Kategoria:ODWAGA W PLANOWANIU MEDIÓW

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Patronat medialny Oferta dla wydawców i dystrybutorów Styczeń 2012.
Advertisements

Norweski Mechanizm Finansowy
III edycja projektu charity - program stażu-. …nieco teorii.
Ryszard Solski, Sigma International
Patronat medialny Oferta dla organizatorów imprez i koncertów
Patronat medialny Oferta dla organizacji studenckich
Patronat medialny Oferta dla wydawców i dystrybutorów Styczeń 2011.
badania rynku turystycznego
Jak promować projekty współfinansowane z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Sektorowego Programu Operacyjnego Rozwój Zasobów Ludzkich.
Kampanie społeczne działań strażniczych
(ang. Hypertext Markup Language) - język znaczników hipertekstowych.
Katedra Marketingu Usług
1 Projekt realizowany przez Wojewódzki Urząd Pracy w Katowicach w ramach Priorytetu VI PO KL Rynek pracy otwarty dla wszystkich Okres realizacji:
Tytuł Projektu: Absolwent na wagę złota Analiza rynku pracy pod kątem wymagań pracodawców względem potencjalnych pracowników.
Tytuł Projektu: Do pracy – marsz!. Program Operacyjny Kapitał Ludzki Działanie: 1.3 w ramach Ogólnopolskiego Programu Integracji i Aktywizacji Zawodowej.
1. Wprowadzenie 2. Wybrane funkcjonalności serwisu 3. Strategie na przyszłość 4. Oferta inwestycyjna.
Województwo pomorskie –
Kolor i wielkość reklamy
SIĘGNIJ PO UNIKATOWY PAKIET KORZYŚCI Nowa formuła konkursu – maksymalizacja korzyści dla laureata: Wybór laureatów przed targami – możliwość przeprowadzenia.
Informacja i promocja Szwajcarsko-Polski Program Współpracy
MAGAZYN FAMILIA PROPOZYCJA NA MEDIA PLAN O MAGAZYNIE… Katolicki miesięcznik o profilu społeczno-kulturalnym skierowany do kobiet i ich rodzin, Główne.
Internet w procesie komunikacji przedsiębiorstwa z rynkiem
REKLAMY Autorki: Ilona Lebiedzińska Ewelina Krasnowska Daria Sak
Dorota Janiszewska Wojewódzki Ośrodek Metodyczny, Gorzów Wlkp.
REKLAMA – SZTUKA CZY TECHNIKA.
Szkolenie Milena Kuder. Zakładanie konta Google ćwiczenie.
Technik Organizacji Reklamy
Edelman Polska 2007 Confidential Relacje z dziennikarzami AmCham / Edelman Warszawa,
Najlepszy adres w stolicy NAJLEPSZY ADRES W STOLICY.
Najlepszy adres w stolicy NAJLEPSZY ADRES W STOLICY.
MAGAZYN FAMILIA miesięcznik współczesnej rodziny.
Oferta działań ambientowych
Strategie komunikacji korporacyjnej
Akcja ma na celu kreowanie marki wśród młodych ludzi oraz zwiększenie jej konkurencyjności na rynku.
Nasza koncepcja. Nasz zespół gorliwie myślał nad kierunkiem naszych działań. W naszych głowach powstało wiele pomysłów. A my wybraliśmy ten najlepszy,
Kilka zaleceń ułatwiających wykorzystanie „tradycyjnej” wiedzy o marketingu w planowaniu strategii e-marketingowej. Jerzy Iwanciw - materiał do ćwiczeń.
MILKA - FIOLETOWE WYGRYWA!
Super Express dziennik XXI wieku. Super Express - lider w swojej klasie ! formą unikatowa wśród dzienników ogólnopolskich czytelnictwem wiodąca pozycja.
Prawdy oczywiste Twoja firma w obliczu nowej ustawy o prawach konsumenta - Księgowość bez tajemnic! INFOLINIA:
Chcesz dołączyć do specjalności DZIENNIKARSTWO I PR? Zapisz się już dziś! Kontakt: dr Monika Grzelka lub pokój 303
Materiały do zajęć o reklamie Materiał pomocniczy. Kurs internetowy „Włącz się. Młodzi i media”
Budowanie wizerunku Marcin Sobaszek Wałbrzych
Aleksandra Kiełbania I G
TECHNIK ORGANIZACJI REKLAMY
Strategia komunikacji Cel główny: Wzmocnienie pozycji konkurencyjnej Polski na międzynarodowym rynku usług turystycznych Cel komunikacyjny: budowa szerokiego.
Informacja i promocja Agnieszka Srokosz, WST PWT PL-SK.
Wprowadzenie Firma On Product Publishing (OPP) jest właścicielem innowacyjnej formy etykietowania produktów, która pozwala na produkowanie Labelzine™
1 Kampania edukacyjna „Moje konsumenckie ABC KUPUJESZ TO?” Prezentacja założeń Agnieszka Zawartko 2 marca 2006.
PROJEKT KOŃCOWY. 1.Marka – Jaka jest historia marki? 2.Produkt – jakie są najistotniejsze cechy produktu? Czym różni się od innych produktów? Jakie są.
Projekt „Dziecko – mały uczeń w świecie współczesnym”
Działania informacyjno – promocyjne w Programie Wiedza Edukacja Rozwój Departament Funduszy Europejskich i e-Zdrowia Ministerstwo Zdrowia Warszawa,
INNOWACYJNE AKCJE SPECJALNE i EVENTY
Najlepszy adres w stolicy
Pantene Aqua Light INNOWACYJNE WYKORZYSTANIE TRESCI VIDEO
Kategoria: ODWAGA W PLANOWANIU MEDIÓW
Pasmo filmowe Wiesz Co Dobre
PiszMów Dobowy Zabawa bez limitu
HOOP - Dzień Przytulania
ChupaChuck – wyluzuj! Innowacyjne wykorzystanie Internetu i mediów interaktywnych.
Launch Skody Yeti – Sukces masz w naturze Odwaga w planowaniu mediów
Discreet Beyonce Przełamywanie schematów komunikacyjnych w danej kategorii produktowej.
Okno na Hooptymistyczny świat
OFENSYWA REKLAMOWA 2015.
REKLAMA PRASOWA Małgorzata Osinka Małgorzata Matuszewska Marta Gregorczyk Paulina Zazulak.
Copywriting Karolina Stróżyk
Publiczne prawo konkurencji
Wielka Oszcz w Plusie Kategoria: INNOWACYJNE WYKORZYSTANIE MEDIÓW DRUKOWANYCH Podkategoria: Innowacyjne wykorzystanie prasy tradycyjnej (wydania drukowane.
Materiał opracowano w ramach projektu "Szkoła praktycznej ekonomii - młodzieżowe miniprzedsiębiorstwo" realizowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach.
16/ Hotel PUŁAWSKA data: 2 wyjątkowe dni tematyczne
MENTORING IN CCI SECTOR Unit 4: MENTOR IN MUSIC
Zapis prezentacji:

Kategoria:ODWAGA W PLANOWANIU MEDIÓW Wielka Oszcz w Plusie Kategoria:ODWAGA W PLANOWANIU MEDIÓW

1A Czym była Wielka Oszcz w Plusie? Przecena atrakcyjnych telefonów oraz wyprzedaż minut Nie słowa się liczą, a ceny … …wobec tego obcięliśmy słowa, tak jak Plus ściął ceny

1B Komentarz lektora Wielka Oszcz to 4-tygodniowa kampania wyprzedażowa przeprowadzona na początku 2010 roku. Główny przekaz kampanii: „Wielka Oszcz w Plusie. Wyprzedaż telefonów i minut” informował o tym, że w Plusie można „oszczędzić 548 zł”. Celem Wielkiej Oszczy było wytworzenie przekonania o wyjątkowości oferty oraz przekazanie w czytelny i zwracający uwagę sposób informacji o benefitach promocji . W kampanii wykorzystano charakterystyczne dla marki Plus słowotwórstwo i zabawę słowem.

2A Grupa docelowa Wiek 25-45 Rodzinność Aktywność i ambicja

2B Grupa docelowa Grupą docelową marki Plus są osoby w wieku od 25 do 45 lat. To osoby silnie nastawione na relacje z innymi ludźmi. Większość ich celów życiowych dotyczy całej rodziny a pieniądze to środek do realizacji tych celów. Główną funkcją telefonu jest dla nich podtrzymywanie kontaktu z bliskimi, wybór operatora jest przemyślany i bazuje na przewadze cenowej. To także osoby ambitne, pewne siebie i żyjące bardzo aktywnie, ceniące kreatywność, inwestujące w siebie oraz dzieci (jeśli je posiadają). Są świadomymi konsumentami, rozumieją mechanizmy działania reklamy, doceniają kreatywne rozwiązania komunikacyjne.

3A Wielka Oszcz w Rzeczp I strona Rzeczpospolitej z „oszczędnym” logotypem i nagłówkami. Na dole reklama Wielkiej Oszczy II strona – FP z Wielką Oszczą III strona – rzeczywista I strona z pełnym logo, nagłówkami i tytułami

3B Wielka Oszcz w Rzeczp Nawiązując do nazwy kampanii, która powstała poprzez obcięcie ostatnich liter w słowie „oszczędność” oraz do popularnej we współczesnym języku tendencji do skracania słów i wypowiedzi, zastosowaliśmy podobny zabieg w reklamie prasowej. Logo oraz wszystkie tytuły, nagłówki i podpisy zostały pozbawione ostatnich liter. Zdezorientowany czytelnik napotykał na dole strony reklamę Wielkiej Oszczy wraz ze sloganem: „Nie słowa się liczą, a ceny”. Na odwrocie na całej stronie umieszczona została reklama Plusa z informacją o ofercie. Pierwsza na polskim rynku reklama wykorzystująca logo, layout, czołówkowe zdjęcia i teksty z I strony wydania.

Przykuwający uwagę layout 4A Rezultaty Przykuwający uwagę layout Szum medialny

4B Rezultaty Reklama na okładce Rzeczpospolitej była precedensem w świecie mediów drukowanych. Po raz pierwszy poczytny dziennik ogólnopolski zgodził się na tak znaczącą ingerencję w logo oraz zawłaszczenie strony tytułowej. Wywołało to liczne komentarze w branży i dyskusje na forach internetowych.