DEBATA TRANSPORTOWA CYFRYZACJA LĄDOWYCH TERMINALI KONTENEROWYCH

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
SkyLogic – system zarządzania transportem i dystrybucją
Advertisements

e-commerce jako efektywny rozwój dystrybucji
Baza kart rozrządowych i wynikowych
SYSTEM ZARZĄDZANIA JAKOŚCIĄ
SAC – poziom PCPR.
Użytkowanie Sieci Marcin KORZEB WSTI - Użytkowanie Sieci.
Narzędzia Systemów workflow
POLITYKA MONETARNA Wykonała Izabela Łabęda.
Projektowanie i programowanie obiektowe II - Wykład IV
Priorytet : Harmonijny transport powierzchniowy
Priorytet : Harmonijny transport powierzchniowy
Atlantis INSPECTOR System wspomagania zarządzaniem i ewidencją obiektów sieciowych.
Sieci oparte na architekturze Internetu
Współczesne rozwiązania mobilne dla logistyki
Protokół Komunikacyjny
KTO ZYSKA A KTO STRACI Praktyczna strona zmian w przepisach o dostępie do zawodu przewoźnika drogowego INFOR, Warszawa,
Dotcom Projektowanie systemów CCTV Projektowanie sieci LAN
Inicjatywa elektronicznego biznesu w przedsiębiorstwach
„Teraz nie pora myśleć czego Ci brak.
  … to platforma komunikacyjna dostępna przez dowolną przeglądarkę www, pozwalająca na racjonalne zarządzanie procesami logistycznymi, gdzie wszyscy uczestnicy.
ROZWÓJ SYSTEMU PUBLICZNEGO TRANSPORTU PASAŻERSKIEGO W AGLOMERACJI WARSZAWSKIEJ POPRZEZ ZWIĘKSZENIE WYDAJNOŚCI, NIEZAWODNOŚCI I BEZPIECZEŃSTWA.
COBIT 5 Streszczenie dla Kierownictwa
Zakładane cele : Jednolity kanał udostępniania elektronicznych usług publicznych przez administrację publiczną (ESP) Platforma współkorzystania z wypracowanych.

