Tytuł projektu: Klient: Nazwa kategorii: Numer kategorii:

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Przypomnienie podstawowych zasad oznakowania projektów w ramach POKL
Advertisements

Zasady tworzenia prezentacji multimedialnej
OGÓLNOPOLSKIE STUDENCKIE DNI PEDIATRII
Warszawa 2012 Tytuł projektu: Klient: Nazwa kategorii: Numer kategorii:
Rdzenne rozszerzenia Joomla!
Umowa ramowa - Nazwa UMOWA O WARUNKACH I SPOSOBIE REALIZACJI LOKALNEJ STRATEGII ROZWOJU OBSZARÓW RYBACKICH.
Prezentacja w PowerPoint
PARTNER II System komunikacji oraz przygotowania beneficjentów i projektów finansowanych z Funduszy Strukturalnych w Województwie Śląskim Urząd.
Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji Narodowa Agencja Programu Uczenie się przez całe życie Partnerskie Projekty Szkół - raporty merytoryczne.
Jak powinna wyglądać „Dobra prezentacja”
Dobre praktyki w projekcie Dolnośląska szkoła liderem projakościowych zmian w polskim systemie edukacji.
Przykładowa prezentacja w PowerPoint
Dalej. Wejdź na stronę internetową uczelni. Znajdź zakładkę REKRUTACJA 2010/2011 Załóż swoje konto – otrzymasz login i hasło dostępu. dalejwstecz.
KURS Z INFORMATYKI prowadzący: mgr Przemysław Głowacki.
Prezentacja Agencji. Jesteś ambitny, pragniesz odnieść sukces, cenisz solidność i szanujesz swój czas Agencja Miami Design jest dla Ciebie Twoja Firma.
System e-zamówienia.
Agencja ProMark Akcje promocyjne w punkcie sprzedaży.
Wzorce slajdów, animacje, różne orientacje slajdów
Warszawa 2010 Zgłoszenie w kategorii Telemarketing Tytuł projektu: Klient: Nazwa kategorii: Numer kategorii:
STANDARD I ZALECENIA DLA REKLAMY DISPLAY IAB POLSKA Dokument przygotowany przez grupę roboczą brand advertising online IAB Polska.
KLESZCZ MAŁY CZY DUŻY- NIC DOBREGO NIE WRÓŻY
Telemarketerroku.pl | | Zgłoszenie do nagrody specjalnej ZŁOTA SŁUCHAWKA 2014 Tytuł projektu: Klient: (w przypadku usługowego.
Tytuł projektu: Klient: Nazwa kategorii: Numer kategorii:
STAŻE Z MOŻLIWOŚCIĄ WYPŁATY STYPENDIUM STAŻOWEGO PRAKTYCZNY PORADNIK, CZYLI CO ZROBIĆ ŻEBY DOSTAĆ SIĘ NA STAŻ?
Zasady tworzenia prezentacji multimedialnych
Obsługa klienta — narzędzie uaktualniające Dla użytkowników produktów firmy Novell.
Warszawa 2009 Tytuł projektu: Klient: Nazwa kategorii: Numer kategorii:
Podstawowe zasady dobrej i czytelnej prezentacji ZAPAMIĘTAJ
Przygotowanie dobrej prezentacji
1. Działanie 4.1/413 Wdrażanie lokalnych strategii rozwoju PROW 2007 – 2013 dla małych projektów, tj. operacji, które nie odpowiadają warunkom przyznania.
Zgłoszenie do nagrody specjalnej ZŁOTA SŁUCHAWKA 2015 Tytuł projektu: Klient: (w przypadku usługowego call center)
Prezentacja w Power Point
ZGŁOSZENIE DO KONKURSU. Ogólnopolski Program Zwalczania Grypy 2014 Konkurs „Placówka Medyczna – Partner OPZG” DANE PLACÓWKI: Nazwa: Imię i nazwisko osoby.
Przygotowanie dobrej prezentacji
Ogólne zasady prezentacji Przed stworzeniem prezentacji prosimy o szczegółowe zapoznanie się z regulaminem konkursu. Prosimy o używanie czcionki o nazwie.
Jak przygotować poster naukowy
Budowa podstaw dla kampanii Szkoły Przyjazne dla Sprawiedliwego Handlu Webinarium dla osób zainteresowanych promowaniem Sprawiedliwego Handlu.
Szkoła Przyjazna dla Sprawiedliwego Handlu Procedura uzyskania tytułu.
YOUNG MEDIA LIONS 2013IONS Numer Zespołu : Tytuł Pracy :
Szkoła Podstawowa nr 7 im. Erazma z Rotterdamu w Poznaniu Jak tworzymy prezentacje czyli kilka zasad, których należy przestrzegać Andrzej Gągało.
Zgłoszenie do konkursu Złota Słuchawka 2016 zlotasluchawka.pl Prezentację oraz formularz zgłoszeniowy należy wysłać na adres
Wnioskodawca chcący ubiegać się o dofinansowanie projektu w konkursie w ramach RPO WIM powinien: 1)Zapoznać się z ogłoszeniem o konkursie: Ogłoszenie.
Polskie Towarzystwo Wspierania Osób z Nieswoistymi Zapaleniami Jelita "J-elita" Księga znaku logotypu.
PRZEWODNIK. ODZNAKA JAKOŚCI ETWINNING Odznaka Jakości jest przyznawana najciekawszym, kreatywnym i innowacyjnym projektom eTwinning i wskazuje osiągnięcie.
Pierwsza w Polsce porównywarka w zakresie usług branży poligraficznej. PaperPrint.pl.
Tytuł projektu: Nazwa firmy: Konkurs “Smart & Innovative Digital Marketing Project Poland 2016”
TUTAJ UMIEŚĆ ZNACZEK Uwaga: Ta broszura jest przeznaczona do wydrukowania. Najpierw wydrukuj ją na zwykłym papierze, a jeśli układ jest prawidłowy, wydrukuj.
Jak przygotować poster naukowy
Ideas Loading Program grantowy
Northwind Traders Kim jesteśmy Podtytuł broszury lub dewiza firmy
Prezentacja agencji – nazwa agencji
Zgłoszenie do konkursu Employer Branding Excellence Awards/2017
Ogólne zasady prezentacji
Prezentacje multimedialne
Nazwiska autorów Afiliacje autorów
Załączniki do wniosku o płatność
Potrzeby informacyjne ROT WŁ w kontekście monitorowania SRWŁ 2020 i RSI LORIS 2030 Maciej Bąk (BPPWŁ ROT)
1 Elementy Kreacji Marki| Elementy Kreacji Marki Adam Szurgociński, Dawid Drywa.
Materiał opracowano w ramach projektu "Szkoła praktycznej ekonomii - młodzieżowe miniprzedsiębiorstwo" realizowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach.
Zgłoszenie do konkursu
FIRMA ……………………………..…..
PLANOWANIE PROJEKTU PLANOWANIE PROJEKTU
Stowarzyszenie Lokalna Grupa Działania ,,Partnerstwo Izerskie”
Zgłoszenie w ramach kategorii Wewnętrzne doskonalenie organizacji cc
Zgłoszenia w ramach kategorii Najlepszy Zespół wspierający
Zgłoszenie w ramach kategorii Razem
Zgłoszenia w ramach kategorii Najlepszy Zespół konsultantów
Ogólne zasady prezentacji
Tutaj wstaw zdjęcie produktu
Zapis prezentacji:

Tytuł projektu: Klient: Nazwa kategorii: Numer kategorii:

Ogólne zasady prezentacji Przed stworzeniem prezentacji prosimy o szczegółowe zapoznanie się z regulaminem konkursu. Prosimy o używanie czcionki o nazwie Verdana (ze względu na jej prostotę i czytelność). Rozmiar czcionki - 20 punktów (dzięki temu slajdy będą czytelne). Jeżeli chcą Państwo używać punktowania, to prosimy: –stosować krótkie równoważniki zdań, –nie stosować interpunkcji kończącej poszczególne punkty, –czcionkę zmniejszyć do 18 punktów.

Cel kampanii Prosimy o zwięzłe opisanie celu kampanii (maks. 30 słów).

Opis kampanii – mechanizm/strategia Prosimy o zwięzłe opisanie mechanizmu/strategii kampanii (maks. 50 słów).

Opis kampanii – grupa docelowa Prosimy o zwięzłe opisanie grupy docelowej kampanii (maks. 30 słów).

Opis kampanii – komunikacja Prosimy o zwięzłe opisanie zastosowanych technik i kanałów komunikacji oraz ich integracji podczas kampanii (maks. 60 słów).

Opis kampanii – przebieg/realizacja Prosimy o zwięzłe opisanie przebiegu/realizacji kampanii (maks. 50 słów).

Materiały prezentujące kreację Prosimy, aby liczba slajdów dotyczących kreacji nie była większa niż 5 oraz aby każdy materiał (np. ulotka, plakat itd.) został opisany po prawej lub lewej stronie slajdu.

Opis efektów działań Prosimy o jak najbardziej szczegółowy opis efektywności działań poprzez podanie response rate, return on investment lub co najmniej wzrostu sprzedaży produktów/usług klienta (maks. 50 słów).* Prosimy pamiętać o wymogu PODANIA KONTAKTU DO KLIENTA w formularzu zgłoszeniowym (aby jury miało możliwość weryfikacji danych). * Opisu efektywności nie wymagają zgłoszenia w kategoriach nr 11, 12, 13 i 14.

Informacja o zgłoszeniu pracy Poprawnie zgłoszona praca powinna zawierać: a. wydrukowany formularz zgłoszeniowy wypełniony komputerowo dla każdej zgłaszanej pracy – 1 kopia b. wydrukowane zestawienie zbiorcze wszystkich zgłaszanych prac – 1 kopia c. wydrukowana prezentacja zgłaszanej pracy (PowerPoint) zszyta zszywaczem – 1 kopia d. potwierdzenie wpłaty za zgłoszenia e. 2 płyty CD/DVD zawierające: prezentację zgłaszanej pracy (PowerPoint) fotografie dokumentujące zgłaszane prace w postaci elektronicznej (pliki TIFF lub EPS o rozdzielczości 300 dpi oraz wymiarach co najmniej 10x15 cm, maks. 5 szt.) formularz zgłoszeniowy (dla każdej zgłaszanej pracy) f. oryginały zgłaszanych prac, czyli zrealizowane/wyprodukowane materiały promocyjne (np. ulotki, gadżety, opakowania etc.) - nie dotyczy kategorii 6, 7 i 14.