Harmonogram przebudowy ul. Piotrkowskiej Terminy Marzec 2011 Kwiecień 2011 Maj 2011 Czerwiec 2011 Lipiec 2011 Sierpień 2011 Wrzesień 2011 Październik 2011.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Opracowanie: zespół WIM, WI, ZDiUM, WTR pod przewodnictwem POKE marzec 2010 r. Obsługa komunikacyjna UEFA EURO 2012 TM.
Advertisements

Brama Miasta Konferencja Prasowa, 11 marca 2013.
WYCHOWANIE KOMUNIKACYJNE
Znaki informacyjne.
Modernizacja ul. Kawęczyńskiej na odcinku
Przygotowała mgr inż. Ewa Lorek
ZNAKI DROGOWE.
Bezpieczeństwo Ruchu Drogowego
Prezentacja – Daria Staś
Program „IIII” DZIECI I RUCH DROGOWY.
Narodowy Program Przebudowy Dróg Lokalnych Etap II Bezpieczeństwo – Dostępność – Rozwój Edycja 2013.
Manewry ruchu drogowego
Zawracanie Cofanie Postój i zatrzymanie
BĄDŹ BEZPIECZNY NA DRODZE
Zakończ ZNAKI DROGOWE Ostrzegawcze Zakazu Nakazu Informacyjne K. Jęśko.
PRZEPISY RUCHU DROGOWEGO
PRZEPISY RUCHU DROGOWEGO
Ja i moje miasto jeżdżę bezpiecznie.
MOJE PIERWSZE PRAWO JAZDY
TEST Przecinanie się kierunków ruchu. Wykonał Wiesław Flitta.
Tytuł: Na drodze Temat: Rozpoznajemy znaki drogowe
Znaki Drogowe Test.
Seminarium Zarządzanie Prędkością Speed Management 17 –
UDOSTĘPNIENIE KOMUNIKACYJNE POWIATOWYCH TERENÓW INWESTYCYJNYCH
Przebudowa ulicy Wojska Polskiego Projekt przebudowy obejmował ul. Wojska Polskiego od skrzyżowania z ul. Młyńską do skrzyżowania z ul. Armii.
ZNAKI DROGOWE DLA ROWERZYSTÓW
Zmiany w Prawie o ruchu drogowym dotyczące rowerzystów
ZNAKI DROGOWE Z ZAKRESU KARTY ROWEROWEJ
Kocham rower jak moja miejscowosc jezdi z glowa
Zespół Szkół Rolniczych i Ogólnokształcących w Żywcu-Moszczanicy
Politechnika Warszawska, 6 grudzień 2007
JEŻDŻĘ Z GŁOWĄ.
CZY ZNASZ ZNAKI DROGOWE ?
Program „IV” DZIECI I RUCH DROGOWY.
Przygotował: Tomasz Kacprzak 2014
Koncepcja programowa przebudowy ul. Marcinkowskiego od ul
„STREFA 30” POZNAŃ CENTRUM CELE PROJEKTU „STREFA 30”  USPOKOJENIE RUCHU W CENTRUM MIASTA  POPRAWA BEZPIECZEŃSTWA RUCHU  STWORZENIE LEPSZYCH.
Zasady dostępności centralnych obszarów Warszawy dla komunikacji indywidualnej Etap 1 Warszawa, wrzesień 2011.
Chojnice, 24 października 2014 Projekt częściowo finansowany przez Unię Europejską w ramach Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna Modernizacja.
PIERWSZEŃSTWO PRZEJAZDU NA SKRZYŻOWANIU DRÓG
Zasady dostępności centralnych obszarów Warszawy dla komunikacji indywidualnej Warszawa, grudzień 2011.
Ruch uliczny.
ZNAKI DROGOWE Z ZAKRESU KARTY ROWEROWEJ
Droga z pierwszeństwem.
ZNAKI DROGOWE DOTYCZĄCE PIESZYCH.
Zakaz ruchu w obu kierunkach.
PODSTAWOWE DEFINICJE Z KODEKSU DROGOWEGO.
Weryfikacja obszarów zabudowanych ZARZĄD DRÓG WOJEWÓDZKICH W BYDGOSZCZY Komisja Infrastruktury, Organizacji i Nadzoru Ruchu Drogowego Runowo Krajeńskie.
Znaki informacyjne.
Znaki zakazu.
Sygnały na drodze.
TEMAT: Zasady ruchu drogowego. Znaki drogowe.
WYMIJANIE to przejeżdżanie obok pojazdu lub innego uczestnika ruchu poruszającego się w przeciwnym kierunku.
Kompleksowa modernizacja chodników, miejsc parkingowych i nawierzchni dróg w kwartale ulic: Królowej Jadwigi/Bogusława/ Bohaterów Getta Warszawskiego/Ściegiennego.
INFORMACJA nt. działań Oddziału w Warszawie GDDKiA na terenie regionu płockiego. Płock, 13 października 2009r.
BPH Główne znaki drogowe ostrzegawcze zakazu nakazu.
Bezpieczne przejścia dla pieszych i pasy rowerowe na ul. Stryjeńskich m.st. Warszawa | Zarząd Dróg Miejskich.
Pacyna, Ośrodek Szkolenia KierowcówZespól Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w Pacynie.
Test Finał Lubuski Konkurs BRD W Europie jeździmy bezpiecznie Brody Żarskie, 7 maja 2016 r.
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Opolu
Uczeń na drodze Eliminacje szkolne test 2017
Sprawdź ile zapamiętałeś!
PLANOWANE I ZREALIZOWANE INWESTYCJE NA TERENIE MIASTA SANOKA I POWIATU SANOCKIEGO Lipiec 2017.
SPOTKANIE Z OFICEREM ROWEROWYM 14 WRZEŚNIA 2017
Budowa Trasy Północnej w Szczecinie – etap II
II spotkanie konsultacyjne dotyczące budowy drogi dla rowerów oraz wydzielenia torowiska wzdłuż ulicy Grunwaldzkiej Poznań,
Uczeń na drodze Eliminacje szkolne test 2018
SPOTKANIE DYSKUSYJNE ŚRÓDMIEŚCIE. SPOTKANIE DYSKUSYJNE ŚRÓDMIEŚCIE.
SPOTKANIE DYSKUSYJNE STASZICA. SPOTKANIE DYSKUSYJNE STASZICA.
SPOTKANIE DYSKUSYJNE OSIEDLE SŁONECZNE. SPOTKANIE DYSKUSYJNE OSIEDLE SŁONECZNE.
Zapis prezentacji:

Harmonogram przebudowy ul. Piotrkowskiej Terminy Marzec 2011 Kwiecień 2011 Maj 2011 Czerwiec 2011 Lipiec 2011 Sierpień 2011 Wrzesień 2011 Październik 2011 Listopad 2011 Konkurs plastyczny Opracowanie wytycznych pokonkursowych Opracowanie wytycznych realizacyjnych (oraz opracowanie szczegółowego kosztorysu) Rozpoczęcie procedury uzyskiwania pozwolenia na budowę ? Przetarg na realizację przebudowy pierwszego odcinka ul. Piotrkowskiej ?? Mariusz E. Sokołowicz

Jaka Piotrkowska po konkursie? ciąg pieszy z dopuszczeniem ruchu kołowego, ulica bardziej oświetlona (oświetlenie z masztów ulicznych w miejsce oświetlenia wiszącego nad ulicą, oświetlające zarówno ulicę jak i fasady budynków) powierzchnia jezdni i chodników stanowi jedną płaszczyznę, więcej miejsca dla pieszych (jezdnia węższa niż chodniki), nawierzchnia trwała z kamieni szlachetnych o strukturze antypoślizgowej, nowe, spójne meble miejskie (czy będą to meble historycyzujące, czy nowoczesne, zaproponują uczestnicy konkursu), na ulicę powróci także zieleń wysoka oraz więcej będzie zieleni w gazonach, na ulicy Piotrkowskiej zostaną: Pomnik Łodzian Przełomu Tysiącleci (jednak tak, aby zmieścił się pomiędzy ul. Nawrot a ul. Tuwima) oraz Aleja Gwiazd z możliwością jej rozbudowy; decyzję o zachowaniu innych obiektów i form rzeźbiarskich oraz o ewentualnej zmianie ich lokalizacji pozostawia się uczestnikom konkursu. Mariusz E. Sokołowicz

