STRATEGIA ROZWOJU TRANSPORTU OBSZARU FUNKCJONALNEGO

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Obowiązująca Strategia Rozwoju Powiatu Goleniowskiego na lata
Advertisements

STRATEGIA ROZWOJU GOSPODARCZEGO MIASTA PABIANICE
Departament Strategii i Rozwoju Regionalnego
Regionalny Program Operacyjny Województwa Zachodniopomorskiego na lata
Założenia Programu Operacyjnego dotyczącego Polski Wschodniej na lata Warszawa 09 stycznia 2013 r.
Konferencja Nowa koncepcja polityki regionalnej Ministerstwo Rozwoju Regionalnego Warszawa, 4 sierpnia 2008 r.
Strategia Rozwoju Województwa Lubuskiego 2020.
Narodowy Program Przebudowy Dróg Lokalnych Etap II Bezpieczeństwo – Dostępność – Rozwój Edycja 2013.
Podnoszenie jakości usług transportu i mieszkalnictwa komunalnego jako czynniki wspomagające realizację strategii rozwoju miasta. Biała Podlaska,
Wieloletni Plan Inwestycyjny kluczowe projekty: układ drogowy
STRATEGIA ROZWOJU TRANSPORTU W MAŁOPOLSCE
Wykorzystanie aktywności środowisk naukowych(rozwój gospodarczy i społeczny województw), Wspieranie działań społecznych i gospodarczych na rzecz integracji.
Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi Nowa koncepcja polityki regionalnej państwa Warszawa, 4 sierpnia 2008 r.
Czysty transport miejski
"Potencjał inwestycyjny węzłów integracyjnych – obecne i przyszłe projekty dofinansowane ze środków Unii Europejskiej w Gminie Miasta Gdańska Dzięki bezzwrotnym.
5 nowych autobusów zasilanych paliwem ekologicznym – bioestrem
1 I spotkanie Lokalnego Forum Planowania Strategicznego 6 listopada 2007 rok.
Poprawa jakości powietrza jednym z kluczowych ekologicznych wyzwań w Regionalnym Programie Operacyjnym Województwa Śląskiego na lata Katowice,
Rozwój, koordynacja, monitoring i ewaluacja dolnośląskiego systemu innowacji współfinansowany z EFS w ramach poddziałania POKL Rozwój, koordynacja,
Regionalny Program Operacyjny Województwa Zachodniopomorskiego na lata Możliwości wsparcia dla przedsiębiorców.
Założenia Powiatu Świeckiego do Strategii Rozwoju Województwa Kujawsko – Pomorskiego do 2020 roku
EKSPERCI ZAANGAŻOWANI DO PRAC W RAMACH PANELU
Strategia Województwa a Powiat Świecki – kontekst infrastrukturalny i bezpieczeństwa Dariusz Woźniak Skarbnik Powiatu Świeckiego.
STRATEGIA ROZWOJU SYSTEMU TRANSPORTU WOJEWÓDZTWA ŚLĄSKIEGO
Dobre praktyki we wdrażaniu funduszy strukturalnych Województwo świętokrzyskie.
Regionalny Program Operacyjny Województwa Mazowieckiego
Narodowy Program Przebudowy Dróg Lokalnych Małopolska
S TRATEGIA R OZWOJU M IEJSKIEGO O BSZARU F UNKCJONALNEGO M IASTA P UŁAWY NA LATA Cele Strategii rozwoju miejskiego obszaru funkcjonalnego Miasta.
ŚRÓDMIEŚCIE OLSZTYNA KOMUNIKACJA W ZINTEGROWANYM PROGRAMIE ROZWOJU PRZESTRZENNEGO ŚRÓDMIEŚCIA OLSZTYNA WYDZIAŁ ROZWOJU MIASTA, MARZEC 2014.
Włocławski Obszar funkcjonalny
Projekt realizowany w ramach Programu Regionalnego MRR „Rozwój miast poprzez wzmocnienie kompetencji jednostek samorządu terytorialnego, dialog społeczny.
Program wyborczy PRAWA I SPRAWIEDLIWOŚCI RADA POWIATU SOKÓLSKIEGO CZAS NA ROZWÓJ POWIATU SOKÓLSKIEGO.
MATERIAŁY DO STRATEGII ROZWOJU MIASTA I GMINY WRONKI na lata
STRATEGIA ROZWOJU GMINY SKARSZEWY NA LATA
STRATEGIA ROZWOJU MIASTA ŚWIDWIN NA LATA
Działania rewitalizacyjne na Pradze. Działania rewitalizacyjne na Pradze do 2014 r. budowa infrastruktury sportowej remont obiektów zabytkowych modernizacja.
