopolskiego.
„Poprawa bezpieczeństwa na Centralnej Magistrali Kolejowej poprzez likwidację przejazdów w poziomie szyn w km 127 i 147 oraz budowę skrzyżowań dwupoziomowych”
NOWE UMOWY O DOFINANSOWANIE PROJEKTÓW DROGOWYCH. 22 wnioski o dofinansowanie 18 umów o dofinansowanie Projekty GDDKiA w POIŚ
Inwestycje prowadzone przez spółkę Infrastruktura EuroPoznań2012.
Podpisanie Umowy o Dofinansowanie dla zadania pn.
Zespół telematyczny ERA Warszawa, r.
Kolej wraca na Warmię i Mazury
DEBATA TRANSPORTOWA Rozwój kolejowych przewozów intermodalnych w Polsce w latach Prof. Juliusz Engelhardt Uniwersytet Szczeciński Wydział.
Leśle trasy rekreacyjne TPK – część sopocka
Regionalne warsztaty TAF TSI
6. warsztaty regionalne ERA TAF TSI (EE, LT, LV, PL) Treść TAF TSI
Prace na linii kolejowej E 30 na odcinku Kraków Główny Towarowy – Rudzice wraz z dobudową torów linii aglomeracyjnej Kraków, 18 kwietnia 2017 r.
Krótsze podróże z Opola do Kędzierzyna Koźla i Katowic
Departament Rozwoju Regionalnego i Funduszy Europejskich
Organizacja transportu na terenie gmin podwarszawskich
Wrócą pociągi na trasę Jarocin – Września – Gniezno
Kolejowa odnowa Modernizacja estakady w Gorzowie Wielkopolskim
Zapraszamy na studia Promocja WNEI. Wydział Nauk Ekonomicznych i Informatyki Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Płocku.
DIALOG TECHNICZNY – KW-P-11/ Poznań, r.
Podlaska Debata Drogowa Białystok, 20 lutego 2017 r.
Poznań – Warszawa: sprawna komunikacja podczas modernizacji
Finansowanie działań związanych z rozwojem selektywnego zbierania odpadów komunalnych - środki unijne Gdańsk, 14 listopada 2016 r. Regionalny Program.
INFORMACJA na temat przedsięwzięć kolejowych w RPO WP
Katedra Mostów i Kolei PROBLEMY ZAPEWNIENIA OBSŁUGI KOMUNIKACYJNEJ STAREGO MIASTA WE WROCŁAWIU przygotował: Jacek Makuch SEMINARIUM Z PRZEDMIOTU „KOLEJE.
Elastyczne rozwiązania transportowe
w Polsce Dr inż. Andrzej Massel Instytut Kolejnictwa
II Spotkanie Robocze Bruksela,
Prezentacja uczniów klasy III KAE kształcących się w zawodach
Wygodniej w podróż ze Szczecina
Marek Kubera, Dyrektor Projektu w PKP Polskie Linie kolejowe S.A.
Konferencja „Stacje Kontroli Pojazdów – 2005” Zakopane, kwietnia 2005 Polityka Transportowa Polski w Unii Europejskiej Horyzont czasowy.
Kierunki rozwoju kolei dużych prędkości w Polsce
Krajowy Program Kolejowy do 2023 roku
Zarządca narodowej sieci linii kolejowych
BADANIA ZUZYCIA BOCZNEGO SZYN W ROZJAZDACH KOLEJOWYCH
Informacja o stanie bezpieczeństwa na obszarze kolejowym za 2017 rok.
Kłodzko Miasto – kolej dostępniejsza dla podróżnych
Transportowy alarm dla Mazowsza
Regulamin pracowni komputerowej
Wyniki pomiarów natężenia ruchu pasażerskiego na liniach kolejowych obsługiwanych przez PKP SKM Trójmiasto Sp. z o.o. oraz badań preferencji i.
Propozycja kryteriów wyboru projektów w trybie konkursowym
Kolej lepiej połączy Pomorze
KOMUNIKACJA ZBIOROWA Przebudowa ulicy Hubskiej
Departament Rozwoju Regionalnego i Funduszy Europejskich
Opracowanie dokumentacji przygotowawczej dla projektu „Rewitalizacja infrastruktury regionalnego systemu transportowego Żuławskiej Kolei Dojazdowej na.
PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. Zakład Linii Kolejowych w Nowym Sączu
Zapis prezentacji:

