Sekcja Promocji, Marketingu i Reklamy

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Działania w zakresie rewitalizacji służące realizacji Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014 – 2020 Urząd Marszałkowski.
Advertisements

Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego Wydział Organizacyjno-Prawny.
OFERTA DLA SPONSORA Fundacja „Mam serce”. O NAS KIM JESTEŚMY? Realizujemy kampanie charytatywne na rzecz podopiecznych naszej Fundacji z apelem o pilną.
„Program dofinansowania zakupu i montażu odnawialnych źródeł energii ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Opolu”
SSPW woj. Warmińsko-Mazurskiego Parametry infrastruktury: ponad 2273 km szkieletowej i dystrybucyjnej sieci światłowodowej oraz 226 węzłów.
Rola Regionalnych Ośrodków EFS w przygotowaniu województwa kujawsko-pomorskiego do sprawnej absorpcji EFS Polskie Towarzystwo Ekonomiczne w Bydgoszczy.
PAŹDZIERNIK LpParagrafOpis średnia wartość dochodów Skumulowany udział wartości poszczególnych paragrafów dochodów % całości dochodów
1 Fundacja Rozwoju Lubelszczyzny -Lider Lubelskiego Energetycznego Partnerstwa Naturowego Lubelskie Energetyczne Partnerstwo Naturowe Małgorzata Gałczyńska.
PROGRAM OPERACYJNY „ROZWOJU WOJEWÓDZTW POLSKI WSCHODNIEJ" Warszawa, 30 marca 2006.
Karolina Kozłowska Ekspert w ramach usługi Pro-Biz Agencja Rozwoju Mazowsza S.A. Centrum Obsługi Inwestora i Eksportera Zakres usług świadczonych.
Harmonogram i program prac związanych ze sporządzeniem planów gospodarowania wodami dla obszarów dorzeczy wraz z zestawieniem działań, które należy przeprowadzić.
Międzynarodowa konferencja naukowo-dydaktyczna Zrównoważony rozwój, zrównoważone społeczeństwo. Wyzwania edukacyjne Sustainable development, sustainable.
Ogólne uwarunkowania i doświadczenia współpracy z samorządami na terenie Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Radomiu Konferencja „Współpraca Lasów.
Celem Konkursu jest wsparcie małopolskich przedsiębiorstw społecznych - firm, których działalność gospodarcza służy realizacji celów społecznych, a także.
Podsumowanie wdrażania Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata Stan na dzień wg KSI SIMIK Urząd Marszałkowski Województwa.
Rok Samorządności plany Ministerstwa Spraw Zagranicznych
Urząd Marszałkowski Województwa Kujawsko – Pomorskiego w Toruniu Cykl spotkań promujących najlepsze praktyki dotyczące aktywizacji mieszkańców na terenach.
Klub Młodych Profesjonalistów Warsztaty Opracował: Marcin Adamczyk.
Bądź Aktywny - Bądź Najlepszy szkolenia oraz specjalistyczne doradztwo dla kadry instytucji pomocy społecznej Projekt systemowy Regionalnego Ośrodka Polityki.
Kryteria formalne specyficzne i kryteria premiujące w ramach konkursu nr RPLU IZ /16 Ewa Pachowska – Kurzepa Departament Wdrażania EFS.
Ocena oddziaływania na środowisko jako warunek uzyskania funduszy unijnych w ramach I i II osi priorytetowej Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko.
Punkt Informacyjny Funduszy Europejskich w Lesznie Planujesz rozpoczęcie lub rozwój działalności? Chcesz być konkurencyjny na rynku? Masz innowacyjny pomysł.
ZAKRES I FORMY ZAANGAŻOWANIA LOKALNYCH GRUP DZIAŁANIA WE WDRAŻANIE REGIONALNEGO PROGRAMU OPERACYJNEGO WOJEWÓDZTWA KUJAWSKO-POMORSKIEGO NA LATA
Konferencja Społeczeństwo Informacyjne Warmii i Mazur - kierunki rozwoju infrastruktury i e-usług w ramach Programów Operacyjnych współfinansowanych.
CAPS LOCK - CERTYFIKOWANE SZKOLENIA JĘZYKOWE I KOMPUTEROWE
„ROLA MEDIÓW W ŻYCIU SPOŁECZNYM”
Informacja na temat procedury wyboru projektów indywidualnych umieszczonych w Indykatywnym wykazie indywidualnych projektów kluczowych Regionalnego Programu.
