Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Kolor i wielkość reklamy

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Kolor i wielkość reklamy"— Zapis prezentacji:

1 Kolor i wielkość reklamy
Jak wpływają na odbiór i skuteczność

2 Spis treści Reklama a jej miejsce Reklama a kolory Reklama a wielkosc

3 Umiejscowienie reklamy
Najbardziej atrakcyjne miejsca reklamowe to pierwsza strona gazety Najwięcej osób czyta pierwszą stronę Mogą ją zobaczyć nawet Ci, którzy nie kupują i nie czytają gazety Na tej stronie jest mało reklam

4 Umiejscowienie reklamy
Druga strona okładki przyciąga 30% więcej czytelników niż strona wewnątrz gazety Trzecia strona okładki przyciąga 22% więcej czytelników niż strona wewnątrz gazety Podobnie strona ostatnia jest skuteczniejsza od strony wewnętrznej o ok. 22% Na podstawie THE Magazine Handbook

5 Umiejscowienie reklamy
Prawa czy lewa strona? Badania nie wskazują, że umieszczenie reklamy po prawej lub lewej stronie nie wpływa znacząco na liczbę czytelników, Ale większość reklamodawców woli prawą stronę,

6 Umiejscowienie reklamy
Z pierwszych czy dalszych stronach? Badania wskazują, że różnica jest minimalna, umieszczenie reklamy na jednej z pierwszych stron gazety nie wpływa znacząco na liczbę czytelników, Ale większość reklamodawców domaga się, aby jego reklama była na jednej z pierwszych stron

7 Umiejscowienie reklamy
Sama pozycja nie wpływa znacząco na poczytność reklamy lub wzrost świadomości marki Reklama mocna pod względem kreatywnym będzie zawsze zauważona, niezależnie od jej miejsca

8 Stosowanie koloru w reklamach
46% 33% 34%

9 Stosowanie koloru w reklamach
Reklamy wykonane w pełnym kolorze cieszą się o 39% większą poczytnością niż reklamy czarno-białe Reklamy jednokolorowe są minimalnie (ok. 3%) atrakcyjniejsze niż czarno-białe

10 Wielkość reklam 55% 40% 24%

11 Wielkość reklamy Wielkość reklamy wpływa na wzrost liczby odbiorców
Reklama całostronicowa zwiększa liczbę czytelników o 67% w stosunku do reklamy ułamkowej Reklam dwustronicowa zwiększa poczytność o 38% w stosunku do całostronicowej

12 Wielkość reklamy Reklama duża pozwala na większą kreatywność
Tylko duże reklamy umożliwiają przeprowadzenie kampanii wizerunkowej Duże firmy najczęściej wykupują reklamy całostronicowe lub junior page


Pobierz ppt "Kolor i wielkość reklamy"

Podobne prezentacje


Reklamy Google