Microsoft® Office SharePoint® 2007 — szkolenie

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Zasady tworzenia prezentacji multimedialnej
Advertisements

Wspólne skoroszytów Wspólne użytkowanie skoroszytów Arkusze i skoroszyty Tworzenie nowego skoroszytu Obliczenia w skoroszytach Przeglądanie wzorów w skoroszytach.
-Microsoft PowerPoint -Microsoft Word -Microsoft Excel
Tworzenie prezentacji w programie PowerPoint
Podstawy tworzenia prezentacji
Łukasz Sobczak. 1)Co to jest Office 2010 Web Apps 2)SharePoint 2010 a narzędzia pakietu office 3)Integracja Office Web Apps z SharePoint )Problemy.
ADRESOWANIE WZGLĘDNE I BEZWZGLĘDNE Ćwiczenia
Poznaj bliżej program Microsoft Office Word 2007
Instrukcja USOSweb Wersja: Opracował: Sebastian Sieńko Moduł sprawdzianów.
Wprowadzenie do obsługi programu PowerPoint
Program do tworzenia prezentacji - uruchamianie i opis okna programu
Opracowała Urszula Guzikowska
Różne obiekty w prezentacji oraz łącza.
Na pasku komunikatów kliknij przycisk Włącz edytowanie,
MAKRA 1.
Wzorce slajdów, animacje, różne orientacje slajdów
Tworzenie komiksu MS PowerPoint Beata Sanakiewicz.
Na pasku komunikatów kliknij przycisk Włącz edytowanie,
MICROSOFT Access TWORZENIE MAKR
Współpraca z innymi aplikacjami. Organizacja informacji 10 XII 2013.
Podręczna karta informacyjna dotycząca © 2012 Microsoft Corporation. Wszelkie prawa zastrzeżone. aplikacji Lync Web App Dołączanie do spotkania programu.
Wzorce slajdów programu microsoft powerpoint
Aktualizowanie ustawień prywatności i profilu j a następnie naciśnij klawisz F5 lub kliknij pozycję Pokaz slajdów > Od początku, aby rozpocząć kurs. Na.
Dofinansowano ze środków Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego
Informatyka Poczta elektroniczna.
Dodawanie efektów dźwiękowych do animacji j następnie naciśnij przycisk F5 lub kliknij pozycję Pokaz slajdów > Od początku w celu rozpoczęcia kursu. Na.
Korespondencja seryjna
Wprowadzenie do spisów treści j a następnie naciśnij klawisz F5 lub kliknij pozycję Pokaz slajdów > Od początku, aby rozpocząć kurs. Na pasku komunikatów.
MS Office MS PowerPoint 2007
Smart Portal – podstawy użytkowania. W celu uruchomienia aplikacji Smart Portal, należy: -uruchomić nowe okno przeglądarki internetowej, -wpisać w pole.
Praca z wzorcami materiałów informacyjnych j następnie naciśnij przycisk F5 lub kliknij pozycję Pokaz slajdów > Od początku w celu rozpoczęcia kursu. Na.
Sprawdzanie poczty głosowej 1.Kliknij kartę Telefon. Zostaną wyświetlone wiadomości i informacje o osobach dzwoniących. 2.Zatrzymaj wskaźnik na wiadomości.
prezentacja multimedialna
Wzorce slajdów, animacje, różne orientacje slajdów
Prezentacja multimedialna
Podręczna karta informacyjna dotycząca programu Lync 2013 POUFNE. Dystrybucja wyłącznie do partnerów objętych umową o zachowaniu poufności. Firma Microsoft.
POUFNE. Dystrybucja wyłącznie do partnerów objętych umową o zachowaniu poufności. Firma Microsoft nie udziela żadnych gwarancji, wyraźnych ani domniemanych.
POUFNE. Dystrybucja wyłącznie do partnerów objętych umową o zachowaniu poufności. Firma Microsoft nie udziela żadnych gwarancji, wyraźnych ani domniemanych.
© 2012 Microsoft Corporation. Wszelkie prawa zastrzeżone. Dodawanie kontaktu Lista Kontakty upraszcza komunikację i umożliwia sprawdzenie statusu obecności.
Microsoft® Office Word
Podstawowe zadania w programie Excel 2010 Klasa 2 TOR.
10 kroków dobrej prezentacji
Microsoft® Office SharePoint® Server 2007 — szkolenie
Program Microsoft® Office Outlook® 2007 — szkolenie
Program Microsoft® Office Szkolenie
Microsoft® Office Word 2007 — szkolenie
Microsoft® Office Visio® 2007 — szkolenie
Program Microsoft® Office Word 2007 — szkolenie
Microsoft® Office SharePoint® Server 2007 — szkolenie
Program Microsoft® Office PowerPoint® 2007 — szkolenie
Microsoft® Office Outlook® 2007 — szkolenie
Microsoft® Office Word 2007 — szkolenie
Microsoft® Office SharePoint® Server 2007 — szkolenie
Program Microsoft® Office Word 2007 — szkolenie
Microsoft® Office Outlook® 2007 — szkolenie
Program Microsoft® Office Access 2007 — szkolenie
Program Microsoft® Office SharePoint® Server 2007 Szkolenie
Microsoft® Office SharePoint® Server 2007 — szkolenie
Program Microsoft® Office Project 2007 — szkolenie
Microsoft® Office Visio® 2007 — szkolenie
Microsoft® Office Excel® 2007 — szkolenie
Program Microsoft® Office Word 2007 — szkolenie
Program Microsoft® Office Outlook® 2007 — szkolenie
Program Microsoft® Office Excel® 2007 — szkolenie
Program Microsoft® Office Outlook® 2007 — szkolenie
Microsoft® Office Word 2007 — szkolenie
Program Microsoft® Office Outlook® 2007 — szkolenie
Przeczytaj wszystko na temat wiadomości programu Microsoft SharePoint
Aby wstawić ten slajd do prezentacji
Najważniejsze informacje dotyczące programu Sway.
Zapis prezentacji:

