SYSTEM PRODUKCYJNY ZPP AUTO

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Definicja Clienting to nowe pojęcie, które umożliwia odmiennie niż w tradycyjny sposób postrzeganie marketingu i klientów. Prekursorem tego nurtu jest.
Advertisements

Analiza ryzyka projektu
Analizy marketingowe – analizy odbiorców.
JAKOŚĆ PRODUKTU - USŁUGI
zarządzanie produkcją
zarządzanie produkcją
Skuteczne zachowania na rynku pracy
SYSTEM ZARZĄDZANIA JAKOŚCIĄ
Wartość czynności doradczych audytu Agata Kumpiałowska
Specjalność: Kompleksowe Sterowanie Jakością
PRZYKŁADY METOD AKTYWIZUJĄCYCH
Temat wystąpienia Optymalizacja Zarządzania Strukturą Oddziałową w Organizacjach Jolanta Cabaj.
6. MRPII / ERP przeznaczenie i korzyści.
Zarządzanie projektami
Analiza SWOT.
Ewa Miłuch - Szewczyk konsultant Dzielenie się swoją wiedzą Wiedza jest podstawą zarządzania instytucjami, placówkami obecnego XXI wieku Pracownik i pracodawca.
Innowacje organizacyjne w usługach
Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Nysie Instytut Zarządzania
Organizacja i zarządzanie firmą
1. Zarządzanie pracą we współczesnej firmie.
Jak optymalizować procesy. Jak działać efektywniej
Wewnętrzny system zapewniania jakości PJWSTK - główne założenia i kierunki działań w ramach projektu „Kaizen - japońska jakość w PJWSTK” Projekt współfinansowany.
Microsoft Solution Framework
Zarządzanie wizualne – odpowiednie zarządzanie informacją.
Zarządzanie jakością projektu
ZARZĄDZANIE JAKOŚCIĄ plan zajęć
Organizacja System zarządzania jakością i środowiskiem wg. ISO 9001;2000 i ISO 14001:2004 Filozofia Kaizen- proces ciągłego doskonalenia Zintegrowany system.
Zarządzanie produkcją w przedsiębiorstwie
Nie trać czasu na marnotrawstwo
Elektroniczne Biuro Obsługi Interesanta Tamara Ossowska Zakopane, 21 czerwca 2001.
Teza Innowacyjność organizacji jest warunkiem jej sukcesu – istotne jest skupienie wysiłków na kształtowaniu w organizacji atmosfery sprzyjającej inicjatywom.
Wyniki badań dotyczące wdrożenia rozporządzenia o nadzorze pedagogicznym.
MODU Ł Kszta ł cenie ustawiczne i mobilno ść zawodowa Klasa II.
Kluczowe czynniki sukcesu
Wykorzystanie nowoczesnych systemów zarządzania w celu zwiększenia
Warszawa, r. Systemy zarządzania jakością w administracji samorządowej – Urząd Miasta w Dzierżoniowie Skuteczny i efektywny samorząd terytorialny.
Planowanie przepływów materiałów
INFORMACJA MARKETINGOWA
Koncepcja Just-in-Time
Operacyjne sterowanie produkcją
Już dawno minęły te czasy, kiedy od pracownika wymagano głównie wykształcenia kierunkowego, a dodatkowe umiejętności odgrywały znikomą lub prawie żadną.
„Żadna firma nie posiada ani czasu, ani środków niezbędnych do uczenia się wyłącznie na własnych błędach” James Harrington.
40 TYS. M IESZKAŃCÓW 74 PRACOWNIKÓW Zespołowa metoda pracy oraz skuteczny system przepływu informacji jako elementy kształtujące motywującą atmosferę pracy.
Efektywne i skuteczne komunikowanie się z audytorami jako element wsparcia procesu osiągania celów kierownika jednostki Monika Kos Departament Polityki.
Doskonalenie podstawą sukcesu organizacji Doskonalenie podstawą sukcesu organizacji Prof. nadzw. PG Dr hab. inż. Piotr Grudowski Politechnika Gdańska Wydział.
SYSTEM FUNKCJI, PROCESÓW I PRZEDSIĘWZIĘĆ W ORGANIZACJI.
Komunikacja w pracy audytora wewnętrznego
Uniwersytet Gdański, Wydział Zarządzania
ZPBE ENERGOPOMIAR Sp. z o. o.
Eksploatacja zasobów informatycznych przedsiębiorstwa.
Efektywność systemu Jacek Węglarczyk
BPR – zarządzanie personelem Podczas reengineeringu / i w trakcie wdrażania systemu zarządzania sukces w zasadniczej mierze zależy od akceptacji zmian.
LEAN MANAGEMENT Jacek WĘGLARCZYK.
Toyota Production Systems
RAPORT Z EWALUACJI WEWNĘTRZNEJ ROK SZKOLNY 2014/2015.
Sieci współpracy i samokształcenia. SIEĆ to statek, na którym nie ma pasażerów, wszyscy jesteśmy załogą.
Społeczna odpowiedzialność organizacji Zmiany zachodzące w otoczeniu współczesnych organizacji powodują, że ulegają zmianie społeczne oczekiwania wobec.
BYĆ PRZEDSIĘBIORCZYM - nauka przez praktykę Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
POMIAR PROCESÓW – GWARANCJA SZYBKIEGO PODNIESIENIA EFEKTYWNOŚCI
Piotr Domaradzki F.S. PRAXE
PROGRAM STAŻOWY ADIENT SEATING POLAND SP. Z O. O
T 10. Metodologia Rapid Re - wprowadzenie
F&S Młodzieżowe Miniprzedsiębiorstwo Technikum nr 2
Analiza SWOT Materiał opracowano w ramach projektu "Szkoła praktycznej ekonomii - młodzieżowe miniprzedsiębiorstwo" realizowanego ze środków Unii Europejskiej.
CIS Polska - mgr inż. Mirosław Pułyk
[Nazwa projektu] Analiza zamknięcia
Zarządzanie w biznesie i sektorze publicznym
LEKCJE TWÓRCZOŚCI W Szkole podstawowej nr 108
SPEDYCJA LOGISTYKA.
Projekt: „LOGISTYKA STAWIA NA TECHNIKA – podnoszenie kwalifikacji zawodowych uczniów zawodu technik logistyk poprawiające ich zdolności do zdobycia zatrudnienia”
Zapis prezentacji:

SYSTEM PRODUKCYJNY ZPP AUTO FILOZOFIA WARTOŚCI METODY NARZĘDZIA DZIAŁANIA CEL SYSTEM PRODUKCYJNY ZPP AUTO

KLIENCI PRACOWNICY PRODUKTY FILOZOFIA WARTOŚCI METODY NARZĘDZIA DZIAŁANIA CEL Na pierwszym miejscu zawsze jest klient i jego oczekiwania Pracownicy są największą wartością w firmie KLIENCI PRACOWNICY PRODUKTY Wysoka jakość i konkurencyjna cena

A ktywność U znanie T wórcze myślenie O dpowiedzialność FILOZOFIA WARTOŚCI METODY NARZĘDZIA DZIAŁANIA CEL A ktywność U znanie T wórcze myślenie O dpowiedzialność

A KTYWNOŚĆ W działaniach doskonalących jakość i produktywność FILOZOFIA WARTOŚCI METODY NARZĘDZIA DZIAŁANIA CEL A KTYWNOŚĆ W działaniach doskonalących jakość i produktywność 5S (zapewnienie czystości zakładu i standaryzacji pracy) TPM (eliminacja awaryjności pracy maszyn i urządzeń) SMED (skrócenie czasów przezbrojeń maszyn i urządzeń) JIT (zapewnienie ciągłości przepływu materiałów i produktów) W pracach zespołowych Zespoły Zadaniowe (powoływane przez kierownictwo) Pracownicze Zespoły Doskonalenia (ruch racjonalizacji)