TECHNIK LOGISTYK "Jeśli jest coś, czego nie potrafimy zrobić wydajniej, taniej i lepiej niż konkurenci, nie ma sensu, żebyśmy to robili i powinniśmy zatrudnić.
Spis treści: Czym jest zawód dyspozytora transportu samochodowego ?
System rozliczania kosztów rzeczywistych produkcji MX-SRKRZ
Wymiana integracja ? oprogramowania dr Danuta Kajrunajtys.
Elektroniczne Biuro Obsługi Interesanta Tamara Ossowska Zakopane, 21 czerwca 2001.
Ogólnokrajowa karta miejska
Termin zakończenia – III kwartał 2014 r. Projekty współfinansowane z Lubuskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata
Tworzenie infrastruktury informacyjnej dla polskiego
Założenia do projektu ustawy o czasie pracy maszynistów
Copyright© 2012 Microsoft Corporation W prezentacji przedstawiono po raz pierwszy produkty Lync Server 2013 i Lync Online. Daty udostępnienia i funkcje.
„Nie ma nic łatwiejszego niż być zajętym i nic trudniejszego niż być efektywnym” R. Alec Mackenzie.
„Żadna firma nie posiada ani czasu, ani środków niezbędnych do uczenia się wyłącznie na własnych błędach” James Harrington.
1 Optymalizacja modelu IT do potrzeb biznesowych w firmie Międzyzdroje, Maja 2014r.
Transport i logistyka Studia I stopnia Katedra Transportu.
„Wszystko jest zawsze uważane za niemożliwe zanim zadziała. Tym właśnie zajmują się przedsiębiorcy – robieniem tego, co ludzie powiedzieli im, że jest.
Transport i logistyka Studia II stopnia Katedra Transportu.
Business Consulting Services © 2005 IBM Corporation Confidential.
Informatyzacja procesów komunikacyjnych związanych z prowadzeniem postępowań przygotowawczych w sprawach karnych („e-prokuratura”) Publiczna prezentacja.
Wdrażanie SYSTEMU Jacek WĘGLARCZYK.
Ergonomia procesów informacyjnych
WOJEWÓDZKI INSPEKTORAT
Znaczenie komunikacji w łańcuchach dostaw
Szczecińska Kolej Metropolitalna
 Nazwa: RB Trans Service Sp. z o. o.  Adres www:  Siedziba: ul. Jakubowska 1, Warszawa  Forma prawna: spółka z ograniczoną.
ARCHITEKTURA SOA JAKO KLUCZ DO CYFROWEJ TRANSFORMACJI Agata Kubacka, Poczta Polska Tomasz Gajewski, Poczta Polska Jerzy Niemojewski, Savangard © 2016 Software.
STOCK – nowoczesne technologie w zarządzaniu majątkiem.
Wiarygodność rynkowa i sukces ekonomiczny – jak informatyka pomaga osiągnąć przewagę konkurencyjną Warszawa r.
Druk.doc Specjalistyczne usługi poligraficzne dla firm Autorzy: Kamil Bartosiński Mateusz Bilski Marcin Krupa Tomasz Kunisz Jarosław Małyska Piotr Perkowski.
Warszawa, Tytuł prezentacji Warszawa, Warszawa, 7 marca 2016 r. REZERWACJA EUROPEJSKIEGO NUMERU POJAZDU KOLEJOWEGO.
1 Rzeczywiste korzyści dla firm stosujących narzędzie KASSETTS – studium przypadku Marcin Hajdul Instytut Logistyki i Magazynowania.
DEBATA TRANSPORTOWA Rozwój kolejowych przewozów intermodalnych w Polsce w latach Prof. Juliusz Engelhardt Uniwersytet Szczeciński Wydział.
Politechnika Krakowska
COBIT 5 Streszczenie dla Kierownictwa
DEBATA TRANSPORTOWA TRANSPORT MORSKI I ŚRÓDLĄDOWY
„Transport morski w systemie transportu intermodalnego”
Szkoła Główna Turystyki i Rekreacji, Warszawa
Ciągi transportowe do przewozu ładunków Terminale intermodalne
Departament Rozwoju Regionalnego i Funduszy Europejskich
Zespół telematyczny ERA Warszawa,
EKONOMIKA LOGISTYKI. Znaczenie dokumentacji Dla prawidłowego zarządzania materiałami w magazynie stosujemy odpowiednią dokumentację odnośnie ich przepływu.
dr Marcin Wołek Katedra Rynku Transportowego Uniwersytet Gdański
Departament Rozwoju Regionalnego i Funduszy Europejskich
PKS CARGO Prezentacja firmy.
Praktyczny wymiar ryzyka w transporcie
LOTOS Kolej sp. z o.o. Prezentacja Spółki 19 kwietnia 2019.
Co to jest logistyka? Logistyka jest terminem opisuj ą cym wszelkie dzia ł ania zwi ą zane z : procesem planowania, organizowania, realizowania, kontrolowania.
Zapis prezentacji:

DEBATA TRANSPORTOWA CYFRYZACJA LĄDOWYCH TERMINALI KONTENEROWYCH TECHNOLOGIE IT W TRANSPORCIE INTERMODALNYM Analiza stanu obecnego, Perspektywy rozwoju, Współpraca z innymi gałęziami transportu. CYFRYZACJA LĄDOWYCH TERMINALI KONTENEROWYCH Piotr Klimek OLTIS Polska „TRANSPORT INTERMODALNY – INTEGRACJA PRZEWOZÓW ŚWIATOWYCH” NADARZYN, 22 MARCA 2017 r.

„TRANSPORT INTERMODALNY – INTEGRACJA PRZEWOZÓW ŚWIATOWYCH” Rola IT w LOGISTYCE Logistyka to przede wszystkim olbrzymia ilość informacji do przetworzenia i przekazania, pracy tej nie wykonuje jeden system ale wymaga to systemowej integracji kilku systemów do jednego kompleksowego rozwiązania. „TRANSPORT INTERMODALNY – INTEGRACJA PRZEWOZÓW ŚWIATOWYCH” NADARZYN, 22 MARCA 2017 r.

IT w transporcie intermodalnym Transport intermodalny charakteryzuje się tym, że wymaga WSPÓŁPRACY ROŻNYCH PARTNERÓW: zarządców infrastruktury kolejowej, zarządców terminali intermodalnych, operatorów transportu intermodalnego, przewoźników. „TRANSPORT INTERMODALNY – INTEGRACJA PRZEWOZÓW ŚWIATOWYCH” NADARZYN, 22 MARCA 2017 r.

