Wyjazd do niemiec, 2016r..

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Kronika wymiany uczniowskiej Pobyt grupy uczniów niemieckich w Krakowie
Advertisements

PASZPORT JĘZYKOWY DOKUMENTY EUROPASS. 4 X EUROPASS Europass Europass jest inicjatywą Komisji Europejskiej umożliwiającą każdemu obywatelowi Unii lepszą.
Publiczne Gimnazjum nr 43 im. Karla Dedeciusa Łódź ul. Powszechna 15 tel.: Dojazd: autobusy.
Rodzaje upraw pomidorów: Hodowanie pomidorów w szklarniach Hodowanie pomidorów w gruncie Hodowanie pomidorów w doniczkach Hodowanie pomidorów,,do góry.
Jak zapobiegać przemocy domowej wobec dzieci i młodzieży. Iwona Czerwoniuk psychoterapeuta BSFT (Terapia Krótkoterminowa Skoncentrowana na Rozwiązaniu)
W tym etapie gry, byliśmy w Muzeum W Gliwicach na Oddziale Odlewnictwa Artystycznego.
XIV Liceum Ogólnokształcące w Gdyni. Ta klasa jest dla Ciebie jeśli: lubisz posługiwać się językiem angielskim, chcesz poszerzać swoje umiejętności językowe,
Tłusty Czwartek Tego dnia jak tradycja każe wybraliśmy się do piekarni po słodkie pączki z nadzieniem owocowym. Każdy z nas wrócił do przedszkola z paczkiem,
Karolina Górska Paulina Kalinowska. Brazylia Największe pod względem powierzchni i liczby mieszkańców państwo Ameryki Południowej oraz piąte pod względem.
O MNIE MOJE HOBBY MOJE MARZENIA MOJA ULUBIONA KSIĄŻKA MOJA ULUBIONA GRA POLECANE STRONY INTERNETOWE MOJA PIERWSZA STRONA INTERNETOWA.
Rekomendacje – strategia komunikacji Chiny i Japonia Ze względu na istotne podobieństwa w stylach podróżowania i preferowanych formach aktywności podczas.
KLASA 1B Gimnazjum nr 54. NASZE ŚREDNIE W tym trymestrze paskowe średnie uzyskali: Dawid Papazjan Katarzyna Zrobek Alicja Seliga Jagoda Borek Leonard.
Ul. Żeromskiego Szkoła przyjazna i otwarta dla każdego ucznia!
K RONIKA WYMIANY JĘZYKOWEJ Pobyt grupy polskich uczniów w Norymberdze
SP SZKODNA ZAPRASZAMY NA POKAZ SLAJDÓW. To my ! Drużyna „ Zdrowe Warzywa” - członkowie Klasowego Klubu Śniadanie Daje Moc. Nasza drużyna liczy 9 osób,
Ul. Lermontowa Łódź
„SKRZATY” Chcesz wiedzieć, czym „Skrzaty” zajmowały się w LISTOPADZIE? Sam zobacz, jak u nas wesoło… Prezentacja została stworzona dla dzieci i rodziców.
1 kwietnia aula widowiskowa ICDS wypełniła się do ostatniego miejsca podczas Dnia Otwartego naszego gimnazjum. Licznie przybyli rodzice oraz przyszli.
Czyli Jędrki, Emki i Zuźki. Każdy człowiek ma w sobie wielkie możliwości, musi je tylko odkryć !
Historia i tradycje Szkoła Podstawowa nr 40 w Lublinie pierwotnie mieściła się w budynku VI Liceum Ogólnokształcącego im. H. Kołłątaja przy ul. Mickiewicza.
O CO CHODZI? Kampania polega na zebraniu i ułożeniu najdłuższego ciągu stworzonego z jednonominałowych monet. Monety te muszą pozostawać ze sobą w ścisłym.
Magdalena Guillet i Irena Wielowiejska – Comi 05 listopada 2008 r.
CZY WARTO CZYTAĆ ? KSIĄŻKI NIE SĄ KARĄ ! Dorośli czasem próbują zmuszać Cię do czytania. „Jak przeczytasz, to będziesz mógł pograć na komputerze” A Ty.
