Sprawozdanie z realizacji projektu edukacyjnego

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Akademia uczniowska Projekty matematyczno – przyrodnicze w gimnazjach
Advertisements

KONKURS pt.: „Start w Przyszłość”
REALIZUJĄC PROJEKT, CHCIELIŚMY OSIĄGNĄĆ CELE: ZAKTYWIZOWANIE UCZNIÓW ZAGROŻONYCH NIEUZYSKANIEM PROMOCJI DO NASTĘPNEJ KLASY; STWORZENIE WARUNKÓW DO ROZWOJU.
Szkoła z klasą 2.0 styczeń 2012r. Szkoła Podstawowa nr 1 im. Mikołaja Kopernika w Olkuszu.
Metoda projektu Opracowała: Katarzyna Otorowska.
METODA PROJEKTU Metoda ta polega na samodzielnym realizowaniu przez uczniów zadania przygotowanego przez nauczyciela na podstawie wcześniej ustalonych.
JEM ZDROWO PROJEKT EDUKACYJNY W RAMACH PROGRAMU SZKOŁA Z KLASĄ 2.0
LAS ŁAGIEWNICKI WOKÓŁ NAS
Praca metodą projektu edukacyjnego
„Plant a Future” metoda projektu w bibliotece szkolnej
METODA PROJEKTU Opracowanie: Marta Madura.
ZESPÓŁ SZKÓŁ W MĘTOWIE W LICZBACH.
Opiekun: mgr Monika Frukowska , mgr Renata Gut
Zuzanna Szereniuk Michał Iwan
Sprawozdanie z projektu edukacyjnego
PODSUMOWANIE PROJEKTU „DRUGIE ŻYCIE ELEKTROŚMIECI”
PROJEKT PN. „KONIEC JĘZYKA ZA PRZEWODNIKA” JEST WSPÓŁFINANSOWANY ZE ŚRODKÓW UNII EUROPEJSKIEJ W RAMACH EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU SPOŁECZNEGO.
Projekt Nasz wspólny sukces był realizowany w Publicznym Gimnazjum nr 21 im. Marii Skłodowskiej – Curie w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki w.
„Zaopiekuj się z nami elektrośmieciami!”
PROJEKT EDUKACYJNY W GIMNAZJUM NR 16 informacje. Co to jest projekt edukacyjny? PROJEKT EDUKACYJNY JEST ZESPOŁOWYM, PLANOWYM DZIAŁANIEM UCZNIÓW, MAJĄCYM.
Sprawozdanie z projektu edukacyjnego
Raport z ewaluacji wewnętrznej w Zespole Szkół Ogólnokształcących w Pacynie rok szkolny 2012/2013r.   „Uczniowie są aktywni ”  
OBCHODY ROKU JANUSZA KORCZAKA W ZESPOLE SZKÓŁ PUBLICZNYCH W BAŁTOWIE W ROKU SZKOLNYM 2011/2012.
Fotografia naszym życiem
PRACA Z UCZNIAMI GIMNAZJUM METODĄ PROJEKTÓW
„SPORT TO ZDROWIE – WCZORAJ, DZIŚ, JUTRO”
II.2.Oferta edukacyjna umożliwia realizację podstawy programowej.
Szkoła z Klasą to ogólnopolska akcja edukacyjna prowadzona od 2002 roku przez Centrum Edukacji Obywatelskiej i Gazetę Wyborczą Akcja jest skierowana jest.
PROJEKT EDUKACYJNY DLA UCZNIÓW KLAS DRUGICH SZKOŁY GIMNAZJALNEJ
Projekt edukacyjny w gimnazjum
Sprawozdanie z działań podjętych w Gimnazjum nr 1 im. Ojca Świętego Jana Pawła II w Rabie Wyżnej z okazji polskiej prezydencji w Radzie Unii Europejskiej.
Ankieta przedstawiająca potrzeby uczniów i ich rodziców.
O programie Szkoła z klasą 2.0 Szkoła z Klasą to ogólnopolska akcja edukacyjna prowadzona od 2002 roku przez Centrum Edukacji Obywatelskiej i Gazetę Wyborczą.
KOŁO PLASTYCZNE.
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
INNOWACJA PEDAGOGICZNA
Program edukacyjny „Trzymaj formę”
Czym jest dla ucznia drugie śniadanie
Opiekun projektu : Pani Barbara Szczucińska. Początki gimnazjum  W wyniku reformy oświatowej w 1999 roku został utworzony Zespół Szkół Ogólnokształcących.
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków z Europejskiego Funduszu Społecznego „UCHRONIĆ OD ZAPOMNIENIA” Publiczne Gimnazjum im.
PROJEKT EDUKACYJNY KLASY II B
Sprawozdanie z realizacji projektu edukacyjnego:
EWALUACJA ZEWNĘTRZNA W I LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCYM W OLEŚNICY.
„KTO ZASŁUGUJE NA MIANO PATRONA GIMNAZJUM?”. NASZA GRUPA PROJEKTOWA.
„WF Z KLAS Ą ” Nasza szkoła przyst ą piła do programu Centrum Edukacji Obywatelskiej „WF Z KLAS Ą ”
WYNIKI EWALUACJI WEWNĄTRZSZKOLNEJ 2013/2014. W roku szkolnym 2013/2014 kolejny raz podjęliśmy działania mające na celu podniesienie jakości pracy naszej.
Jak wygląda statystyczny uczeń naszego gimnazjum?
„Stulecie Czesława Miłosza”
Szkoła z klasą 2.0. Szkoła z Klasą to ogólnopolska akcja edukacyjna prowadzona od 2002 roku przez Centrum Edukacji Obywatelskiej i„Gazetę Wyborczą”. Od.
GIMNAZJUM IM.JANA PAWŁA II W SECEMINE. GRUPA REALIZUJĄCA PROJEKT W RAMACH PROGRAMU CEO „SZKOŁA DEMOKRACJI”: MARLENA ANITA OLA.
SZKOŁA Z KLASĄ 2.0 Spotkanie otwierające. SZKOŁA Z KLASĄ 2.0 Serdecznie witam Was w kolejnej – trzeciej już – edycji programu Szkoła z klasą 2.0. W tym.
Adres siedziby: ul. Stanisława Wyspiańskiego Oświęcim tel: fax:
UCZESTNICY PROGRAMU SZKOŁA Z KLASĄ 2.0 W ROKU SZKOLNYM 2013/14 Dyrektor szkoły: p. Joanna Bieńko Koordynator programu: p. Beata Niziołek Nauczyciele:
UCZESTNICY PROGRAMU SZKOŁA Z KLASĄ 2.0 W ROKU SZKOLNYM 2013/14 Dyrektor szkoły: p. Joanna Bieńko Koordynator programu: p. Beata Niziołek Nauczyciele:
Co to jest spacer edukacyjny?
Podziel się z nami swymi marzeniami
Podsumowanie programu Młodzi Aktywiści Prezydencji.
Szkoła Podstawowa nr 28 z oddziałami integracyjnymi w Lublinie Spotkanie podsumowujące.
„Szkoła współpracy”. Rodzice, Nauczyciele i Uczniowie z Publicznego Gimnazjum im. Papieża Jana Pawła II w Gzach w dniu 12 lutego 2015 r. o godz
Ewaluacja w nadzorze pedagogicznym
"Twoje dane – Twoja sprawa" - Ogólnopolski Program Edukacyjny Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych (GIODO).
1 Metoda projektów Praktyka w edukacji 2 Metoda projektów – praktyka w edukacji Metoda projektów jest formą pracy uczniów łączącą wiedzę teoretyczną.
Ro Roczny Plan Wspomagania Roczny Plan Wspomagania – plan zbudowany na bazie oferty doskonalenia realizowanej w danej szkole/ przedszkolu. RPW obejmuje.
SPOTKANIE OTWIERAJĄCE. I. Utworzenie Zespołu 2.0 Ewa Darwicz – dyrektor Urszula Cygan – koordynator Beata Adasik – nauczyciel Izabela Koczkodaj – nauczyciel.
R. Gromada – Kaleńska M. Wiercimak. Uczniowie gimnazjum mają obowiązek realizować jeden projekt edukacyjny w cyklu kształcenia. (na podstawie rozporządzenia.
Od września w naszej szkole realizowany jest program „Szkoła z klasą”.
Praca metodą projektu edukacyjnego
TRZY KULTURY W TRÓJCE projekt edukacyjny ZSP Nr 3 w Łodzi
Ocena Projektu „Klasa Akademicka” prowadzonego na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu – wybrane wyniki badań Dominika Stachowiak.
Wykonanie: Amelia Kowalczyk
Zapis prezentacji:

