Strategia Promocji.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Marketing usług transportowych
Advertisements

Komunikacja społeczna i media – mgr Katarzyna Paliwoda
FUNKCJONOWANIE I ROLA BIURA KOMUNIKACJI SPOŁECZNEJ W SAMORZĄDZIE TERYTORIALNYM ANTONI STYRCZULA.
III edycja projektu charity - program stażu-. …nieco teorii.
Kielce na rynku od 2001 r.. Minisaloniki Prasowe - wyspecjalizowane punkty sprzedaży prasy i produktów FMCG Powierzchnia: 6 – 18 m2 Saloniki Prasowe.
Łódź, 18 marca 2011 r. Konferencja podsumowująca realizację projektu Kompleksowy program podnoszenia kwalifikacji zawodowych uczniów Technikum Urządzeń
Dla nas ważny jest TWÓJ potencjał…
Promocja jako element marketingu mix
„TWÓJ ZAWÓD – TWOJA PRZYSZŁOŚĆ”
PROMOCJA, czyli KOMUNIKACJA MARKETINGOWA (1)
Katedra Marketingu Usług
Reklama jest zjawiskiem ściśle związanym z gospodarką rynkową i stanowi jej integralną część.
Promocja destynacji turystycznej za granicą
Promocja destynacji turystycznej za granicą
Promocja jako element marketingu mix
Poradnik Przedsiębiorcy Przy wchodzeniu na rynek pierwszym krokiem jest stworzenie nazwy i logo firmy które będzie ją najpierw wyróżniało a później promowało.
Marketing elektroniczny w turystyce
Dom Dziennikarza Centrum Prasowe Foksal
Projekt finansowany z budżetu województwa Dolnośląskiego
Norbert Kubiak Łukasz Łapanowski Aleksandra Nike Bartłomiej Stawski.
Internet w procesie komunikacji przedsiębiorstwa z rynkiem
„Narzędzia promocji miejscowości na przykładzie miasta Suwałki”
Pakiety partnerskie na Festiwal opolskich smaków.
Prezentacja Agencji. Jesteś ambitny, pragniesz odnieść sukces, cenisz solidność i szanujesz swój czas Agencja Miami Design jest dla Ciebie Twoja Firma.
` PREZENTACJA FIRMY 1.
Narzedzia marketingowe promocji
obsługuje klientów w miejscu sprzedaży, służy im radą co do marki produktu, jego typu i jakości, udziela na prośbę klienta dokładnych i wyczerpujących.
MARKETING MIX NA PRZYKŁADZIE RESTAURACJI KFC W CENTRUM HANDLOWYM „POGORIA” W DĄBROWIE GÓRNICZEJ PRZYGOTOWALI: Alicja Bargieł Ewelina Kaleta Bartosz Nowak.
Działamy na rynku od początku 2003 roku.
PROMOCJA TURYSTYKI WIEJSKIEJ W POLSCE DOŚWIADCZENIA I WYZWANIA
Promocja oferty przedsiębiorstwa turystycznego
Ogólnopolski system punktów, rabatów i wyjątkowych ofert dla rolników
Historyczne wnętrza Banku Polskiego do Państwa dyspozycji. MIEJSCE NA TWOJĄ IMPREZĘ DALEJ
Technik Organizacji Reklamy
ROK SZKOLNY 2011/2012. W klasie realizowany będzie program liceum ogólnokształcącego z przedmiotami rozszerzonymi: język polski wiedza o kulturze język.
SPOŁECZNA ODPOWIEDZIALNOŚĆ PRZEDSIĘBIORSTW. PROGRAM OPRERACYJNY KAPITAŁ LUDZKI Priorytet VIII Regionalne kadry gospodarki Działanie 8.1 Rozwój pracowników.
Budowa struktur dla właściwego przekazu i odbioru informacji
Twój pomysł na biznes!.
Piknik ekologiczny w Radiu Lublin Oferta handlowa wrzesień 2007
Stowarzyszenie Gmin RP Euroregion Bałtyk Produkty i usługi kulturalne
Wprowadzanie do podstaw marketingu-mix
Technik Organizacji Reklamy
Promocja marki Szlaku Jana III Sobieskiego
Instrumenty promocji (narzędzia promocji).
Strategia komunikacji to nic innego, jak przekonywanie kogoś – w zamyśle klienta/ów przy pomocy określonych metod do czegoś, np. do zakupu danej oferty.
Opracowanie: Piotr Dereszewski. „…uniwersalna funkcja kreowania i oferowania wartości (użyteczności) dla innych w celu osiągnięcia pożądanych przez organizację.
Strategie promocji.
Technik Organizacji Reklamy
BRIEF Kampanii reklamowej Dla firmy „Skyfall” MARCIN MACKIEWICZ
TECHNIK ŻYWIENIA I ORGANIZACJI USŁUG GASTRONOMICZNYCH
Program promocji.
Strategia Marketingowa i Handlowa KW SA
MARKETING MIX mgr Agata Wiznerowicz.
REKLAMA WYSTAWIENNICZA
KOMUNIKACJA MARKETINGOWA to dialog firmy z otoczeniem rynkowym
Mgr Wiznerowicz PROMOCJA.
TECHNIK ORGANIZACJI REKLAMY
A.M. Zarzycka. Rodzaje działań promocyjnych reklama (radio, telewizja, prasa, kino, formy zewnętrze, Internet, tzw. direct mail) public relations sponsoring.
Założenia – BMC#1 Busin ess Mod el Canv as #1 Kluczowe partnerstwa Główne działaniaWartość Relacje z klientamiKlienci Dostawcy mięsaProdukcja Reklamy.
OCZEKIWANIA I MOŻLIWOŚCI WSPÓŁPRACY POMIĘDZY BRANŻĄ TURYSTYCZNĄ I POT W ZAKRESIE PROMOCJI NA WYBRANYCH RYNKACH Warszawa
MINIPRZEDSIĘBIORSTWO SKUŚ SIĘ! ZAPRASZAMY!!!. Nasza firma… Została założona w celach edukacyjnych 16 września 2015r.
DPD grudzień 2015 r. Bułgaria i Rumunia Rynki współpracy dla polskiego biznesu Wojciech Pobóg-Pągowski.
TECHNIK ORGANIZACJI REKLAMY Rysujemy, wymyślamy. Burzę mózgów w głowie mamy ;)
Wrocław Rozwój Transline Group 2014 DHL i Transline wdrażają swój model w Tajlandii 2013 Ekspansja. Illinois i Pennsylvania 2009 Otwarcie operacji.
Misja do KAZACHSTANU XIX Międzynarodowa Wystawa Przemysłu Spożywczego „InterFood Astana 2017” 29maja-1czerwca 2017.
ZKM przypomnienie.
MÓJ ZAWÓD.
OFENSYWA REKLAMOWA 2015.
Copywriting Karolina Stróżyk
Materiał opracowano w ramach projektu "Szkoła praktycznej ekonomii - młodzieżowe miniprzedsiębiorstwo" realizowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach.
Zapis prezentacji:

Strategia Promocji

Agenda Identyfikacja odbiorców Określenie celów promocji Ustalenie projektu przekazu Wybór kanału komunikacyjnego i tworzenie mieszanki promocyjnej Promocja sprzedaży Promocja osobista Public relations

Identyfikacja odbiorców Klienci instytucjonalni Klienci indywidualni

Klienci instytucjonalni Hotele Restauracje Bary Kawiarnie Kawiarnio-księgarnie Domy weselne Salony SPA Ośrodki wypoczynkowe, wczasowe

Klienci indywidualni Galerie handlowe Supermarkety Sklepy ze sprzętem AGD Sklepy z upominkami Sklepy z porcelaną Herbaciarnie Winiarnie Sklepy zajmujące się wystrojem/aranżacją wnętrz Sklepy meblowe

Określenie celów promocji cele informacyjne i sprzedażowe uświadomienie istnienia firmy (dostrzeżenie marki) wzrost rozpoznawalności marki uświadomienie potrzeb (zaspokajanych przez naszą ofertę) wzrost sprzedaży

Określenie projektu przekazu struktura komunikatu: strona internetowa , artykuły prasowe, ulotki, broszury, radio, telewizja

Pokazy mody – nawiązanie współpracy z młodymi projektantami Promocja Pokazy mody – nawiązanie współpracy z młodymi projektantami Targi pracy – reklama zajmowanego przez firmę stoiska Centra handlowe - zorganizowanie ‘pokazu mody - prezentacja produktów - stojaki z podkładkami

Wybór kanału komunikacyjnego i tworzenie mieszanki promocyjnej Bluetooth marketing Broszury Mobilne - Katalogi produktów, prezentacje Komunikacja reklamowa Internet Prasa Radio

Public Relations Sponsoring, pomoc w urządzaniu imprez typu: wystawy artystyczne, wieczory charytatywne, sprzedaż książek , pokazy mody, sprzedaż ciast, przyjęcia na cele dobroczynne

DZIĘKUJĘ ZA UWAGĘ !!!