Michał Nowiński 1D.  Czym jest komunikacja? Czym jest komunikacja?  Wybrane rodzaje komunikacji Wybrane rodzaje komunikacji  Komunikacja człowieka.
European and national traditions in the art of theatre – International Theatre Performance Prezentacja europejskiego projektu teatralnego realizowanego.
{ Prezentacja ważnych wydarzeń oraz osiągnięć dzieci w grupie Biedronek Grudzień 2015 r. Opracowała wychowawczyni Daria Suchomska.
CZYTANIE to proces poznawczy, jedna z umiejętności nabywanych przez człowieka w procesie edukacji, która umożliwia odbiór informacji przekazywanych za.
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 206 w ŁODZI ul. Łozowa Łódź tel./fax
„Jak zwiększyć bezpieczeństwo uczestników ruchu drogowego?” Co nam dała realizacja projektu?
PROJEKT CZYTELNICZY. ,,CZARY NIE DO WIARY” MAJA STRZEBOŃSKA.
Czy umiesz się uczyć? Relacja z konferencji Profesora Tony’ego Buzana.
Edukacja skuteczna, przyjazna i nowoczesna Reforma systemu oświaty.
Numer 1 (mamy nadziej ę, ż e nie ostatni). podpowiedź (na następnych stronach)
Kontakt: ul. Żubardzka Łódź tel./fax (o42) tel. (042) www: gim8.szkoly.lodz.pl mail:
Comenius Partnerskie Projekty Szkół Szkoła Podstawowa im. Bohaterów Września 1939r. w Radymnie.
COMENIUS COMENIUS - JAK TO WSZYSTKO SIĘ ZACZĘŁO? W LUTYM 2011 r. UCZNIOWIE NASZEGO GIMNAZJUM ROZPOCZĘLI WSPÓŁPRACĘ MIĘDZYNARODOWĄ.
Witamy młodzie ż z Niemiec w Polsce. Długo oczekiwana wizyta odbyła się w ramach realizacji programu Erasmus+ w podprojekcie „Odkrywanie regionów”. Celem.
WYCIECZKA DO PORTUGALII
Hiszpania - Gran Canaria – Taurito r.
Spotkanie Projektowe Erasmus+ Bad Nenndorf 6-10 marca 2017
PROJEKT INTERNATIONAL VILLAGE
„Open up to a new dimension” „Otwórz się na nowy wymiar”
Toruń-Malbork-Grunwald
Sylwetka Absolwenta Publicznego Gimnazjum w Piątnicy
„Nasza szkoła dzisiaj”
MINI – ZIELONA SZKOŁA KLASA 2 b 5, 6 czerwca 2009 r.
Arkady fiedler.
DZIEŃ CHŁOPCA.
PIEKARNIA U PAŃSTWA ZUBRZYCKICH
„Taniec drogą do spełnienia marzeń”
Fotoreportaż z wycieczki do Francji
Należymy do szkolnego radiowęzła ZSZ nr4 w Opolu od kiedy tylko przyszliśmy do tej szkoły zajmujemy się tym ponieważ nie tylko kochamy muzykę, ale także.
Wrażenia Autor: Czarek Lipka
Projekt nr Europejski Rok Dziedzictwa Kulturowego VIII edycja
Bezpieczne ferie zimowe 2017
Wycieczka do Gorlic r..
Harmonogram sprzedaży biletów
„Dziś stażysta, jutro profesjonalista”
Staże europejskie drogą do sukcesu
Nowy rok szkolny rozpoczął się wyjątkowo ciekawie
Nasza wycieczka „Razem na wycieczce” OBÓZ NAUKOWY WĘGIERSKA GÓRKAˈ2018
Praktyki zawodowe - Niemcy
Program Wspierania Uczniów w Wyborze Zawodu
Staż 2017.
"Od technika do Europejczyka
Rekrutacja do szkół ponadgimnazjalnych 2019/2020
GRECJA KWIECIEŃ-MAJ 2018.
Sierpień 2009 PONIEDZIAŁEK WTOREK ŚRODA CZWARTEK PIĄTEK SOBOTA
Przez półtora roku, bo tyle to było czasu, realizowaliśmy projekt MAGIC ENGLISH z całą naszą klasą.
Opracowanie prezentacji: B. Magiera
Zapis prezentacji:

Wyjazd do niemiec, 2016r.

