Szkoła Podstawowa nr 61 im. Marszałka Józefa Piłsudskiego w Krakowie

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
- Mobilność szkolnej kadry edukacyjnej Program
Advertisements

Człowiek najlepsza inwestycja Jaworznickie Szkolne Kluby Przedsiębiorczości - Marzenia – Wiedza – Sukces Projekt finansowany ze środków Unii Europejskiej.
Projekt AS KOMPETENCJI jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Projekt realizowany przez Uniwersytet.
Skuteczne kształtowanie kompetencji kluczowych
Realizacja projektu w roku szkolnym 2011/2012 Ewa Grela Dyrektor Projektu.
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego INFORMACJE OGÓLNE O PROJEKCIE DiAMEnT Dostrzec i aktywizować
COMENIUS WIELOSTRONNE PARTNERSKIE PROJEKTY SZKÓŁ.
ZESPÓŁ SZKÓŁ IM. HENRYKA SIENKIEWICZA W GRABOWCU
Ewa Miłuch - Szewczyk konsultant Dzielenie się swoją wiedzą Wiedza jest podstawą zarządzania instytucjami, placówkami obecnego XXI wieku Pracownik i pracodawca.
Zajęcia wyrównawcze z języka angielskiego - Grupa 6 „Zajęcia dodatkowe dziś- szansą na lepsze jutro” Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej.
„W kierunku podnoszenia kwalifikacji zawodowych”
MIĘDZYNARODOWY PROCES DYDAKTYCZNY CZYNNIKIEM WZROSTU KOMPETENCJI ZAWODOWYCH NAUCZYCIELA.
Liceum w Psarach przepustką do sukcesu Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Plansza tytułowa / tytuł prezentacji
KLASY INNOWACYJNE alternatywa dla … ”Nauka to pokarm dla rozumu”
FRSE Prezentacja na temat współpracy europejskiej ZS nr 1 w Tychach.
Określa wspólny dla całej społeczności szkolnej kierunek działań
PROGRAM COMENIUS.
Seminarium kontaktowe w Le Mans, Francja
Nowy program UE wspierający edukację, szkolenia, młodzież i sport na lata
Comenius: Mobilność kadry edukacyjnej Refesher Course in Practical, Creative Methodology for Overseas English Language Teachers OXFORD 2010.
Zagraniczna mobilność szkolnej kadry edukacyjnej w ramach projektów instytucjonalnych. Projekt jest finansowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał.
Wizyta studyjna w Lizbonie - projekt PL1-ESF Jakość nadzoru pedagogicznego i pracy szkoły w programie Zagraniczna Mobilność szkolnej kadry.
Wyniki ankiet uczniów, rodziców i nauczycieli podsumowujące 2-letni Projekt Comenius Projekt: „Przedsiębiorczy może być każdy”
eTwinning jest również częścią Erasmus plus- nowego programu UE na rzecz kształcenia, szkolenia, młodzieży i sportu w którym nasza szkoła bierze udział.
I Liceum Ogólnokształcące im. Bolesława Chrobrego ul. 3 maja Pszczyna TEL | FAKS WWW.
Kłanino r. Gabriela Albertin – Koordynator Projektu
S TAŻ W W IELKIEJ B RYTANII. Główne cele stażu : - zdobycie doświadczenia zawodowego w kierunku technik ekonomista, - doskonalenie języka, - poznanie.
P ROGRAM : E RASMUS + A KCJA KLUCZOWA : M OBILNOŚĆ EDUKACYJNA A KCJA : M OBILNOŚĆ OSÓB UCZĄCYCH SIĘ I PRACOWNIKÓW T YP AKCJI : M OBILNOŚĆ OSÓB UCZĄCYCH.
Rok szkolny 2015/2016 będzie drugim rokiem trwania naszego projektu szkoleniowego w ramach europejskiego programu Erasmus Plus. Dziewiątka naszych nauczycieli:
Informacja na temat oferty Ośrodka Doskonalenia Nauczycieli w Zielonej Górze w roku szkolnym 2014/2015.
Program Unii Europejskiej w dziedzinie edukacji, szkoleń, młodzieży i sportu na lata
Program Operacyjny Wiedza – Edukacja – Rozwój Programy mobilnościowe Aleksandra Szyszka.
Zagraniczna mobilność kadry edukacji szkolnej TYTUŁ: Kompetencje kluczowe w nauczaniu szkolnym nr umowy PL01-KA Projekt „Zagraniczna mobilność.
Zmienia życie. Otwiera umysły. Struktura i możliwości programu ERASMUS+ Kształcenie i szkolenia zawodowe ZESPÓŁ SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH Nr 3 „Mechanik”
Praktyka zagraniczna – szkołą zdobywania nowych doświadczeń i szans na rynku pracy Plymouth, Wielka Brytania – –
Praktyka zagraniczna szansą lepszego startu zawodowego dla technika logistyka.
NIŻAŃSKI PROGRAM WSPIERANIA SZKÓŁ Priorytet III Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół Projekt współfinansowany.
SZKOŁA PODSTAWOWA W CHARŁUPI MAŁEJ BENEFICJENT PROGRAMU ERASMUS+
ZESPÓŁ SZKÓŁ POWIATOWYCH IM.KS. ADAMA BARGIELSKIEGO W MYSZYŃCU ERASMUS+ HISZPANIA 2015.
Podstawowe informacje o projekcie Nazwa projektu: „Europejskie kompetencje i jakość kształcenia osób dorosłych w dobie globalizacji” Okres realizacji:
W tym roku szkolnym przystąpiliśmy do projektu prowadzonego przez Centrum Edukacji Obywatelskiej i Gazetę Wyborczą Projekt ma za zadanie odpowiedzieć.
Mobilność kadry I Liceum Ogólnokształcącego im. Tadeusza Kościuszki we Włodawie.
ZESPÓŁ SZKÓŁ DRZEWNYCH I OCHRONY ŚRODOWISKA
I Liceum Ogólnokształcące im. Komisji Edukacji Narodowej w Sanoku
Rozszerzona matura – świadoma inwestycja w przyszłość
Mobilność kadry nauczycielskiej
Podstawowe informacje
PROJEKTY UNIJNE W ZESPOLE SZKÓŁ W GÓRZE
Projekt Cele projektu Miejsce i termin projektu Partner projektu.
Program Erasmus + mobilność kadry edukacji szkolnej
KONFERENCJA PODSUMOWUJĄCA PROJEKT
„Wsparcie rozwoju szkół poprzez doskonalenie nauczycieli”
Szkoła Nauczycielem stoi
Erasmus + program Unii Europejskiej w dziedzinie edukacji, szkoleń, młodzieży i sportu na lata
ZESPÓŁ PUBLICZNYCH PLACÓWEK OŚWIATOWYCH
Projekty zrealizowane w ZS1
SP 28 LUBLIN „Otwieranie umysłów - Europa wspólny dom“ POWERSE 2016 realizowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
Sprawozdanie z udziału w projekcie ERASMUS+. Nauczyciele byłego Gimnazjum nr 3, a obecnie Szkoły Podstawowej nr 5 w Malborku w ramach projektu Erasmus.
Języki obce jako punkt wyjścia do poznania świata.
Techniczne Zakłady Naukowe
Staże europejskie drogą do sukcesu
KONFERENCJA PODSUMOWUJĄCA PROJEKT
Projekt: JAK SKUTECZNIE I EFEKTYWNIE UCZYĆ DOROSŁYCH WE WSPÓŁCZESNEJ EUROPIE Nr projektu: PL01-KA mgr Elżbieta Tomaszewska – koordynator.
„Staże zagraniczne uczniów Kopernika”
Nasz projekt: „Kadra edukacyjna XXI. wieku”.
„HOTELARZE Z WODZICZKI – EUROPEJSKI RYNEK PRACY NA WAS CZEKA”
w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Wincentego Witosa
Projekt Mobilność kadry edukacji szkolnej
Zapis prezentacji:

Szkoła Podstawowa nr 61 im. Marszałka Józefa Piłsudskiego w Krakowie Kreowanie nowej jakości szkoły poprzez pracę zespołową i kształtowanie postawy przedsiębiorczej społeczności szkolnej “Creating a new school quality through teamwork and the development of entrepreneurial attitudes of the school community” Natasza Tchórz Projekt jest współfinansowany w ramach programu Unii Europejskiej Erasmus+ i realizowany w ramach akcji KA1 Mobilność Kadry Edukacji Szkolnej.

Wnioskowanie W lutym 2016 roku został opracowany i zgłoszony do konkursu przez dyrektora i nauczycieli wniosek w ramach akcji KA1 MOBILNOŚĆ KADRY EDUKACJI SZKOLNEJ w programie Erasmus+. Przygotowany projekt otrzymał tytuł „Kreowanie nowej jakości szkoły poprzez pracę zespołową i kształtowanie postawy przedsiębiorczej społeczności szkolnej”. Złożony wniosek uzyskał łącznie 89 punktów na 100 możliwych i został zatwierdzony do realizacji na lata 2016-2018. Projekt jest współfinansowany w ramach programu Unii Europejskiej Erasmus+.

Ogólny zarys projektu Projekt zakłada zdobywanie wiedzy w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi jako sposobu na skuteczne kierowanie pracą zespołu uczniów lub nauczycieli. Głównym celem projektu jest doskonalenie umiejętności pracy zespołowej we wszystkich obszarach działalności szkoły. Sądzimy, że ma ona wpływ na zdobywanie przez uczniów kompetencji w zakresie samorządności, przedsiębiorczości i przygotowania do pełnienia ról społecznych w życiu dorosłym.

Ogólny zarys projektu Działania projektowe zakładają wpływ na samodoskonalenie nauczycieli (stworzona zostanie bibliografia pozycji książkowych, artykułów, publikacji w sieci, baza narzędzi, metod pracy, scenariuszy zajęć) Poznanie specyfiki pracy nauczycieli w innych krajach europejskich pozwoli nauczycielom na obserwację, analizę i ocenę skuteczności działań podejmowanych w innych systemach edukacyjnych jak i na gruncie SP61.

Ogólny zarys projektu Nauczyciele uczestniczący w projekcie będą poznawali język angielski. Będą weryfikować swoje kompetencje słuchając lub tworząc wypowiedź. Nauczyciele języka angielskiego obserwując proces edukacyjny w kraju gdzie język angielski jest językiem ojczystym zdobędą nowe kompetencje w zakresie nauczania języka angielskiego. Udział w szkoleniu i warsztatach w kierunku rozwijania kompetencji pracy zespołowej i postaw proprzedsiębiorczych spowoduje stworzenie warunków do rozwoju uczniów w zakresie twórczego rozwiazywania problemów, innowacyjności, współpracy a nie rywalizacji. Pozwoli na podejmowanie inicjatyw, postrzeganie przeszkód i problemów jako wyzwań.

Realizacja projektu rok szkolny 2016/2017 W bieżącym roku szkolnym zaplanowanych zostało 12 mobilności, do których zostali zakwalifikowani nauczyciele, którzy przystąpili do procesu rekrutacji: 5 mobilności językowych 2 mobilności językowo-metodyczne 5 mobilności z zakresu „soft skills”

Realizacja projektu rok szkolny 2016/2017 5 nauczycieli uczestniczyło w kursach językowych „General English”. Były to kursy na różnym poziomie zaawansowania. 2 nauczycieli wzięło udział w kursie językowo-metodycznym Methodology in Practice: Developing the Four Skills and Diversified Classroom Activities 5 osób szkoliło się z zakresu „Soft Skills”

Realizacja projektu rok szkolny 2016/2017 Kursy językowe i metodyczne odbywały się w Bournemouth - mieście położonym nad kanałem La Manche w Richard Language College

Realizacja projektu rok szkolny 2016/2017 Zajęcia w grupach wielonarodowych były niezwykłym doświadczeniem. Pozwalały na zanurzenie się nie tylko w języku angielskim, ale przede wszystkim w różnorodności kultur i doświadczeń. Profesjonalna kadra ucząca języka angielskiego jako obcego potrafiła zainspirować i wskazać niecodzienne rozwiązania w zakresie nauczania.

Realizacja projektu rok szkolny 2016/2017

Realizacja projektu rok szkolny 2016/2017

Realizacja projektu rok szkolny 2016/2017 Wyjazd do Wielkiej Brytanii pozwolił nauczycielom nie tylko skupić się na uczeniu się języka angielskiego, ale również umożliwił im zwiedzenie południowej części wyspy, między innymi Jurassic Coast.