Jak wykorzystywać możliwości, które daje nam członkostwo w Unii Europejskiej Przygotowane przez : Andria Zygmunt Krzysztof Kaliszan.
Miejski Obszar Funkcjonalny Kwidzyn Gdańsk, r.
STRATEGIA ROZWOJU POWIATU WOŁOMIŃSKIEGO DO 2025 ROKU.
Strategia Rozwoju Gminy Chrzanów na lata WYNIKI BADANIA ANKIETOWEGO WŚRÓD MIESZKAŃCÓW.
Tarnowskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o. o. - narzędzie polityki mieszkaniowej Miasta Tarnowa Katowice, 14 stycznia 2016 r. Wojciech Daniel.
PROGRAM OPERACYJNY Infrastruktura i Środowisko Zielona Góra, r.
Your logo Here Wspólne korzystanie w czasie rzeczywistym ze środków transportu na żądanie w Regionie Tesalii, Grecja Warsztaty: Transport na żądanie na.
Propozycje kryteriów wyboru finansowanych operacji dla poszczególnych działań w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na.
NARODOWY PROGRAM BEZPIECZEŃSTWA RUCHU DROGOWEGO 2013 – 2020 Rzeszów, 12 wrzesień 2013 r.
Gdańsk, 29 maja 2015 PIERWSZE KONKURSY W REGIONALNYM PROGRAMIE OPERACYJNYM WOJEWÓDZTWA POMORSKIEGO NA LATA Regionalny Program Operacyjny dla.
1 Zintegrowane Inwestycje Terytorialne (ZIT). 2 Zintegrowane Inwestycje Terytorialne to nowy instrument: - rozwoju terytorialnego, - wdrażania zintegrowanych.
Krajowa Agencja Poszanowania Energii S.A.. Plan Gospodarki Niskoemisyjnej dla miasta: SPOTKANIE Z MIESZKAŃCAMI Miejski Ośrodek Kultury w Józefowie ul.
Plan konsultacji społecznych I część – prezentacja zakresu prac nad Strategią, celów strategicznych I i II rzędu II część – pytania skierowane do uczestników.
BUDOWA SYSTEMU ZARZĄDZANIA RUCHEM „BUDOWA SYSTEMU ZARZĄDZANIA RUCHEM” GMINA MIASTO SZCZECIN.
STRATEGICZNY PROGRAM TRANSPORTOWY DZIELNICY POŁUDNIE W MIEŚCIE GDAŃSKU NA LATA DYSKUSJA PUBLICZNA Gdańsk r. Tomasz Budziszewski Biuro.
Nazwa projektodawcy: Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej w Szczecinku Sp. z o.o. „Wzmocnienie potencjału transportowego Przedsiębiorstwa Komunikacji.
Finansowanie projektów środowiskowych w perspektywie Kwiecień 2014.
ŚRODKI POZYSKANE PRZEZ POWIAT GORLICKI W LATACH
PROGRAM ROZWOJU GMINY CZŁUCHÓW NA LATA
Podsumowanie realizacji celów Strategii Rozwoju Społeczno – Gospodarczego Powiatu Kartuskiego Spotkanie Rady Programowej Strategii Rozwoju Powiatu.
Propozycje kryteriów wyboru finansowanych operacji dla poszczególnych działań w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na.
Odnowa i rozwój wsi W latach kontynuacją Sektorowego Programu Operacyjnego "Restrukturyzacja i modernizacja sektora żywnościowego oraz rozwój.
1 Strategia Rynku Pracy Obszaru Funkcjonalnego Partnerstwo Nyskie 2020 Prezentacja założeń.
Zintegrowane Inwestycje Terytorialne Kieleckiego Obszaru Funkcjonalnego na lata Kielce, maj 2017 r.
PLAN SPOTKANIA Podstawowe pojęcia Obszar rewitalizacji Misja, wizja i cele rewitalizacji Warsztaty.
Projekt nr PL pt: „PARTNERSTWO SAMORZĄDÓW KOSZALIŃSKIEGO OBSZARU FUNKCJONALNEGO SZANSĄ NA WZMOCNIENIE POTENCJAŁU ROZWOJOWEGO REGIONU” finansowany.
Przebudowa Etap I - drogi powiatowej 2483P Wierzyce-Czerniejewo
Zadania drogowe planowane do realizacji w 2017 r
Krajowe uwarunkowania aktualizacji strategii rozwoju województw
The development of sustainable urban mobility in Upper Silesia agglomeration Robert Tomanek Katowice,
Departament Rozwoju Regionalnego i Funduszy Europejskich
strategia rozwoju gminy Nieporęt na lata
Strategia rozwoju gminy Nieporęt
Zapis prezentacji:

STRATEGIA ROZWOJU TRANSPORTU OBSZARU FUNKCJONALNEGO PARTNERSTWO NYSKIE 2020 NA LATA 2016-2026 Z PERSPEKTYWĄ DO 2030 Kietrz, 31 marca 2016 r.

STRATEGIA ROZWOJU TRANSPORTU OF PN 2020 Misja Aktywizacja wszystkich podmiotów (funkcjonujących w sektorze transportu na Obszarze Funkcjonalnym Partnerstwa Nyskiego) do podejmowania działań, które zapewnią, iż system transportowy w zakładanej perspektywie czasowej będzie całkowicie dostosowany do poziomu rozwoju społeczno-gospodarczego, a więc zapewni płynne przemieszczanie się osób i pojazdów. r

Spójny wewnętrznie oraz otwarty na zewnątrz Bezpieczny Prośrodowiskowy STRATEGIA ROZWOJU TRANSPORTU OF PN 2020 Do roku 2030 Obszar Funkcjonalny Partnerstwo Nyskie będzie posiadał system transportowy: Prorozwojowy Nowoczesny Spójny wewnętrznie oraz otwarty na zewnątrz Bezpieczny Prośrodowiskowy Integrujący

STRATEGIA ROZWOJU TRANSPORTU OF PN 2020 Cel główny Celem realizacji niniejszej Strategii jest stworzenie do roku 2030 efektywnego systemu transportowego na obszarze OF PN 2020 poprzez: Optymalizację funkcjonowania systemu transportu publicznego, co oznacza, że mieszkańcy będą mogli zaspokoić popyt na transport publiczny na poziomie adekwatnym do zgłaszanego zapotrzebowania.

Zapewnienie wydolnego systemu transportu drogowego, który: STRATEGIA ROZWOJU TRANSPORTU OF PN 2020 Cel główny Zapewnienie wydolnego systemu transportu drogowego, który: 1.będzie przepustowy, 2.zapewni dostęp do terenów mieszkaniowych oraz inwestycyjnych, 3.zapewni bezpieczeństwo jego użytkownikom, 4.będzie wyposażony w wystarczającą ilość miejsc parkingowych.

STRATEGIA ROZWOJU TRANSPORTU OF PN 2020 Cel główny Wybudowanie sieci infrastruktury pieszo – rowerowej będącej odpowiedzią na zapotrzebowanie użytkowników OF PN 2020 oraz zapotrzebowanie branży turystycznej.