Microsoft® Office SharePoint® 2007 — szkolenie [Nazwa firmy] przedstawia: Microsoft® Office SharePoint®  2007 — szkolenie Przed rozpoczęciem: Uczestnicy tego kursu powinni znać podstawowe pojęcia związane z przepływami pracy albo skorzystać z prezentacji szkoleniowej „Przepływy pracy I. Podstawowe informacje” dostępnej w witrynie Microsoft Office Online. [Notatki dla wykładowcy: Aby uzyskać szczegółowe instrukcje pomocy dotyczące dostosowywania tego szablonu, zobacz ostatni slajd. Zobacz też dodatkowy tekst lekcji znajdujący się w okienku notatek niektórych slajdów. Animacje programu Adobe Flash: Ten szablon zawiera animacje Flash. Są one odtwarzane w programie PowerPoint 2000 i w nowszych wersjach. Aby zapisać ten szablon w programie PowerPoint 2007, należy zapisać go w formacie plików starszych wersji programu PowerPoint: Prezentacja programu PowerPoint 97–2003 (*.ppt) lub Szablon programu PowerPoint 97–2003 (*.pot). Typy plików są widoczne w oknie dialogowym Zapisywanie jako obok pozycji Zapisz jako typ. Ostrzeżenie: Jeśli zostanie wybrany format programu PowerPoint 2007, taki jak Prezentacja programu PowerPoint (*.pptx) lub Szablon programu PowerPoint (*.potx), animacje nie zostaną zachowane w zapisanym pliku. Uwaga dodatkowa: Ta prezentacja zawiera animacje Flash, dlatego zapisanie szablonu może spowodować wyświetlenie komunikatu ostrzegawczego dotyczącego informacji osobistych. Jeśli informacje nie zostaną dodane do właściwości samego pliku Flash, to ostrzeżenie nie będzie miało zastosowania do prezentacji. Należy kliknąć przycisk OK w oknie komunikatu.] Przepływy pracy III. Zbieranie podpisów cyfrowych pliku

