Sage Contact Manager Szkolenie Cennik.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Asystent Faktura. Plan prezentacji 1. Krótka ogólna informacja o programie 2. Licencjonowanie 3. Interfejs programu 4. Modu ł y i funkcje 5. Dostrajanie.
Advertisements

CDN OPT!MA integracja z Systemem Microsoft Office 2003.
Ramzes Sp. z o. o. ul. Fasolowa 31A Warszawa Dział handlowy tel
Asystent CRM.
Program CRM + PTS (zarządzanie relacjami z klientami + moduł wsparcia technicznego dla branży przetwórstwa tworzyw sztucznych)
Sprawnie zarządzaj relacjami z Klientem, zwiększaj sprzedaż i efektywność pracy firmy. SYSTEM ZARZĄDZANIA RELACJAMI Z KLIENTAMI Enovatio CRM Sprawne zarządzanie.
Nowoczesne zarzadzanie placówka oświatową Dlaczego warto wprowadzać narzędzia informatyczne do zarządzania.
Zasady udzielania zamówień Wydział Kontroli Projektów.
Portale społecznościowe. Serwis społecznościowy  to serwis internetowy, który istnieje w oparciu o zgromadzoną wokół niego społeczność. Tworzy tak zwane.
KIM JESTEŚMY? Serwis KurJerzy.pl został uruchomiony na początku 2010 roku jako alternatywa dla kosztownych usług kurierskich w Polsce. Firma działa jako.
Przygotowanie projektu w ramach Programu Interreg V-A Polska-Słowacja Wspólny Sekretariat Techniczny Programu Interreg V-A Polska-Słowacja
Grupa: urzędnicy JST (operatorzy przyjmujący wnioski w urzędach)
Historia firmy sięga 2001 roku. Spółka oferuje szeroką gamę systemów mocujących do aplikacji dachowych, takich jak wkręty i nity malowane proszkowo, podkładki.
Solphy GlassNexus System Elektronicznej Wymiany Danych Dla Producentów Szyb Zespolonych.
Wyniki badania - Infolinia jako kanał komunikacji z klientem Aby zobaczyć prezentację badania należy wybrać przycisk F5. Poruszanie się pomiędzy.
1 Spotkania lokalne organizowane są w ramach projektu systemowego Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego pn. „Budowa Lubuskiego Systemu Innowacji”
Workflow | BPM | DMS V-Desk. Grupa PrimeSoft 02 3 SPÓŁKI Ponad 100 specjalistów 10 lat historii PRIMESOFT POLSKA SP. Z O.O. obszary działania oprogramowanie.
Model warstwowy OSI Model OSI (Open Systems Interconnection) opisuje sposób przepływu informacji między aplikacjami programowymi w jednej stacji sieciowej.
Proces rozliczania recept realizowanych od Mgr inż. Jolant Mikołajczak – Analityk biznesowy KAMSOFT S.A.
Proces transakcyjny Podsumowanie Rafał Tuzimek. Typy transakcji M&A 2 SprzedażprzedsiębiorstwZakupprzedsiębiorstw FuzjeprzedsiębiorstwPoszukiwaniefinansowaniawłaścicielskiego/doradztwofinansoweLBO/MBO.
Analiza, projekt i implementacja zintegrowanego systemu zarządzania i promocji dla branży gastronomicznej Krzysztof Grabalski 5921.
ROLA POT W TWORZENIU ZINTEGROWANEGO SYSTEMU BADAŃ KONSUMENTÓW USŁUG TURYSTYCZNYCH TERESA BUCZAK.
System nawigacji i organizacji transportu Wyzwania logistyczno-transportowe wysokie koszty logistyki utrudniony dojazd do punktów odbioru/dostawy niska.
Moduł SDI – zasilanie węzłów IIP oraz wykorzystanie danych. Wprowadzenie. Szkolenie przeprowadzone w ramach projektu „TERYT 3 – Rozbudowa systemów do prowadzenia.
… rozstawienie domków przez firmę zewnętrzną „urządzanie” domków przez organizacje rozstrzygnięcie konkursu na.
EFaktury Organizacje. Księgowość. Usprawnienie. Obieg faktur. Opis. Rozliczanie. Weryfikacja. Zatwierdzanie.
Zamówienia publiczne w projektach W związku z nowelizacją PZP chcemy zorganizować szkolenie nt. stosowania PZP w projektach unijnych Prośba do WAS: Do.
PLAN MARKETINGOWY Imię i nazwisko. Podsumowanie sytuacji rynkowej  Sytuacja rynkowa: przeszła, bieżąca i przyszła  Uwzględnij udział w rynku, wiodące.
Zespół telematyczny ERA Warszawa, r.
BVMS 5.5 Blok2- Moduł 8: Użytkownicy i grupy
Krajowe Centrum Europass
Piotr Budzisz Doradca ds. Klientów Kluczowych ATsys.pl Sp. z o.o. S.K.
DIALOG TECHNICZNY – KW-P-11/ Poznań, r.
System akredytacji AKSES
Firmy wszystkich branż
T.15 Wybór narzędzi dla reengineeringu (szczegóły).
Struktura kanałów marketingowych
Firmy wszystkich branż
Sage Analityk Sprzedaży
JAK DZIAŁAMY W FIRMIE? DZIAŁ HANDLOWY TELESALES
Młodszy Tester Oprogramowania
Zarządzanie w ochronie zdrowia
Quick Tips Tutorial Jak uzyskać dostęp do raportów EBSCOhost i EBSCO Discovery Service w EBSCOadmin support.ebsco.com.
ESOK to tylko moduł. Rola informatyki w efektywnym zarządzaniu
Nowa oferta LEX Aplikant
PROGRAMY DO KONTROLI RODZICIELSKIEJ
DOBRY START szkolenia dla usługodawców osób niepełnosprawnych
Moduł G Marketing w procesie tworzenia wartości
Co to jest SSC Master… SSC Master to platforma elektronicznego obiegu, dekretacji i akceptacji dokumentów w organizacji. Dzięki szerokiemu i elastycznemu.
OUTSOURCING CONTACT CENTER
Mateusz Bergolc – pracuje w firmie Marken Systemy Antywirusowe, pomagając klientom dostosować rozwiązania Bitdefender do ich potrzeb. Doradza zarówno.
eConnect Inteligentne centrum obsługi
Modern Cloud Toolbox – czyli zestaw narzędzi do Office 365 od CodeTwo
eConnect Inteligentne centrum obsługi
Otwarta firma Jak zgłosić firmę bądź instytucję do programu?
Programy do zarządzania kancelarią prawną
Jak korzystać z usługi Video s i Raportu Kontaktów
Narzędzie rozwoju i kształtowania kultury organizacyjnej
Staż w dziale Utrzymania Ruchu
Microsoft Office Project 2003 Professional
Cytowania i H-indeks pod kontrolą
Zgłoszenia w ramach kategorii Doskonała komunikacja z klientami
Portal IRZ plus Materiały informacyjne ARiMR
Opis zmian w aplikacji od wersji
SZKOLENIE Praktycznie o AssetsNinja (STOCK)
Funkcjonalność aplikacji narzędzia do zarządzania operacyjnego własnością intelektualną i procesami komercjalizacji w ctt Autorzy Jacek Wawrzynowicz.
Łatwa obsługa Prosta instalacja Wieczysta licencja Praca w sieci
Autor: Magdalena Linowiecka
STRONA LOGOWANIA DLA WYDZIAŁU EDUKACJI ORAZ PLACÓWEK OŚWIATOWYCH warszawa-latozima.pzo.edu.pl
50 oszczędzających czas skrótów klawiaturowych programu Outlook
Zapis prezentacji:

Sage Contact Manager Szkolenie Cennik

Sage Contact Manager to … to intuicyjna aplikacja wspierająca proces zarządzania relacjami pomiędzy kartotekami Kontrahentów, kalendarzami i ofertami w ramach modułu Handel Sage Symfonia ERP..

Podstawowe funkcjonalności Rejestracja danych „kontaktu”. Powiązanie kontaktu do konkretnego kontrahenta (kontrahentów) pisywanie ról kontaktów u kontrahenta np. opiekun handlowy Rejestracja zdarzeń: telefon, mail, oferta Integracja z klientem poczty, możliwość wysłania maila z poziomu contact managera Planowanie czynności powiązanych z kontrahentem Zarządzanie kalendarzem, harmonogram dnia, tygodnia, miesiąca Zarządzanie statusami zdarzeń w kalendarzu Tworzenie oferty i ich modyfikowanie Wydruk oferty w oparciu o dostępne szablony dla kontrahenta lub kontaktu Przypisanie statusu ofercie Możliwość zamiany oferty na zamówienie obce Możliwość wysłania oferty z modułu ofert

Sage Contact Manager jest dostępny tylko w subskrypcji CMF Cena Cena za stanowisko 12 m-cy Gwarancja Podstawowa + Gwarancja Komfort + Gwarancja VIP + wielofirmowość 390 450 490 990 Complete roadmap for creative! Lets take a look Cena za stanowisko 36 m-cy Gwarancja Podstawowa + Gwarancja Komfort + Gwarancja VIP + wielofirmowość 1 050 1 210 1 320 2600

Sage Contact Manager