Schemat organizacyjny administracji centralnej

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Schemat organizacyjny Urzędu Dzielnicy Żoliborz
Advertisements

Rektor PG - prof. Henryk Krawczyk
Dział Spraw Pracowniczych WITAJ NA POKŁADZIE NASZEGO „STATKU” - UNIWERSYTETU EKONOMICZNEGO W POZNANIU czyli razem Bracia do działania.
SCHEMAT STRUKTURY WYDZIAŁU Wydział Centralne Laboratorium Pracownia Badań Strukturalnych NMR Zakłady Katedry Administracja Wydziału Wydziałowe Laboratorium.
Systemy oceny jakości Akredytacja w ochronie zdrowia vs ISO 9000 Jerzy Hennig Andrzej Warunek.
Z-ca dyrektora ds. koordynacji wdrażania DEPARTAMENT EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU SPOŁECZNEGO referat wyboru projektów i informacji - N DYREKTOR DEFS sekretariat.
Zasada i organizacja statystyki publicznej „Cz ł owiek – najlepsza inwestycja”
Zintegrowane Inwestycje Terytorialne. ( ZIT ). Dofinansowanie :ZIT 11,4 mln euro WRPO 8,0 mln euro Beneficjenci :- Uniwersytet im. A. Mickiewicza, - Politechnika.
Oferuje kwalifikacyjne kursy zawodowe na poziomie: Szkoły Policealnej, Technikum, Zasadniczej Szkoły Zawodowej LIDER KSZTAŁCENIA DOROSŁYCH Zespół Szkół.
Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego Wydział Organizacyjno-Prawny.
Poznańska droga do sukcesu Poznański Rockefeller – promocja i rozwój przedsiębiorczości na terenie Miasta Poznania Poznań, 4 października 2011 roku.
Samodzielne Stanowisko do spraw Sporów Konsumenckich Delegatura we Wrocławiu Delegatura we Wrocławiu Delegatura w Bydgoszczy Delegatura w Bydgoszczy Delegatura.
Konkurs 2.1. E-usługi publiczne (E-zdrowie) RPO WDŚ Wrocław
Ekonomika i projektowanie przedsięwzięć przedsiębiorstw – plan marketingowy oraz plan zarządzania Michał Suchanek Katedra Ekonomiki i Funkcjonowania Przedsiębiorstw.
Wizja rozwoju Uczelni Prof. Wiesław Józef Piekarski SPÓJRZ W PRZYSZŁOŚĆ z Uniwersytetem Przyrodniczym w Lublinie.
Informacja o działalności Biura Analiz Instytucjonalnych i Raportowania oraz audycie informacji instytucjonalnej na UJ Maria Próchnicka.
Szkolenie z zasad dekretacji CO dla Uniwersytetu Marii Curie- Skłodowskiej w Lublinie.
Projekt „Poznański Rockefeller – promocja i rozwój przedsiębiorczości na terenie Miasta Poznania” współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach.
Poznań, dnia 17 maja 2007r. KOORDYNACJA AUDYTÓW ZEWNĘTRZNYCH i MONITOROWANIE PROJEKTÓW UNIJNYCH Agnieszka Purgat Daniel Majewski Dominika Piechocka Biuro.
| Centra Usług Wspólnych (CUW) w jednostkach samorządu terytorialnego Wojciech Lachiewicz, Ryszard Grobelny, Mateusz Klupczyński Poznań, 30 maja 2016 r.
Dyskusja panelowa II: Wsparcie skutecznego audytu wewnętrznego w dziale/działach dr Adam Niedzielski – Dyrektor Departamentu Strategii i Funduszy Europejskich.
„Wdrażanie elektronicznych usług dla ludności woj. podlaskiego – część II, administracja samorządowa”
Spotkanie informacyjne. NIE WYKLUCZAJ SIĘ Z SUKCESU!
Sprawozdanie roczne z działalności Uczelnianej Komisji ds. Zapewnienia Jakości Kształcenia na PG w roku akademickim 2013/2014 Senat PG, r. Opracowała:
Projekt Regulaminu Działania Komitetu Monitorującego Regionalny Program Operacyjny Województwa Pomorskiego na lata
Usługi socjalne dla osób starszych w Helsinkach Päivi Riikonen Satu Vihersaari-Virtanen
Ul. Gliniana 2, Ruda Śląska Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 2 w Rudzie Śląskiej.