Workflows III: Collect digital signatures for a file Zawartość kursu Omówienie: składanie podpisu Lekcja: jak zbierać podpisy Na końcu lekcji znajduje się krótki zestaw pytań umożliwiających sprawdzenie zrozumienia materiału. Workflows III: Collect digital signatures for a file

Omówienie: składanie podpisu Czy Twoja organizacja korzysta z witryny programu Microsoft Office SharePoint Server 2007? Czy użytkownicy muszą podpisywać pliki? Jeśli odpowiedzi na te pytania są twierdzące, warto zapoznać się z przepływem pracy Zbieranie podpisów, który umożliwia szybkie i łatwe zbieranie podpisów pliku. Workflows III: Collect digital signatures for a file

Workflows III: Collect digital signatures for a file Cele kursu Zapoznanie się z zastosowaniami przepływu pracy Zbieranie podpisów. Przygotowanie pliku do użycia w przepływie pracy Zbieranie podpisów. Zapoznanie się z działaniem przepływu pracy i jego wynikami. Workflows III: Collect digital signatures for a file

Lekcja Jak zbierać podpisy

Workflows III: Collect digital signatures for a file Jak zbierać podpisy Czy w firmie są używane pliki, które muszą być podpisywane przez pracowników? Czy często trzeba zbierać podpisy od różnych pracowników? Zamiast chodzić od biura do biura warto użyć przepływu pracy Zbieranie podpisów. Umożliwia on zbieranie podpisów cyfrowych plików przechowywanych w witrynie programu SharePoint Server 2007. Taka sytuacja może na przykład dotyczyć kierownika, który wymaga od pracowników podpisywania formularzy ocen lub raportów z wydatków. Na następnej stronie zostanie wyjaśnione, co to jest podpis cyfrowy. Workflows III: Collect digital signatures for a file

Co to jest podpis cyfrowy? Podpis cyfrowy to podpis wpisany za pomocą klawiatury, który można dodać do pliku. Zamiast podpisywania wydrukowanego dokumentu długopisem można podpisać plik elektronicznie, używając klawiatury. W tym przykładzie Anna Misiec, osoba odpowiedzialna za planowanie zdarzeń, utworzyła budżet na zbliżającą się konferencję. Anna podpisała plik, przez co wyraziła zgodę na prognozowane wydatki. Otrzymała również podpisy od Piotra i Tomasza, ponieważ oni również muszą zatwierdzić wszelkie wydatki Anny. Skuteczność takich podpisów zależy od kilku czynników. W firmie Anny mogą obowiązywać reguły określające, jakie są konsekwencje niedotrzymania podpisanego oświadczenia. Jednak ważniejszym czynnikiem jest miejscowe prawo, które określa skutki złożenia tego typu podpisu. Więcej informacji można uzyskać od przełożonego lub prawnika. Porada: W przypadku korzystania z komputera typu Tablet można złożyć podpis odręcznie. Można również wstawić obraz podpisu odręcznego. Informacje na ten temat znajdują się w dokumencie Podręczna karta informacyjna, do którego łącze podano na końcu tego kursu. Workflows III: Collect digital signatures for a file

Zalety podpisów cyfrowych Podpis cyfrowy to coś więcej niż tylko pole z wpisanym nazwiskiem. Do takiego podpisu jest dołączony certyfikat cyfrowy. Do podpisu cyfrowego jest dołączony certyfikat cyfrowy. Umożliwia on sprawdzenie tożsamości określonej w podpisie. Certyfikaty są wystawiane przez urząd certyfikacji i mogą wygasnąć lub zostać cofnięte, podobnie jak na przykład prawo jazdy. Poprawność podpisu można sprawdzić na różne sposoby. Więcej informacji na ten temat znajduje się w dokumencie Podręczna karta informacyjna, do którego łącze podano na końcu tego kursu. Workflows III: Collect digital signatures for a file

