Strategia Promocji
Agenda Identyfikacja odbiorców Określenie celów promocji Ustalenie projektu przekazu Wybór kanału komunikacyjnego i tworzenie mieszanki promocyjnej Promocja sprzedaży Promocja osobista Public relations
Identyfikacja odbiorców Klienci instytucjonalni Klienci indywidualni
Klienci instytucjonalni Hotele Restauracje Bary Kawiarnie Kawiarnio-księgarnie Domy weselne Salony SPA Ośrodki wypoczynkowe, wczasowe
Klienci indywidualni Galerie handlowe Supermarkety Sklepy ze sprzętem AGD Sklepy z upominkami Sklepy z porcelaną Herbaciarnie Winiarnie Sklepy zajmujące się wystrojem/aranżacją wnętrz Sklepy meblowe
Określenie celów promocji cele informacyjne i sprzedażowe uświadomienie istnienia firmy (dostrzeżenie marki) wzrost rozpoznawalności marki uświadomienie potrzeb (zaspokajanych przez naszą ofertę) wzrost sprzedaży
Określenie projektu przekazu struktura komunikatu: strona internetowa , artykuły prasowe, ulotki, broszury, radio, telewizja
Pokazy mody – nawiązanie współpracy z młodymi projektantami Promocja Pokazy mody – nawiązanie współpracy z młodymi projektantami Targi pracy – reklama zajmowanego przez firmę stoiska Centra handlowe - zorganizowanie ‘pokazu mody - prezentacja produktów - stojaki z podkładkami
Wybór kanału komunikacyjnego i tworzenie mieszanki promocyjnej Bluetooth marketing Broszury Mobilne - Katalogi produktów, prezentacje Komunikacja reklamowa Internet Prasa Radio
Public Relations Sponsoring, pomoc w urządzaniu imprez typu: wystawy artystyczne, wieczory charytatywne, sprzedaż książek , pokazy mody, sprzedaż ciast, przyjęcia na cele dobroczynne
DZIĘKUJĘ ZA UWAGĘ !!!