Realizacja projektu rok szkolny 2016/2017 Bath – miasto z zasobami wód geotermalnych, dzięki którym kolonizatorzy rzymscy wybudowali tutaj łaźnie i świątynie. Poole – miasteczko z malowniczym portem

Realizacja projektu rok szkolny 2016/2017 Stonehenge - jedna z najsłynniejszych europejskich budowli megalitycznych

Realizacja projektu rok szkolny 2016/2017 LONDYN, stolica Zjednoczonego Królestwa Wielkiej Brytanii i Irlandii Północnej, miasto wyjątkowe, gdzie średniowieczne klimaty przenikają się ze współczesnością w sposób niebywały i fascynujący mnie od lat. Dzięki projektowi realizowanemu w ramach akcji Erasmus+ mogłam tu wrócić, odkryć na nowo miejsca, w których już byłam, jak również odwiedzić te, których wcześniej nie odwiedziłam. Przede wszystkim zaś mogłam zarazić swoją fascynacją tą światową metropolią nauczycieli z naszej szkoły.

Realizacja projektu rok szkolny 2016/2017

Realizacja projektu rok szkolny 2016/2017

Realizacja projektu rok szkolny 2016/2017

Realizacja projektu rok szkolny 2016/2017

Realizacja projektu rok szkolny 2016/2017

Realizacja projektu rok szkolny 2016/2017

Realizacja projektu rok szkolny 2016/2017

Realizacja projektu rok szkolny 2016/2017

Realizacja projektu rok szkolny 2016/2017

Realizacja projektu rok szkolny 2016/2017

Realizacja projektu rok szkolny 2016/2017 Przed nami ostatnie mobilności. Tym razem wizyta w Bolonii we Włoszech i szkolenie z zakresu „Soft Skills” czyli umiejętności miękkich bądź predyspozycji osobowościowych. Na umiejętności te składa się komunikatywność, asertywność, kreatywność, odporność na stres, kompetencje przywódcze, umiejętność współpracy z innymi ludźmi jak i pracy samodzielnej oraz zarządzanie czasem.

Realizacja projektu rok szkolny 2016/2017 Kurs odbył się w Bolonii i uczestniczyło w nim 16 nauczycieli z różnych krajów Europy - Portugalii, Rumunii, Macedonii i Polski. Warsztaty okazały się nieocenioną skarbnicą wiedzy i doświadczeń, którymi mogliśmy dzielić się z kolegami z różnych stron Europy. Nawiązaliśmy też bliższy kontakt z nauczycielami z Rumunii, z którymi być może zrealizujemy kolejny projekt.

Realizacja projektu rok szkolny 2016/2017 Bolonia to przepiękne miasto w północnej części Włoch, stolica regionu Emilia-Romania. Urzeka klimatycznymi podcieniami, które rozciągają się na przestrzeni ponad 50 km, strzelistymi wieżami i wszechobecnym kolorem czerwono-pomarańczowym…To tu w 1088r. Założony najstarszy uniwersytet na świecie, gdzie studiował Mikołaj Kopernik czy Wincenty Kadłubek.

Realizacja projektu rok szkolny 2016/2017

Realizacja projektu rok szkolny 2016/2017

Realizacja projektu rok szkolny 2016/2017 Organizatorzy kursu „Soft Skills” umożliwili nam również uczestnictwo w wycieczkach i zanurzenie się nie tylko w kulturze i historii Bolonii, ale również Florencji i Wenecji.

Realizacja projektu rok szkolny 2016/2017 Florencja – stolica Toskanii, miasto Dantego, Michała Anioła czy rodu Medyceuszy. Aby zwiedzić tą perełkę, potrzeba pewnie miesiąca, my miałyśmy zaledwie kilka godzin.

Realizacja projektu rok szkolny 2016/2017

Realizacja projektu rok szkolny 2016/2017 Wenecja – nie zawiodła nas. Miasto piękne w każdym calu.

Realizacja projektu rok szkolny 2016/2017

Rok szkolny 2017/2018 Rok szkolny 2017/2018 będzie dla nas czasem kreowania nowej jakości pracy szkoły poprzez pracę zespołową i kształtowanie postawy przedsiębiorczej społeczności szkolnej oraz upowszechniania rezultatów naszego projektu w środowisku lokalnym. https://www.facebook.com