Zalety podpisów cyfrowych (ciąg dalszy) Oto kolejna ważna informacja dotycząca podpisów cyfrowych i plików: Kiedy plik zostanie podpisany po raz pierwszy, będzie dostępny w trybie tylko do odczytu. Później można dodawać inne podpisy, ale nie można już modyfikować pliku. Dzięki temu wszystkie osoby podpisujące plik będą miały pewność, że jego zawartość nie zmieniła się. Ważne: Podpisy cyfrowe pakietu Microsoft Office są podobne do podpisów składanych na dokumentach papierowych, ale oferują większą wygodę. Ta funkcja umożliwia weryfikowanie integralności dokumentów. Jednak w poszczególnych krajach mogą obowiązywać odmienne przepisy, więc firma Microsoft nie może zagwarantować, że podpis cyfrowy będzie miał moc prawną. Workflows III: Collect digital signatures for a file

Jak uzyskać certyfikat cyfrowy? Jak zatem uzyskać certyfikat cyfrowy? Certyfikat jest często wystawiany przez dział informatyczny i umieszczany na komputerze użytkownika, więc zazwyczaj nie trzeba wykonywać dodatkowych czynności. Wystarczy podpisać plik, a certyfikat zostanie z nim skojarzony automatycznie. Jeśli jednak użytkownik nie posiada certyfikatu i chce podpisywać pliki, musi uzyskać certyfikat. W dalszej części kursu zostanie omówione, jak można uzyskać certyfikat cyfrowy (jeśli nie został jeszcze wystawiony). Workflows III: Collect digital signatures for a file

Workflows III: Collect digital signatures for a file Wymagania Podpisy przedstawione w tym kursie są dostępne tylko w programach Microsoft Office® Word 2007 i Microsoft Office® Excel® 2007. Proces opisany w tym kursie dotyczy programu Excel 2007, lecz przebiega on tak samo w programie Word 2007. Workflows III: Collect digital signatures for a file

Przygotowywanie pliku do dodawania podpisów Czas przejść do sedna sprawy: jak dodać podpisy do pliku. Aby Anna mogła zebrać podpisy, musi przygotować plik. Animacja: kliknij prawym przyciskiem myszy, a następnie kliknij polecenie Odtwórz. [Notatka dla wykładowcy: Aby odtworzyć animację, gdy jest wyświetlany pokaz slajdów, kliknij ją prawym przyciskiem myszy i kliknij polecenie Odtwórz. Po jednokrotnym odtworzeniu pliku może być konieczne kliknięcie polecenia Przewiń do tyłu (po kliknięciu prawym przyciskiem myszy), a następnie kliknięcie polecenia Odtwórz. Jeśli kliknięcie slajdu w celu wprowadzenia tekstu lub przejścia do następnego slajdu nie daje rezultatu, kliknij obszar poza animacją. Czasem należy kliknąć dwa razy. Jeśli występują problemy z wyświetlaniem animacji, zobacz notatki do ostatniego slajdu prezentacji dotyczące odtwarzania animacji programu Adobe Flash. Jeśli nadal występują problemy z wyświetlaniem animacji, na następnym slajdzie znajduje się duplikat tego slajdu zawierający grafikę statyczną. Usuń bieżący lub następny slajd przed rozpoczęciem prezentacji.] Najpierw należy dodać do pliku trzy puste wiersze podpisu, tak aby były wyświetlane miejsca na podpisy trzech osób: Anny, Piotra i Tomasza. Sposób wykonania tej czynności przedstawiono na animacji. Workflows III: Collect digital signatures for a file

