9 TRENDÓW W PR.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Internetowa Akademia Biznesu
Advertisements

Analizy marketingowe – analizy odbiorców.
Borys Wróbel. jest pierwszą polską agencją marketing services specjalizującą się w marketingu mobilnym.
Liceum Ogólnokształcące im. Adama Mickiewicza w Górze
Promocja jako element marketingu mix
PROMOCJA, czyli KOMUNIKACJA MARKETINGOWA (1)
Katedra Marketingu Usług
Czy Digital Signage to interesujący kanał dla marketerów?
Reklama jest zjawiskiem ściśle związanym z gospodarką rynkową i stanowi jej integralną część.
Tworzymy kanały tematyczne odnoszące się do różnych dziedzin życia:
Poruszamy sprzedaż. Poruszamy sprzedaż Poruszamy sprzedaż.
NOWE TRENDY W MARKETINGU I KOMUNIKACJI Od Kodów QR po Retargeting: 4 Trendy, Które Zdominowały Dzisiejszy Marketing Maciej Ossowski, Implix.
Wygodna lista zakupów Case study Przyciski Listonic.
PREZENTACJA PLATFORMY
Technologia informacyjna
Internet w procesie komunikacji przedsiębiorstwa z rynkiem
ŚRODKI MASOWEGO PRZEKAZU
Interactive Marketing Partner marketing
1 Po co firmom Facebook? i na co warto uważać… Dr Jan Zając Warszawa, 2012/05/31.
JAKIE MOŻLIWOŚCI WPROWADZIŁY SOCIAL MEDIA I MOBILE W KOMUNIKACJI MARKETINGOWEJ?
Jak zwiększyć sprzedaż w hipermarketach?
Promocja oferty przedsiębiorstwa turystycznego
CYFROWA GOSPODARKA Firmy, instytucje, użytkownicy wobec rozwoju technologii informacyjno-komunikacyjnych Cyfryzacja treści i nowe modele biznesowe Mirosław.
Mass media, publikatory
STARE I NOWE MEDIA W BIBLIOTECE
Strategia Promocji.
Zaufany partner na rynku e-commerce
Stowarzyszenie Gmin RP Euroregion Bałtyk Produkty i usługi kulturalne
Sygnaly-at.pl Zapraszam do zapoznania się z treścią prezentacji na temat LINII TRENDU Na przykładzie wykresu spółki WIELTON.
Dlaczego warto studiować socjologię mediów w APS?
GoldenSubmarine | Mobile Marketing. Mobilność rozwija się w niezwykle szybkim tempie, z dnia na dzień dostarczając nowych rozwiązań. Świat mobilności.
Inwestor w sieci Badanie w liczbach Paweł Piekarski, dyrektor zarządzający Instytutu Badań Pollster.
Instrumenty promocji (narzędzia promocji).
Strategia komunikacji to nic innego, jak przekonywanie kogoś – w zamyśle klienta/ów przy pomocy określonych metod do czegoś, np. do zakupu danej oferty.
Podział i funkcje mass mediów
BRIEF Kampanii reklamowej Dla firmy „Skyfall” MARCIN MACKIEWICZ
BADANIA EFEKTÓW PROMOCJI SPRZEDAŻY
KOMUNIKACJA MIĘDZYLUDZKA
KOMPUTER I INTERNET.
1 Projekt i realizacja: dr Mariusz Salamon Warsztaty!
Prawdy oczywiste Twoja firma w obliczu nowej ustawy o prawach konsumenta - Księgowość bez tajemnic! INFOLINIA:
Metody komunikacji dawniej i dziś
METODY KOMUNIKACJI NA ODLEGŁOŚĆ BLISKĄ I DALEKĄ
Komunikowanie siĘ.
Metody Komunikacji Jakub Zydroń ID.
Metody komunikacji.
 KOMUNIKACJA W INTERNECIE – Sposób porozumiewania si ę dwóch lub wi ę kszej liczby osób przy udziale internetu ; za pomoc ą komunikatorów internetowych.
Metody komunikacji.
Dietetyka praktyczna w profilaktyce chorób układu krążenia dr n. med. Bogdan Szponar Zakład Dietetyki Klinicznej Uniwersytet Medyczny w Lublinie.
Franczyza jako strategia rozwoju dla handlu małopowierzchniowego dr hab. prof. ZPSB Aleksandra Grzesiuk Zachodniopomorska Szkoła Biznesu w Szczecinie.
Metody Komunikacji Jakub Zydroń ID. Komunikacja to proces mający na celu spowodowanie u odbiorcy informacji zmiany świadomości zamierzonej przez nadawcę.
STANOWISKO CP TELECOM (OPERATORA CARREFOUR MOVA) W DEBACIE UKE DOTYCZĄCEJ ASYMETRII MTR Warszawa 23 czerwca 2009.
Open space 1 Open space Zespół: Piotr Jaworski, Bartłomiej Kołodziejski,Piotr Kopyra, Paweł Podgórski, Radosław Matrzak, Michał Pindor.
PARTNER Twoje zyski i przywileje! PROGRAM NetBiz.
Ekologiczne torby bez nadruków lub z nadrukami. Skąd wziął się pomysł na produkt? W dzisiejszych czasach coraz większą uwagę zaczynają zwracać rzeczy.
Praca dyplomowa Wpływ wybranych czynników na zachowania konsumentów na rynku czekolad Autor: Patrycja Czajka Opiekun pracy: dr inż. Małgorzata Źródło.
Sieci społecznościowe w biznesie Rafał Abramowicz WSFIZ r. Budowanie Wizerunku W Sieci.
KLIENT + Twoje zyski i przywileje! PROGRAM NetBiz.
Swobodna wypowiedź o mediach. We współczesnym świecie media, czyli środki masowego przekazu takie jak rado, telewizja, Internet mają bardzo duży wpływ.
Wizerunek firmy na konkurencyjnym rynku pracy - Nowe formy rekrutacji 1 Martyna Ładkowska Agencja Pracy i Doradztwa Personalnego JOBHOUSE.
SafeSurfing Moduł 3 Jak zachować bezpieczeństwo korzystając z internetu i aplikacji mobilnych.
O prezentacjach cel, zawartość, zadania
PiszMów Dobowy Zabawa bez limitu
Mobilna Bankowość Best Use of Content.
10 Najnowszych Trendów Public Relations
Program „Działaj Lokalnie” Zasady komunikacji i promocji
Zespół Szkół Nr1 im. gen. Jerzego Ziętka Katowice
Reklama audiowizualna. Definicja reklamy Reklama jest najbardziej popularnym środkiem komunikowania się firm z odbiorcą. Jest istotnym elementem marketingu.
KOMUNIKACJA WEWNĘTRZNA W FIRMIE Łatwizna czy wyzwanie?
La Pakla Accessories Młodzieżowe miniprzedsiębiorstwo
Zapis prezentacji:

9 TRENDÓW W PR

1 Dzisiejsze czasy idealnie pokazują, że nie potrzebujemy telewizji, aby dotrzeć z przekazem ‘live’ do odbiorców. Użytkownicy smartphonów w każdej chwili za pośrednictwem odpowiedniego kanału komunikacji mogą połączyć się z wybrana transmisja. L I V E S T R E A M I N G

2 Silna i znana marka, to ważny czynnik przy podejmowaniu decyzji zakupowej. Wprowadzenie programu lojalnościowego oraz personalizacja przekazu do odbiorców, to jedno z ważniejszych narzędzi. P E R S O N A L I Z A C J A

3 Publikowanie atrakcyjnych treści, które zainteresują ściśle sprecyzowaną grupę odbiorców. Warto postawić na ambasadorów marki, bądź wykorzystać celebrytów. C O N T E N T M A R K E T I N G

U S E R G E N E R A T E D C O N T E N T 4 Dwukierunkowa komunikacja nadawca-odbiorca-nadawca. Daje to możliwość wykorzystania faktu, że klienci rozmawiają o nas w sieci. U S E R G E N E R A T E D C O N T E N T

5 Codzienna prasa coraz bardziej odchodzi w zapomnienie. Jej miejsce zastępuje Twitter, który dostarcza stałą dawkę wybranych informacji, Facebook czy LinkedIn. S O C I A L M E D I A

6 Ze względu na coraz większe weryfikowanie treści przez odbiorców, to jakość a nie ilość ma znaczenie. Rzetelne treści, podparte statystykami z przyciągającym nagłówkiem mają dzisiaj dużą siłę przebicia. W I A R Y G O D N Ś Ć K M U C J

7 Badanie rynku na odległość nie wystarczy, gdy w grę wchodzi wypromowanie swojego pomysłu. Nic nie zastąpi osobistego kontaktu z potencjalnymi odbiorcami. L O K A L N O Ś Ć

8 Amazon notuje coraz to większy wzrost sprzedaży. Robienie zakupów przenosi się do sieci, zarówno spożywczych jak i elektroniki. E - H A N D L

9 Wzbogacenie treści komunikatów zdjęciami czy infografikami, to już nie dodatek, a nieodłączna część materiałów. W końcu przecież przetwarzamy to, co widzimy. W I Z U A L C J

PR, to nieustanne podążanie za trendami!