W dniach od 23-30 lipca odbył się wyjazd do Niemiec dla osób, które wyróżniły się w konkursie ,,Europa in der Schule’’. Pojawiła się tam młodzież z Grecji, Chorwacji, Słowacji, Niemiec i Polski.

23 lipca, pierwszy dzień, integracja grupy… Kiedy dotarliśmy na miejsce zostaliśmy bardzo serdecznie przywitani. Po męczącej podróży (a podróżowaliśmy różnymi środkami lokomocji! ) mogliśmy zakwaterować się w przydzielonych nam pokojach. I właśnie wtedy zaczęła się nasza niemiecka przygoda.

24 lipca Niedziela była bardzo ciekawym dniem, w którym prezentowaliśmy swoje państwa, każdy z nas pokazał co tylko mógł najciekawszego. Tańczyliśmy i śpiewaliśmy. Następnie odbyła się praca w grupach, dzięki której mieliśmy się lepiej poznać.

Poniedziałek, 25 lipca również należał do bardzo udanych dni. Gry i zabawy trwały od samego rana. W tym czasie mogliśmy poznać się lepiej. Używanie na co dzień języka angielskiego było dla nas bardzo ważne, a każda kolejna gra stawała się pretekstem do jego doskonalenia. Wspólne spędzanie czasu wpływało pozytywnie na integrowanie się grupy.

Wtorek, 26 lipca, wycieczka, zwiedzanie W tym dniu mieliśmy zaplanowany wyjazd do Francji do miasta Strasburg. Z racji tego, że był to nasz najdłuższy wyjazd wstaliśmy bardzo wcześnie i wyruszyliśmy w drogę. Cały dzień był pełen wrażeń i niezapomnianych wspomnień.

Parlament Europejski.

Budynek, w którym znajduje się rada europy.

Katedra Notre Dame.

Środa, 27 lipca W tym dniu uczestniczyliśmy od samego rana w warsztatach i doskonaliliśmy pracę w grupach. Tematem prac było wspólne życie w stanie pokoju. Każdy starał się pokazać jego osobistą wizję pokoju i decyzje, jakie należy podjąć, aby nie doświadczyć wojny.

Czwartek, 28 lipca, wyjazd do Schengen Ten wyjazd umożliwił nam poznanie całej strefy Schengen. Mogliśmy zobaczyć wiele różnych zabytków oraz posłuchać pani przewodnik, która przekazała nam cenne i istotne informacje na temat funkcjonowania tej strefy. Każda wycieczka była dla nas nie tylko dobrą lekcją, ale również zaowocowała wesołymi chwilami, które z pewnością często będziemy wspominać.

Pomnik Schengen.

Relacja pani przewodnik na temat strefy schengen.

Piątek, 29 lipca Ostatni dzień był podsumowaniem naszej wspólnej pracy i wręczenia dyplomów. Wyjazd do Niemiec był dla nas bardzo ważnym doświadczeniem, dzięki któremu mogliśmy: - doskonalić język angielski - poznać nowe osoby, kultury, obyczaje - zwiedzić nowe państwa - podziwiać wiele zabytków i poznać dziedzictwo kulturowe naszych sąsiadów. Pomimo barier językowych wszyscy świetnie się porozumiewaliśmy oraz zawarliśmy wiele przyjaźni, które z pewnością na długo pozostaną w naszej pamięci.

Dziękujemy za uwagę