Audyt rachunkowości w jsfp (podsumowanie) oraz audyt projektów UE Ministerstwo Finansów 25 czerwca 2015 r. 1.
Sprawozdanie roczne z działalności Uczelnianej Komisji ds. Zapewnienia Jakości Kształcenia na PG w roku akademickim 2012/2013 Senat PG, r. Opracowała:
Remont Przedszkola Miejskiego nr 4 w Kolnie wraz z wyposażeniem dydaktycznym i adaptacją niewykorzystanych pomieszczeń na potrzeby edukacji przedszkolnej.
Finanse i Rachunkowość Wybory ścieżki kształcenia na rok akademicki 2016/2017.
Koncepcja powołania Rady Działalności Pożytku Publicznego Miasta Lublin spotkanie wewnętrzne 1 czerwca 2011 r.
Rachunkowość w jsfp Audyt prowadzenia ksiąg rachunkowych w jednostkach sektora publicznego Ministerstwo Finansów 30 kwietnia 2015 r. 1.
Projekty PPP w Poznaniu Koncesja na roboty budowlane Ustawa o koncesji na roboty budowlane lub usługi Większość ryzyk po stronie partnera prywatnego.
Departament Rozwoju Regionalnego Poddziałanie Wsparcie procesów badawczo- rozwojowych w przedsiębiorstwach akademickich Schemat: wsparcie doradcze.
RACHUNKOWOŚĆ I REWIZJA FINANSOWA Katedra Rachunkowości.
Departament Rozwoju Regionalnego, Wydział Zarządzania RPO Informacja sprawozdawcza w zakresie ewaluacji RPO WK-P na lata Jolanta Rudnicka Biuro.
Menedżer finansowy Katedra finansów przedsiębiorstw i ubezpieczeń gospodarczych Katowice,
Planowanie podatkowe Paweł Satkiewicz doradca podatkowy Parulski i Wspólnicy Doradcy Podatkowi Warszawa 24 listopada 2011 r.
Zamówienia publiczne w projektach W związku z nowelizacją PZP chcemy zorganizować szkolenie nt. stosowania PZP w projektach unijnych Prośba do WAS: Do.
Schemat Organizacyjny Pomorskiego OW NFZ
GWSH w rankingach „GWSH - Najbardziej prestiżowa Uczelnia Niepubliczna
Schemat Organizacyjny Pomorskiego OW NFZ
Specjalność: KONSTRUKCJA I EKSPLOATACJA POJAZDÓW
Rola Krajowych Sieci Tematycznych w ramach projektów innowacyjnych PO KL
Struktura Organizacyjna Urzędu Miasta Sopotu Prezydent
Struktura Organizacyjna Urzędu Miasta Sopotu Prezydent
Akredytacja w Szpitalu Uniwersyteckim
Zasady archiwizacji dokumentów
FIZOZ – II st. „Gospodarowanie zasobami w ochronie zdrowia”
Politechnika Opolska Początek
Załącznik nr 3 do Regulaminu Organizacyjnego Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego Schemat organizacyjny administracji centralnej Warszawskiego Uniwersytetu.
Załącznik nr 1 do zarządzenia Wójta WÓJT
SW-SOLAR.
Analiza problemów zgłoszonych do zespołu ds
DOBRY START szkolenia dla usługodawców osób niepełnosprawnych
Struktura organizacyjna Szpitala
Powiślańska Szkoła Wyższa – dobry start
Rozwój współpracy pomiędzy sektorem badawczo-naukowym a biznesem na przykładzie Projektu: GUM
Misją Pomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Gdańsku jest profesjonalna realizacja prawnie przypisanych mu zadań, a istotnym elementem tej Misji jest właściwe.
Zastosowanie e-learningu w szkole wyższej
Zmiany w ustawie o systemie oświaty
Ustawa 2.0 – pomoc materialna
STRUKTURA WYDZIAŁU REHABILITACJI
Spotkanie opiekuna roku ze studentami
Specjalność wydawnicza
Stowarzyszenia Inżynierów i Techników Komunikacji RP
Działalność naukowa w Państwowych Wyższych Szkołach Zawodowych
Specjalność: Rachunkowość i podatki
Opracowanie docelowego rozwiązania organizacyjnego i zarządczego dla AGH zmierzającego do przygotowania wdrożenia systemy elektronicznego obiegu dokumentów.
