„Open up to a new dimension” „Otwórz się na nowy wymiar”

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
ŻYJ z PASJĄ ! Program wspierania uzdolnień i zdrowego stylu życia dzieci i młodzieży Projekt współfinansowany przez Ministerstwo Edukacji Narodowej.
Advertisements

Ul. Żeromskiego Szkoła przyjazna i otwarta dla każdego ucznia!
Ul. Lermontowa Łódź
Program Aktywizacja i Integracja Poznań, styczeń 2015r.
MOJE CZYSTE MIASTO Relacja Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 7 w Rudzie Śląskiej.
STRATEGIA DZIAŁANIA NA ROK 2012 REGIONALNA SIEĆ TEMATYCZNA DLA WOJEWÓDZTWA WARMIŃSKO-MAZURSKIEGO.
„Rozwój multimediów od XIX do XXI wieku” Zespół Szkół Specjalnych w Oławie ul. Broniewskiego Oława.
OPTYMALNY CEL I PODSTAWY ROZWOJU SZKOŁY. PRZEDE WSZYSTKIM DZISIEJSZA SZKOŁA POWINNA PRZYGOTOWYWAĆ DO ŻYCIA W DRUGIEJ POŁOWIE XXI WIEKU.
Konferencja nt. „Nowy wizerunek szkół zawodowych w Lublinie i Chełmie – większe szanse na rynku pracy” w ramach projektu współfinansowanego ze środków.
ZSB im. Powstańców Śląskich realizuje program
Objęta patronatem dwóch uczelni wyższych: *Politechniki Śląskiej w Katowicach Wydziału Inżynierii Materiałowej i Metalurgii oraz * Wyższej szkoły Biznesu.
RAPORT Z BADAŃ opartych na analizie wyników testów kompetencyjnych przeprowadzonych wśród uczestników szkoleń w związku z realizacją.
Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania w Bielsku-Białej Wydział Informatyki Kierunek: Informatyka Specjalność: Systemy Informatyczne PRACA DYPLOMOWA INŻYNIERSKA.
AKCJA LATO 2016 Gdański Inkubator Przedsiębiorczości STARTER.
Gimnazjum nr 2 z Oddziałami Integracyjnymi w Woli Gimnazjum i co dalej?
2016. Najczęściej popełniane błędy podczas e-Naboru Wybranie jedynie jednego oddziału w danej szkole – w przypadku gdy zabraknie punktów aby system przydzielił.
„Jak zwiększyć bezpieczeństwo uczestników ruchu drogowego?” Co nam dała realizacja projektu?
 Informatyk jest to osoba, która wykształciła się na specjalistę w dziedzinie nowych technologii, posiadająca wiedzę i umiejętności na temat ogółu metod.
CAPS LOCK - CERTYFIKOWANE SZKOLENIA JĘZYKOWE I KOMPUTEROWE
NIE BÓJMY SIĘ INTEGRACJI! W dzisiejszych czasach widać jak pod mikroskopem ile jest jeszcze uprzedzeń i nietolerancji w stosunku do osób niepełnosprawnych.
Pedagogika porównawcza wymiar godzin: 10 godzin wykładów i 10 godzin ćwiczeń.
Z Zapraszamy. Drzwi Otwarte 19 marca 2016 roku (sobota), godz – kwietnia 2016 roku (piątek), godz – Pomorska 105,
Środki na szkolnictwo zawodowe w nowej perspektywie finansowej Iwona Nakielska Dyrektor Departamentu EFS Urząd Marszałkowski Województwa Lubelskiego.
