Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój (PO WER)

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Kursy języka polskiego i niemieckiego dla dzieci
Advertisements

>>MoJa SzKoŁa I Ja<<
- Mobilność szkolnej kadry edukacyjnej Program
INFORMACJE DLA SZKÓŁ.
Czy masz jakieś określone plany dotyczące przyszłości? a) tak, wiem dokładnie co chcę robić b) nie,nie mam pojęcia co chcę robić c) nie jestem pewien\na,
ZESPÓŁ SZKÓŁ IM. HENRYKA SIENKIEWICZA W GRABOWCU
Młodzież Chrobrego w Szwecji –
Nasza szkoła bierze udział w projekcie,,Wespół w zespół z Matematyką bez Granic' realizowanym przez Polskie Towarzystwo Matematyczne w okresie od r.
Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki.
Program Comenius, jako jeden z czterech programów Unii Europejskiej Uczenie się przez całe życie, realizuje następujące akcje: – Dwustronne Partnerskie.
W pierwszym tygodniu pobytu w Wielkiej Brytanii uczestniczyliśmy w kursie komputerowym obejmującym wiadomości z zakresu rachunkowości i księgowości.
Ośrodek Rynek Kościół Św.Trójcy Kościół Św.Trójcy Kościół Św.Elżbiety Kościół Św.Elżbiety.
Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Zacznijmy od początku…
Deutsch-Wagen-Tour w Polsce
Kurs księgowości komputerowej, w którym uczestniczyliśmy przez 2 tygodnie odbywał się w biurze rachunkowym w Londynie. Prowadziła go pani Nina z firmy.
MALTA 2013 Kurs metodyczny Methodology Revisited, Revitalised and Re-energised. Practical Ideas and Materials in Language Teaching.
ŁOTWA grudzień W dniach grudnia 2013 r. uczennice wraz z nauczycielami z ZSO w Józefowie nad Wisła gościli w Jelgavie na Łotwie w ramach.
Realizacja unijnego Programu Leonardo da Vinci. Projekt realizowany jest z funduszy pozyskanych przez Fundację Rozwoju Systemu Edukacji w ramach programu.
Zagraniczna mobilność szkolnej kadry edukacyjnej w ramach projektów instytucjonalnych. Projekt jest finansowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał.
Od przedszkola do Technikum ZAGRANICZNA MOBILNOŚĆ SZKOLNEJ KADRY EDUKACYJNEJ W RAMACH PROJEKTÓW INSTYTUCJONALNYCH.
Karolina Iciek „Podniesienie umiejętności zawodowych technika obsługi turystycznej na europejskim rynku pracy” realizowanego przez FRSE w ramach Europejskiego.
Projekt Leonardo da Vinci
WITAMY. WALORY NASZEJ SZKOŁY Nauka w kameralnych klasach – indywidualizacja procesu nauczania, co jest szczególnie ważne w klasach najmłodszych Jednozmianowość.
  wiek  doświadczenie zawodowe  opieka nad dziećmi  problemy zdrowotne  brak wolnych miejsc pracy  skala bezrobocia  wykształcenie/kwalifikacje.
CZYLI KURS METODYCZNO-JĘZYKOWY W REGENSBURGU.  „MOBILNOŚĆ KADRY EDUKACYJNEJ” – KURSY JĘZYKOWO - METODYCZNE JAKO NOWE FORMY I SPOSOBY KSZTAŁCENIA KADRY.
S TAŻ W W IELKIEJ B RYTANII. Główne cele stażu : - zdobycie doświadczenia zawodowego w kierunku technik ekonomista, - doskonalenie języka, - poznanie.
W Instytucie Filologii Germańskiej KUL studia odbywają się w systemie dwustopniowym: -3 - letnie studia licencjackie -2 – letnie studia magisterskie Możliwe.
IV Liceum Ogólnokształcące im. Komisji Edukacji Narodowej w Gdyni.
Wyniki ankiety przeprowadzonej na III roku FG/SN cykl kształcenia Olsztyn, Listopad 2014.
I Liceum Ogólnokształcące im. Stanisława Staszica w Chrzanowie
Instytut Filologii Germańskiej. W naszym Instytucie studia odbywają się w systemie dwustopniowym: -3 - letnie studia licencjackie -2 – letnie studia magisterskie.
Projekt "Praktyki zagraniczne moją szansą na rozwój zawodowy" realizowany w Zespole Szkół w Gorzowie Śląskim Zmienia życie. Otwiera umysły.
Zmienia życie. Otwiera umysły.
Wymiana Polsko-Niemiecka Sfinansowana przez. Werl Werl, to piękne miasto położone na wschód od Dortmundu. To tam odbywała się większość naszych spotkań.
Konferencja podsumowująca projekt „PEWNIE W PRZYSZŁOŚĆ nowoczesna edukacja i kompetencje uczniów technikum hotelarstwa ZSHE” 12 czerwca 2015 r.
Nauka w szkole niemieckiej
PROJEKT „NAUKOWY ZAWRÓT GŁOWY” REALIZOWANY PRZEZ LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCE IM. J. IWASZKIEWICZA W BRZEZINACH PROJEKT WSPÓŁFINANSOWANY ZE ŚRODKÓW UNII EUROPEJSKIEJ.
Program Unii Europejskiej w dziedzinie edukacji, szkoleń, młodzieży i sportu na lata
Program Operacyjny Wiedza – Edukacja – Rozwój Programy mobilnościowe Aleksandra Szyszka.
Zmienia życie. Otwiera umysły. Struktura i możliwości programu ERASMUS+ Kształcenie i szkolenia zawodowe ZESPÓŁ SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH Nr 3 „Mechanik”
Praktyka zagraniczna – szkołą zdobywania nowych doświadczeń i szans na rynku pracy Plymouth, Wielka Brytania – –
Mobilność szkolnej kadry nauczycieli w Książnicach Wielkich MALTA 18
Katarzyna Ługowska - Bordeaux
Łódź, ul. Wici 16 tel fax
Sale lekcyjne J. angielski Geografia Historia Informatyka Muzyka J. polski.
Łódź, ul. Minerska 1/3 Gimnazjum nr 23. dwujęzycznej z językiem rosyjskim w której: o nauczysz się języka rosyjskiego od podstaw o poznasz rosyjskie obyczaje.
„Wiedza teoretyczna nie jest wszystkim – ucz się i pracuj na poziomie europejskim!” „Wiedza teoretyczna nie jest wszystkim – ucz się i pracuj na poziomie.
Staż zawodowy w Niemczech Norderney 2011 Izabela Struska kl.4ht I Klaudia Czajkowska kl. 4ct.
Projekt pt: „Zdobywamy Europejski Rynek Pracy – staże zawodowe dla absolwentów” został zrealizowany przez Szkołę Językową „4 Languages” Nicolas E.T. Weatherill,
SZKOŁA PODSTAWOWA W CHARŁUPI MAŁEJ BENEFICJENT PROGRAMU ERASMUS+
Informacja na temat oferty Ośrodka Doskonalenia Nauczycieli w Zielonej Górze w roku szkolnym 2017/2018.
Londyn 2015/2016.
TYDZIEŃ CZESKI W SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 7
Przebieg, efekty i ocena I etapu projektu
Projekt Cele projektu Miejsce i termin projektu Partner projektu.
PASCH-Jugendkurs lato 2016
KLASA O PROFILU JĘZYKOWYM
„Wsparcie rozwoju szkół poprzez doskonalenie nauczycieli”
Szkoła Nauczycielem stoi
Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój
Zagraniczne praktyki zawodowe – technik informatyk
Niemiecka przygoda w Düsseldorfie
Jak uczymy się niemieckiego
Języki obce jako punkt wyjścia do poznania świata.
PRZEDSZKOLE PUBLICZNE NR 13 W RADOMIU
Mobilność kadry Projekt Erasmus +.
„HOTELARZE Z WODZICZKI – EUROPEJSKI RYNEK PRACY NA WAS CZEKA”
„Od Technika do Europejczyka. Nowe doświadczenia- większe możliwości”
Projekt Mobilność kadry edukacji szkolnej
Zapis prezentacji:

Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój (PO WER) „Podnoszenie kwalifikacji nauczycieli-drogą do sukcesu edukacyjnego uczniów” Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój (PO WER)

Kurs języka niemieckiego w Berlinie 2016r Moja przygoda z nauką języka niemieckiego rozpoczęła się 26.06.2016r. Zamiast hotelu wybrałam pobyt u niemieckiej rodziny, aby jak najlepiej poznać tamtejszą kulturę, zwyczaje i codzienny styl życia. Oprócz sympatycznej gospodyni miałam również okazję poznać innych gości, którzy tak jak ja przyjechali na kurs języka niemieckiego. Towarzystwo było iście międzynarodowe. Przy wspólnym stole podczas posiłków spotykałam się z Amerykaninem Carterem i Szwajcarem Ilią. Było to bardzo ciekawe doświadczenie. Viola, Katrin i Ja

Pierwsze zajęcia Następnego dnia zaczynały się moje pierwsze zajęcia na kursie z niemieckiego. Szkoła did deutsch-institut w Berlinie okazała się obszernym, nowoczesnym, dobrze wyposażonym budynkiem. Lekcje były bardzo intensywne, interesujące i rzetelnie prowadzone przez wykwalifikowaną kadrę. Zajęcia pozwoliły na pogłębienie mojej wiedzy i zdobycie nowych doświadczeń. Grupa do której zostałam zakwalifikowana była iście międzynarodowa.

Szkoła DiD Deutsch-Institut Berlin

Moja grupa studentów Brenda, Klemens, Hose, Ning, Zhang, Tayo, Rachela, Klarise, Feliks, Dzan Su, Mari, Wasia, Laura

Czas wolny – nie samą nauką człowiek żyje Berlin jest przepięknym miastem, oferującym odwiedzającym wiele atrakcji i niezapomnianych przeżyć. Fantastyczne zabytki, urocze zakątki i krajobrazy, przemili ludzie – wszystko to sprawia, że chce się tam wracać. Polecam to miasto jako kierunek wakacyjnych wypraw.

Zabytki

Powrót do kraju Intensywne dwa tygodnie minęły bardzo szybko i nadszedł czas powrotu do kraju. Wróciłam bogatsza o nowe doświadczenia, wiedzę, wrażenia i znajomości. Uczmy się więc języków obcych, tylko pamiętajmy, z nauką języka jest jak z nauką gry na instrumencie. Im więcej czasu na nią przeznaczymy, im częściej będziemy ćwiczyć, tym lepiej się nauczymy. Ale nie liczmy na to, że znajdzie się jakaś cudowna metoda, która bez wysiłku i pracy przyniesie efekt. Nie ma takich metod, gdyż jak powszechnie wiadomo nic samo nie wchodzi do głowy! “Jeden język ustawia Cię w korytarzu życia. Dwa języki otwierają każde drzwi po drodze. ” ‒ Frank Smith  

Certyfikat ukończenia kursu Zwieńczeniem udziału w intensywnym kursie języka niemieckiego było uzyskanie Certyfikatu jego ukończenia

Dziękuję za uwagę mgr Urszula Powroźnik doradca zawodowy Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój (PO WER)