INWESTUJEMY W KOMFORT I BEZPIECZEŃSTWO NA LATA Prace na linii kolejowej E 20 na odcinku Warszawa – Poznań – pozostałe roboty, odcinek Sochaczew – Swarzędz Poznań, 07.06.2017 r. Projekt „Prace na linii kolejowej E 20 na odcinku Warszawa – Poznań – pozostałe roboty, odcinek Sochaczew – Swarzędz” jest współfinansowany przez Unię Europejską z Instrumentu „Łącząc Europę”

Międzynarodowe: Regionalne: Znaczenie linii E 20 pasażerskie połączenia międzynarodowe Berlin – Poznań – Warszawa – Moskwa; korytarz transportowy dla międzynarodowych pociągów towarowych Europa Wschodnia – Europa Zachodnia. pasażerskie połączenia międzyregionalne Poznań – Warszawa; pasażerskie połączenia regionalne; pasażerskie połączenia aglomeracyjne – Poznań, Warszawa, Kutno-Łódź; korytarz transportowy dla przewozów intermodalnych w Polsce w szczególności dla terminali przeładunkowych w Swarzędzu i Kutnie (Stara Wieś). Regionalne:

Ograniczenia – stan obecny Zły stan techniczny infrastruktury i urządzeń na stacjach Podstolice, Konin, Koło, Kutno, Łowicz Główny, a także na przystanki osobowe Leonów, Mysłaków, Kutno Azory, Konin Zachód; Brak wystarczającej mocy i odpowiedniej infrastruktury dla zasilania nowoczesnego taboru przewoźników pasażerskich i towarowych; Przestarzałe i nieefektywne urządzenia sterowania ruchem kolejowym; Zły stan techniczny obiektów inżynierskich w ciągu linii kolejowej; Brak przystosowanej infrastruktury pasażerskiej do obsługi osób o ograniczonej sprawności ruchowej; Niedostosowanie parametrów linii do standardów europejskich i norm TSI.

Ograniczenia – stan obecny

Ograniczenia – stan obecny

Stan przygotowania do rozpoczęcia robót Zgromadzone materiały strategiczne; Przygotowane zasoby sprzętowe; Przygotowane przystanki tymczasowe dla komunikacji zastępczej; Nowy rozkład jazdy obowiązujący od dnia 11.06.2017 r.

Modernizacja w liczbach

Efekty modernizacji linii nr 3 (E 20) Zwiększenie poziomu bezpieczeństwa (system sterowania ruchem, bezpieczniejsze przejazdy, nowe wiadukty drogowe); Wzrost liczby pociągów na trasie, czyli zwiększenie przepustowości (dzięki nowoczesnym centrom sterowania, rozjazdom oraz przebudowanym układom torowym na głównych stacjach); Podniesienie komfortu podróży (modernizacja peronów, przejścia podziemne, windy); Krótsze podróże regionalne (wymiana starych torów i rozjazdów, modernizacja systemu zasilania); Europejski standard linii na długie lata (lepszy stan infrastruktury, wysoka jakość świadczonych usług, punktualność).

Mapa projektu

Mapa projektu

Dofinansowanie z UE –1 954 420 000 PLN Informacje o Projektu Projekt „Prace na linii kolejowej E 20 na odcinku Warszawa – Poznań – pozostałe roboty, odcinek Sochaczew – Swarzędz” jest współfinansowany przez Unię Europejską z Instrumentu „Łącząc Europę” Wartość Projektu 2 600 000 000 PLN Dofinansowanie z UE –1 954 420 000 PLN Wyłączną odpowiedzialność za treść publikacji ponosi jej autor. Unia Europejska nie odpowiada za ewentualne wykorzystanie informacji zawartych w takiej publikacji.

DZIĘKUJEMY ZA UWAGĘ PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. I ul. Targowa 74, 03-734 Warszawa www.plk-sa.pl I www.plk-inwestycje.pl www.funduszeeuropejskie.gov.pl I www.poznan-warszawa.pl