Sprawozdanie z realizacji projektu edukacyjnego „Igrzyska olimpijskie – wczoraj, dziś, jutro”

OPIEKUN PROJEKTU: Ewa Kukiełka KOORDYNATOR: Maria Urszula Olszówka AUTORZY PROJEKTU: Kacper Kapusta Bartłomiej Kusy Adam Lewandowski Michał Pyzik Bruno Taracha Damian Tur Dawid Wojciechowski Jakub Żelazko OPIEKUN PROJEKTU: Ewa Kukiełka KOORDYNATOR: Maria Urszula Olszówka

TERMIN REALIZACJI PROJEKTU: Październik 2013 – Luty 2014 CEL OGÓLNY PROJEKTU: Przedstawienie przemian zachodzących w organizacji igrzysk olimpijskich od czasów starożytnych po współczesne oraz refleksja nad ich kształtem i znaczeniem w przyszłości

Cele szczegółowe projektu: rozwijanie umiejętności samoprezentacji, rozwijanie umiejętności pracy w grupie, samodzielne realizowanie określonego zadania, rozwijanie pomysłowości i twórczości własnej.

Formy realizacji zadań projektu: prezentacja multimedialna wywiad ankieta projekt stroju dla sportowca przygotowanie komentarza

FORMY PRACY: METODY PRACY: indywidualna praca w grupach METODY PRACY: poszukująca ćwiczeń praktycznych

Działania podjęte przez autorów projektu ETAP I: utworzenie grupy i wybór opiekuna projektu wybór tematu projektu i opracowanie harmonogramu działań (zaplanowanie zadań do wykonania, ustalenie terminów oraz osób odpowiedzialnych za realizację)

ETAP II gromadzenie informacji z różnych źródeł, skompletowanie i samodzielne wykonanie potrzebnych pomocy (prezentacji multimedialnych „Starożytne igrzyska olimpijskie” oraz „Nowożytne igrzyska olimpijskie”, a także planszy z projektami strojów dla sportowców przyszłości), przygotowanie, przeprowadzenie i opracowanie ankiety wśród uczniów szkoły podstawowej i gimnazjum, przeprowadzenie wywiadu z p. Tadeuszem Kuśmierczykiem, trenerem JLKS „Olimp”

ETAP III: Podsumowanie projektu

Podsumowanie projektu „Igrzyska olimpijskie – wczoraj, dziś, jutro” realizowanego przez część uczniów klasy I gim. odbyło się w piątek, 28 lutego 2014 r. w Zespole Szkół im. Jana Pawła II. Prezentację wieńczącą projekt obejrzeli uczniowie klasy VI oraz gimnazjaliści wraz z nauczycielami.