Ogólne zasady prezentacji

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
OASE elektroniczny system składania wniosków w Polsko-Niemieckiej Współpracy Młodzieży.
Advertisements

Uniwersalne kompetencje - trend i konieczność Prezentacja podsumowująca odbyty staż zagraniczny Przygotował: Opiekun stażu: Termin odbycia stażu: Kraj.
Zasady tworzenia prezentacji multimedialnej
OGÓLNOPOLSKIE STUDENCKIE DNI PEDIATRII
Zasady tworzenia dobrych prezentacji Power Pointa
Warszawa 2012 Tytuł projektu: Klient: Nazwa kategorii: Numer kategorii:
Rdzenne rozszerzenia Joomla!
Prezentacja w PowerPoint
PARTNER II System komunikacji oraz przygotowania beneficjentów i projektów finansowanych z Funduszy Strukturalnych w Województwie Śląskim Urząd.
Jak powinna wyglądać „Dobra prezentacja”
Dobre praktyki w projekcie Dolnośląska szkoła liderem projakościowych zmian w polskim systemie edukacji.
Przykładowa prezentacja w PowerPoint
KURS Z INFORMATYKI prowadzący: mgr Przemysław Głowacki.
Uniwersalne kompetencje - trend i konieczność Prezentacja podsumowująca odbyty staż zagraniczny Przygotował: Opiekun stażu: Termin odbycia stażu: Kraj.
System e-zamówienia.
System rejestracji zawodników Polski Związek Judo 2006.
Wstęp Krótka historia programu Zastosowanie PowerPoint’a
Wzorce slajdów, animacje, różne orientacje slajdów
Tytuł projektu: Klient: Nazwa kategorii: Numer kategorii:
Warszawa 2010 Zgłoszenie w kategorii Telemarketing Tytuł projektu: Klient: Nazwa kategorii: Numer kategorii:
KLESZCZ MAŁY CZY DUŻY- NIC DOBREGO NIE WRÓŻY
Telemarketerroku.pl | | Zgłoszenie do nagrody specjalnej ZŁOTA SŁUCHAWKA 2014 Tytuł projektu: Klient: (w przypadku usługowego.
Tytuł projektu: Klient: Nazwa kategorii: Numer kategorii:
STAŻE Z MOŻLIWOŚCIĄ WYPŁATY STYPENDIUM STAŻOWEGO PRAKTYCZNY PORADNIK, CZYLI CO ZROBIĆ ŻEBY DOSTAĆ SIĘ NA STAŻ?
Warszawa 2009 Tytuł projektu: Klient: Nazwa kategorii: Numer kategorii:
Podstawowe zasady dobrej i czytelnej prezentacji ZAPAMIĘTAJ
Przygotowanie dobrej prezentacji
1. Działanie 4.1/413 Wdrażanie lokalnych strategii rozwoju PROW 2007 – 2013 dla małych projektów, tj. operacji, które nie odpowiadają warunkom przyznania.
Zgłoszenie do nagrody specjalnej ZŁOTA SŁUCHAWKA 2015 Tytuł projektu: Klient: (w przypadku usługowego call center)
Prezentacja w Power Point
Przygotowanie dobrej prezentacji
Ogólne zasady prezentacji Przed stworzeniem prezentacji prosimy o szczegółowe zapoznanie się z regulaminem konkursu. Prosimy o używanie czcionki o nazwie.
Jak przygotować poster naukowy
Prezentacja Ewa Gurbiel Seminarium HCI 3.X Ogólny Zarys n Tworzenie n Rozplanowanie n Struktura n Trening (ćwiczenie) n Prezentowanie n Inne możliwości.
Budowa podstaw dla kampanii Szkoły Przyjazne dla Sprawiedliwego Handlu Webinarium dla osób zainteresowanych promowaniem Sprawiedliwego Handlu.
Instrukcja Rejestracja do I edycji Gimnazjalnej Olimpiady Wiedzy o Społeczeństwie Instrukcja
Dzie ń Bezpiecznego Internetu 2016 pod has ł em: „ Lepszy Internet zale ż y od Ciebie”
YOUNG MEDIA LIONS 2013IONS Numer Zespołu : Tytuł Pracy :
Szkoła Podstawowa nr 7 im. Erazma z Rotterdamu w Poznaniu Jak tworzymy prezentacje czyli kilka zasad, których należy przestrzegać Andrzej Gągało.
Zgłoszenie do konkursu Złota Słuchawka 2016 zlotasluchawka.pl Prezentację oraz formularz zgłoszeniowy należy wysłać na adres
Wnioskodawca chcący ubiegać się o dofinansowanie projektu w konkursie w ramach RPO WIM powinien: 1)Zapoznać się z ogłoszeniem o konkursie: Ogłoszenie.
Polskie Towarzystwo Wspierania Osób z Nieswoistymi Zapaleniami Jelita "J-elita" Księga znaku logotypu.
PRZEWODNIK. ODZNAKA JAKOŚCI ETWINNING Odznaka Jakości jest przyznawana najciekawszym, kreatywnym i innowacyjnym projektom eTwinning i wskazuje osiągnięcie.
Pierwsza w Polsce porównywarka w zakresie usług branży poligraficznej. PaperPrint.pl.
Tytuł projektu: Nazwa firmy: Konkurs “Smart & Innovative Digital Marketing Project Poland 2016”
TUTAJ UMIEŚĆ ZNACZEK Uwaga: Ta broszura jest przeznaczona do wydrukowania. Najpierw wydrukuj ją na zwykłym papierze, a jeśli układ jest prawidłowy, wydrukuj.
Jak przygotować poster naukowy
Ideas Loading Program grantowy
Northwind Traders Kim jesteśmy Podtytuł broszury lub dewiza firmy
Prezentacja agencji – nazwa agencji
Lekarska ambulatoryjna opieka rehabilitacyjna
Zgłoszenie do konkursu Employer Branding Excellence Awards/2017
Prezentacje multimedialne
Nazwiska autorów Afiliacje autorów
Zaproszenie Szanowni Państwo,
Załączniki do wniosku o płatność
Dni otwarte Nazwa szkoły Data.
Potrzeby informacyjne ROT WŁ w kontekście monitorowania SRWŁ 2020 i RSI LORIS 2030 Maciej Bąk (BPPWŁ ROT)
Materiał opracowano w ramach projektu "Szkoła praktycznej ekonomii - młodzieżowe miniprzedsiębiorstwo" realizowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach.
Zgłoszenie do konkursu
FIRMA ……………………………..…..
PLANOWANIE PROJEKTU PLANOWANIE PROJEKTU
Stowarzyszenie Lokalna Grupa Działania ,,Partnerstwo Izerskie”
Zgłoszenie w ramach kategorii Wewnętrzne doskonalenie organizacji cc
Zgłoszenia w ramach kategorii Najlepszy Zespół wspierający
Zgłoszenie w ramach kategorii Razem
Zgłoszenia w ramach kategorii Najlepszy Zespół konsultantów
Ogólne zasady prezentacji
Tutaj wstaw zdjęcie produktu
Zapis prezentacji:

Ogólne zasady prezentacji Przed stworzeniem prezentacji prosimy o szczegółowe zapoznanie się z regulaminem konkursu. Rozmiar czcionki - 20 punktów (dzięki temu slajdy będą czytelne). Jeżeli chcą Państwo używać punktowania, proszę o wzięcie pod uwagę następujących informacji: zastosowania krótkich równoważników zdań, nie stosować interpunkcji kończącej poszczególne punkty, czcionkę zmniejszyć do 18 punktów.

Tytuł projektu: Klient: Nazwa kategorii: Numer kategorii:

Prosimy o zwięzłe opisanie celu kampanii (maks. 30 słów)‏ Cel kampanii Prosimy o zwięzłe opisanie celu kampanii (maks. 30 słów)‏

Opis kampanii – mechanizm/strategia Prosimy o zwięzłe opisanie mechanizmu/strategii kampanii (maks. 50 słów)‏.

Opis kampanii – grupa docelowa Prosimy o zwięzłe opisanie grupy docelowej kampanii (maks. 30 słów)‏.

Opis kampanii – komunikacja Prosimy o zwięzłe opisanie zastosowanych technik i kanałów komunikacji oraz ich integracji podczas kampanii (maks. 60 słów)‏.

Opis kampanii – przebieg/realizacja Prosimy o zwięzłe opisanie przebiegu/realizacji kampanii (maks. 50 słów)‏.

Materiały prezentujące kreację Prosimy, aby liczba slajdów dotyczących kreacji nie była większa niż 5 oraz aby każdy materiał (np. ulotka, plakat itd.) został opisany po prawej lub lewej stronie slajdu.

Opis efektów działań Prosimy o jak najbardziej szczegółowy opis efektywności działań poprzez podanie response rate, return on investment lub co najmniej wzrostu sprzedaży produktów/usług klienta (maks. 50 słów).* Prosimy pamiętać o wymogu PODANIA KONTAKTU DO KLIENTA w formularzu zgłoszeniowym (aby jury miało możliwość weryfikacji danych). * Opisu efektywności nie wymagają zgłoszenia w kategoriach nr 11, 12, 13 i 14.

Informacja o zgłoszeniu pracy Poprawnie zgłoszona praca powinna zawierać: a. wydrukowany formularz zgłoszeniowy dla każdej zgłaszanej pracy – 1 kopia b. wydrukowane zestawienie zbiorcze wszystkich zgłaszanych prac – 1 kopia c. wydrukowana prezentacja zgłaszanej pracy (PowerPoint) zszyta zszywaczem – 1 kopia d. potwierdzenie wpłaty za zgłoszenia e. płytę CD/DVD lub nośnik USB zawierające: prezentację zgłaszanej pracy (PowerPoint)‏ fotografie/zdjęcia dokumentujące zgłaszane prace w postaci elektronicznej (pliki TIFF lub EPS o rozdzielczości 300 dpi oraz wymiarach co najmniej 10x15 cm, maks. 5 szt.)‏ f. oryginały zgłaszanych prac, czyli zrealizowane/wyprodukowane materiały promocyjne np. ulotki, gadżety, opakowania etc. (punkt nie dotyczy wszystkich kategorii).