Raport Electus S.A. Zapotrzebowanie szpitali publicznych na środki finansowe w odniesieniu do zadłużenia sektora ochrony zdrowia Rzeszów, 16 luty 2012.
Raport Electus S.A. Zapotrzebowanie szpitali publicznych na środki finansowe w odniesieniu do zadłużenia sektora ochrony zdrowia Olsztyn, r.
Realizacja działań w sferze nauki w ramach PO KL PRIORYTET IV – komponent centralny Działania w ramach Priorytetu IV koncentrują się na podwyższaniu.
Strategia Rozwoju Powiatu Kluczborskiego planowanie strategiczne w JST Małgorzata Ziółkowska tel kom
Punkt Informacyjny Funduszy Europejskich w Toruniu Spotkanie informacyjne pt. „Środa z Funduszami dla osób zainteresowanych założeniem działalności gospodarczej”
Podsumowanie wdrażania części Osi „Przedsiębiorczość” RPO Warmia i Mazury 2007–2013 w 2008 roku.
Fundacja Hospicyjna powstała na początku 2004 roku.
Biznes Wielkopolska to magazyn, który ukazuje się od 2003 roku. Magazyn powstał jako element promocji firm wyróżnionych certyfikatem „Najwyższa Jakość”
VIII Liceum Ogólnokształcące im. Komisji Edukacji Narodowej w Gdańsku.
Lokalna Strategia Rozwoju dla obszaru działania LGR „Mòrénka” Adam Rogala Dyrektor Biura Stowarzyszenia Wdzydzko-Charzykowska Lokalna Grupa Rybacka „Mòrénka”
Program „Fundusz Inicjatyw Obywatelskich – Śląskie Lokalnie”
USŁUGI SIECI EURES DLA PRACODAWCÓW
Charzykowy, 8 lipca 2016 r..
Ulgi i preferencje dla przedsiębiorców prowadzących działalność gospodarczą w oparciu o posiadane zezwolenie.
Zajęcia pozalekcyjne w ramach działalności Szkolnych Klubów Sportowych
Lokalny Program Rewitalizacji Gminy Sanok na lata
Pomorski Broker Eksportowy
Wykorzystanie środków unijnych przez powiat działdowski w ramach RPO WiM na lata Planowane nabory w nowej perspektywie Departament.
Główny Punkt Informacyjny Funduszy Europejskich w Toruniu
Dyrektor Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Łodzi
Formy przeciwdziałania zaległościom czynszowym w lokalach komunalnych
Główny Punkt Informacyjny Funduszy Europejskich w Toruniu „Źródła informacji o Funduszach Europejskich” Toruń, r.
WYNIKI BADANIA PROBLEMÓW I POTRZEB MIESZKAŃCÓW CZAJOWIC
Obywatelski Parlament Seniorów II kadencja
Koncepcja tworzenia Programu Rozwoju Społeczeństwa Informacyjnego
„Łączą nas efekty projektów” – wymagania programowe a doświadczenia po pierwszych naborach w Programie Interreg V-A Polska – Słowacja
Główny Punkt Informacyjny Funduszy Europejskich w Toruniu Środa z funduszami dla przedsiębiorstw na innowacje Toruń, r.
Podsumowanie wsparcia PO KL w województwie warmińsko-mazurskim
Społeczny Zespół do spraw aktywizacji pszczelarstwa
Szkoła Podstawowa nr 11 im. Henryka Sienkiewicza
Główny Punkt Informacyjny Funduszy Europejskich w Toruniu Środa z funduszami na wsparcie zakładania działalności gospodarczej i rozwój zawodowy Toruń,
SZANSA Stowarzyszenie dla Dzieci i Młodzieży
Polskie Towarzystwo Ekonomiczne w Bydgoszczy
- Krajowe Repozytorium Obiektów Nauki i Kultury
Powiatowy Urząd Pracy w Kołobrzegu
Sekcja Promocji, Marketingu i Reklamy
BUDŻET POWIATU MIELECKIEGO NA ROK 2018
Sekcja Promocji, Marketingu i Reklamy
Program „Profilaktyka Nowotworów głowy i szyi”
Główny Punkt Informacyjny Funduszy Europejskich w Toruniu „Źródła informacji o Funduszach Europejskich” Toruń, r.
FUNDUSZ DRÓG SAMORZĄDOWYCH
Główny Punkt Informacyjny Funduszy Europejskich w Toruniu Środa z funduszami dla przedsiębiorstw na innowacje Toruń, r.
Otwarty konkurs ofert na dofinansowanie w roku 2018 zadań własnych realizowanych przez organizacje z udziałem środków zewnętrznych Rzeszów, 8 marca 2018.
Zapis prezentacji:

Sekcja Promocji, Marketingu i Reklamy Kampania informacyjno-edukacyjna na antenie TVP3 OLSZTYN Oferta na 2017 rok

Sekcja Promocji, Marketingu i Reklamy DLACZEGO TVP3 OLSZTYN? Jak świadczą ostatnie badania oglądalności i zadowolenia widzów z kanałów regionalnych TVP, przeprowadzonych przez firmę Zymetria w październiku 2016 r., TVP3 OLSZTYN jest liderem wśród lokalnych mediów w zakresie zadowolenia widzów i przekazywania rzetelnych informacji dotyczących regionu. Częstotliwość oglądania TVP3 OLSZTYN Blisko co czwarty widz wśród badanych deklaruje, że ogląda TVP3 OLSZTYN codziennie, 41 % deklaruje oglądanie 2-3 razy w tygodniu, a 22% tylko raz na tydzień. Codzienne oglądanie TVP3 OLSZTYN jest nieco wyższe niż przeciętne dla TVP3 ogółem.

Sekcja Promocji, Marketingu i Reklamy DLACZEGO TVP3 OLSZTYN? Zadowolenie z mediów w regionie TVP3 OLSZTYN cieszy się największym zadowoleniem spośród mediów regionalnych.

Sekcja Promocji, Marketingu i Reklamy ZASIĘG TVP3 OLSZTYN Cyfrowe nadawanie naziemne. Dzięki naziemnej telewizji cyfrowej sygnał TVP3 OLSZTYN dociera do wszystkich mieszkańców województwa warmińsko-mazurskiego, a także do części mieszkańców województw: pomorskiego, kujawsko-pomorskiego, mazowieckiego i podlaskiego. Dzięki cyfrowemu nadawaniu naziemnemu około 1,42 miliona mieszkańców województwa warmińsko-mazurskiego może odbierać TVP3 OLSZTYN. Telewizje kablowe i platformy cyfrowe. Sygnał TVP3 OLSZTYN można odbierać również w sieciach kablowych i na platformach satelitarnych: Multimedia Polska S.A., Vectra S.A, Eltronik „Media” Sp. z o.o. – Sp. k., ARKUS s.c., BART-SAT, BRANSAT, DOB-SAT, DEXTEL, MACROSAT, MARINEX AMPOL, TOYA, Orange Polska, Netia. TVP3 OLSZTYN jest jedyną telewizją regionalną Warmii i Mazur.  

Sekcja Promocji, Marketingu i Reklamy TVP3 OLSZTYN W SIECI I W TELEFONIE TVP3 OLSZTYN dysponuje prężnie rozwijającą się stroną internetową www.olsztyn.tvp.pl, na której można obejrzeć wszystkie emitowane na naszej antenie programy i audycje, przeczytać najbardziej aktualne informacje o wydarzeniach z regionu, a także uzyskać wiele informacji na temat naszego oddziału. TVP3 OLSZTYN ma także swój profil na facebooku oraz własny kanał na You Toube. Średnia miesięczna liczba użytkowników naszej strony sięga około 50 tyś. internautów. TVP3 OLSZTYN można oglądać w dowolnym miejscu nie tylko w Polsce, ale także za granicą (z wyjątkiem Ameryki Północnej i Południowej) na tabletach, smartfonach i komputerach osobistych poprzez bezpłatną aplikację TVP Stream.

