Sprzedaż mieszkań w D365 Prezentacja rozwiązania dla branży budowlanej zrealizowanego na platformie Dynamics 365 Online.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Zarządzanie informacją a produktywność przedsiębiorstwa
Advertisements

Dokumentacja licencji oprogramowania
Generator Wniosków o Płatność
WNIOSEK O URUCHOMIENIE ŚRODKÓW ZASADY SKŁADANIA I ROZLICZANIA
Portal Leśno-Drzewny Moduł rdLP
Copyright by Integra Software. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Przygotowanie i rozliczanie inwestycji w ramach PROW
Wykorzystanie programu PerseusWM do zarządzania nieruchomościami wspólnot mieszkaniowych Perseus Sp. z o. o. ul. Grzybowska Warszawa tel.
Warszawa system IMS 7.0 oprogramowanie dla warsztatów i sklepów branży motoryzacyjnej Copyright by Integra Software. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Zintegrowany Program Operacyjny Rozwoju Regionalnego Wydział Finansów i Budżetu MUW.
Piotr Baron Nr albumu: STUDIA NIESTACJONARNE II st. KIERUNEK: TRANSPORT.
ROZLICZENIE JEDNORAZOWEJ DOTACJI NA ROZWÓJ PRZEDSIĘBIORCZOŚCI
1. Obowiązki beneficjenta wynikające z zawartej umowy o dofinansowanie projektu Wrocław, lipiec 2009.
WNIOSEK O URUCHOMIENIE ŚRODKÓW ZASADY SKŁADANIA I ROZLICZANIA
Załączniki do wniosku o płatność Toruń, 12 kwietnia 2006 r.
Praca Inżynierska „Analiza i projekt aplikacji informatycznej do wspomagania wybranych zadań ośrodków sportowych” Dyplomant: Marcin Iwanicki Promotor:
Evident – Środki Trwałe
IAI-Shop – Kompletna obsługa sprzedaży
InfinitERP prezentacja systemu.
Microsoft Lync Efektywna komunikacja w Biznesie
Dokumentacja do obsługi PWI (nowa wersja aplikacji)
System wspomagania zarządzania przedsiębiorstwem - PROSPERITY (c) 2001 PowerLine Computers.
R24 Maksimum korzyści z rezerwacji online
EasyMOD kontrola modyfikacji i rozszerzeń systemu SAP
Monika Hanus Payback Sp. z o.o.
EasyLoad BI zarządzanie wczytywaniem danych do hurtowni przez użytkowników biznesowych Prezentacja rozwiązania.

