Wojciech Budzyński Strategia kształtowania postaw społecznych odnośnie rozbudowy sieci dróg i autostrad w Polsce www.budzynski.w.pl.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
ROLĄ SAMORZĄDU JEST INTEGRACJA DZIAŁAŃ I STWORZENIE WARUNKÓW DO BUDOWY SYSTEMU INNOWACJI.
Advertisements

Socjodemograficzny portret osób bezdomnych w województwie pomorskim
Czy potrzebujemy długofalowego planowania rozwoju sektora kultury w mieście ? Anna Miodyńska 1.
FUNKCJONOWANIE I ROLA BIURA KOMUNIKACJI SPOŁECZNEJ W SAMORZĄDZIE TERYTORIALNYM ANTONI STYRCZULA.
Raport z badań społecznego odbioru prowadzonych działań inwestycyjnych opracowany na zlecenie Gminy Zabrze oraz Zabrzańskiego Przedsiębiorstwa Wodociągów.
Strategia promocji Fundacji Hospicyjnej jako organizacji pomagającej hospicjom w całej Polsce Magdalena Milejska.
Strategia komunikacyjna WWF w zakresie ochrony wilka w Bieszczadach
ROK WDRAŻANIA FUNDUSZY STRUKTURALNYCH MOCNE I SŁABE STRONY SYSTEMU
Private Sector Liaison Officer Wsparcie przedsiębiorców w wykorzystaniu oferty Banku Światowego Barbara Kanabus Warszawa,
Dyskusja strategiczna Podsumowanie oraz ocena skuteczności i efektywności polityki spójności w okresie programowania dr Piotr Żuber Dyrektor.
Konferencja Nowa koncepcja polityki regionalnej Ministerstwo Rozwoju Regionalnego Warszawa, 4 sierpnia 2008 r.
Wojewoda Kujawsko-Pomorski OPINIA WOJEWODY KUJAWSKO-POMORSKIEGO na temat zgodności celów Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego.
1 ZINTEGROWANA STRATEGIA DZIAŁAŃ PROMOCYJNYCH I SZKOLENIOWYCH INSTYTUCJI ZARZĄDZAJĄCEJ PODSTAWAMI WSPARCIA WSPÓLNOTY W POLSCE NA LATA
NARODOWA STRATEGIA SPÓJNOŚCI dla rozwoju Polski. 02Ministerstwo Rozwoju RegionalnegoWarszawa, Program Operacyjny Innowacyjna Gospodarka, 2007.
Priorytety polskiej polityki innowacyjności
Inwestycje budowlane ze środków publicznych Jerzy Jacek Rybiński 1 Inwestycje budowlane ze środków publicznych Strategia przygotowania inwestycji.
Ministerstwo Polityki Społecznej DEPARTAMENT POŻYTKU PUBLICZNEGO październik – listopad 2005 r.
Aktualizacja Regionalnej Strategii Innowacji
STRATEGIA WDRAŻANIA PROJEKTU INNOWACYJNEGO TESTUJĄCEGO STRATEGIA WDRAŻANIA PROJEKTU INNOWACYJNEGO TESTUJĄCEGO l istopad 2010 rok Projekt współfinansowany.
Fundusze strukturalne w latach w Polsce
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział we Wrocławiu S8 Wrocław-Syców na Euro 2012.
Sektorowy Program Operacyjny: Transport na lata
STRATEGIA ROZWOJU TRANSPORTU W MAŁOPOLSCE
PRZEPISY PRAWA BUDOWLANEGO
Dr Krzysztof Borodako Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
Stan i perspektywy rozwoju partnerstwa publiczno-prywatnego w Polsce
NA TLE PUBLIC RELATIONS
KIERUNEK: ZARZĄDZANIE Instytut Marketingu Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu SPECJALNOŚĆ: PUBLIC RELATIONS.
Strategia rozwoju SBP na lata Sprawozdanie Maria Burchard ZG SBP.
Rozwój, koordynacja, monitoring i ewaluacja dolnośląskiego systemu innowacji współfinansowany z EFS w ramach poddziałania POKL Rozwój, koordynacja,
Małgorzata Starczewska-Krzysztoszek Konferencja BUDOWA GOSPODARKI OPARTEJ NA WIEDZY Konsultacje społeczne w ramach prac nad NPR.
Propozycja zmian kierunkowych w organizacji budowy dróg krajowych i autostrad Konferencja prasowa ministra Jerzego Polaczka Warszawa, 9 listopada 2005.
SEKTOR BANKOWY WOBEC FINANSOWANIA INWESTYCJI INFRASTRUKTURALNYCH
Nowe Marzy, 25 sierpnia 2008 roku