Sekcja Promocji, Marketingu i Reklamy KAMPANIA INFORMACYJNO-EDUKACYJNA

Sekcja Promocji, Marketingu i Reklamy KAMPANIA INFORMACYJNO-EDUKACYJNA definicja Kampania informacyjno-edukacyjna to szeroko zakrojone działania, odbywające się przede wszystkim w środkach masowego przekazu, których nadrzędnym celem jest edukowanie społeczeństwa w zakresie wybranego zagadnienia. Kampanie informacyjno-edukacyjne mają na celu przede wszystkim zmianę postaw społecznych wobec pewnej idei czy problemu. W tego typu przedsięwzięciach chodzi o osiągnięcie efektu edukacyjnego poprzez informowanie, wyjaśnianie, skłanianie do aktywności, poruszanie trudnych bądź wstydliwych tematów uwzględniających interes społeczny. Kampanie edukacyjne mogą dotyczyć praktycznie każdego aspektu funkcjonowania społeczeństwa: aktywizacja i społeczeństwo obywatelskie, bezpieczeństwo ruchu drogowego, edukacja, ekologia i środowisko, komunikacja w rodzinie, konsumpcjonizm i prawa konsumentów, medycyna, nowe technologie, kultura, obronność i bezpieczeństwo, pomoc rozwojowa, pomoc społeczna, praca i polityka zatrudnienia, prawa człowieka, profilaktyka – zdrowie i uzależnienia, promocja zdrowia, równouprawnienie, społeczna odpowiedzialność biznesu, walka z wykluczeniem społecznym, wolontariat, …  

Sekcja Promocji, Marketingu i Reklamy KAMPANIA INFORMACYJNO-EDUKACYJNA kto, gdzie i za co? Kampanie informacyjno-edukacyjne mogą być prowadzone przez placówki oświatowe, jednostki rządowe i samorządowe, związki gmin, przedsiębiorstwa, organizacje pozarządowe np. lokalne grupy działania. Kampania informacyjno-edukacyjna może zostać przeprowadzona z własnych lub pozyskanych na ten cel środków finansowych np. środków unijnych Przeprowadzenie kampanii w środkach masowego przekazu, dzięki większej liczbie odbiorców, z pewnością przyczyni się do efektywniejszego wykorzystanie posiadanych środków finansowych, niż tylko kolportaż ulotek, broszur, plakatów czy organizacja imprez lub konferencji o naukowo-informacyjnym charakterze.  

Sekcja Promocji, Marketingu i Reklamy KAMPANIA INFORMACYJNO-EDUKACYJNA na antenie TVP3 OLSZTYN Proponujemy przeprowadzenie kampanii informacyjno-edukacyjnych w audycjach produkowanych przez TVP3 OLSZTYN, których zasadniczym celem będzie przekazanie wiedzy i edukacja społeczeństwa (widzów TVP3 OLSZTYN) oraz motywowanie do określonych działań. Korzyści: ZASIĘG - dotarcie z kampanią do mieszkańców całego województwa warmińsko-mazurskiego NADZÓR MERYTORYCZNY - stała współpraca z produkcją przy ustalaniu szczegółów kampanii w poszczególnych audycjach KOSZT – ustalany indywidualnie, usługa zwolniona z podatku VAT ANTENA + STRONA – emisja audycji na antenie TVP3 OLSZTYN i umieszczenie na naszej stronie internetowej OZNACZENIE AUDYCJI - w napisach końcowych audycji zostanie umieszczona informacja audiowizualna „Program powstał przy współudziale………………………” + ewentualne oznaczenia unijne AUDYCJA na DVD – możliwość wykorzystania nagrań do celów dokumentacyjnych i informacyjnych  

Sekcja Promocji, Marketingu i Reklamy KAMPANIA INFORMACYJNO-EDUKACYJNA nasze przykładowe realizacje Cel kampanii: uświadomienie mieszkańcom regionu potrzeby dbania o bioróżnorodność biologiczną Warmii i Mazur audycja Pora na przyrodę Cel kampanii: edukacja mieszkańców regionu w zakresie zachowań proekologicznych audycja Eko-Patrol Cel kampanii: edukacja mieszkańców regionu w zakresie konieczności ochrony zębów przed próchnicą wśród dzieci i młodzieży audycja Chrońmy Dziecięce Uśmiechy Cel kampanii: upowszechnienie informacji w zakresie wykorzystania funduszy unijnych na modernizację działalności i polepszenie warunków życia i gospodarowania na terenach wiejskich audycja Czas dotacji – czas rozwoju  

Sekcja Promocji, Marketingu i Reklamy ZAPRASZAMY DO WSPÓŁPRACY! Sekcja Promocji, Marketingu i Reklamy Telewizja Polska S.A. Oddział w Olsztynie Al. Piłsudskiego 11/17,10-959 Olsztyn tel. / fax 89 521 39 80