9 TRENDÓW W PR
1 Dzisiejsze czasy idealnie pokazują, że nie potrzebujemy telewizji, aby dotrzeć z przekazem ‘live’ do odbiorców. Użytkownicy smartphonów w każdej chwili za pośrednictwem odpowiedniego kanału komunikacji mogą połączyć się z wybrana transmisja. L I V E S T R E A M I N G
2 Silna i znana marka, to ważny czynnik przy podejmowaniu decyzji zakupowej. Wprowadzenie programu lojalnościowego oraz personalizacja przekazu do odbiorców, to jedno z ważniejszych narzędzi. P E R S O N A L I Z A C J A
3 Publikowanie atrakcyjnych treści, które zainteresują ściśle sprecyzowaną grupę odbiorców. Warto postawić na ambasadorów marki, bądź wykorzystać celebrytów. C O N T E N T M A R K E T I N G
U S E R G E N E R A T E D C O N T E N T 4 Dwukierunkowa komunikacja nadawca-odbiorca-nadawca. Daje to możliwość wykorzystania faktu, że klienci rozmawiają o nas w sieci. U S E R G E N E R A T E D C O N T E N T
5 Codzienna prasa coraz bardziej odchodzi w zapomnienie. Jej miejsce zastępuje Twitter, który dostarcza stałą dawkę wybranych informacji, Facebook czy LinkedIn. S O C I A L M E D I A
6 Ze względu na coraz większe weryfikowanie treści przez odbiorców, to jakość a nie ilość ma znaczenie. Rzetelne treści, podparte statystykami z przyciągającym nagłówkiem mają dzisiaj dużą siłę przebicia. W I A R Y G O D N Ś Ć K M U C J
7 Badanie rynku na odległość nie wystarczy, gdy w grę wchodzi wypromowanie swojego pomysłu. Nic nie zastąpi osobistego kontaktu z potencjalnymi odbiorcami. L O K A L N O Ś Ć
8 Amazon notuje coraz to większy wzrost sprzedaży. Robienie zakupów przenosi się do sieci, zarówno spożywczych jak i elektroniki. E - H A N D L
9 Wzbogacenie treści komunikatów zdjęciami czy infografikami, to już nie dodatek, a nieodłączna część materiałów. W końcu przecież przetwarzamy to, co widzimy. W I Z U A L C J
PR, to nieustanne podążanie za trendami!