Propozycje w zakresie uspokojenia ruchu na ulicy Piotrkowskiej Prędkość maksymalna: 20 lub 30 km/h Minimalna szerokość pasa ruchu dla dróg lokalnych w terenie zabudowanym przy zakładanej prędkości maksymalnej: 3 m (maks. szerokość jezdni 6,0 m) Minimalna szerokość pasa ruchu dla dróg dojazdowych w terenie zabudowanym przy zakładanej prędkości maksymalnej: 2,25 m lub 2,5 m (maks. szerokość jezdni 4,5 lub 5,0 m) Mariusz E. Sokołowicz Oddział Obsługi Piotrkowskiej UMŁ

Propozycje w zakresie uspokojenia ruchu na ulicy Piotrkowskiej– odcinki jednokierunkowe Likwidacja tranzytu poprzez wprowadzenie fizycznej bariery przejazdu na wysokości skrzyżowania z ul. F. D. Roosevelta oraz na wysokości posesji nr 75 w rejonie pasażu Rubinsteina (zgodność z zapisami Strategii Rozwoju Ulicy Piotrkowskiej): klomby słupki automatyczne Konieczność wprowadzenia tzw. kontrapasów rowerowych, tj. umożliwienie kierującym rowerami jazdę w obu kierunkach na każdym odcinku ul. Piotrkowskiej Riksze (?) Mariusz E. Sokołowicz Oddział Obsługi Piotrkowskiej UMŁ

Propozycje w zakresie uspokojenia ruchu na ulicy Piotrkowskiej – strefa zamieszkania: Pieszy może się poruszać swobodnie po całej udostępnionej do użytku publicznego przestrzeni i ma pierwszeństwo przed pojazdami (kierujący musi ustąpić pieszemu w każdym wypadku). Prędkość maksymalna w strefie zamieszkania wynosi 20 km/h Nie ogranicza możliwości wjazdu na ulicę Piotrkowską Występuje konieczność oznakowania miejsc parkingowych (zakaz postoju w strefie zamieszkania w innym miejscu niż wyznaczone w tym celu) Mariusz E. Sokołowicz Oddział Obsługi Piotrkowskiej UMŁ

Możliwości w zakresie uspokojenia ruchu na ulicy Piotrkowskiej – odcinki jednokierunkowe Mariusz E. Sokołowicz Oddział Obsługi Piotrkowskiej UMŁ

Wybór pierwszego odcinka do remontu OPCJA 1 – Al. Mickiewicza/Piłsudskiego – ul. Tuwima/Struga: Uzasadnienie – najwięcej wyremontowanych kamienic (pełne pierzeje po remoncie – najsilniejszy pozytywny efekt wizualny). OPCJA 2 – Pl. Wolności – Jaracza/Więckowskiego (lub Narutowicza/Zielona: Uzasadnienie – kostka na odcinku od Placu Wolności jest w najgorszym stanie technicznym. Brak kolizji z inwestycjami wod.-kan. Mariusz E. Sokołowicz

Inne najbliższe projekty Oświetlenie świąteczne Oświetlenie iluminacyjne i baldachimowe (realizowane wraz z przebudową ulicy) – termin 2011, Piotrkowska 54 / Narutowicza 1 – przemysły kreatywne? Plac Komuny Paryskiej 6 / Piotrkowska 102 – centrum społeczne / centrum rewitalizacji?