Microsoft Solution Framework
MODUŁY SCHEMATY KSIĘGOWE KSIĘGA HANDLOWA EWIDENCJA DOKUMENTÓW
Wsparcie pracy grupowej systemem Workflow
Comarch OPT!MA użytkowników, mikro, małe i średnie firmy
Zintegrowany Program Operacyjny Rozwoju Regionalnego Wydział Finansów i Budżetu MUW.
Spotkanie Centrum Poczty i Postdata S.A.
WNIOSEK O URUCHOMIENIE ŚRODKÓW ZASADY SKŁADANIA I ROZLICZANIA
Wykorzystanie nowoczesnych systemów zarządzania w celu zwiększenia
Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej
GRUPA PROFPROJEKT jest firmą informatyczną o profilu przyjaznym biznesowi. Specjalizujemy się w dostarczaniu kompleksowych rozwiązań IT dla firm, aplikacji.
RZECZYWISTY POZIOM CEN NA RYNKU MIESZKANIOWYM – PROGNOZA 2010.
ZAKRES ŚWIADCZENIA USŁUG PRZEWOZU KRAJOWEGO TOWARÓW
CRM – wady i zalety UŁ, WMiI, Katedra Analizy Matematycznej i Teorii Sterowania 2008.
PROGRAM SZKOLENIA Polskie Prawo Budowlane:
Agenda O Nas Ogólne informacje o Produkcie Job Manager – idealne rozwiązanie Aplikacja Webowa Aplikacja Kliencka Najnowsze zmiany.
Nasze rozwiązanie „ENOVA DLA ENERGETYKI” powstało na bazie nowoczesnego systemu zarządzania klasy ERP oraz dwuletniej współpracy z jednym.
Przykłady analiza i projektowanie
ENOVA dla WODOCIĄGÓW I KANALIZACJI System Zarządzania klasy ERP NOWOCZESNE, SPECJALSTYCZNE OPROGRAMOWANIE, WSPOMAGAJĄCE ZARZĄDZANIE I OBSŁUGĘ.
Witam Państwa!.
System Informatyczny w firmie branży komunalnej
Program wspierania termomodernizacji Oferta specjalna.
SYSTEMY REZERWACYJNE W HOTELARSTWIE
Moduł e-Kontroli Grzegorz Dziurla.
Analiza i kontrola kosztów w rachunku zysków i strat
Rozwiązania mobilne wykorzystujące i aktualizujące informacje przestrzenne Poznań
Innowacyjna platforma pomagająca zaplanować podróż i umożliwiająca porównywanie cen usług turystycznych.
Zintegrowany monitoring infrastruktury IT w Budimex
Zintegrowane systemy informatyczne
Łódzki Ośrodek Geodezji Portal GIS Portal GIS platforma obsługi interesant ów w Łódzkim Ośrodku Geodezji GEODETA.
Zamykanie projektu realizowanego w ramach V Priorytetu POIiŚ Wola Ducka, 4 września 2013 r.
Zasady finansowania w Programie Operacyjnym Wiedza Edukacja Rozwój Departament Funduszy Europejskich i e-Zdrowia Ministerstwo Zdrowia Warszawa, 16 czerwca.
CELE I ZADANIA SYSTEMU Rejestracja użytkownika. Wejście do systemu. Redagowanie strony. Praca ze stroną. GPS UTWORZENIE I PRACA ZE STRONĄ INTERNETOWĄ DODATKOWE.
REZERWACJA USŁUG HOTELARSKICH
Kartoteki Kartoteki – bazy danych: Kartoteki predefiniowane:
23/06/2018 Nowa odsłona oferty PV innogy Polska S.A.,
Zwiększenie efektywności sprzedaży dzięki platformie do delegowania i weryfikacji zadań pracowników w sieci sprzedaży.
Innowacyjna Ochrona Serwisowa Urządzeń dla Firm
KOLEKTORY SŁONECZNE SZCZAWNICA
Urządzenia typu Rooftop.
Ethernet interface Agregaty wody lodowej 1.
[Nazwa projektu] Analiza zamknięcia
25 lat firmy Z przyjemnością informujemy, iż firma TECHBUD obchodzi w tym roku 25-lecie swej działalności. Na przestrzeni tych 25 lat spółka.
WPROWADZANIE ZMIAN W PROJEKCIE
Zapis prezentacji:

Sprzedaż mieszkań w D365 Prezentacja rozwiązania dla branży budowlanej zrealizowanego na platformie Dynamics 365 Online

Agenda Produkty Microsoft wykorzystane w rozwiązaniu Komu dedykowane jest rozwiązanie Rozwiązywane problemy Opis rozwiązania - wspierane procesy Podsumowanie

Produkty Microsoft wykorzystane w rozwiązaniu Microsoft Dynamics 365 w wersji Online Wykorzystanie aplikacji dla urządzeń mobilnych Wykorzystanie dodatku Outlook oraz bezpośredniej integracji z serwerem pocztowym Exchange z wykorzystaniem Server Side Sync Sharepoint Online przechowywanie dokumentów

Komu dedykowane jest rozwiązanie Firmy z branży budowlanej (Inwestorzy) zajmujące się sprzedażą Mieszkań dla klientów indywidualnych lub biznesowych Lokali usługowych dla klientów indywidualnych lub biznesowych Powierzchni biurowych dla klientów biznesowych

