„Wychowanie ku tolerancji”

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Program eTwinning to łączenie i współpraca bliźniaczych szkół w Europie za pomocą mediów elektronicznych i promowanie szkolenia nauczycieli.
Advertisements

PRACA Z UCZNIAMI ZDOLNYMI W PROJEKCIE DIAMEnT POWUZ II KRAKÓW 19 LUTY – 18 MAJ JĘZYK ANGIELSKI.
Partnerska Współpraca Szkół Językowy Projekt Comeniusa pt. Wpływ kultury narodowej na kształtowanie się relacji rodzinnych w krajach zjednoczonej Europy.
SZKOLNY OŚRODEK KARIERY
Oferta zajęć sportowych w Gimnazjum Nr 7
DIALOG MIĘDZYKULTUROWY W KSZTAŁTOWANIU POSTAW UCZNIÓW
Gotycki Toruń (wycieczka 1-dniowa) 20 października 2012
Janusz Żak Korzyści wychowawcze i osobiste płynące z realizacji edukacji europejskiej.
Język angielski na lekcjach historii
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego INFORMACJE OGÓLNE O PROJEKCIE DiAMEnT Dostrzec i aktywizować
PRAWA CZŁOWIEKA.
Wymiana polsko-niemiecka
1 Projekt Szkoły Jagiellońskie dofinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Sektorowego Programu Operacyjnego Rozwoju.
Publiczna Szkoła Podstawowa nr 8 W Opolu
Nasza szkoła w partnerskim projekcie szkół Comenius
Jak z wykorzystaniem literatury prowadzić ciekawe zajęcia z uczniami realizujące zadania wychowawcze szkoły Bożena Prażmo, maj 2011 r.
OGNISKO PRACY POZASZKOLNEJ W USTRZYKACH DOLNYCH
KLUB ODKRYWCÓW Ścieżkami Pamięci ZESPÓŁ PLACÓWEK W ŁUKOWIE ZESPÓŁ PLACÓWEK W ŁUKOWIE.
Prezentacja funkcjonalności dziennika e-klasa
Projekt współfinansowany ze ś rodków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
SPOTKANIE Z RODZICAMI 10 WRZEŚNIA 2013 ROK ZESPÓŁ SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH IM.ORLĄT LWOWSKICH W STOPNICY.
Program Comenius, jako jeden z czterech programów Unii Europejskiej Uczenie się przez całe życie, realizuje następujące akcje: – Dwustronne Partnerskie.
Rodzice i nauczyciele; płaszczyzna porozumienia
Liceum w Psarach przepustką do sukcesu Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Raport z ewaluacji wewnętrznej w Zespole Szkół Ogólnokształcących w Pacynie rok szkolny 2012/2013r.   „Uczniowie są aktywni ”  
Wychowanie patriotyczne w Zespole Szkół Mechanicznych w Żaganiu
Wizyta uczniów z Irlandii – Wizyta uczniów z Irlandii w ramach projektu Socrates Comenius.
Dobre praktyki w Publicznym Gimnazjum nr 44 w Łodzi
Przedszkole nr 5 PLASTUŚ w Koninie ul. Budowlanych 4 tel
Ministerstwo Rozwoju Regionalnego, ul. Wspólna 2/4, Warszawa, WIEDZA SPEŁNIA MARZENIA Projekt Unii Europejskiej.
KLASA TWÓRCZA MŁODZI ODKRYWCY.
Szkoła Współpracy.
Konkursy organizowane przez Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych im
Konkursy organizowane przez Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych im
Debata z uczniami Gimnazjum w Mirczu
Jedz Smacznie i zdrowo.
Szkoła demokracji – szkoła samorządności Program rozwoju kompetencji społecznych i obywatelskich rad pedagogicznych Spotkanie V Podsumowanie i zakończenie.
Zespół Szkół Gimnazjum Nr 6 Szkoła Podstawowa Nr 13 w Zawierciu.
„Otwarta droga ku przyszłości. Stworzenie i realizacja innowacyjnych programów nauczania na zajęciach pozalekcyjnych oraz zarządzania i administrowania.
Publiczna Szkoła Podstawowa im. K. Makuszyńskiego w Piotrówce Piotrówka, ul. Kościuszki Jemielnica tel./fax (077) Radość jest najsłodszym.
Międzynarodowe stosunki kulturalne
ANKIETA PRZEPROWADZONA WŚRÓD UCZNIÓW SZKOŁY PODSTAWOWEJ I GIMNAZJUM W CELU POPRAWIENIA ATRAKCYJNOŚCI PROWADZONYCH ZAJĘĆ A TAKŻE UZYSKANIA OCZEKIWAŃ W STOSUNKU.
RODZICE CENIĄ:  DOBRY KONTAKT Z NAUCZYCIELAMI  PROMOWANIE ZDROWIA PRZEZ SZKOŁĘ  DUŻA ILOŚĆ ZAJĘĆ POZALEKCYJNYCH  INTERESUJĄCE SPOTKANIA, WARSZTATY.
Kółko chemiczne Szkolne wsparcie kapitału kulturowego.
Konferencja Procedury rozwijania uczenia i nauczania stycznia 2014 SPACER EDUKACYJNY Dobra Praktyka Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Szczodrzykowie.
OTWARTA FIRMA Otwarta firma  Pracownik  przedsiębiorca  przedsiębiorstwo.
OTWARTA FIRMA Otwarta firma Poznajemy zawody w miejscu pracy.
OTWARTA FIRMA Otwarta firma Biznes przy tablicy. OTWARTA FIRMA Idea programu Otwarta firma – Biznes przy tablicy to program przeznaczony dla uczniów szkół.
Przygotowaliśmy: -praktyczne narzędzia dla nauczycieli: -ramowy plany pracy wychowawczej, -ramowy program zajęć pozalekcyjnych, -scenariusze lekcji,
Raport ewaluacji wewnętrznej EFEKTY DZIAŁALNOŚCI DYDAKTYCZNEJ, WYCHOWAWCZEJ I OPIEKUŃCZEJ ORAZ INNEJ DZIAŁALNOŚCI STATUTOWEJ SZKOŁY UCZNIOWIE SĄ AKTYWNI.
 Witamy w Szkole Podstawowej w Mszczonowie  Działamy, aby nasi uczniowie byli solidnie przygotowani do dalszej nauki i życia w dynamicznie zmieniającym.
Zagraniczna mobilność kadry edukacji szkolnej TYTUŁ: Kompetencje kluczowe w nauczaniu szkolnym nr umowy PL01-KA Projekt „Zagraniczna mobilność.
Alternatywne formy realizacji czwartej godziny wychowania fizycznego na przykładzie Gimnazjum nr 3 im. Podróżników i Odkrywców Polskich w Oleśnicy Syców,
Szkoła Podstawowa nr 30 im. rtm. Witolda Pileckiego w Łodzi ul. Rysownicza 1/3 tel Motto szkoły: " Przyjaźnie wymagając,
Regionalizm poprzez emocjonalny kontakt z „małą ojczyzną” pozwala zbliżać to co nasze i małe, ku temu, co wielkie...” (ks. Janusz St. Pasierb)
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ
„ KLASA MUNDUROWA” (2016/2017 – 2018/2019) . A tak to się zaczęło……..
Ul. Kuźnicka 12 tel. (42) Łódź
Czy nasza szkoła jest dobra? Przygotowała: Marta Jankowicz.
Szkoła Podstawowa nr 2 w Plewiskach Nowoczesna szkoła, szkołą jutra. Szkoła jutra- szkołą obywatelskiego dialogu.
Doradcy zawodowi : mgr Agnieszka Pątek – Gołębiowska
Wizja i misja szkoły Zespół Szkół Specjalnych nr 110 przy Szpitalu Klinicznym im. K. Jonschera Uniwersytetu Medycznego w Poznaniu.
ZESPÓŁ SZKOLNO- PRZEDSZKOLNY IM. JANA PAWŁA II W RUDNIKACH
Prezentacja działań z zakresu promocji zdrowia podjętych przez Przedszkole nr 14 w Koninie w latach 2014/2017.
Specjalność środkowoeuropejska filologia polska, studia 1 stopnia
Sopocka Akademia Tenisowa
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ
Otwarta firma – Biznes przy tablicy
„Równe szanse dla wszystkich”
Wewnątrzszkolny system doradztwa zawodowego wizytówką szkoły
Zapis prezentacji:

„Wychowanie ku tolerancji” Nadrzędnym celem projektu jest poszukiwanie wspólnego europejskiego dziedzictwa oraz budzenie i utrwalanie postaw tolerancji, która jest, naszym zdaniem, warunkiem twórczego współistnienia między ludźmi. Osiągamy to: przekazując wybrane zagadnienia w toku lekcji historii i religii, zastępstw, pozalekcyjnych kółek, polecając lektury i zadając samodzielne prace uczniom, poprzez organizowanie wycieczek, w czasie których wspólne z uczniami poznajemy Polskę z całym jej bogactwem dawnych kultur i narodów, zaznajamiamy ich z głównymi wyznaniami monoteistycznymi oraz stwarzamy możliwość spotkania przedstawicieli innych kultur i religii w naszym kraju, nawiązując współpracę ze szkołami partnerskimi w Europie i umożliwiając uczniom kontakt z rówieśni-kami z innych krajów (korespondencja, czaty, wymiany). Główne zasady: zajęcia warsztatowe i wycieczki są otwarte na wszystkich zainteresowanych uczestników, grupy wycieczkowe składają się zawsze z uczniów różnych klas, co uczy ich dodatkowo tolerancji w stosunku do siebie, projekt zakłada posługiwanie się metodami aktywnymi w czasie zajęć z uczniami, wszystkie działania projektowe są dokumentowane.  A.Tobiacelli