Witamy młodzie ż z Niemiec w Polsce. Długo oczekiwana wizyta odbyła się w ramach realizacji programu Erasmus+ w podprojekcie „Odkrywanie regionów”. Celem.
1 Studia o profilu praktycznym. Aspekty prawne i organizacyjne KONFERENCJA „PO PIERWSZE PRACA…” Konin, 18 września 2014 r. Artur Zimny Państwowa Wyższa.
Projekt : "Trening czyni mistrza-kreujemy przyszłość zawodową uczniów Zespołu Szkół w Gorzowie Śląskim" Projekt: „Staże zagraniczne dla uczniów i absolwentów.
WYCIECZKA DO PORTUGALII
Wyjazd do niemiec, 2016r..
Open up for a new dimension
Krajowe Centrum Europass
Toruńskie Technikum Informatyczne
Aktywny RODZIC.
Świętokrzyscy hotelarze dla rynku pracy
ERASMUS+ „Open up to a new dimension” (Otwórz się na nowy wymiar )
Innowacja pedagogiczna „ Mierzymy daleko, sięgamy wysoko” prowadzona w Szkole Podstawowej nr 21 w Lublinie w roku szkolnym 2016/2017 Autorki innowacji:
Nauczyciele języka francuskiego Iwona Lech Anna Waścińska
Strategia RIT Subregionu Zachodniego Województwa Śląskiego – RIT.
GERMANISTYKA.
WPŁYW EUROPEJSKIEGO RYNKU PRACY NA KSZTAŁCENIE ZAWODOWE
Koncepcja i strategia Szkoły Promującej Zdrowie
Sylabusy.
Edukacja matematyczna i przyrodnicza
Gimnazjum nr 4 im. Jerzego Brauna w Tarnowie Do you speak English?
Projekt „Podniesienie kompetencji studentów Wydziału Gospodarki Międzynarodowej” współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego.
Wartości płynące z zajęć artystycznych w domach opieki
Oferta Programu.
Job-shadowing Alcazar de San Juan, Hiszpania 07/11/17-10/11/17
Zagraniczna mobilność szkolnej kadry edukacyjnej w ramach projektów instytucjonalnych nr projektu PL1-ESF „Wymiana doświadczeń nauczycieli.
Poszukiwany, poszukiwana, czyli
Praktyki zagraniczne w Hiszpanii
Wizyta w Bibliotece Szkolnej Grupa 0c
Program profilaktyczno-wychowawczy
Staże europejskie drogą do sukcesu
Uczeń na progu II etapu edukacyjnego. Cz.2
SZANSA 2012 CZŁOWIEK – NAJLEPSZA INWESTYCJA
COMENIUS WIELOSTRONNE PARTNERSKIE PROJEKTY SZKÓŁ
Priorytet III. Wysoka jakość systemu oświaty Działanie 3. 5
"Od technika do Europejczyka
Wycieczka do urzędu pocztowego
Specjalność wydawnicza
ul. Grzybowska Warszawa
Priorytet III. Wysoka jakość systemu oświaty Działanie 3. 5
Zajęcia realizowane w ramach projektu nr
COMENIUS WIELOSTRONNE PARTNERSKIE PROJEKTY SZKÓŁ
Nasza działalność KLAVO to firma zajmująca się dostarczaniem usług dla instytucji kultury. Chcemy, aby zwiększały one jakość obsługi zwiedzających. Celem.
Zespół Szkół Ogólnokształcących Nr 1 w Opolu
Eksperyment edukacją przyszłości
Wspomaganie pracy szkół
Masz Okazję – Pomóż Sobie
Kompetencje informatyczne – III etap edukacyjny
Zapis prezentacji:

„Open up to a new dimension” „Otwórz się na nowy wymiar”

Opis projektu Projekt "Open up to a new dimension" ("Otwórz się na nowy wymiar") to projekt mobilności osób uczących się w ramach kształcenie zawodowego. Nowy wymiar rozumiany jest wieloaspektowo: w sensie dosłownym jako praca młodzieży w pracowni plastycznej, gdzie będą wykonywali projekty w sposób tradycyjny z wykorzystaniem zasad i reguł geometrii wykreślnej, projektowania trójwymiarowego, a równolegle wykonywali podobne zadania na komputerach z wykorzystaniem programów do komputerowego wspomagania projektowania (AutoCad, Blender, 3DStudioMax) a w sensie przenośnym jako otwarcie się na: życie zawodowe naukę języków obcych zjawisko wielokulturowości ideę uczenia się przez całe życie zapoznawanie się z rynkiem pracy przygotowania do życia profesjonalnego.

Cele projektu: Celem projektu jest: wspieranie osób uczących się w nabywaniu kompetencji (wiedzy, umiejętności i postaw) w celu poszerzenia ich możliwości rozwoju osobistego i zwiększenia szansy na zatrudnienie na europejskim rynku pracy i poza jego granicami podniesienie poziomu wiedzy i znajomości innych kultur i krajów, oferując im możliwość tworzenia sieci kontaktów międzynarodowych umożliwiających aktywne uczestnictwo w życiu społecznym i rozwój poczucia europejskiego obywatelstwa i tożsamości zwiększenie zdolności, atrakcyjności i międzynarodowego wymiaru w dziedzinie kształcenia szkoły, szkolenia i pracy z młodzieżą, aby były one w stanie oferować działania i programy, które lepiej odpowiadają potrzebom młodzieży zapewnienie lepszego uznawania kompetencji zdobytych podczas okresów nauki za granicą poprzez wystawienie certyfikatów i innych zaświadczeń

Wylot do Portugalii 7 maja o godzinie 18:40 wyruszyliśmy do Frankfurtu. Stamtąd o 21:00 przesiedliśmy się na samolot, który leciał już bezpośrednio do Lizbony.

Pierwszy dzień w szkole W poniedziałek rano ruszyliśmy na zajęcia. Zostaliśmy przywitani przez dyrekcję oraz uczniów szkoły w Setubalu. Przedstawiony został nam plan praktyk, zapoznaliśmy się z placówką.

Zapoznanie z Setubalem Po południu przyszedł czas na zapoznanie się z miastem. Zobaczyliśmy rynek i dowiedzieliśmy się jak sprawnie poruszać się po mieście.

Pierwszy tydzień praktyk Uczestniczyliśmy w zajęciach kilku różnych klas, między innymi: informatycznej oraz graficznej. Uczyliśmy się używać wielu różnych programów takich jak np. 3DStudioMax oraz Photoshop. Poznaliśmy również wielu ciekawych ludzi o podobnych zainteresowaniach jak nasze.

Pracownie, które odwiedzaliśmy

Weekend, sobota W Sobotę wyruszyliśmy na wycieczkę do Lizbony. Najpierw zobaczyliśmy oceanarium, a następnie udaliśmy się na pieszą podróż ulicami stolicy Portugalii. Zwiedziliśmy wiele ciekawych miejsc, zjedliśmy Pastel de neta, typowo lizbońskie ciastko oraz zobaczyliśmy ogromny pomnik odkrywców. Oprócz tego weszliśmy do klasztoru Hieronimitów oraz udaliśmy się do planetarium.

Oceanarium

Pomnik odkrywców

Weekend, niedziela W niedzielę zwiedzaliśmy Setubal i jego okolice. Odwiedziliśmy zamek Sesimbra, próbowaliśmy wina w winnicy oraz popłynęliśmy na Troię.

Wizyta w winnicy

Drugi tydzień praktyk Ponownie uczestniczyliśmy w zajęciach różnych klas. Tym razem oprócz klas informatycznych, trafiliśmy do takiej o profilu elektronicznym, co było dla nas ciekawym doświadczeniem.

Inne pracownie, które odwiedziliśmy w tym tygodniu:

Wizyta na politechnice W tym tygodniu odwiedziliśmy również politechnikę w Setubalu, gdzie wzięliśmy udział w 4 różnych wykładach. Tematem przewodnim wykładów był „Internet of things”.

Wycieczka do Fatimy W czwartek ruszyliśmy na wycieczkę do Fatimy, gdzie zwiedziliśmy cały kompleks oraz muzeum. Oprócz wizyty w samej Fatimie, byliśmy w jaskiniach, które są 1 z 7 naturalnych cudów Portugalii oraz byliśmy w miejscu zwanym Nazare, gdzie odnotowano największe na świecie fale.

Fatima

Ostatni dzień Ostatni dzień praktyk był szczególny. Razem z uczniami szkoły w Setubalu wzięliśmy udział w marszu radości, a następnie udaliśmy się na wspólne malowanie gdzie razem namalowaliśmy logo elektronika.

Powrót do Polski 20 maja nastał czas powrotu. O godzinie 16:10 wylecieliśmy do Frankfurtu, a następnie stamtąd o godzinie 21:55 do Polski.

Dziękujemy za uwagę! Sprawozdanie przygotowali: Szymon Ziółkowski Mateusz Gibas Sebastian Cylka