U ZNANIE Wyróżnienia zarządu Najlepsze zespoły (5S, TPM, SMED, JIT) FILOZOFIA WARTOŚCI METODY NARZĘDZIA DZIAŁANIA CEL U ZNANIE Wyróżnienia zarządu Najlepsze zespoły (5S, TPM, SMED, JIT) Wybitni pracownicy Kompetentni kierownicy

T WÓRCZE MYŚLENIE Ciągłe doskonalenie. Eliminacja strat FILOZOFIA WARTOŚCI METODY NARZĘDZIA DZIAŁANIA CEL T WÓRCZE MYŚLENIE Ciągłe doskonalenie. Jak zrobić lepiej i taniej Jak być lepszym od konkurencji Eliminacja strat 7 strat nie dodających wartości produktom

FILOZOFIA WARTOŚCI METODY NARZĘDZIA DZIAŁANIA CEL O DPOWIEDZIALNOŚĆ Na każdym stanowisku pracy przed klientami zewnętrznymi i wewnętrznymi

SIX SIGMA LEAN MANAGEMENT PRACA ZESPOŁOWA FILOZOFIA WARTOŚCI METODY NARZĘDZIA DZIAŁANIA CEL Nadprodukcja Transport Ruch Przestoje Peocesy Zapasy Usterki Przygotuj Zdefiniuj Pomierz Przeanalizuj Wdróż Sprawdź SIX SIGMA LEAN MANAGEMENT PRACA ZESPOŁOWA Efektywne spotkania Dobra atmosfera w grupie Umiejętność słuchania Zadawanie pytań Informacja zwrotna Negocjowanie różnic Dynamika zespołu Podejmowanie decyzji Przekazywanie informacji Opracowanie prezentacji

FILOZOFIA WARTOŚCI METODY NARZĘDZIA DZIAŁANIA CEL Koszty Niewłaściwej Jakości Analiza Pareto Stratyfikacja FMEA Wykresy Przyczynowo - skutkowe 4M 5Y Histogramy Wykresy Kontrolne SMED JIT Burza Mózgów 5S TPM Proces Rozwiązywania Problemów Strumienie Wartości Dodanej

Szkolenia pracowników FILOZOFIA WARTOŚCI METODY NARZĘDZIA DZIAŁANIA CEL Szkolenia pracowników Umiejętności pracy w zespole Narzędzia doskonalenia jakości i produktywności Proces rozwiązywania problemów Działania dla poprawy jakości i produktywności Zespoły projektowe Bank problemów jakościowych Działania 5S Działania TPM Działania SMED Działania JIT Koła mistrzów Ruch racjonalizacji pracowniczej Ocena funkcjonowania 5S EFQM

Z apewnić P erfekcję P rodukcji FILOZOFIA WARTOŚCI METODY NARZĘDZIA DZIAŁANIA CEL Z apewnić P erfekcję P rodukcji ...Stać się Liderem w produkcji komponentów samochodowych gwarantującym wysoką jakość przy niskich kosztach...

SYSTEM PRODUKCJI ZPP AUTO FILOZOFIA WARTOŚCI METODY NARZĘDZIA DZIAŁANIA CEL Zapewnić Perfekcję Produkcji POPRAWA JAKOŚCI POPRAWA PRODUKTYWNOŚCI SYSTEM PRODUKCJI ZPP AUTO Proces Rozwiązywania Problemów Burza Mózgów Wykresy Kontrolne Histogramy Wykresy Przyczynowo - skutkowe Analiza Pareto Stratyfikacja Koszty Niewłaściwej Jakości FMEA 4M 5Y JIT SMED TPM 5S Strumienie Wartości Dodanej CIĄGŁE DOSKONALENIE PRACA ZESPOŁOWA ELIMINACJA STRAT AKTYWNOŚĆ UZNANIE TWÓRCZE MYŚLENIE ODPOWIEDZIALNOŚĆ Sukces w biznesie to wysoka jakość i konkurencyjna cena Pracownicy są największą wartością w firmie Na pierwszym miejscu zawsze jest klient i jego oczekiwania