„Every Baby is Johnson’s Baby” Najlepsze wykorzystanie kontentu

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Poród naturalny.
Advertisements

Kampania społeczna Slajd tytułowy Grażyna Knitter Marianna Palider.
Inna reklama. Alternatywne reklamy prasowe (znalezione i wymyślone)
Ulotka informacyjna dla rodziców Sześciolatek w szkole.
Firma przyjazna Rodzicom
Co naprawdę utrudnia wdrażanie elastycznego czasu pracy w polskich firmach? Panel dyskusyjny pt „Elastyczne formy zatrudnienia – bariery i możliwości.
Ryszard Solski, Sigma International
Kobiece wieczory w Hallmark Oferta sponsorska Październik –Listopad 2009.
PUSHDOWN nowy format reklamowy w IDMnet. PUSHDOWN WIELKIE MOŻLIWOŚCI Rozmiar rozwiniętej kreacji pozwala na umieszczenie pełnej oferty produktowej, wzmacniającej.
FILMSTRIPP nowy format reklamowy w IDMnet.
KLUB OPIEKI POZALEKCYJNEJ WSPÓLNA CHATA. Klub Opieki Pozalekcyjnej w naszej szkole istnieje od 1995 r. Jest integralną częścią świetlicy szkolnej. Zajęcia.
Nasza Biblioteka 2011.
Great Place to Work czyli dobre praktyki
Zacznijmy od początku…
Badania konsumenckie w zarządzaniu serialem telewizyjnym Paweł Nowicki Michał Kociankowski.
Ocena systemu sprzedaży bezpośredniej
Babyboom.pl Prezentacja serwisu
RADY DLA WSZYSTKICH, KTÓRZY CHCĄ BYĆ DOBRYMI RODZICAMI
Matematyka w życiu Codziennym.
Młodzi ludzie mają prawo do pełnego dostępu do informacji publicznych. Młodzież ma wpływ na opinię publiczną np. poprzez artykuły prasowe, Internet. Politycy.
 Młodzi ludzie mają prawo do pełnego dostępu do informacji publicznych.  Młodzież ma wpływ na opinię publiczną np. poprzez artykuły prasowe, Internet.
Wyniki ankiet uczniów, rodziców i nauczycieli podsumowujące 2-letni Projekt Comenius Projekt: „Przedsiębiorczy może być każdy”
Reklama społeczna Co to jest?.
„MAMA FIT!”. Wreszcie! Po 9 miesiącach szczęścia, nadziei, niepokoju i zniecierpliwienia, masz na rękach swoje cudowne dzieciątko! Możesz się nim cieszyć,
Pierwsza edycja Europejskiego Dnia Języków została zorganizowana wspólnie przez Radę Europy oraz Unię Europejską w 2001 roku. Wzięły w niej udział miliony.
Marketing usług agroturystycznych
Przeprowadzenie we wszystkich klasach konwersatoriów pod hasłem „Mój przyjaciel jest inwalidą – jak kształtować postawy akceptujące niepełnosprawność?”.
Szkoła Filialna w Brzuścach, grupa dzieci 4, 5, 6- letnich.
ŚNIADANIE DAJE MOC. 8 listopada to Europejski Dzień Zdrowego Jedzenia i Gotowania, ustanowiony w 2007 roku przez ówczesnego Komisarza ds. Zdrowia Markosa.
. Jak można pomóc ludziom potrzebującym? Czy da się zmienić ich życie na lepsze? Czy można pomóc dzieciom, kształcić się i rozwijać? Myślimy, że dzięki.
„Pomóż swojemu dziecku zrozumieć matematykę”
Swiat młodych ludzi wieku lat Koncepcji promocji marki w internecie Pomysły na rolę SKITTLES na imprezach SKITTLES i samorealizacja młodzieży Zyski.
„Każde dziecko ma prawo do szczęścia i swego miejsca w społeczeństwie’’
PORADNIA Oferta doradcy zawodowego Powiatowego Ośrodka Rozwoju Edukacji w Giżycku Marty Knaś.
Jakimi widzami są członkowie naszej grupy docelowej? Oglądają seriale w wolnym czasie Oglądają wybrane seriale Angażują się w serial z emocjonalnie Utożsamiają.
Decyzje edukacyjno-zawodowe uczniów szkół gimnazjalnych Warszawa, 14 września 2015.
Materiały do zajęć o reklamie Materiał pomocniczy. Kurs internetowy „Włącz się. Młodzi i media”
YOUNG MEDIA LIONS 2013IONS Numer Zespołu : Tytuł Pracy :
SZEŚCIOLATEK W SZKOLE. ZABAWA JEST NAUKĄ, NAUKA ZABAWĄ. IM WIĘCEJ ZABAWY, TYM WIECEJ NAUKI. /Glenn Doman/
Mini przedsiębiorstwo „LaBelle” II Liceum Ogólnokształcące im. K.K. Baczyńskiego w Radomsku.
Reklama Czym jest?. Definicja reklamy Reklama jest współcześnie podstawową formą komunikowania się firmy z rynkiem, tj. przekazywania rynkowi informacji.
Szkoła Podstawowa Nr 23 w Łodzi ul. Gdańska 16
NACZELNA RADA ADWOKACKA -kampania informacyjna „Zapytaj adwokata” Warszawa, kwiecień 2016.
Innowacyjne dotarcie do specyficznej grupy celowej
Pantene Aqua Light INNOWACYJNE WYKORZYSTANIE TRESCI VIDEO
WPŁYW CZYTANIA NA ROZWÓJ DZIECI I MŁODZIEŻY
M&M’s robią karierę jako emotikonki na Gadu-Gadu i zachęcają do przesyłania świątecznych pozdrowień Innowacyjne wykorzystanie mediów interaktywnych.
PiszMów Dobowy Zabawa bez limitu
7 Nawyków – mapa wdrożenia
Facebook dla biznesu Agnieszka Dudek.
Launch Skody Yeti – Sukces masz w naturze Odwaga w planowaniu mediów
Kategoria: BEST USE OF CONTENT
Grupa wychowanie przedszkolne grupa ‘C’
Discreet Beyonce Przełamywanie schematów komunikacyjnych w danej kategorii produktowej.
Blend-a-med 3D White Fresh – Event otwartości
Łaciate krowy w mieście
Bebilon Mama Wraca Do Pracy
INNOWACYJNE DOTARCIE DO SPECYFICZNEJ GRUPY DOCELOWEJ
Oraz. oraz Uczniowie klas II a 1 i II a 2 Zespołu Szkół Nr 1 im. Jana Pawła II (profil biologiczno-chemiczny) Zespołu Szkół Nr 1 im. Jana Pawła II.
Ryc. 1 0% 10% 20% 30% 40% 50% 60% 70%
MIESZKO 1.
OFENSYWA REKLAMOWA 2015.
Reklama audiowizualna. Definicja reklamy Reklama jest najbardziej popularnym środkiem komunikowania się firm z odbiorcą. Jest istotnym elementem marketingu.
Materiał opracowano w ramach projektu "Szkoła praktycznej ekonomii - młodzieżowe miniprzedsiębiorstwo" realizowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach.
Data i miejsce: r., Centrum Sztuki FORT, Warszawa
BEZPIECZNA SZKOŁA+ 20 marca 2018 r..
Dzień Bezpiecznego Internetu w naszej szkole
Miniprzedsiębiorstwo „Isztar”
Zapis prezentacji:

„Every Baby is Johnson’s Baby” Najlepsze wykorzystanie kontentu

Od kilku lat trwa w Polsce baby boom 1a W roku 2009 urodziło się 425 tys dzieci. To więcej niż rok wcześniej ! Baby boom w Polsce nadal trwa, przybywa mam, zatem postanowiliśmy wykorzystać baby boom do wsparcia marki Johnson’s Baby - producenta kosmetyków do pielęgnacji maluszków

Od kilku lat trwa w Polsce baby boom 1b W roku 2009 urodziło się 425 tys dzieci. To więcej niż rok wcześniej ! Przybywa mam, zatem postanowiliśmy wykorzystać baby boom do wsparcia marki Johnson’s Baby - producenta kosmetyków do pielęgnacji maluszków

Johnson’s Baby to nie tylko producent kosmetyków… 2a Opieka Kąpiel Miłość Masaż Dotyk Szkoła rodzenia Edukacja Rytuał usypiania Porady Uspokojenie Pierwsze chwile z dzieckiem Troska Pielęgnacja Niezbędnik mamy- torba Spacer Starter Wzór bycia dobrą mamą Młoda matka … TO TAKŻE CAŁY SWIAT MAMY I DZIECKA. Jednak jak ten świat pokazać w krótkim spocie reklamowym? Jak pokazać cały potencjał marki i różne sfery życia związane z byciem matką?