IT w transporcie intermodalnym Konieczność komunikacji na różnych poziomach Różne oczekiwania komunikacyjne podmiotów uczestniczących w procesie „TRANSPORT INTERMODALNY – INTEGRACJA PRZEWOZÓW ŚWIATOWYCH” NADARZYN, 22 MARCA 2017 r.

Analiza stanu obecnego czyli papier ma się dobrze firmy korzystają z systemów informatycznych, istnieją mechanizmy umożliwiające elektroniczną wymianę danych, mają zastosowanie technologie OCR czy RFID, na coraz większą skale stosuje się urządzenia mobilne, ale dokumenty papierowe nadal muszą być w obiegu „TRANSPORT INTERMODALNY – INTEGRACJA PRZEWOZÓW ŚWIATOWYCH” NADARZYN, 22 MARCA 2017 r.

Analiza stanu obecnego czyli papier ma się dobrze BIURO/ SYSTEM CHECKER - KONTROLA TECHNICZNA OPERATOR REACHSTACKERA /ROZŁADUNEK SYSTEM / INFORMACJA O LOKALIZACJI KONTENERA NA PLACU BIURO / WYDANIE DOKUMENTU DLA KIEROWCY KIEROWCA KIEROWCA Przykład (uproszczony) jednego z procesów na terminalu w Kątach Wrocławskich realizowanego w systemie informatycznym i za pomocą urządzeń mobilnych. „TRANSPORT INTERMODALNY – INTEGRACJA PRZEWOZÓW ŚWIATOWYCH” NADARZYN, 22 MARCA 2017 r.

Jakie sa efekty przeniesienia procesu do aplikacji? Hierarchizacja – raz wprowadzone dane przejmuje następne ogniwo i podaje dalej Porządek – każdy z pracowników widzi bieżące zadania i nic nie „spadnie” za biurko Wydajność – możliwość szybkiego sprawdzenia ile dana czynność zajmuje czasu „TRANSPORT INTERMODALNY – INTEGRACJA PRZEWOZÓW ŚWIATOWYCH” NADARZYN, 22 MARCA 2017 r.

Jakie sa efekty przeniesienia procesu do aplikacji? Zwiększenie przepustowości terminala: 2015 – 36 000 TEU 2016 – 108 000 TEU Przy takiej samej ilości ZADOWOLONYCH pracowników „TRANSPORT INTERMODALNY – INTEGRACJA PRZEWOZÓW ŚWIATOWYCH” NADARZYN, 22 MARCA 2017 r.

„TRANSPORT INTERMODALNY – INTEGRACJA PRZEWOZÓW ŚWIATOWYCH” obecnie można projektować tylko takie procesy, które kończą się dokumentem papierowym, który żyje na zewnątrz. (KONIECZNIE Z PIECZĄTKĄ I PODPISEM) „TRANSPORT INTERMODALNY – INTEGRACJA PRZEWOZÓW ŚWIATOWYCH” NADARZYN, 22 MARCA 2017 r.

Perspektywy rozwoju czyli EDI i technologie mobilne rozszerzenie zakresu elektronicznej wymiany informacji pomiędzy podmiotami uczestniczącymi w procesie zwiększenie wykorzystania urządzeń mobilnych szersze wykorzystanie technologii OCR „TRANSPORT INTERMODALNY – INTEGRACJA PRZEWOZÓW ŚWIATOWYCH” NADARZYN, 22 MARCA 2017 r.

Perspektywy rozwoju czyli optymalizacja i automatyzacja zwiększenie wydajności, obniżenie kosztów, ograniczenie ilości błędów ludzkich. „TRANSPORT INTERMODALNY – INTEGRACJA PRZEWOZÓW ŚWIATOWYCH” NADARZYN, 22 MARCA 2017 r.

Współpraca z innymi gałęziami transportu nieunikniona niezbędna gwarantuje szybkość i prawidłowość realizacji procesów transportowych „TRANSPORT INTERMODALNY – INTEGRACJA PRZEWOZÓW ŚWIATOWYCH” NADARZYN, 22 MARCA 2017 r.