„OD GROSIKA DO ZŁOTÓWKI” SP nr 38 Bydgoszcz

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Prezentacja wyników ewaluacji Szkoły Promującej Zdrowie
Advertisements

PODJĘŁYŚMY SIĘ ZADANIA PRZEPROWADZENIA DEBATY NA TEMAT:
Przedsiębiorczość i przedmioty ekonomiczne Edukacja regionalna w praktyce szkolnej Szczecin, r.
Autorami i pomysłodawcami projektu są: Fundacja Młodzieżowej
Zakres Przedział wiekowy Cele Oprogramowanie Opis
podsumowanie etapu powiatowego konkursu plastycznego Olkusz, 2008 r.
Instytut Techniki Cieplnej Konarskiego 22, Gliwice Czy byłbyś dobrym inżynierem? Turniej dla uczniów szkół średnich.
Iwona Budrewicz PZ i OZ PSSE Kamień Pomorski
Projekt edukacji finansowej
Zdrowie: To nie tylko brak choroby, lecz pełny dobrostan społeczny, psychiczny i biologiczny Światowa Organizacja Zdrowia.
ZESPÓ Ł SZKÓ Ł PONADGIMNAZJALNYCH NR 2 W MYS Ł OWICACH ZNAM KONCEPCJĘ PRACY MOJEJ SZKOŁY.
Szkoła Podstawowa w Gostkowie w programie szkoła z klasą 2013/2014
porównanie Ankieta dla uczniów Ankieta dla rodziców.
PROJEKT PN. „KONIEC JĘZYKA ZA PRZEWODNIKA” JEST WSPÓŁFINANSOWANY ZE ŚRODKÓW UNII EUROPEJSKIEJ W RAMACH EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU SPOŁECZNEGO.
EKONOMIA NA CO DZIEŃ czyli decyduj o sobie
PKO Bank Polski SA Warszawa 2012
Mały pieniądz – wielka sprawa Szkoła Podstawowa im. H. Sienkiewicza w Siedlcach.
WYRÓWNYWANIE SZANS EDUKACYJNYCH. W ZSP w Czarnkowie szczególną troską otoczona jest młodzież o specjalnych potrzebach edukacyjnych. W pracy z uczniem.
ZAŁOŻENIA I REALIZACJA PROJEKTU SZKOŁA PROMUJĄCA ZDROWIE
W SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 12
EWALUACJA ZAJĘĆ POZALEKCYJNYCH - KOŁA ZAINTERESOWAŃ GIMNAZJUM im. C. K
Szkoła z Klasą to ogólnopolska akcja edukacyjna prowadzona od 2002 roku przez Centrum Edukacji Obywatelskiej i Gazetę Wyborczą Akcja jest skierowana jest.
WYRÓWNYWANIE SZANS EDUKACYJNYCH. W ZSP w Czarnkowie szczególną troską otoczona jest młodzież o specjalnych potrzebach edukacyjnych. W pracy z uczniem.
EWALUACJA WEWNĘTRZNA PROFIL SZKOŁY
Opracowała Agnieszka Balcerak
Tematyka prac magisterskich
Sprawozdanie z realizacji obchodów DBI 2014
Szkoła Współpracy.
Patent żabki Szkoła Podstawowa nr 4 z Oddziałami Integracyjnymi w Bielawie.
ZESPÓŁ SZKÓŁ GIMNAZJUM IM. JANA PAWŁA II W WIELBARKU UL.MIKOŁAJA KOPERNIKA 10.
GIMNAZJUM IM. JANA PAWŁA II W WIELBARKU
Rok szkolny 2013/2014 Zespół w składzie:
Zespół Szkół w Trepczy Klasa: II SP Wychowawca: mgr Jadwiga Kozak.
WYNIKI ANKIETY ewaluacyjnej dla nauczyciela: W jaki sposób analiza wyników sprawdzianu wpływa na planowanie i podejmowanie działań przez nauczycieli? kwiecień.
W roku szkolnym podjęliśmy działania, których celem było poprawienie funkcjonowania szkoły. Aby pozyskać potrzebne informacje : - Zwróciliśmy.
Raport z ewaluacji wewnętrznej
ROLA DYREKTORA SZKOŁY W MIĘDZYNAROWYM PROJEKCIE WSPÓŁPRACY SZKÓŁ KONFERENCJA 5 LISTOPADA 2010.
Projekt z zakresu bezpieczeństwa oraz edukacji finansowej
W latach uczniowie obecnej klasy trzeciej biorą udział w projekcie Od grosika do złotówki. Jego realizacja potrwa dziesięć miesięcy, w trakcie.
Projekt „Jeleniogórski system wsparcia placówek oświatowych”
Hasło: „Prawo, Przyjaźń, Tolerancja”. Czas trwania konkursu 01 IX 2012r. – 28 II 2013r.
Szkolenie dla nauczycieli 2014
W grudniu obie klasy drugie rozpoczęły realizacje programu „Bezpieczne wędrówki od grosika do złotówki” Ciekawe wędrówki Od grosika do złotówki.
Druga edycja rok szkolny 2013/2014. Trwa druga edycja projektu „Od grosika do złotówki” realizowanego przez Fundację Młodzieżowej Przedsiębiorczości i.
SZKOLNY PROGRAM PROFILAKTYKI 2014 – 2017 SZKOŁA PODSTAWOWA NR 6 im
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego „Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół i przedszkoli w Powiecie.
„ Sklepik wzorowy – smaczny i zdrowy”.
„Pomóż swojemu dziecku zrozumieć matematykę”
SZKOŁA Z KLASĄ 2.0 Spotkanie otwierające. SZKOŁA Z KLASĄ 2.0 Serdecznie witam Was w kolejnej – trzeciej już – edycji programu Szkoła z klasą 2.0. W tym.
Edukacja dla bezpieczeństwa. Ubezpieczony Zabezpieczony Przezorny.
UCZESTNICY PROGRAMU SZKOŁA Z KLASĄ 2.0 W ROKU SZKOLNYM 2013/14 Dyrektor szkoły: p. Joanna Bieńko Koordynator programu: p. Beata Niziołek Nauczyciele:
Projekt edukacji finansowej
Nasz udział w programie „Szkoła z klasą 2.0” rok szkolny 2013/2014 Szkoła Podstawowa im. Marii Konopnickiej w Glichowie.
Projekt z zakresu bezpieczeństwa oraz edukacji finansowej dla uczniów klas drugich i trzecich szkoły podstawowej.
OTWARTA FIRMA Otwarta firma Poznajemy zawody w miejscu pracy.
OTWARTA FIRMA Otwarta firma Biznes przy tablicy. OTWARTA FIRMA Idea programu Otwarta firma – Biznes przy tablicy to program przeznaczony dla uczniów szkół.
Szkoła2009/ / / / / /2015 LO Urle 154 / 5164 / 6182 / 7184 / 7178/ / 7 ZSO Radzymin 391 / /14357 /
Trzymaj Formę!-II edycja Zofia LIPKA – koordynator programu “Trzymaj Formę!”
1 Szkoła Promuj ą ca Zdrowie. 2 Czynniki wpływające na zdrowie.
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ
Programy profilaktyczne realizowane w Zespole Szkół w Sarzynie w roku szkolnym 2016/2017 w ramach współpracy z Państwowym Powiatowym Inspektoratem Sanitarnym.
Sprawozdanie z udziału w projekcie: Lider Lokalnej Ekologii
„Mistrz małych i dużych liczb”
Projekt ma na celu ograniczenie zużycia energii w budynkach publicznych poprzez zastosowanie innowacyjnej metodologii 50/50, która aktywnie.
Bieg po zdrowie Program Antytytoniowej Edukacji Zdrowotnej realizowany przez uczniów klasy IVa Publicznej Szkoły Podstawowej nr 9 im. Marszałka Józefa.
Kształtowanie świadomości finansowej uczniów
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ
EKONOMIA NA CO DZIEŃ czyli decyduj o sobie
Projekt „Po co. Dlaczego. Jak
Rodzicom dziękuję za zaangażowanie, pomoc i wspieranie działań szkoły.
Zapis prezentacji:

„OD GROSIKA DO ZŁOTÓWKI” SP nr 38 Bydgoszcz SPRAWOZDANIE „OD GROSIKA DO ZŁOTÓWKI” SP nr 38 Bydgoszcz

Uczestnicy: klasa 3b – 20 osób klasa 3a – 22 osoby Klasa 3c – 21 osób Wychowawca: Hanna Kosiak- Wierzbicka klasa 3b – 20 osób Wychowawca: Małgorzata Retel Klasa 3c – 21 osób Wychowawca: Urszula Myler Klasa 3d – 22 osoby Wychowawca: Ilona Zajda Klasa 3e – 21 osób Wychowawca: Magdalena Boesche - Starczewska

Co nas przekonało do udziału w programie???: treści interesujące i przydatne dla uczniów kształtowanie umiejętności przydatnych w codziennym życiu przyjazny i przystępny sposób wprowadza uczniów w tematykę ekonomiczną atrakcyjna forma.

Co podobało się uczniom???: główny bohater bogata szata graficzna niestandardowe zadania systematyczna praca poruszane zagadnienia dodatkowe pomoce : monety, banknoty atrakcyjne dodatki : czapki, portfeliki.

Potrafimy : prawidłowo rozpoznawać monety i banknoty planować swoje wydatki oszczędzać kieszonkowe oszczędzać wodę, energię mamy podstawową wiedzę na temat zarządzania finansami posługujemy się podstawowymi pojęciami z zakresu finansów Uczniowie

Rodzice: zaakceptowali udział w programie wykazywali zadowolenie z otrzymanych pomocy dydaktycznych wspierali dzieci w ich działaniach doceniali aktywną pracę dzieci nagradzali za oszczędności motywowali.

Nasze pamiątki z programu:

„OD GROSIKA DO ZŁOTÓWKI”

Z GROSIKIEM:

MIŁE WSPOMNIENIA:

ZABAWNIE

BOGACTWO DZIĘKI PROGRAMOWI:

POŻEGNANIE: Koordynator działań i wykonawca prezentacji: Ilona Zajda Szkoła Podstawowa nr 38 w Bydgoszczy 30.01.2014.