Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

REKLAMA WYSTAWIENNICZA

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "REKLAMA WYSTAWIENNICZA"— Zapis prezentacji:

1 REKLAMA WYSTAWIENNICZA
Cel reklamy wystawienniczej : zachęcenie nabywców do wejścia do sklepu. Na reklamę wystawienniczą składają się następujące działania: Kształtowanie wyglądu zewnętrznego punktu sprzedaży Komponowanie wystaw sklepowych Aranżacja wnętrza punktu sprzedaży Ekspozycja produktów na sali sprzedażowej

2 REKLAMA WYSTAWIENNICZA
Wygląd zewnętrzny punktu sprzedaży Usytuowanie punktu sprzedaży Architektura budynku Szyld Front punktu sprzedaży Wejście do punktu sprzedaży Okna wystawowe Markizy Elementy dekoracyjne

3 REKLAMA WYSTAWIENNICZA
RODZAJE OKIEN WYSTAWOWYCH ARANŻACJE WYSTAW SKLEPOWYCH – zasady: Zasada adresata wystawy Zasada jedności tematycznej Zasada jedności tworzywa Zasada jedności stylu Zasada pokrewieństwa marki Zasada kolorystyki i proporcji Zasada ceny KOMPONOWANIE EKSPOZYCJI PRODUKTÓW

4 REKLAMA WYSTAWIENNICZA
KOMPONOWANIE EKSPOZYCJI PRODUKTÓW – elementy kompozycji: równowaga Forma Przestrzeń Światło Kolor Ruch - układy kompozycyjne: Układ szeregowy Układ rytmiczny Układ geometryczny

5 REKLAMA WYSTAWIENNICZA
MERCHANDISING rozlokowanie produktów w sklepie ułatwiające nabywcom poruszanie się po nim, wybór produktów oraz ich transport do kasy. Merchandising handlowy – zarządzanie sklepem dla optymalizacji układu produktów dla klienta. Merchandising producenta – optymalizacja układu produktów jednej marki (swojej marki) w punktach sprzedaży detalicznej. Visual merchandising – aranżacja wystroju wnętrza sklepu - aranżacja typu ruszt (sklepy wielkopowierzchniowe z wytyczaniem kierunku ruchu klientów - aranżacja butikowa (podział sali na oddzielne segmenty) - aranżacja swobodna


Pobierz ppt "REKLAMA WYSTAWIENNICZA"

Podobne prezentacje


Reklamy Google