Przygotowywanie pliku do dodawania podpisów Czas przejść do sedna sprawy: jak dodać podpisy do pliku. Aby Anna mogła zebrać podpisy, musi przygotować plik. Najpierw należy dodać do pliku trzy puste wiersze podpisu, tak aby były wyświetlane miejsca na podpisy trzech osób: Anny, Piotra i Tomasza. [Notatka dla wykładowcy: Ten i następny slajd są prawie takie same jak poprzedni, lecz zawierają grafikę statyczną zamiast animacji. Użyj tych slajdów, jeśli występują problemy z wyświetlaniem animacji. Usuń ten i następny slajd lub slajd 12 przed rozpoczęciem prezentacji.] Workflows III: Collect digital signatures for a file

Przygotowywanie pliku do dodawania podpisów Anna umieszcza kursor w pliku. Klika kartę Wstawianie, a następnie klika przycisk Wiersz podpisu, jak pokazano na ilustracji. Następnie wpisuje swoje imię i nazwisko, stanowisko oraz adres e-mail. Powtarza ten proces, używając informacji dotyczących Piotra Wysockiego i Tomasza Batora. Następnie Anna zapisuje plik. [Notatka dla wykładowcy: Ten i poprzedni slajd są prawie takie same jak slajd 12, lecz zawierają grafikę statyczną zamiast animacji. Użyj tych slajdów, jeśli występują problemy z wyświetlaniem animacji. Usuń ten i poprzedni slajd lub slajd 12 przed rozpoczęciem prezentacji.] Workflows III: Collect digital signatures for a file

Workflows III: Collect digital signatures for a file Składanie podpisu Przed uruchomieniem przepływu pracy Anna musi wykonać jeszcze jedną czynność: złożyć swój podpis. Animacja: kliknij prawym przyciskiem myszy, a następnie kliknij polecenie Odtwórz. [Notatka dla wykładowcy: Aby odtworzyć animację, gdy jest wyświetlany pokaz slajdów, kliknij ją prawym przyciskiem myszy i kliknij polecenie Odtwórz. Po jednokrotnym odtworzeniu pliku może być konieczne kliknięcie polecenia Przewiń do tyłu (po kliknięciu prawym przyciskiem myszy), a następnie kliknięcie polecenia Odtwórz. Jeśli kliknięcie slajdu w celu wprowadzenia tekstu lub przejścia do następnego slajdu nie daje rezultatu, kliknij obszar poza animacją. Czasem należy kliknąć dwa razy. Jeśli występują problemy z wyświetlaniem animacji, zobacz notatki do ostatniego slajdu prezentacji dotyczące odtwarzania animacji programu Adobe Flash. Jeśli nadal występują problemy z wyświetlaniem animacji, na następnym slajdzie znajduje się duplikat tego slajdu zawierający grafikę statyczną. Usuń bieżący lub następny slajd przed rozpoczęciem prezentacji.] Od tego momentu plik będzie dostępny dla innych użytkowników w trybie tylko do odczytu, co pozwoli zagwarantować, że w dokumencie nie zostaną wprowadzone żadne zmiany do czasu złożenia podpisów przez Piotra i Tomasza. Workflows III: Collect digital signatures for a file

Workflows III: Collect digital signatures for a file Składanie podpisu Przed uruchomieniem przepływu pracy Anna musi wykonać jeszcze jedną czynność: złożyć swój podpis. Od tego momentu plik będzie dostępny dla innych użytkowników w trybie tylko do odczytu, co pozwoli zagwarantować, że w dokumencie nie zostaną wprowadzone żadne zmiany do czasu złożenia podpisów przez Piotra i Tomasza. Aby złożyć swój podpis, Anna klika dwukrotnie utworzony wiersz podpisu, a następnie wpisuje swoje imię i nazwisko obok znaku X. Kiedy kliknie przycisk OK, plik zostanie oznaczony etykietą Tylko do odczytu na pasku tytułu, jak pokazano na ilustracji.  [Notatka dla wykładowcy: Ten slajd jest prawie taki sam jak poprzedni, lecz zawiera grafikę statyczną zamiast animacji. Użyj tego slajdu, jeśli występują problemy z wyświetlaniem animacji. Usuń ten lub poprzedni slajd przed rozpoczęciem prezentacji]. Workflows III: Collect digital signatures for a file