Zapis prezentacji:

Schemat organizacyjny administracji centralnej Akademii Medycznej w Warszawie Załącznik Nr 1 do Zarządzenia Nr 63/2007 Rektora AM z dnia 19 października 2007 r. stanowiący załącznik Nr 3 do Zarządzenia Nr 34/2007 Rektora AM z dnia 12 czerwca 2007 r. Rektor R Prorektor ds. Kadr Prorektor ds. Dydaktyczno-Wychowawczych Prorektor ds. Klinicznych, Inwestycji i Współpracy z Regionem Prorektor ds. Nauki i Współpracy z Zagranicą Pełnomocnik Rektora ds. Osób Niepełnosprawnych AR - ON Pełnomocnik Rektora ds. Systemu Zarządzania Jakością AR - ISO Kanclerz A Biuro Strategii Informatyzacji AR - BSI Kancelaria AOK Zastępca Kanclerza AAP Z-ca Kanclerza ds. Eksploatacji AAT Z-ca Kanclerza ds. Inwestycji AAI Kwestor AAF Archiwum AOA Biuro Obsługi Działalności Podstawowej APD Biuro Eksploatacji ATT Biuro Inwestycji AIB Z-ca Kwestora ds. Księgowości AFK Biuro Prawne RAP Kancelaria Rektorat AOK 1 Sekcja Nauczania APD 1 Dział Eksploatacji Kampus Banacha ATKB Inwestycja „Centrum Biblioteczno – Informacyjne” AI CBI Dział Księgowości AFK 1 Biuro Audytu Wewnętrznego RC Kancelaria Lindleya AOK 2 Sekcja Obsługi Studentów APD 5 Sekcja Rektorat ATR Dział Ewidencji Kosztów i Gospodarki Materiałowej AFK 2 Inwestycja „Nadbudowa Centrum Dydaktycznego” AI CD Pełnomocnik Ochrony Informacji Niejawnej RD Sekretariat Rektora i Prorektorów AOKR Sekcja Rekrutacji I Oceny Jakości Nauczania APD 3 Sekcja Centrum Dydaktyczne ACD Z-ca Kwestora ds. Finansowych AFF Sekretariat Kanclerza i Zastępców AOKK Inwestycja ”Centrum Badawcze Ochota” AI CBO Samodzielne Stanowisko ds. Obronnych RO Biuro Projektów APP Sekcja Farmacja i pozostałe Obiekty Banacha ATF Dział Finansowy AFF 1 Sekretariaty Katedr, Klinik i Zakładów Kod jed. Inwestycja AI… Dział Eksploatacji Kampus Lindleya ATKL Dział Nauki AEN Dział Kontroli i Analiz Kosztów AFA Dział Personalny APK Sekcja Centrum Biostruktury ATB Dział Współpracy z Zagranicą APW Sekcja Personalna Nauczycieli Akademickich APK 1 Sekcja Nowogrodzka i Oczki ATB 1 Sekcja Personalna Pracowników nie będących Nauczycielami APK 2 Dział Zamówień Publicznych AEZ Dział Eksploatacji Bazy Pozostałej ATKP Biuro Organizacyjno – Prawne AO Dział Logistyki ATZ Dom Studenta 1 AEB 1 Dział Informatyki ATJ Dział Aparatury Medycznej AAM Dom Studenta 2 i 2 BIS AEB 2 Biuro Informacji i Promocji AIP Sekcja Krakowskie Przedmieście, Miodowa, Złota ATG 1 Dział Fotomedyczny ATM Dział Fotomedyczny ATM Biuro Karier ABK Sekcja Bazy Obcej Ciołka, Solec Nowy Zjazd ATG 4 Dział Fotomedyczny ATM Komisja Bioetyczna AKBE Oficyna Wydawnicza AOW Dział BHP i P-poż. AB Biuro ds. Szpitali i Bazy Klinicznej ASK Dział Inwentaryzacji AFE Stanowisko ds. Kontroli Majątku AKM Chór Akademicki ACH