Stworzenie spójnej i bezpiecznej sieci drogowej na terenie OF PN STRATEGIA ROZWOJU TRANSPORTU OF PN 2020 Cele strategiczne CEL STRATEGICZNY 1: Podniesienie jakości i dostępności transportu publicznego na terenie OF PN CEL STRATEGICZNY 2: Stworzenie spójnej i bezpiecznej sieci drogowej na terenie OF PN CEL STRATEGICZNY 3: Stworzenie spójnej infrastruktury pieszo-rowerowej na terenie OF PN

Podniesienie jakości i dostępności transportu publicznego STRATEGIA ROZWOJU TRANSPORTU OF PN 2020 Podniesienie jakości i dostępności transportu publicznego na terenie OF PN KIERUNEK DZIAŁAŃ 1.1 Stworzenie spójnej sieci transportu publicznego KIERUNEK DZIAŁAŃ 1.2 Poprawa jakości oraz dostępności usług w transporcie publicznym KIERUNEK DZIAŁAŃ 1.3 Stworzenie atrakcyjnych powiązań multimodalnych przez budowę centrów przesiadkowych P&R (park and ride) oraz B&R (bike and ride) KIERUNEK DZIAŁAŃ 1.4 Ograniczenie emisji CO2 poprzez zakup niskoemisyjnego taboru

Stworzenie spójnej i bezpiecznej sieci drogowej na terenie OF PN STRATEGIA ROZWOJU TRANSPORTU OF PN 2020 Stworzenie spójnej i bezpiecznej sieci drogowej na terenie OF PN KIERUNEK DZIAŁAŃ 2.1 Poprawa jakości systemu drogowego KIERUNEK DZIAŁAŃ 2.2 Poprawa bezpieczeństwa na skrzyżowaniach KIERUNEK DZIAŁAŃ 2.3 Zwiększenie ilości miejsc parkingowych

Stworzenie spójnej infrastruktury pieszo-rowerowej na terenie OF PN STRATEGIA ROZWOJU TRANSPORTU OF PN 2020 Stworzenie spójnej infrastruktury pieszo-rowerowej na terenie OF PN KIERUNEK DZIAŁAŃ 3.1 Stworzenie spójnego systemu oznaczonych ciągów pieszo-rowerowych KIERUNEK DZIAŁAŃ 3.2 Poprawa bezpieczeństwa w poruszeniu się pieszo oraz rowerem w miejscowościach pozbawionych ciągów pieszo-rowerowych

STRATEGIA ROZWOJU TRANSPORTU OF PN 2020 GMINA KIETRZ

Podniesienie jakości i dostępności transportu publicznego STRATEGIA ROZWOJU TRANSPORTU OF PN 2020 Podniesienie jakości i dostępności transportu publicznego na terenie OF PN Budowa zatoki autobusowej i wiaty przystankowej – ul. Długa w Kietrzu.

Stworzenie spójnej i bezpiecznej sieci drogowej na terenie OF PN STRATEGIA ROZWOJU TRANSPORTU OF PN 2020 Stworzenie spójnej i bezpiecznej sieci drogowej na terenie OF PN Remont dróg gminnych na terenie gminy Kietrz. Remont dróg powiatowych na terenie gminy Kietrz. Remont drogi wojewódzkiej nr 416 z Głubczyc do granicy województwa, wraz z budową obwodnicy Kietrza. Przebudowa niebezpiecznych skrzyżowań. Zwiększenie liczby miejsc parkingowych w gminie Kietrz.

Stworzenie spójnej infrastruktury pieszo-rowerowej na terenie OF PN STRATEGIA ROZWOJU TRANSPORTU OF PN 2020 Stworzenie spójnej infrastruktury pieszo-rowerowej na terenie OF PN Budowa dróg rowerowych.

STRATEGIA ROZWOJU TRANSPORTU OF PN 2020 Dziękuję za uwagę Anna Lazar - Nolewajka Tel. (032) 203 20 53 w. 28 e-mail: nysa@collect.pl