Problemy z jakimi może spotkać się klient Brak narzędzia, które będzie w stanie łączyć aktywności przedsprzedażowe z aktualną sprzedażą oraz działaniami posprzedażowymi Problemy ze współpracą zespołów – zespół sprzedaży, dział księgowy, dział serwisowy, zespół marketingowy. Przykładowo: Czy dany lokal jest wolny czy ktoś go zarezerwował? Czy klient zapłacił ostatnią ratę i można planować odbiór? Czy klient otrzymał zwrot pieniędzy za rozwiązaną umowę – jeśli nie to kiedy zostanie wykonany przelew? Czy można klientowi wystawić fakturę a jeśli tak to z jaką wartością i stawką i z jakimi danymi powinna być wystawiona faktura? Czy klient kupił mieszkanie bo odwiedził nas na targach, dniach otwartych na inwestycji czy też dowiedział się o nas z reklamy internetowej lub portalu? Czy powinniśmy usunąć usterkę u klienta – czy na jego lokal przysługuje gwarancja? Problemy z planowaniem, m.in.: Plany odbiorów Monitorowanie płatności na poczet zakupionych przez klienta lokali Plan spotkań z notariuszami i klientami Problemy z raportowaniem, m.in.: Statusy lokali Liczba sprzedanych mieszkań w wybranym okresie czasowym Klienci zalegający z płatnościami Usterki w lokalach Odbiory, które wymagają napraw – statusy napraw, przyczyny, rodzaje usterek

Opis rozwiązania Opis funkcjonalności jakie dostarcza przygotowanie rozwiązanie

Opis rozwiązania Przygotowane rozwiązanie pozwala użytkownikom na zarządzanie następującymi procesami: Zarządzanie bazą inwestycji oraz składników Sprzedaż mieszkań oraz składników dodatkowych (np.. komórki, miejsca garażowe) Zarządzanie zmianami lokatorskimi oraz wykończeniem mieszkań „pod klucz” Zarządzanie odbiorami lokali Zarządzanie serwisem lokali – naprawa usterek wykrytych w czasie odbiorów oraz w okresie rękojmi / gwarancji, która przysługuje nabywcy Zarządzanie finansami Monitorowanie terminowości dokonywanych wpłat przez nabywców poprzez importy wyciągów bankowych Fakturowanie nabywców w kontekście umów, które zostały z nim podpisane

Baza Składników Przy pomocy rozwiązania użytkownicy mają możliwość Zarządzania spółkami celowymi, zakładanymi na potrzeby prowadzenia inwestycji Danymi rejestrowymi Kontami bankowymi Dokumentami (KRS, umowy spółki, pozwolenia itp..) Zarządzania inwestycjami spółek celowych Statusami (np. w przygotowaniu, w sprzedaży) Najważniejszymi datami (początek sprzedaży, data obioru inwestycji itp..) Harmonogramem prac Zarządzania składnikami inwestycji (mieszkania, lokale usługowe, komórki lokatorskie, itd.) oraz ich: Parametrami (powierzchnia, lokalizacja, ekspozycja), Cenami (kilka poziomów cen) Statusami (m.in.: wolne, zarezerwowane, sprzedane) Dokumentami (schematy, plany instalacji) Datami odbiorów od Generalnego Wykonawcy (odbiór budynku uruchamia okres rękojmi jaki Inwestora ma wobec Generalnego Wykonawcy)

Sprzedaż Rezerwacje Umowy deweloperskie Umowy przedwstępne Umowy końcowe Proces sprzedaży mieszkań wraz ze składnikami dodatkowymi można przeprowadzić z wykorzystaniem kilku typów umów, które można w Dynamics 365 rejestrować Umowa rezerwacyjna Umowa deweloperska Umowa przedwstępna Umowa końcowa Z każdym typem umowy powiązany jest proces zarządzania płatnościami – np. dla umowy deweloperskiej istnieje możliwość zdefiniowana harmonogramu, w jakim nabywca (lub nabywcy) musi dokonać wpłat na konkretny składnik objęty umową (każdy składnik może mieć swój własny harmonogram).