Johnson’s Baby to nie tylko producent kosmetyków… 2b Johnson’s Baby to nie tylko producent kosmetyków, to także cały świat mamy i dziecka. Pierwsze chwile z dzieckiem, kąpiel, masaż, pielęgnacja, troska. Jednak jak ten świat pokazać w krótkim spocie reklamowym, reklamie prasowej czy też innej formie reklamy? Jak pokazać cały potencjał marki i różne sfery życia związane z byciem matką?

Jak i gdzie skutecznie komunikować benefity marki? 3a Szukaliśmy kategorii mediowej, która da nam zasięg, pokaże emocje, zaangażowanie, impakt, codzienne życie kobiety/mamy. W ciepły, przyjazny i praktyczny sposób doradzi jak pielęgnować i opiekować się noworodkiem. Wybór był prosty - serial telewizyjny, bo czyż serial nie jest „kobietą”?

Jak i gdzie skutecznie komunikować benefity marki? 3b Potrzebna nam do tego kategoria mediowa, która da nam zasięg, impakt, pokaże emocje, zaangażuje matkę, pokaże jej codzienne życie. Wybór padł na kanał komunikacji, który pozwoli nam być bliżej kobiety – matki i jej dziecka. Zainspiruje matkę, pomoże „zaopiekować się” dzieckiem, jednocześnie pozwoli na pozostanie marki w świadomości odbiorcy komunikatu. Wybór był prosty - serial telewizyjny. Czyż serial nie jest „kobietą”?

Jak wykorzystaliśmy seriale do promocji marki Johnson’s Baby? 4a Przez cały 2009 rok byliśmy w stałym kontakcie z producentami najpopularniejszych seriali/TV śniadaniowej i wspólnie czekaliśmy na ciąże bohaterek. W ten sposób udało nam się „przejąć” wszystkie serialowe matki: Przeszliśmy z rodzicami cały cykl – od ciąży po pierwsze miesiące życia dziecka ! Od tej pory: „Every baby is Johnson’s Baby !”

Jak wykorzystaliśmy seriale do promocji marki Johnson’s Baby? 4b Przez cały 2009 rok byliśmy w stałym kontakcie z producentami najpopularniejszych seriali/TV śniadaniowej i wspólnie czekaliśmy na ciąże bohaterek. W ten sposób udało nam się „przejąć” wszystkie serialowe matki: Na Wspólnej - Marta Konarska, Izabela Brzozowska, Kinga Brzozowska 39 i pół – Anna Jankowska, Marta Jankowska Barwy Szczęścia – Marta Walawska Dzień dobry TVN Misja mama – rodzina Kalbarczyków i inne Przeszliśmy z rodzicami cały cykl – od ciąży po pierwsze miesiące życia dziecka ! Od tej pory: „Every baby is Johnson’s Baby !”

Byliśmy z Ania i Martą w serialu 39,5 w szkole rodzenia, w szpitalu z Izą, Kingą i Martą z serialu Na Wspólnej 5a Strona prezentacyjna: czcionka Arial, rozmiar min. 18, max. 550 znaków ze spacjami na stronę

Byliśmy z Amia i Martą w serialu 39,5 w szkole rodzenia, w szpitalu z Izą, Kingą i Martą z serialu Na Wspólnej 5b Komentarz lektora: czcionka Arial, rozmiar min. 18, max. 700 znaków ze spacjami na stronę

Byliśmy przy pierwszej kąpieli, masażu, usypianiu, na spacerze 6a

Przy pierwszej kąpieli, masażu, usypianiu i przewijania… Kingi, Marty, Izy, Marty W. 6b Podsumowując nasza kampania dotarła do 61% mam z małymi dziećmi. Produkty JJ’s Baby pojawiły się 8 razy w serialu „Na Wspólnej”, 2 razy w „39,5”, 3 w serialu „Barwy Szczęścia”, oraz 3 razy w cyklu programów Dzień Dobry TVN „Misja Mama”. Udało nam się zachęcić mamy do masażu dziecka wykorzystując produky JJ’s Baby - Bed Time, które dzięki zawartości naturalnych składników z lawendy i rumianku ułatwiają usypianie. Poinformowaliśmy i zainteresowaliśmy mamy wygodną, niebieską torbą J&J zawierającą niezbędne kosmetyki do pielęgnacji maluszka, chusteczki i przewijak.