Sposób działania przepływu pracy Nadszedł czas, aby uruchomić przepływ pracy umożliwiający zebranie dwóch pozostałych podpisów. Animacja: kliknij prawym przyciskiem myszy, a następnie kliknij polecenie Odtwórz. Oto cały proces: Anna klika przycisk Microsoft Office, a następnie klika polecenie Przepływy pracy. Następnie klika przycisk Uruchom obok pozycji Zbieranie podpisów. Piotr odbiera wiadomość e-mail, klika łącze do pliku, a następnie klika dwukrotnie odpowiedni wiersz podpisu. Piotr wpisuje swoje imię i nazwisko obok znaku X, a następnie klika przycisk OK. Tomasz wykonuje te same czynności. W kolumnie Zbieranie podpisów w bibliotece dokumentów jest wyświetlany stan Ukończone. [Notatka dla wykładowcy: Aby odtworzyć animację, gdy jest wyświetlany pokaz slajdów, kliknij ją prawym przyciskiem myszy i kliknij polecenie Odtwórz. Po jednokrotnym odtworzeniu pliku może być konieczne kliknięcie polecenia Przewiń do tyłu (po kliknięciu prawym przyciskiem myszy), a następnie kliknięcie polecenia Odtwórz. Jeśli kliknięcie slajdu w celu wprowadzenia tekstu lub przejścia do następnego slajdu nie daje rezultatu, kliknij obszar poza animacją. Czasem należy kliknąć dwa razy. Jeśli występują problemy z wyświetlaniem animacji, zobacz notatki do ostatniego slajdu prezentacji dotyczące odtwarzania animacji programu Adobe Flash. Jeśli nadal występują problemy z wyświetlaniem animacji, na następnym slajdzie znajduje się duplikat tego slajdu zawierający grafikę statyczną. Usuń bieżący lub następny slajd przed rozpoczęciem prezentacji.] W przeciwieństwie do innych przepływów pracy, ten przepływ pracy należy uruchomić w używanym programie. Na animacji przedstawiono uruchamianie przepływu pracy przez Annę oraz czynności wykonywane przez pozostałe osoby biorące w nim udział. Workflows III: Collect digital signatures for a file

Sposób działania przepływu pracy Nadszedł czas, aby uruchomić przepływ pracy umożliwiający zebranie dwóch pozostałych podpisów. W przeciwieństwie do innych przepływów pracy, ten przepływ pracy należy uruchomić w używanym programie. Najpierw kliknij przycisk Microsoft Office i kliknij polecenie Przepływy pracy. Następnie, jak pokazano na ilustracji, kliknij przycisk Uruchom obok pozycji Zbieranie podpisów. Oto co się dzieje po kliknięciu przez Annę przycisku Uruchom: Piotr odbiera wiadomość e-mail, klika łącze do pliku, a następnie klika dwukrotnie odpowiedni wiersz podpisu. Piotr wpisuje swoje imię i nazwisko obok znaku X, a następnie klika przycisk OK. Tomasz wykonuje te same czynności. W kolumnie Zbieranie podpisów w bibliotece dokumentów jest wyświetlany stan Ukończone. [Notatka dla wykładowcy: Ten slajd jest prawie taki sam jak poprzedni, lecz zawiera grafikę statyczną zamiast animacji. Użyj tego slajdu, jeśli występują problemy z wyświetlaniem animacji. Usuń ten lub poprzedni slajd przed rozpoczęciem prezentacji]. Workflows III: Collect digital signatures for a file