Zmiany lokatorskie / wykończenie pod klucz W czasie zakupu mieszkania nabywca ma możliwość Wprowadzenia zmian lokatorskich Zamówienia wykończenia mieszkania pod klucz z wykorzystaniem jednego z pakietów przygotowanych przez Inwestora. Użytkownicy rozwiązania mają możliwość Rejestrowania zmian lokatorskich i zarządzania nimi, m.in.: Wprowadzanie zmian powierzchni lokalu (jeśli np. wyburzane są ściany lub lokale są łączone w jeden) Wprowadzanie kosztów zmiany – w zależności od wielkości zmian nabywca musi zdobyć zgodę biura projektowego, co może być płatne. Rejestrowanie dokumentów związanych ze zmianą – plany, schematy, skany umów Zarządzania wyceną zmian – nabywca ma możliwość z otrzymanej wyceny wybrać tylko niektóre elementy, które będą realizowane.

Odbiory W ramach rozwiązania użytkownicy mają możliwość Planowania odbiorów na podstawie harmonogramu płatności Przygotowywania dokumentów potrzebnych w czasie odbiorów Plany mieszkań Wprowadzone zmiany, pakiety wykończeniowe Protokoły odbioru Rejestrowania dokumentacji poodbiorowej Usterki zarejestrowane wraz z ich zdjęciami Podpisane przez nabywcę protokoły Jeśli nabywca kupił kilka składników (mieszkanie wraz z komórka i miejsce postojowym) istnieje możliwość dokonania odbioru każdego składnika osobno, w innych dniach Nabywca ma możliwość zakończyć proces odbioru ze statusem „brak odbioru” co oznacza, iż składnik nie mógł zostać odebrany ze względu na liczbę usterek – w takim przypadku może nastąpić kolejny odbiór po usunięciu wad „odbiór warunkowy” co oznacza, że składnik został odebrany, ale inwestor musi usunąć usterki zarejestrowane w czasie odbioru

Moduł serwisowy Po oddaniu lokalu nabywcy (za wyjątkiem kiedy odbiór zakończył się niepowodzeniem) rusza czas rękojmi. Przy pomocy modułu serwisowego użytkownicy możliwość Rejestrowania zgłoszonych usterek Zarządzania procesem ich naprawy Usterka może nie zostać usunięta jeśli upłynął okres rękojmi Usterka może być naprawiona przez Inwestora jeśli upłynął okres rękojmi budynku Usterka może być naprawiona przez Generalnego Wykonawcę Przygotowania i rejestrowania dokumentacji związanej z naprawieniem usterki Zdjęcia Plany Dokumenty podpisane przez nabywcę Oficjalne pisma przekazujące usterkę (lub kilka usterek od różnych nabywców) do Generalnego Wykonawcy Kategoryzowania usterek w zależności od typu, np. spękania ścian, elewacja zewnętrzna, gres, itp. Raportowania usterek, np.: Liczba usterek w określonym czasie Usterki przekazane do GW wraz z ich statusami Przekroczone czasy naprawy usterek Usterki, których naprawa została przełożona w czasie za zgodą nabywcy – np. w czasie zimy nie wykonuje się naprawa elewacji zewnętrznych

Finanse W ramach rozwiązania dział księgowości ma możliwość Importu wyciągów bankowych z rachunków powiązanych z inwestycjami (rachunki sprzedaży, powiernicze, subkonta) i wiązania płatności z poszczególnymi umowami Monitorowania płatności i reagowania w sytuacji, w której nabywca spóźnia się z płatnościami. Obsługi zwrotu środków wraz z procesem akceptacji dyspozycji zwrotu środków W sytuacji, w której nabywca dokonuje nadpłaty W sytuacji, w której nabywca rezygnuje z zakupu Generowania faktur, w tym m.in.: Cykliczne faktury wynikające z harmonogramów płatności Faktury za zmiany lokatorskie Faktury za wykończenie „pod klucz”

Podsumowanie Dzięki przygotowanemu rozwiązaniu użytkownicy mają narzędzie wspierające pracę każdego z działów, który uczestniczy w procesie sprzedaży oraz aktywnościach posprzedażowych. Jedno narzędzie pozwala na monitorowanie każdego z etapów procesu, natychmiastowe raportowanie co pozwala na szybką reakcje w sytuacji wyjątkowej D365 Marketing Sprzedaż Finanse Serwis