Możliwości związane z wykorzystaniem modelu partnerstwa publiczno-prywatnego w inicjatywach logistycznych Wielkopolski.
System „Ewidencji Projektów”
Perspektywy rozwoju lokalnych rynków pracy w opinii pracodawców dr Krzysztof Markowski Instytut Zarządzania i Marketingu Katolicki Uniwersytet Lubelski.
„Budowa kanalizacji sanitarnej dla m
Propozycja prac grup tematycznych Kujawsko-Pomorskiej Rady Innowacji KUJAWSKO-POMORSKA RADA INNOWACJI I ZESPÓŁ EKSPERTÓW DS. POLITYKI INNOWACYJNEJ WOJEWÓDZTWA.
Mgr Mirosław Przewoźnik. Fundusz Inicjatyw Obywatelskich powstał w 2005 r. w celu pobudzania oraz wspierania rozwoju inicjatyw obywatelskich. W okresie.
ROLĄ SAMORZĄDU JEST INTEGRACJA DZIAŁAŃ I STWORZENIE WARUNKÓW DO BUDOWY SYSTEMU INNOWACJI.
Zamojskie Centrum Dialogu Społecznego
KONFERENCJA PRASOWA Prezesa Rady Ministrów
Ocena efektów wsparcia MŚP w ramach
Wsparcie dla rozwoju technologii
PRZYGOTOWANIE INWESTYCJI DROGOWYCH NA PODKARPACIU
Regionalna Strategia Innowacji dla Mazowsza – (Wstępne) Założenia Dokumentu Strategicznego Konferencja RIS Mazovia 26 kwietnia 2007 Wojciech Dominik Wojciech.
Ministerstwo Gospodarki Budowanie innowacyjnej gospodarki Departament Rozwoju Gospodarki Ministerstwo Gospodarki Regionalna Strategia Innowacji dla Mazowsza.
Piotr Frączak Fundacja Rozwoju Społeczeństwa Obywatelskiego, Ogólnopolska Federacja Organizacji Pozarządowych Społeczeństwo obywatelskie a Narodowe Strategiczne.
Opracowanie: Piotr Dereszewski. „…uniwersalna funkcja kreowania i oferowania wartości (użyteczności) dla innych w celu osiągnięcia pożądanych przez organizację.
Departament Rozwoju Obszarów Wiejskich Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi Krajowa Sieć Obszarów Wiejskich.
Warszawa, dnia 25 sierpnia 2015 r.
Ogólne informacje o Funduszach Europejskich na lata Marzec, 2013 r.
1005 km Łączna długość sieci dróg krajowych w WOJEWÓDZTWIE
Punkt Informacyjny Funduszy Europejskich, styczeń 2014 r.
Program rozwoju turystyki w województwie śląskim Mariusz Raczek Regionalne Centrum Analiz i Planowania Strategicznego Wydział Rozwoju.
Program rozwoju turystyki w województwie śląskim Regionalne Centrum Analiz i Planowania Strategicznego Wydział Rozwoju Regionalnego Urząd Marszałkowski.
INFORMACJA nt. działań Oddziału w Warszawie GDDKiA na terenie regionu ciechanowskiego Ciechanów, 20 października 2009.
CENTRUM ROZWOJU REGIONALNEGO I PRZEDSIĘBIORCZOŚCI Mirosław Gębski.
Regionalny Program Operacyjny Województwa Zachodniopomorskiego Priorytet 1 Gospodarka – Innowacje - Technologie Działanie 1.2 Innowacje i transfer technologii.
Opracowania towarzyszące Strategii Diagnoza sytuacji społeczno-gospodarczej Białegostoku Raport z badań opinii mieszkańców Białegostoku Raport z badań.
BIZNESPLAN OPRACOWAŁA: DOROTA PIEKARSKA
Maria Wasiak – mocne wsparcie dla Bydgoszczy Urząd Miasta Bydgoszczy
Uporządkowanie krajowych dokumentów strategicznych.
Projekt systemowy LUBUSKIE CENTRUM INNOWACJI Deklaracje współpracy na rzecz rozwoju innowacji w regionie Maciej Nowicki Dyrektor Departamentu Rozwoju Regionalnego.
Gdańsk, 27 czerwca 2016 r. Centralna koordynacja interwencji EFSI w sektorze zdrowia na lata Regionalny Program Operacyjny dla Województwa Pomorskiego.
Ranking kryteriów lokalizacji wg badań stare/nowe
Stanisław Tamm Urząd Miasta Poznania Wydział Działalności Gospodarczej
SKUTECZNY SYSTEM WSPARCIA RODZINY
Inwestycje na drogach krajowych Warmii i Mazur
Zapis prezentacji:

Wojciech Budzyński Strategia kształtowania postaw społecznych odnośnie rozbudowy sieci dróg i autostrad w Polsce www.budzynski.w.pl

Budowa strategii public relations PROBLEM Wizerunek Programu budowy dróg i autostrad jest negatywny www.budzynski.w.pl

www.budzynski.w.pl

www.budzynski.w.pl

www.budzynski.w.pl

Budowa strategii public relations UZASADNIENIE BUDOWANIA WIZERUNKU Pomimo stereotypu, że w tym zakresie robi się niewiele ...  w 2001 r. wyremontowano ok. 200 km dróg a  w 2004 r. wyremontowano ok. 1800 km dróg  w 2005 r. wyremontowano ok. 1800 km dróg Do połowy 2006 r. oddanych zostanie 284 km autostrad Z zaczętych inwestycji wynika, że do połowy 2008 r. oddanych zostanie  735 km autostrad i 784 km dróg ekspresowych www.budzynski.w.pl

Budowa strategii public relations www.budzynski.w.pl

Budowa strategii public relations www.budzynski.w.pl

Budowa strategii public relations  W Program zaangażował się Bank Światowy www.budzynski.w.pl

Budowa strategii public relations  Wizerunkiem dróg są zainteresowani także ich wykonawcy www.budzynski.w.pl

Budowa strategii public relations  Strategia została oparta na szczegółowych badaniach www.budzynski.w.pl

Budowa strategii public relations  Opinie kierowców o drogach wojewódzkich i krajowych Raport z badania ilościowego dla Głównej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad www.budzynski.w.pl

Budowa strategii public relations  C12. Chęć otrzymywania informacji o nowych inwestycjach i stanie dróg (1/2) www.budzynski.w.pl

Budowa strategii public relations  Dokonano diagnozy sytuacji wyjściowej www.budzynski.w.pl

Budowa strategii public relations  Analiza SWOT dla przedsięwzięcia Program budowy autostrad i dróg ekspresowych Silne strony   Program bardzo potrzebny i oczekiwany przez społeczeństwo. Wspierany przez źródła finansowania zewnętrznego. Podnoszący komfort życia społeczeństwa. Przyczyniający się do obniżenia stopy bezrobocia i rozwoju infrastruktury przydrogowej. Popierany przez Unię Europejską i Bank Światowy. www.budzynski.w.pl

Budowa strategii public relations  Analiza SWOT dla przedsięwzięcia Program budowy autostrad i dróg ekspresowych Słabe strony   Program realizowany zbyt wolno. Wysoki koszt realizacji niektórych fragmentów autostrad. Atmosfera afery związana z określonymi odcinkami. Brak dostatecznej informacji. Konflikty związane z wykupem gruntów. Zbyt mało przejrzysty społecznie w zakresie przetargów. Nie wyeksponowane podmioty kontrolujące. Związany z koniecznością ponoszenia kosztów przez użytkowników w postaci wysokich opłat. www.budzynski.w.pl

Budowa strategii public relations  Analiza SWOT dla przedsięwzięcia Program budowy autostrad i dróg ekspresowych Okazje do wykorzystania   Możliwości finansowania zewnętrznego (pożyczki dużych instytucji finansowych). Możliwości zaangażowania kapitału prywatnego. Kreowanie pozytywnych newsów prasowych przy okazji oddawania kolejnych odcinków autostrad. Duże zainteresowanie ze strony prasy. Możliwości zarabiania na ruchu tranzytowym wschód-zachód i północ-południe. www.budzynski.w.pl

Budowa strategii public relations  Analiza SWOT dla przedsięwzięcia Program budowy autostrad i dróg ekspresowych Zagrożenia   Kryzysy wizerunkowe związane z publikacjami prasowymi. Możliwość zbyt małego zainteresowania ze strony kierowców użytkowaniem autostrad ze względu na wysokie opłaty. Zbyt intensywna eksploatacja dróg równoległych do autostrad (problem opłat). Poślizgi czasowe związane z oddaniem obiecywanych odcinków. Brak konkurencyjności przy negocjacjach z posiadaczami koncesji w zakresie kosztów (stworzenie pozycji monopolistycznej przed negocjowaniem kosztów). Destabilizacja związana z wyborami. www.budzynski.w.pl

Budowa strategii public relations  Dokonano pozycjonowania wizerunku www.budzynski.w.pl

www.budzynski.w.pl

Budowa strategii public relations STRATEGIA  Część 1. Analiza sytuacji wyjściowej  Część 2. Plan strategiczny  Część 3. Zasady realizacji strategii w wybranych grupach docelowych  Część 4. Harmonogram działań wizerunkowych wobec kluczowych grup docelowych w roku 2006  Część 5. Założenia budżetowe i podział odpowiedzialności    Część 6. Zasady oceny skuteczności programu   www.budzynski.w.pl

Budowa strategii public relations GRUPY DOCELOWE Społeczeństwo (opinia publiczna) Kierowcy Dziennikarze Pożyczkodawcy Inne grupy docelowe otoczenia zewnętrznego Instytucje państwowe Wykonawcy robót Osoby i organizacje opiniotwórcze Instytuty branżowe Sieci stacji benzynowych www.budzynski.w.pl

Budowa strategii public relations www.budzynski.w.pl