Workflows III: Collect digital signatures for a file Certyfikat Jeśli osoba składająca podpis nie ma certyfikatu cyfrowego, podczas próby podpisania pliku może pojawić się komunikat pokazany na ilustracji. Zawiera on informację o tym, że jest potrzebny identyfikator cyfrowy. Najlepszym rozwiązaniem jest kliknięcie pierwszej opcji, umożliwiającej uzyskanie identyfikatora cyfrowego od partnera firmy Microsoft. Po kliknięciu przycisku OK zostanie wyświetlona strona sieci Web z listą dostępnych dostawców. „Identyfikator cyfrowy” to po prostu inna nazwa certyfikatu cyfrowego. Workflows III: Collect digital signatures for a file

Workflows III: Collect digital signatures for a file Pytanie testowe 1 Jak można uruchomić przepływ pracy Zbieranie podpisów? Wybierz jedną odpowiedź. Tak jak pozostałe dwa przepływy pracy — umieszczając wskaźnik na pliku w bibliotece, klikając strzałkę, która zostanie wyświetlona, a następnie klikając polecenie Przepływy pracy. Umieszczając wskaźnik na pliku w Eksploratorze Windows, a następnie klikając polecenie Uruchom przepływ pracy. Otwierając plik z biblioteki, klikając kartę Wstawianie, a następnie klikając przycisk Wiersz podpisu. Otwierając plik z biblioteki, klikając przycisk MicrosoftOffice, a następnie klikając polecenie Przepływy pracy. Workflows III: Collect digital signatures for a file

Pytanie testowe 1: odpowiedź Otwierając plik z biblioteki, klikając przycisk Microsoft Office, a następnie klikając polecenie Przepływy pracy. Następnie należy wybrać przepływ pracy Zbieranie podpisów. Workflows III: Collect digital signatures for a file

Workflows III: Collect digital signatures for a file Pytanie testowe 2 Co to jest certyfikat cyfrowy? Wybierz jedną odpowiedź. Imię i nazwisko użytkownika wpisane w pliku za pomocą klawiatury. Imię i nazwisko użytkownika wpisane za pomocą klawiatury lub odręcznie (w przypadku korzystania z komputera typu Tablet). Obiekt, który można wstawić do pliku przez kliknięcie przycisku Wiersz podpisu na karcie Wstawianie.  Metoda sprawdzania tożsamości określonej w podpisie cyfrowym. Workflows III: Collect digital signatures for a file

Pytanie testowe 2: odpowiedź Metoda sprawdzania tożsamości określonej w podpisie cyfrowym. Certyfikat cyfrowy jest dołączony do podpisu. Certyfikaty są wystawiane przez urząd certyfikacji i mogą wygasnąć lub zostać cofnięte, podobnie jak na przykład prawo jazdy. Workflows III: Collect digital signatures for a file

Workflows III: Collect digital signatures for a file Pytanie testowe 3 Co się dzieje po podpisaniu pliku przez pierwszą osobę? Wybierz jedną odpowiedź. Plik zostaje zablokowany i nie można go ponownie otworzyć. Plik jest udostępniany w trybie tylko do odczytu, tak aby nie można było wprowadzać w nim zmian. Plik można w dalszym ciągu modyfikować, dzięki czemu mogą go podpisać inni użytkownicy. Plik zostaje wysłany do osoby, która zainicjowała przepływ pracy, w postaci załącznika wiadomości e-mail. Workflows III: Collect digital signatures for a file

Pytanie testowe 3: odpowiedź Plik jest udostępniany w trybie tylko do odczytu, tak aby nie można było wprowadzać w nim zmian. Plik jest udostępniany w trybie tylko do odczytu, tak aby pozostałe osoby podpisujące plik nie mogły go modyfikować. Plik można w dalszym ciągu podpisywać, lecz nie można wprowadzać w nim zmian. Workflows III: Collect digital signatures for a file

Podręczna karta informacyjna Podsumowanie zadań omówionych w tym kursie można znaleźć w dokumencie Podręczna karta informacyjna.   Workflows III: Collect digital signatures for a file